Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-07-2007, 09:33
Verwijderd
Citaat:
Cornel schreef op 15-07-2007 @ 02:55 :

H&M mag bij de meesten hier wel hip zijn, maar zitten qua kwaliteit/prijs verhouding op het zelfde nivo als C&A, Vogele en Hendriks textiel.
Dat valt wel mee.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-07-2007, 11:08
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Cornel schreef op 15-07-2007 @ 02:55 :
Waar lopen alle hippe mensen mee, met H&M shit!?

H&M mag bij de meesten hier wel hip zijn, maar zitten qua kwaliteit/prijs verhouding op het zelfde nivo als C&A, Vogele en Hendriks textiel.
ik ben het eens met CORNEL !
Met citaat reageren
Oud 15-07-2007, 11:18
Verwijderd
Ik heb nu toevallig een broek van het merk my god en het was toch 30 % korting en eindelijk een broek met broekzakken
Voor de rest kijk ik echt nooit naar merken. Shirts zijn vaak van h&m.
Ik koop alleen nooit broeken bij h&m, want m'n benen zijn te lang

Ik heb liever een berg niet te dure kleren dan een aantal dure merkkleding.
Dit ook omdat ik echt alles snel zat ben en dan is het nogal zonde
Met citaat reageren
Oud 15-07-2007, 11:31
Verwijderd
Wat voor mega benen heb je dan?
Met citaat reageren
Oud 15-07-2007, 11:39
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Poggy schreef op 15-07-2007 @ 12:31 :
Wat voor mega benen heb je dan?
Dezelfde lange benen als mij.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2007, 11:49
Verwijderd
En dat is?
Met citaat reageren
Oud 15-07-2007, 12:07
palindrome
Avatar van palindrome
palindrome is offline
Citaat:
Poggy schreef op 15-07-2007 @ 10:33 :
Dat valt wel mee.
Neehoor, H&M kwaliteit is gewoonweg kut.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2007, 12:12
Crimson
Crimson is offline
tja, misschien pakt het bij andere mensen anders uit, maar shirtjes die ik bij de h&m koop krijgen snel gaatjes, bijv onder de oksels, broeken scheuren snel, shirtjes schijnen vaak door,
en verder hangt er niks bijzonders, maar dat doet natuurlijk niks af aan de kwaliteit. h&m is leuk voor basics, als je graag een shirtje in een bepaalde kleur wil, maar niet voor al je kleren ofzo.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2007, 12:12
grandaddy
Avatar van grandaddy
grandaddy is offline
Ik zweer bij H&M.
__________________
hé, hoest met joe dan?
Met citaat reageren
Oud 15-07-2007, 12:13
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Poggy schreef op 15-07-2007 @ 12:31 :
Wat voor mega benen heb je dan?
Ik pas ook geen h&m-broeken, allemaal te kort. (benen van 87 cm ofzo. )
Met citaat reageren
Oud 15-07-2007, 12:47
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 15-07-2007 @ 13:13 :
Ik pas ook geen h&m-broeken, allemaal te kort. (benen van 87 cm ofzo. )
Dan kijk je echt niet goed, ik heb namelijk ook zulke benen en kan prima broeken vinden bij de H&M. Verder heb ik een broek van de H&M nu al een jaar ofzo, geen enkel scheurtje, terwijl ik dat eerst echt te snel had met duurdere broeken Shirtjes schijnen wel soms door ja, vooral witte shirts kan je daar eigelijk niet kopen.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2007, 13:00
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Poggy schreef op 15-07-2007 @ 13:47 :
Dan kijk je echt niet goed, ik heb namelijk ook zulke benen en kan prima broeken vinden bij de H&M. Verder heb ik een broek van de H&M nu al een jaar ofzo, geen enkel scheurtje, terwijl ik dat eerst echt te snel had met duurdere broeken Shirtjes schijnen wel soms door ja, vooral witte shirts kan je daar eigelijk niet kopen.
Als die spijkerbroeken zwabberen boven m'n enkels. Ja, eentje niet, maar dat zat niet mooi bij mij... Maar ik koop ze nu bij de Zara, zelfde prijs ongeveer enzo.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2007, 14:28
paco de taco
Avatar van paco de taco
paco de taco is offline
Broeken altijd Levi's 501. Hoef ik verder geen winkels af, lekker makkelijk. En die zijn er tenminste altijd en blijven voorlopig ook nog wel. Verder schoenen meestal Vans Hi Sk8.
Truien en blousjes zonder opdruk bij de H&M en verder bandshirtjes. Petjes van die maat baseballcaps van ERA ofzo. Alleen die raak ik vaak kwijt, stervens duur.
__________________
no fun
Met citaat reageren
Oud 17-07-2007, 16:50
Slam_666
Slam_666 is offline
Citaat:
Cornel schreef op 15-07-2007 @ 12:39 :
Dezelfde lange benen als mij.
En die van mij xD

