Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-04-2013, 22:02
appeltjebanaan
appeltjebanaan is offline
Citaat:
Heee iedereen die dit leest!
Ik ben een meisje van 14 jaar
en ik heb heel lang/half krullend, dik rood haar.
Er wordt best wel vaak ''GINGER'' naar mij geroepen,
en voor mijn gevoel wordt dit als negatief woord gebruikt...
Mijn vraag aan de jongens (want meestal zijn het jongens)
(meisjes kunnen ook reageren)
'' Wat vinden jullie van rood haar?'' (mijn haar?)

Byebye

xx
Oh hey ik ben een jongen,

Geloof me die mensen zijn allemaal zooo mainstream. Ginger blablabla, omdat veel mensen dat zeggen doe ik dat ook maar want dan hoor ik er bij en ben ik grappig. Zo denken die mensen dan.
Persoonlijk vind ik het heel mooi bij meisjes staan. Trek je er niets van aan, je bent wie je bent of ze dat leuk vinden of niet. Er zijn altijd mensen die je wel leuk vinden voor wie je bent.

groetjes
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-04-2013, 00:58
Verwijderd
Behalve als je een raper of children bent. Dan zijn er bar weinig mensen die je leuk vinden.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2013, 22:40
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Sommige gingers zijn wel aantrekkelijk
Met citaat reageren
Oud 10-05-2013, 02:13
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Dit is momenteel mijn haarlengte, foto is vanavond genomen. Mijn oorspronkelijke haarkleur kastanjebruin met een rode gloed.

__________________
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2013, 12:11
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 05-06-2013, 18:41
Sprietje.
Avatar van Sprietje.
Sprietje. is offline
ooh zo jaloers rood is echt de mooiste haarkleur evahh ik wou dat ik dat had dus wees der trots op en trek je niks van die sukkeltjes aan ^^
Met citaat reageren
Oud 19-07-2013, 22:29
jongetje96
Avatar van jongetje96
jongetje96 is offline
ik vind rood haar bij een meisje wel mooi en sexy en ze roepen ginger omdat rood uitstervend is en ondergewaardeerd vaak vragen ze dan ook zkkr of je rood schaamhaar hebt maar dat hoeft niet persee zelf heb k bruin haar ben jonge 17 jaar en meiden met rood haar word nie lesbi er zijn genoeg jongens die ervoor vallen like me

groetjes xx
Met citaat reageren
Oud 19-07-2013, 22:37
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Hoe kom je erbij dat rood haar "uitstervend" is?
Met citaat reageren
Oud 20-07-2013, 01:49
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
ik val als een blok voor rood haar bij een meisje..
Met citaat reageren
Oud 20-07-2013, 08:55
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Citaat:
Hoe kom je erbij dat rood haar "uitstervend" is?
Volgens mij heb ik daar ook iets van gehoord, omdat je haarkleur meestal toch iets erfelijks is en rood haar het niet meestal niet wint van bruin en blond ofzoiets.
__________________
Being weird is just a positive side effect of being awesome or having a good life!
Met citaat reageren
Oud 20-07-2013, 13:10
Patataap
Avatar van Patataap
Patataap is offline
Niks mis mee.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2013, 14:31
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Volgens mij heb ik daar ook iets van gehoord, omdat je haarkleur meestal toch iets erfelijks is en rood haar het niet meestal niet wint van bruin en blond ofzoiets.
En dat is dus onzin.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2013, 15:42
huntingyade
Avatar van huntingyade
huntingyade is offline
Citaat:
ik vind rood haar bij een meisje wel mooi en sexy en ze roepen ginger omdat rood uitstervend is en ondergewaardeerd vaak vragen ze dan ook zkkr of je rood schaamhaar hebt maar dat hoeft niet persee zelf heb k bruin haar ben jonge 17 jaar en meiden met rood haar word nie lesbi er zijn genoeg jongens die ervoor vallen like me

groetjes xx
nee mensen roepen dat niet omdat het uitstervend is maar vooral omdat south park roodharige wel eens in de zeik neemt.

