Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-08-2012, 14:11
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Als je wijdbeens wil zitten moet je een wijde knierok dragen.Dat de korte broeken op rokken lijken,is om de overgang in de mannenkleding naar een rok kleiner te maken.En zo over een aantal jaar de rok voor mannen ook in de winkel hangt.Dat ga je krijgen als steeds meer kledingmerken geen vertrouwen meer hebben in herenmode,dan moet er zoiets verzonnen worden om herenkleding langzaam over te laten gaan naar dameskleding.
haha wat een grap dit. Die bedrijven denken echt niet 'Oh de klant draagt/koopt nu X, wij willen dat ze Y kopen, laten we via Z zorgen dat ze van X overstappen naar Y'. Wat een onzin. Zolang er maar kleding verkocht wordt zijn de bedrijven allemaal happy en kan het ze echt een worst wezen waar mensen mee over straat lopen. De enige reden dat bedrijven iets willen vernieuwen is om meer geld te verdienen (en dan gaan andere bedrijven mogelijk mee, omdat ze bang zijn hun aandeel in de markt te verliezen).

Zoals eerder mensen al gezegd hebben: Dat jij in een rok wilt lopen moet je zelf weten, maar nu komt het over alsof je het naar anderen wilt opdringen en alsof je serieus denkt dat de grote meerderheid hier op korte termijn vrolijk van gaat worden, terwijl het tegendeel je in dit topic duidelijk gemaakt wordt.
__________________
Zo beter?
Advertentie
Oud 17-08-2012, 17:18
Verwijderd
Citaat:
Ai, dat slaat bij mij niet zo aan hoor. Maar ieder die zich daar goed in voelt moet zeker zo over straat gaan, alleen denk ik echt niet dat je dit in de nabije toekomst als alledaagse mode kunt gaan verwachten.
Absoluut. Dát zou ik nooit aandoen. Zelfs niet om naar de plaatselijke buurtsuup te gaan.
Oud 17-08-2012, 18:22
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Absoluut. Dát zou ik nooit aandoen. Zelfs niet om naar de plaatselijke buurtsuup te gaan.
Juíst niet, want daar kennen ze je.
Oud 17-08-2012, 18:24
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Verschrikkelijk. Moet er niet aan denken. Vrouwen kunnen best mannenkleding dragen of mannendingen doen, maar niet andersom.
Seksist
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 18-08-2012, 11:48
Henk
Avatar van Henk
Henk is offline
Citaat:
Verschrikkelijk. Moet er niet aan denken. Vrouwen kunnen best mannenkleding dragen of mannendingen doen, maar niet andersom.
Beetje seksistische reactie vindt je ook niet? Waartom zou de een het wel kunnen en de ander het niet eens mogen?
__________________
[QUOTE=Miekepieke;32798398]oke ik zal hier nooit meer iets doms vragen :'([/QUOTE]
Oud 18-08-2012, 11:51
Henk
Avatar van Henk
Henk is offline
Citaat:
Ik bedoel meer de algemene mening van mannen op dat gebied. Vrouw + vrouw = fucking geil. Man + man = uul.
Man in een rok = gadver.

Baseend serieus, ik wil je niet kwetsen, maar je bent een travestiet, en probeer dat te accepteren en er mee om te gaan in plaats van jezelf ervan te overtuigen dat het wel normaal is en dat het steeds populairder wordt en wel normaal is. Dat is het namelijk niet, en zolang ik leef zal dat waarschijnlijk ook niet het geval zijn. Je houdt jezelf keihard voor de gek om het maar normaal te laten lijken. Je zult dan ook gewoon keihard worden uitgelachen als je een rok draagt, in ieder geval in de huidige maatschappij. Niet dat ik je zelf zou uitlachen (want ik hou daar niet zo van), maar het is wel fucking weird als je van die zooi draagt. Denk even rationeel na vriend.
Heey "vriend" kruip eens even uit die tunnel en kijk om je heen. Rationeel nadenken houdt juist in dat je de andere opties ook bekijkt en het verleden in overweging neemt en niet alleen leunt op je eigen mening DAKHAAS. Bovendien ben jij niet echt een graadmeter voor wat populair is en wat normaal is. Iemand zomaar een travestiet noemen vind ik ook niet echt normaal.
__________________
[QUOTE=Miekepieke;32798398]oke ik zal hier nooit meer iets doms vragen :'([/QUOTE]
Oud 18-08-2012, 11:56
Henk
Avatar van Henk
Henk is offline
Citaat:
Ik noem zaken niet snel gay, maar mannen in rokken is typisch gay. Zelfs als ze niet gay zijn.