Ik koop altijd mijn shirts bij verschillende winkels, Londen, H&M, Only enz.. En mijn broeken komen dan van de Londen, S. Oliver vandaan. Maar sommige ook wel bij de H&M.. Daar zit zo af entoe wel een goed model bij.
Opzich alle merken wel.., Maar ik heb ook niet altijd merk kleding aan, Dat hoeft van mij niet. Goedkope kleding kan net zo mooi zijn
__________________
I miss the little duckies who say kwack!^^
Met citaat reageren
Oud 21-07-2007, 01:36
LB06
LB06 is offline
Mijn mooiste outfit is van Pall Mall. Die vind ik echt erg leuk. Verder heb ik ook een outfit van Mexx wat me erg goed bevalt.

Qua polo's en shirts heb ik weinig merken. Ik heb één "Die for it" polo en één "Silver Creek" polo. Ik weet niet eens of die qua merk wat voorstellen, maar die vond ik gewoon leuk. Op mijn andere shirts en polo's staat volgens mij geen merk. Ik heb vaak genoeg gekeken naar dingen van G-Star, Hilfinger, Replay, Diesel e.d., maar ze kunnen me meestal niet echt bekoren of is de prijs dusdanig hoog dat ik meteen wegren (als in: €89 voor een fucking polo).

Vroeger vond ik J&J broeken erg leuk, maar daar ben ik nu helemaal op uitgekeken. Ook heb ik 2 G-Star broeken, gekocht tijdens een 50% discount actie van (Wo)Men_at_Work. Afgezien daarvan is het merkloos of van de We ofzo.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2007, 14:57
Mile End
Avatar van Mile End
Mile End is offline
Jack Jones vind ik zelf leuke kleren hebben, en is ook niet zo duur. Nudie broeken zitten ook relaxed maar zijn wel meteen een stuk duurder. Ook adidas oldskool vind ik vet, maar dit is ook best duur.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2007, 12:04
Kadaver
Kadaver is offline
1x per jaar reis ik naar China waar ik een doos kleren koop en per schip naar Nederland laat vervoeren. Ter indicatie

O.a broeken van Diesel/Replay/D&G: ~7 euro per stuk. Betreffende merken kopen de broeken bij verschillende fabriekjes daar in voor ongeveer 3,50 tot 4,00 per stuk. Ik koop ze via contacten dus voor 2 keer over de kop, vind ik acceptabel als je beseft dat dezelfde broek voor 130 euri in Nederlandse winkels ligt.

O.a vrijetijds schoenen Diesel/Adidias/Puma: ~ 8 euro per paar. Dezelfde uitleg, wat de inkoopprijs is van deze merken weet ik niet.

Shirts/Polo's van TH/RL/Lacoste/Bila Bong: ~2 euro voor shirts, 3 euro voor polo's.

Overhemden van Paul Smith/RL/TH etc: ~ 4 euro per stuk

Leren riemen van diverse merken: 3 euro per stuk

Boxershorts van cK/Borg/TH: ~ 65 eurocent per stuk. Idem dito voor sokken.

Ik schrik toch elke keer weer als ik de prijzen in Nederland zie voor dit soort spullen De kledingkosten die jaarlijks bespaar stop ik dus in een reis naar China . Maar in Nederland koop ik bijvoorbeeld wel nette schoenen, pakken, dassen en jassen.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2007, 13:09
Mile End
Avatar van Mile End
Mile End is offline
Citaat:
Kadaver schreef op 22-07-2007 @ 13:04 :
1x per jaar reis ik naar China waar ik een doos kleren koop en per schip naar Nederland laat vervoeren. Ter indicatie

O.a broeken van Diesel/Replay/D&G: ~7 euro per stuk. Betreffende merken kopen de broeken bij verschillende fabriekjes daar in voor ongeveer 3,50 tot 4,00 per stuk. Ik koop ze via contacten dus voor 2 keer over de kop, vind ik acceptabel als je beseft dat dezelfde broek voor 130 euri in Nederlandse winkels ligt.

O.a vrijetijds schoenen Diesel/Adidias/Puma: ~ 8 euro per paar. Dezelfde uitleg, wat de inkoopprijs is van deze merken weet ik niet.

Shirts/Polo's van TH/RL/Lacoste/Bila Bong: ~2 euro voor shirts, 3 euro voor polo's.

Overhemden van Paul Smith/RL/TH etc: ~ 4 euro per stuk

Leren riemen van diverse merken: 3 euro per stuk

Boxershorts van cK/Borg/TH: ~ 65 eurocent per stuk. Idem dito voor sokken.

