Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-01-2011, 19:59
dahturbox
dahturbox is offline
hey allemaal,
in het weekend als ik op cafe ga rook ik af en toe wel eens een sigaretje maar ik krijg nooit der geur ervan uit men handen misschien enkele oplossingen?
greetz,

ps: liefste geen antwoorden van stop ermee het is ongezond je raakt verslaafd. weet ik al wel
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-01-2011, 20:19
Verwijderd
Ik weet dat tegen bepaalde geurtjes en vlekken een citroen of zo'n stalen zeep helpt. Maar of dat tegen rookgeur helpt?
Met citaat reageren
Oud 06-01-2011, 20:37
dahturbox
dahturbox is offline
njaa kweet niet goed sommigen zeggen ok roestvrij staal bv 5 eurocent zou dat helpen?
Met citaat reageren
Oud 06-01-2011, 20:39
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Probeer het met een mandarijn? Die ruiken ook sterk.

En wij wreven altijd conifeerblaadjes tussen onze vingers fijn, maar dat hielp maar tijdelijk.

Als je die geuren tenminste liever hebt. En anders goed wassen en hopen dat het er snel afslijt oid.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2011, 20:48
Verwijderd
Van die nivea handcreme, veel water, conifeerblaadjes, knoflookblaadjes. En veel wassen met zeep.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2011, 17:37
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Van die handzeep waar je geen water bij nodig hebt. Heeft namelijk een zeer sterke geur.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 09-01-2011, 11:55
Henck
Avatar van Henck
Henck is offline
Gewoon niet roken















/ moraalridder
Met citaat reageren
Oud 09-01-2011, 20:52
JustADreamer
JustADreamer is offline
Citaat:
njaa kweet niet goed sommigen zeggen ok roestvrij staal bv 5 eurocent zou dat helpen?
5 eurocent zit een koperlaag op, en dat gaat alleen maar zorgen dat je handen erger stinken. Je kunt de geur van rook/ui/noem maar op wel maskeren door je handen te wassen met tandpasta... Dan blijft de geur een paar uurtjes weg. Of kijken naar zo'n stalen zeepje, die zijn ook niet zo gek duur en goed voor allerlei nare luchtjes aan je handen (iig knoflook, ui en vislucht, of het ook helpt voor rooklucht geen idee).

Nu wou ik zeggen: gewoon niet roken als je het zo vind stinken. Maar dat zou krom zijn, want ik vind knoflooklucht aan mijn handen ook stinken, maar toch ga ik daarom niet stoppen met knoflook in mijn eten gebruiken.

Ook wil ik vragen, vind je het zelf vervelend dat je handen stinken, of is het meer dat je bang bent dat je ouders er achter komen dat je af en toe rookt? In dat geval kun je het ze net zo goed vertellen, want ouders weten vaak veel meer dan je denkt. Mijn beste vriendin heeft ook 3 jaar lang verborgen dat ze rookte en toen ze uiteindelijk gestopt was kreeg ze van haar ouders te horen dat ze het heel verstandig vonden dat ze gestopt was met roken... En daar heeft ze dan 3 jaar lang álles aan gedaan om maar niet te erg naar rook te stinken, geen peuken in huis te laten slingeren etc.
__________________
I'm just a dreamer, dreaming of better days...
Met citaat reageren
Oud 12-01-2011, 16:28
dahturbox
dahturbox is offline
Citaat:
5 eurocent zit een koperlaag op, en dat gaat alleen maar zorgen dat je handen erger stinken. Je kunt de geur van rook/ui/noem maar op wel maskeren door je handen te wassen met tandpasta... Dan blijft de geur een paar uurtjes weg. Of kijken naar zo'n stalen zeepje, die zijn ook niet zo gek duur en goed voor allerlei nare luchtjes aan je handen (iig knoflook, ui en vislucht, of het ook helpt voor rooklucht geen idee).

Nu wou ik zeggen: gewoon niet roken als je het zo vind stinken. Maar dat zou krom zijn, want ik vind knoflooklucht aan mijn handen ook stinken, maar toch ga ik daarom niet stoppen met knoflook in mijn eten gebruiken.