Bij jou in huis ongetwijfeld.

Onzin.
Kleding bepaald niet iemands geaardheid.
__________________
[QUOTE=Miekepieke;32798398]oke ik zal hier nooit meer iets doms vragen :'([/QUOTE]
Oud 18-08-2012, 12:07
Verwijderd
Citaat:
Kleding bepaald niet iemands geaardheid.
Daarom zeg ik ook, zelfs als ze niet gay zijn.

Citaat:
Bovendien ben jij niet echt een graadmeter voor wat populair is en wat normaal is. Iemand zomaar een travestiet noemen vind ik ook niet echt normaal.
Gelukkig ben jij geen graadmeter voor wat normaal is.
Oud 18-08-2012, 12:09
Verwijderd


Ik vind dit een vrij toffe outfit. Maar dit 'klopt' dan ook wel, qua totaalplaatje.
Oud 18-08-2012, 16:51
Baseend
Baseend is offline
-

Laatst gewijzigd op 06-04-2013 om 03:41.
Oud 18-08-2012, 17:01
Example
Example is offline
Als ik dit topic lees wordt ik echt ziek van die uitspraken van je Baseend.

Bijna alle beweringen die jij beweert slaan nergens op, bijv. hier boven zeg jij dat heren nauwelijks interesse hebben in kleding, dat is gewoon niet waar.

Ik zelf, maar ook familie van mij en vele kennissen zijn allemaal dol op mode.

Als ik in Parijs, New York of Milaan ben zie ik hardstikke veel heren lopen in de modestraten, dus die bewering klopt gewoon niet.
Oud 18-08-2012, 17:19
Baseend
Baseend is offline
-

Laatst gewijzigd op 06-04-2013 om 03:41.
Oud 18-08-2012, 17:30
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
1.Ik stap niet van het vooroordeel af omdat het gewoon zo is dat mannen weinig interesse voor kleding hebben.
http://www.nu.nl/lifestyle/2878102/v...en-dragen.html
Die link gaat over getrouwde mannen van 37 jaar en ouder. Niet over mannen in het algemeen. De meeste mannen die ik ken hebben wel degelijk interesse voor kleding en willen er graag goed uit zien.
Oud 18-08-2012, 17:34
Verwijderd
Citaat:
1.Ik stap niet van het vooroordeel af omdat het gewoon zo is dat mannen weinig interesse voor kleding hebben.
http://www.nu.nl/lifestyle/2878102/v...en-dragen.html
Dat is gewoon niet zo.

Citaat:
2.Dat wat je op de catwalks ziet niet in het dagelijkse leven ziet is omdat de modewereld weinig vertrouwen heeft in herenkleding,en het dus steeds saaier en minder wordt qua uitstraling.
Mening.
Citaat:
Maar de mannen die wel diversiteit in hun kleding willen zoals knielaarzen worden gedwongen om saaie schoenen/kleding te dragen omdat de meeste mannen geen reet om kleding geven en de keus voor hun te beperkt blijft.
Onzin. Bovendien staat het ze vrij om knielaarzen te dragen. Hoewel knielaarzen een stuk saaier zijn dan schoenen.
Citaat:
.Het antwoord was dat Zalando zich meer richt op vrouwen.Ook had ik de vraag gesteld waarom mannenkleding duurder is?Maar daar had men geen antwoord op,beetje vaag.
Mannenkleding is niet duurder.
Oud 18-08-2012, 17:46
Baseend
Baseend is offline
-