@Schrödinger: is het niet zo dat het gen ofzoiets voor rode haren niet dominant is en dat de kans daardoor kleiner wordt als niet beide partners dat hebben? ik denk dat ze vooral dat bedoeld.
__________________
"this is of no offence but... you are a robot aren't you?"
Met citaat reageren
Oud 20-07-2013, 17:07
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
En dat is dus onzin.
Erft het allel van rood haar niet recessief over (terwijl blond, bruin en zwart dominant overerfen)? Meen een keer zoiets gelezen te hebben, correct me if I'm wrong.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2013, 21:15
Verwijderd
Ja, maar dat het recessief overerft, betekent dat nog niet dat de kans dat je het erft kleiner is. Alleen de kans dat je het kenmerk gaat vertonen is kleiner.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2013, 21:26
London
Avatar van London
London is offline
Citaat:
Ik val zelf niet echt op meisjes met heel rood haar, maar er zijn zat mensen die het wel heel mooi vinden bij meisjes.
Als jij dat op de foto bent zie je er ook aardig leuk uit dus ik zal me er niet zo'n zorgen over maken.
Genoeg die het wel leuk vinden.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2013, 06:28
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ja, maar dat het recessief overerft, betekent dat nog niet dat de kans dat je het erft kleiner is. Alleen de kans dat je het kenmerk gaat vertonen is kleiner.
Je krijgt een tien voor biologie!
Met citaat reageren
Oud 23-07-2013, 08:15
Verwijderd
Citaat:
Je krijgt een tien voor biologie!
En jij een één voor googlen. Hij heeft gelijk, maar kan het gewoon niet uitleggen.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2013, 22:51
Verwijderd
Ik vindt rood ook mooi als haar kleur
Met citaat reageren
Oud 24-07-2013, 18:24
Verwijderd
Mooi rood is niet lelijk.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2013, 23:51
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Mooi rood is niet lelijk.
Zo is het maar net
Met citaat reageren
Oud 27-07-2013, 06:15
Yannickje
Yannickje is offline
Mijn eerste vriendinnetje had rood haar (toen ik in het tweede schooljaar was). Ik was er dolverliefd op en we wilden zelfs trouwen om altijd samen te zijn!
Met citaat reageren
Oud 27-07-2013, 21:18
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Mijn eerste vriendinnetje had rood haar (toen ik in het tweede schooljaar was). Ik was er dolverliefd op en we wilden zelfs trouwen om altijd samen te zijn!
Zoveel geluk in de liefde heb ik met mijn roodachtig haar nog nooit gehad in mijn leven.
__________________
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2013, 22:07
Verwijderd
Zo blijkt maar weer dat haarkleur vrij onbelangrijk is voor het verloop van je leven.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2013, 23:15
Verwijderd
Rood haar is juist sexy
Met citaat reageren
Oud 28-07-2013, 14:12
Verwijderd
Vind ik mooi!
Met citaat reageren
Oud 08-08-2013, 13:08
love-in-the-air
Avatar van love-in-the-air
love-in-the-air is offline
Volgens mij is ginger als je rood haar, sproeten en een lichte huid hebt Wel bedankt allemaal haha!
Met citaat reageren
Oud 09-08-2013, 23:56
Verwijderd
Citaat:
Ik persoonlijk vind rood haar het mooiste wat er is. Zo jammer dat het zo weinig voor komt. Volgens een wetenschappelijke onderzoek bestaan er geen mensen met rood haar meer over 50 jaar of zo iets. Een vriend van mij heeft een bos krullend rood haar en hij wordt ook vaak gepest door mensen dat mensen met rood haar geen ziel hebben en weet ik veel wat. Al die mensen die dingen naroepen zijn gewoon hartstikke jaloers dat ze zelf saai haar hebben. De stoerste chick die ooit geleefd had trouwens rood haar. En volgens sommige had Judas, de dude die Jezus verraden ook rood haar.
En wie is de stoerste chick die ooit geleefd heeft?
Met citaat reageren
Oud 12-08-2013, 17:18
O RLY
Avatar van O RLY
O RLY is offline
Citaat:
En wie is de stoerste chick die ooit geleefd heeft?

Boudicca, koning van de Iceni-stam.

Ze leefde in de 1ste eeuw na Christus. Toen haar man stief liet hij de helft van zijn land na aan zijn vrouw en de andere helft aan de Romeinen, waarmee de Iceni een bondgenootschap hadden. Maar de Romeinen namen na zijn dood al zijn land in en om te laten zien we de baas is lieten ze Boudicca publiekelijk afranselen met een zweep en haar dochters werden verkracht. Daarna was ze zo boos dat ze een grote opstand begon een veel s steden werden verwoest en honderdduizenden werden afslacht. Uiteindelijk verloor ze een grote veldslag en nam ze vergif om de dans te ontspringen.
Moraal van het verhaal: Maak geen vrouwen met rode haar boos.

Eigenlijk zou er een wet moeten komen waarin staat dat roodharige mensen zich alleen nog maar mogen voortplanten met andere mensen met roodhaar zodat het niet uitsterft. ;o
__________________
Overigens ben ik van mening dat Carthago verwoest moet worden.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2013, 21:57
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Eigenlijk zou er een wet moeten komen waarin staat dat roodharige mensen zich alleen nog maar mogen voortplanten met andere mensen met roodhaar zodat het niet uitsterft. ;o
Citaat:
En dat is dus onzin.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2013, 21:14
robiinn_x
Avatar van robiinn_x
robiinn_x is offline
ik snap hoe je je voelt!
Ik heb zelf best een aparte haarkleur. Het is nu weer meer blond dan de zon maar als het straks weer donkerder wordt dan komt er zo'n rode gloed overheen. De meeste zeggen dat ik rossig ben.