Ook wil ik vragen, vind je het zelf vervelend dat je handen stinken, of is het meer dat je bang bent dat je ouders er achter komen dat je af en toe rookt? In dat geval kun je het ze net zo goed vertellen, want ouders weten vaak veel meer dan je denkt. Mijn beste vriendin heeft ook 3 jaar lang verborgen dat ze rookte en toen ze uiteindelijk gestopt was kreeg ze van haar ouders te horen dat ze het heel verstandig vonden dat ze gestopt was met roken... En daar heeft ze dan 3 jaar lang álles aan gedaan om maar niet te erg naar rook te stinken, geen peuken in huis te laten slingeren etc.
jaah het feit is dat ik al 2x betrapt ben geweest maar ik wil niet stoppen maar ik moet wel van men ouders daarom controleren ze me soms en wil ik niet dat ze erg terug achter komen.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2011, 20:49
Tar Anárion
Avatar van Tar Anárion
Tar Anárion is offline
Wat voor mij altijd helpt met vis/uien-lucht is m'n handen wassen met tandpasta. Klinkt raar en eerlijk gezegd weet ik ook niet meer waar ik het vandaan heb maar het werkt echt, met die geuren in ieder geval.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2011, 19:11
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Je kleding gaat ook naar rook stinken.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 13-01-2011, 19:29
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Bier werkt wel aardig, deed ik ook altijd
Met citaat reageren
Oud 14-01-2011, 08:42
Verwijderd
Bier werkt wel, ja, maar dan stinken je handen nog steeds en ze worden ook nog plakkerig. Verder: citrusvruchten (liefst sinaasappel of mandarijn), dennennaalden en lavendel.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2011, 12:39
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
jaah het feit is dat ik al 2x betrapt ben geweest maar ik wil niet stoppen maar ik moet wel van men ouders daarom controleren ze me soms en wil ik niet dat ze erg terug achter komen.
Je kleding, gezicht en haar stinkt sowieso ook.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2011, 22:20
JustADreamer
JustADreamer is offline
Citaat:
Je kleding, gezicht en haar stinkt sowieso ook.
Ja maar daarvan kun je nog altijd zeggen dat je gezoend hebt met meisje dat rookt/heel de tijd bij rokers in de buurt hebt gestaan... Als je handen heel erg stinken dan snappen ouders vast wel dat je zelf een sigaret hebt vastgehad. Daarnaast is er kauwgom en pepermunt om de lucht uit je mond te maskeren, of alcohol...
__________________
I'm just a dreamer, dreaming of better days...
Met citaat reageren
Oud 15-01-2011, 11:13
Verwijderd
Citaat:
hey allemaal,
in het weekend als ik op cafe ga rook ik af en toe wel eens een sigaretje maar ik krijg nooit der geur ervan uit men handen misschien enkele oplossingen?
greetz,

ps: liefste geen antwoorden van stop ermee het is ongezond je raakt verslaafd. weet ik al wel
Je weet het maar beseft het je niet.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2011, 18:52
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Ja maar daarvan kun je nog altijd zeggen dat je gezoend hebt met meisje dat rookt/heel de tijd bij rokers in de buurt hebt gestaan... Als je handen heel erg stinken dan snappen ouders vast wel dat je zelf een sigaret hebt vastgehad. Daarnaast is er kauwgom en pepermunt om de lucht uit je mond te maskeren, of alcohol...
Ja, maar dan kun je net zo goed zeggen dat je een sigaret hebt vastgehouden voor iemand die moest plassen...
Met citaat reageren
Oud 16-01-2011, 14:58
pluk-pluk-473
pluk-pluk-473 is offline
biergeur of anders een speciaal zeepje
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-01-2011, 18:59
chriszie1
chriszie1 is offline
Citaat:
hey allemaal,
in het weekend als ik op cafe ga rook ik af en toe wel eens een sigaretje maar ik krijg nooit der geur ervan uit men handen misschien enkele oplossingen?
greetz,

ps: liefste geen antwoorden van stop ermee het is ongezond je raakt verslaafd. weet ik al wel
mijn eerste advies aan jou is: vertel het aan je ouders.
10 minuten geleden heb ik dit ook gedaan. Rook nu 3 jaar. Ga van het ergste uit zoals, rijbewijs terugbetalen, teleurgestelde, verdrietige ouders enz. Als je hier achter staat, moet je er niet langer over nadenken maar praten!

Mijn twee advies voor die rooklucht aan je handen is doodsimpel, handcreme.
Gewoon van de Aldi, Lydl enz. Kleine tube met creme. Even insmeren op je handen en de geur is weg.

Succes ermee!
Met citaat reageren
Oud 10-08-2016, 19:56
crowned0591
crowned0591 is offline
een beetje gele dasty op je handen spuiten en even inwrijven helpt bij mij altijd erg goed, geur is dan ook gelijk weg
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Nieuw product ontwikkelen: idee?
GimmeIdeas
4 01-02-2016 09:09


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:09.