Laatst gewijzigd op 06-04-2013 om 03:41.
Oud 18-08-2012, 17:49
Kesa
Kesa is offline
Citaat:
1.Ik stap niet van het vooroordeel af omdat het gewoon zo is dat mannen weinig interesse voor kleding hebben.
http://www.nu.nl/lifestyle/2878102/v...en-dragen.html
De resultaten in het door gegeven artikel vallen niet te koppelen aan jouw aanname. Het onderzoek is gehouden onder mensen van 37+, en ook alleen maar onder vrouwen. Dat geeft al een behoorlijk eenzijdig beeld, alleen al omdat mannen niet hebben (mogen/kunnen) deelnemen aan het onderzoek.

En nogmaals, niet alle mannen zijn hetzelfde. Ook niet alle vrouwen hebben dezelfde mate interesse aan mode.

Citaat:
Ik heb pas geleden nog naar Zalando gebeld met de vraag waarom vrouwen meer keus hebben in kleding en schoenen dan mannen.Het antwoord was dat Zalando zich meer richt op vrouwen.Ook had ik de vraag gesteld waarom mannenkleding duurder is?Maar daar had men geen antwoord op,beetje vaag.
Je geeft nu zelf al aan waarom Zalando meer keuze voor vrouwen heeft dan voor mannen. Omdat Zalando zich op vrouwen richt. Dat is een keuze die een onderneming zelf kan maken, zo zullen er ook weer ondernemingen zijn die zich op herenmode richten. Het is dus niet zo dat Zalando meer damesmode heeft omdat mannen weinig interesse in mode hebben. Voor deze redenatie hoef je niet eens bar veel van de modewereld te weten.

En als mannenkleding bij Zalando duurder is dan voor vrouwen kan dat gewoon simpelweg komen omdat heren niet de grote doelgroep zijn, dus minder kleding voor wordt gemaakt, wat p/stuk meer productiekosten oplevert. Waarom denk je dat een shirtje bij de Primark gemiddeld goedkoper zal zijn dan bij, noem 'ns wat, Jack & Jones? Enerzijds zal het één in een land gemaakt worden waar de productie-/loonkosten lager zijn, maar meestal kan een onderneming korting krijgen wanneer de onderneming veel van hetzelfde afneemt.
Oud 18-08-2012, 18:22
Verwijderd
Citaat:
Kijk eerst eens goed voor je antwoord geeft.

Dames
http://www.zalando.nl/hunter-boots-z...0-0002-01.html

Heren
http://www.zalando.nl/hunter-boots-z...0-0002-01.html

Zijn allebei dezelfde laarzen.
Als ze hetzelfde zijn dan koop je toch de goedkoopste? Bovendien is kleding er in zoveel verschillende soort kwaliteiten dat je echt niet kan zeggen dat het een duurder is dan de ander. Dat hangt er maar net vanaf bij welke winkel je het haalt en welk merk het is.


Citaat:
En voor de rest geef ik op de andere punten geen antwoord,omdat je gewoon aan het stangen bent door extra eigenwijs te doen.
Dat is omdat je maar wat roept. Alles wat je tot noch toe gezegd hebt slaat als een tang op een varken en is niets minder dan een mening. Een mening die ik trouwens niet deel.
Oud 18-08-2012, 18:47
Baseend
Baseend is offline
-

Laatst gewijzigd op 06-04-2013 om 03:41.
Oud 18-08-2012, 21:02
Example
Example is offline
Citaat:
Dan zijn jullie een van de weinige die wel interesse hebben.En de andere mannen zijn dan meegesleept door hun vrouw.
Heb je de link die ik plaatste wel gelezen dan?
Ga eens kijken wat voor saaie afgedankte keus je hebt op de Zalando site in verglijking met vrouwen.
En ik heb voorbeelden genoemd in dit topic,en wat jullie ermee doen moeten jullie zelf weten.
En dat mannen worden meegetrokken door hun vrouwen baseer je op ?
Die mannen/jongens die ik daar zie zijn anders wel heel erg modebewust.
Lijkt me dan niet dat ze meegetrokken worden.
Als ik aan een vriendin vraag of we gezellig zullen gaan shoppen in het weekend wordt ik dan ook meegesleept ?