Maar als ik over straat loop en er roept iemand ginger voelt het toch soms wel kut omdat het voelt als een scheldwoord.

en ja op de camping zat ik muziek te luisteren en toen hadden ze het over mn haar en er was een jongen die beweerde dat rode mensen ALTIJD rood schaamhaar hebben. Ik ving wat op dus zette mn muziek uit en negeerde het ik was nieuwsgierig naar wat ze zeiden haha. Heb toen ze weg waren erg gelachen. Ik weet niet hoe hij erbij komt maar ik heb geen rood schaamhaar.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2013, 14:45
deeworx
Avatar van deeworx
deeworx is offline
Mooi! Ik heb zelf ook rood haar alleen niet lang helaas
Ben het aan het laten groeien (heb het boek; 'lang haar' net gekocht, ken je dat?)

Ik wordt wel vaak uitgescholden om mijn rode haar, dus ik denk dat ik het toch bruin ga verven binnenkort
Met citaat reageren
Oud 19-09-2013, 14:56
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Mooi! Ik heb zelf ook rood haar alleen niet lang helaas
Ben het aan het laten groeien (heb het boek; 'lang haar' net gekocht, ken je dat?)

Ik wordt wel vaak uitgescholden om mijn rode haar, dus ik denk dat ik het toch bruin ga verven binnenkort
Rood is juist zo prachtig!
En als ik me niet vergis kan je natuurlijke rode kleur behoorlijk worden aangetast door het verven.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 19-09-2013, 19:38
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Mooi! Ik heb zelf ook rood haar alleen niet lang helaas
Ben het aan het laten groeien (heb het boek; 'lang haar' net gekocht, ken je dat?)


Vertel eens, wat maakt dat boek zo ''bijzonder''? Staan er voor mij tips in die ik nog niet weet om mijn haar (nog) langer te krijgen?

Koperkleurig tot roodachtig heb ik van nature al, alleen het moet naar mijn gevoel nog langer worden, want de huidige 60-65 cm is naar mijn gevoel nog niet lang genoeg.

Aanvulling, deze tips zijn ook belangrijk voor mooi haar. De meeste doe ik zelf ook.

http://plazilla.com/in-20-stappen-la...-gezonder-haar
__________________
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.

Laatst gewijzigd op 19-09-2013 om 19:45.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2013, 12:34
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Mooi! Ik heb zelf ook rood haar alleen niet lang helaas
Ben het aan het laten groeien (heb het boek; 'lang haar' net gekocht, ken je dat?)

Ik wordt wel vaak uitgescholden om mijn rode haar, dus ik denk dat ik het toch bruin ga verven binnenkort
Je gaat iets aan jezelf veranderen door meningen van een ander?
Met citaat reageren
Oud 22-09-2013, 13:03
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Je gaat iets aan jezelf veranderen door meningen van een ander?
Dan doen de meesten jongeren, ze kleden en gedragen zich naar de mening van de massa. Hierdoor ontstaat er kopieergedrag. Bang wat ze zijn om buiten de boot te vallen of opmerkingen te krijgen.

Iets wat ik totaal niet aan mee doe, ik draag gewoon mijn (vrouwelijke) alternatieve kleding en mijn eigen roodachtig haar.
__________________
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2013, 15:09
Verwijderd
Doen zoveel mensen hakuna, ouwe meeloper.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2013, 20:42
Verwijderd
Persoonlijk val ik er niet op en zal het mijn vriendin dan ook niet aanraden het rood te verven. Maar trek je niks aan van de negatieve reacties en luister alleen naar de positieve. Het is nou eenmaal jouw haarkleur dus wees er trots op.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2013, 20:56
Verwijderd
Dat dit nog niet gepost is



Nee maar nu serieus, redheads zijn hot

Met citaat reageren
Oud 22-09-2013, 21:01
Verwijderd
Ze zijn niet hot dankzij hun haar maar dankzij de rest. Je haarkleur is maar een fractie en scheelt nauwelijks in aantrekkelijkheid. Verf die chick blond en het effect is hetzelfde.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Welke associaties heb je bij....
Verwijderd
27 26-10-2003 18:29
Verhalen & Gedichten Nina & Sara
Giles
18 24-07-2003 22:37
ARTistiek [verhaal] Tijd
TyZZel
11 15-07-2002 18:44
ARTistiek T begin hebbik hier wel es neergezet
Eend
48 18-05-2002 18:12
ARTistiek Verhaal - * Jesse en Lisa * Read it :))
U-NiQ
7 14-01-2002 20:20
ARTistiek een onafgemaakt verhaal (1e hoofdstuk)
Chloe Siere
2 04-09-2001 19:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:10.