En Zalando is één onderneming gericht op vrouwenmode, ook duidelijk te zien in haar reclames op tv.

En je kan deze discussie met me aangaan maar dat verlies je toch
Oud 18-08-2012, 22:58
Verwijderd
Ik zal nooit een rol dragen.
Oud 19-08-2012, 00:57
Baseend
Baseend is offline
-

Laatst gewijzigd op 06-04-2013 om 03:42. Reden: aanvulling
Oud 19-08-2012, 00:59
Baseend
Baseend is offline
-

Laatst gewijzigd op 06-04-2013 om 03:42.
Oud 19-08-2012, 02:03
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Dat baseer ik hier op
http://forum.girlscene.nl/forum/fash...-239024.0.html
http://www.leerwiki.nl/Waarom_shoppen_mannen_niet_graag

En in een discussie met jou heb ik helemaal geen zin in want ik heb het hele internet op mode gebied al helemaal uitgeplozen dus ik weet waar ik over gepraat heb.

http://bangersisters.nl/verhalen/col...len-vrouw-zijn

En droom maar lekker verder.
Misschien moet je je bronnen eens doorlezen, want ze ondersteunen je punt niet.
Oud 19-08-2012, 03:51
Baseend
Baseend is offline
-

Laatst gewijzigd op 06-04-2013 om 03:42.
Oud 19-08-2012, 06:52
Example
Example is offline
Citaat:
Dat baseer ik hier op
http://forum.girlscene.nl/forum/fash...-239024.0.html
http://www.leerwiki.nl/Waarom_shoppen_mannen_niet_graag

En in een discussie met jou heb ik helemaal geen zin in want ik heb het hele internet op mode gebied al helemaal uitgeplozen dus ik weet waar ik over gepraat heb.

http://bangersisters.nl/verhalen/col...len-vrouw-zijn

En droom maar lekker verder.
Ach meid toch, alles doorgepluist op het internet ? ja en alles wat op internet staat is ook waar .
Oud 19-08-2012, 09:26
Baseend
Baseend is offline
-

Laatst gewijzigd op 06-04-2013 om 03:42.
Oud 19-08-2012, 10:36
Verwijderd
Citaat:
Zal je nooit een rol behang dragen?
Oud 19-08-2012, 11:12
Verwijderd
Citaat:
Ik kan die goedkopere niet kopen omdat de maat bij de dames maar tot 40,5 gaat vriend.
Dan probeer je een andere webwinkel knaap.
Citaat:
Dat wat ik allemaal roep is op het internet te vinden,maar heb geen zin om dat allemaal hier te gaan linken.
Alles wat je roept is helemaal niet op internet te vinden En wat, je denkt omdat een paar mensen jouw mening delen dat de hele wereld hetzelfde denkt?
Oud 19-08-2012, 12:19
Kesa
Kesa is offline
Gebaseerd op een forum gericht op meiden en twee artikelen/columns die door één persoon zijn geschreven. En dan beweren dat je daarmee je beweringen als algemeen kunt stellen. Ik hoop van harte dat je op school geen verslagen hoeft te schrijven met een soortgelijke onderbouwing van hypothesen, want ze slaan noch kant, noch wal .
Oud 19-08-2012, 12:21
Baseend
Baseend is offline
[-

Laatst gewijzigd op 06-04-2013 om 03:42.
Oud 19-08-2012, 12:31
Example
Example is offline
En nu hou je godverdomme op over dat gedram, er zijn hier ik weet niet hoeveel mensen die het er niet mee eens zijn en het ook ONDERBOUWEN waarom, jij niet.

Zoals ik al eerder in dit topic heb gezegd, ben ik in vele modesteden geweest en ik ben nog NOOIT een gozer tegen gekomen met een rok aan.
Die plaatjes op een internet zijn te vergelijken met iemand in een eenhoornpak, die kom je ook niet tegen.
Oud 19-08-2012, 12:34
Verwijderd
Citaat:
Veel fashion site's en artikelen lezen.Zo denk ik helemaal niet,Lees een van de eerste links die ik in dit topic plaatste eens goed door over ervaringen van andere mannen die in rok over straat gaan,en wees niet bang om dat te lezen.
Gedaan. Ik ben het met het artikel oneens en heb niets van de beweringen terug kunnen vinden in mijn eigen leefomgeving. En nogmaals; Omdat iemand op een blog iets schrijft is het niet meteen zo.

Maar wat maakt het uit of het normaal is? Als jij je er goed in voelt moet je lekker in een rok rondlopen. Moet je alleen niet gek gaan opkijken als je wordt uitgelachen.
Oud 19-08-2012, 12:38
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Citaat:
Die plaatjes op een internet zijn te vergelijken met iemand in een eenhoornpak, die kom je ook niet tegen.
In Utrecht kom je de gekste dingen tegen, maar geen mannen in rokken.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Oud 19-08-2012, 13:39
Baseend
Baseend is offline
-

Laatst gewijzigd op 06-04-2013 om 03:43.
Oud 19-08-2012, 13:40
Baseend
Baseend is offline
-

Laatst gewijzigd op 06-04-2013 om 03:43.
Oud 19-08-2012, 13:47
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
En nu hou je godverdomme op over dat gedram, er zijn hier ik weet niet hoeveel mensen die het er niet mee eens zijn en het ook ONDERBOUWEN waarom, jij niet.

Zoals ik al eerder in dit topic heb gezegd, ben ik in vele modesteden geweest en ik ben nog NOOIT een gozer tegen gekomen met een rok aan.
Die plaatjes op een internet zijn te vergelijken met iemand in een eenhoornpak, die kom je ook niet tegen.
Wind je niet zo op jongen Als je klaar bent met de discussie, dan lees je het toch gewoon niet meer Baseend is op een missie om mannen die rokken dragen 'gewoon' te maken. Het gaat hem waarschijnlijk niet lukken, maar laat hem het lekker proberen.

Oh en Baseend. De meeste mensen hier tolereren jou keuze om een rok te dragen. De meesten hier proberen jou niet te dwingen om een broek te dragen. Je kunt ook denken: Net zoals ik niet gedwongen wil worden om een broek te dragen moet ik niet zo drammen dat meer mannen een rok moeten dragen.

Laatst gewijzigd op 19-08-2012 om 13:57.
Oud 19-08-2012, 14:28
Baseend
Baseend is offline
-

Laatst gewijzigd op 06-04-2013 om 03:43.
Oud 19-08-2012, 14:30
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
En nu hou je godverdomme op over dat gedram, er zijn hier ik weet niet hoeveel mensen die het er niet mee eens zijn en het ook ONDERBOUWEN waarom, jij niet.

Zoals ik al eerder in dit topic heb gezegd, ben ik in vele modesteden geweest en ik ben nog NOOIT een gozer tegen gekomen met een rok aan.
Die plaatjes op een internet zijn te vergelijken met iemand in een eenhoornpak, die kom je ook niet tegen.
Een beetje aardiger mag wel, hč? Bijna niemand is het eens met de TS en dat is hun goed recht, maar de TS mag ook zijn eigen (ietwat vreemde) mening hebben. Ik geloof ook niet dat het normaal gaat worden voor mannen om een rok te dragen, hoewel ik wel iemand ken die regelmatig in een rok liep en hij is daar verder nooit mee gepest, maar dat komt vooral door het gezelschap waarin hij zich bevond en iedereen accepteerde hem gewoon voor de rare, leuke gast die hij was. Maar normaal (lees: de norm) wordt het vast niet.

@TS: iedereen vindt het prima als je een rok wilt dragen, maar je moet wel een beetje ophouden met proberen mensen te overtuigen, want dat gaat je niet lukken. Anderen proberen jou ook niet te overtuigen géén rokken te dragen. Laat elkaar gewoon in waarde.
Oud 19-08-2012, 14:45
Baseend
Baseend is offline
-

Laatst gewijzigd op 06-04-2013 om 03:43.
Oud 19-08-2012, 15:05
Henk
Avatar van Henk
Henk is offline
Citaat:
Daarom zeg ik ook, zelfs als ze niet gay zijn.


Gelukkig ben jij geen graadmeter voor wat normaal is.
Gelukkig jij ook niet.
__________________
[QUOTE=Miekepieke;32798398]oke ik zal hier nooit meer iets doms vragen :'([/QUOTE]
Oud 19-08-2012, 21:17
Verwijderd
Citaat:
Gelukkig jij ook niet.
Daarom kan je beter dergelijke retorische en een beetje domme opmerkingen achterwege laten. Het is een discussiefora. Mensen hebben verschillende meningen. "Jij bent geen graadmeter voor wat normaal is" werkt wellicht beter op de basisschool.

Citaat:
Ik kijk ook helemaal niet raar op als ik wordt uitgelachen,want ik ben met dit hete weer degene die het hardst lacht als een man in een broek loopt.En heb dus schijt aan iedereen,gewoon doen dat je niks hoort werkt het beste.
Want korte broeken bestaan niet durrhurr.
Oud 20-08-2012, 07:40
Verwijderd
Citaat:
Juíst niet, want daar kennen ze je.
Maar zeker niet als ik in de stad loop, want dan kom ik nieuwe mensen tegen en de eerste indruk moet wel goed zijn

Citaat:
Heey "vriend" kruip eens even uit die tunnel en kijk om je heen. Rationeel nadenken houdt juist in dat je de andere opties ook bekijkt en het verleden in overweging neemt en niet alleen leunt op je eigen mening DAKHAAS. Bovendien ben jij niet echt een graadmeter voor wat populair is en wat normaal is. Iemand zomaar een travestiet noemen vind ik ook niet echt normaal.
Waarom noem je iemand eerst je vriend en daarna een dakhaas? Houd deze discussie gewoon even netjes, anders is het niet leuk meer om mee te doen.

Citaat:
1.Ik stap niet van het vooroordeel af omdat het gewoon zo is dat mannen weinig interesse voor kleding hebben.
http://www.nu.nl/lifestyle/2878102/v...en-dragen.html
Oké. Dus dit is de situatie volgens jou:
- Mannen hebben weinig interesse voor mode.
- De modeindustrie heeft geen vertrouwen in de mannenmode, dus produceert alleen maar hetzelfde.
- Mannen gaan rokken dragen.

Maar waarom zouden mannen rokken gaan dragen, als ze toch geen interesse in mode hebben? Mannen interesseert het toch niets, waarom zouden ze dan ineens rokken willen dragen?
Oud 20-08-2012, 09:46
Verwijderd
Het kan me niks schelen of mijn buurjongen een rok draagt of niet en dat kan ik iedereen van harte aanraden. 'Iedereen' is inclusief de TS van dit topic.

Wat de spijkerrokken betreft ben ik met Fizzle en Zep.
Oud 20-08-2012, 19:51
Verwijderd
Dat je het fijn of leuk vind om rokken te dragen is wel duidelijk en dat mensen het hier niet mee eens zijn kan ik ook begrijpen maar hetgeen waar ik niet bij kan is het feit dat je weet wat er gaat gebeuren in de toekomst.
Zou je dit verder toe kunnen lichten, want ik snap niet wat je tot deze conclusie brengt.
Oud 20-08-2012, 19:55
Example
Example is offline
Citaat:
Dat je het fijn of leuk vind om rokken te dragen is wel duidelijk en dat mensen het hier niet mee eens zijn kan ik ook begrijpen maar hetgeen waar ik niet bij kan is het feit dat je weet wat er gaat gebeuren in de toekomst.
Zou je dit verder toe kunnen lichten, want ik snap niet wat je tot deze conclusie brengt.
Dat weet ie zelf denk ik ook niet.
Oud 20-08-2012, 20:06
Verwijderd
Citaat:
Dat weet ie zelf denk ik ook niet.
Dat is onzin. Er is altijd een reden voor een bepaalde gedachte. Dit kan een slechte reden zijn maar een reden desalniettemin.
Oud 20-08-2012, 20:12
Example
Example is offline
Citaat:
Dat is onzin. Er is altijd een reden voor een bepaalde gedachte. Dit kan een slechte reden zijn maar een reden desalniettemin.
Dus hij moet een reden gaan geven hoe hij in de toekomst van de modewereld kan kijken op gebied van herenmode ?
Oud 20-08-2012, 20:24
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Dat je het fijn of leuk vind om rokken te dragen is wel duidelijk en dat mensen het hier niet mee eens zijn kan ik ook begrijpen maar hetgeen waar ik niet bij kan is het feit dat je weet wat er gaat gebeuren in de toekomst.
Zou je dit verder toe kunnen lichten, want ik snap niet wat je tot deze conclusie brengt.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cognitieve_dissonantie
Oud 20-08-2012, 20:27
Verwijderd
Maar er moet toch een gedachte achter zitten. Anders zou het toch niet kunnen conflicteren met zijn opvatting?
Of bedoel je dat dit zijn rationalisering is? Dat zou kunnen op zich.
Oud 22-08-2012, 12:24
Henk
Avatar van Henk
Henk is offline
Citaat:
Daarom kan je beter dergelijke retorische en een beetje domme opmerkingen achterwege laten. Het is een discussiefora. Mensen hebben verschillende meningen. "Jij bent geen graadmeter voor wat normaal is" werkt wellicht beter op de basisschool.


Want korte broeken bestaan niet durrhurr.
Ik adviseer je dan ook ten zeerste om "Jij bent geen graadmeter voor wat normaal is" toe te passen op de basisschool en niet te gebruiken als dooddoener.
Ondanks dat mensen verschillende meningen hebben kan je als nog wel nagaan welke mening het meest gedeeld wordt of het meest algemeen geaccepteerd is.

Bovendien als je in die zin op mij reageert, mag je dat op deze meneer ook even doen:

Citaat:
Ik bedoel meer de algemene mening van mannen op dat gebied. Vrouw + vrouw = fucking geil. Man + man = uul.
Man in een rok = gadver.

Baseend serieus, ik wil je niet kwetsen, maar je bent een travestiet, en probeer dat te accepteren en er mee om te gaan in plaats van jezelf ervan te overtuigen dat het wel normaal is en dat het steeds populairder wordt en wel normaal is. Dat is het namelijk niet, en zolang ik leef zal dat waarschijnlijk ook niet het geval zijn. Je houdt jezelf keihard voor de gek om het maar normaal te laten lijken. Je zult dan ook gewoon keihard worden uitgelachen als je een rok draagt, in ieder geval in de huidige maatschappij. Niet dat ik je zelf zou uitlachen (want ik hou daar niet zo van), maar het is wel fucking weird als je van die zooi draagt. Denk even rationeel na vriend.
Want daar reageerde ik namelijk op.
__________________
[QUOTE=Miekepieke;32798398]oke ik zal hier nooit meer iets doms vragen :'([/QUOTE]

Laatst gewijzigd op 22-08-2012 om 12:30.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie geloof, hoop, liefde
Gerlinda
126 12-05-2009 06:32
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school?
Jabotinsky
84 02-11-2004 01:12
De Kantine breezah slet en ABN
arP-socialist
500 19-01-2004 12:29
De Kantine Groot Moppentopic [1]
Negrotiator
82 16-01-2004 07:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:54.