Ik schrik toch elke keer weer als ik de prijzen in Nederland zie voor dit soort spullen De kledingkosten die jaarlijks bespaar stop ik dus in een reis naar China . Maar in Nederland koop ik bijvoorbeeld wel nette schoenen, pakken, dassen en jassen.
Maar bijvoorbeeld Lacoste polo's worden niet in China gemaakt. Hoe komen ze er daar aan dan?
Met citaat reageren
Oud 22-07-2007, 16:41
Jones
Ik heb eigenlijk helemaal niks van bovengenoemde merken maar ik kan me moeilijk voorstellen dat juist al die TH/RL/La coste shit allemaal in China in elkaar wordt geklust.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2007, 17:12
Verwijderd
Citaat:
palindrome schreef op 15-07-2007 @ 13:07 :
Neehoor, H&M kwaliteit is gewoonweg kut.

Ene keer wel andere keer niet
Met citaat reageren
Oud 22-07-2007, 20:38
Crazy JumpenBoy
Crazy JumpenBoy is offline
Citaat:
Jones schreef op 22-07-2007 @ 17:41 :
Ik heb eigenlijk helemaal niks van bovengenoemde merken maar ik kan me moeilijk voorstellen dat juist al die TH/RL/La coste shit allemaal in China in elkaar wordt geklust.
ik ook niet, volgens mij haal je daar alleen namaak en daar zijn ze zoals bekend zeer goed in.
__________________
hey das ist kein Remix das ist das Originale Lied von Bodyrocks!!!
Met citaat reageren
Oud 22-07-2007, 21:18
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb niet echt een favoriet merk. Ik ben meestal allang blij als ik iets pas. Met t-shirts is het niet zo'n probleem, die bestel ik meestal bij threadless (ok, dus toch een favoriet 'merk') en die zitten gewoon altijd goed.
Broeken kopen is voor mij echt een hel. Broeken in grote maten zien er namelijk bijna altijd uit alsof ze voor 40+'ers of anderssoortig suf volk zijn bestemd. Daarom kijk ik nog geneens meer bij de damesbroeken.
Maar bij herenbroeken heb ik dan ook soms het probleem dat 't 'lubbert' (Bij m'n benen strak, bij m'n buik veels te wijd.)
Ik heb nu een goede van Lucky 13, een van een onbekend merk uit Bataviastad en wat korte broeken van de Large.
Probleem bij mij is alleen dat dikke benen nogal schuren en dat al die broeken maar een jaar, hooguit 2, meegaan. En dan begint de helse zoektocht weer.

Oh ja, en ik wil ook nog even zeggen dat ik de H&M boycot. Wat een ontiechelijke kutwinkel. Echt eentje die mensen ontzettende complexen aanpraat. Ik pastte daar nog geneens een spijkerbroek in maat 50! En dan niet dat ik hem net niet dichtkreeg ofzo, Ik kreeg m'n knieen er geneens in! Sterf dan lekker.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2007, 23:43
Kadaver
Kadaver is offline
Citaat:
Jones schreef op 22-07-2007 @ 17:41 :
Ik heb eigenlijk helemaal niks van bovengenoemde merken maar ik kan me moeilijk voorstellen dat juist al die TH/RL/La coste shit allemaal in China in elkaar wordt geklust.
Niet allemaal in China natuurlijk:

Amerikaans continent: voornamelijk Mexico/Bolivie

Europa: voornamelijk Italie/Portugal/China

Azie: China/Vietnam

En een Lacoste in een winkel uit pak hem beet Japan wordt natuurlijk niet geproduceerd in Europa...
Met citaat reageren
Oud 23-07-2007, 00:14
Teun
Teun is offline
Citaat:
Bardamu schreef op 22-07-2007 @ 18:12 :
Ene keer wel andere keer niet
Ja, heel vreemd is dat. Ik heb t-shirts gehad die ik na één keer wassen weg kon gooien en sommigen draag ik na 4/5 jaar nog.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2007, 00:23
Verwijderd
Gstar voor de broeken en overhemden

jack and jones voor accessoires (sjaaltjes, riemen etc)

H&M voor basics (effe shirtjes etc)

en tshirts en dingen heb ik van allerlei merken, wil geen mainstream en haal ik daarom bij chill out en allerlei andere kleine louche winkeltjes in adam die je moet kennen
Met citaat reageren
Oud 23-07-2007, 02:17
Confus1oN
Confus1oN is offline
esprit, edc, h&m, jack&jones het meeste, overigens kijk ik eigenlijk niet echt naar merken maar koop ik gewoon wat ik leuk vind zonder op de merken te letten
Met citaat reageren
Oud 23-07-2007, 10:20
Boebsie
Boebsie is offline
Mijn favoriete kleding designer is natuurlijk http://www.husseinchalayan.com/

Alleen is zijn kleding meer couture achtig en ben ik geen wijf dus kan ik het niet dragen. Of ja kan wel maaruh....als macho zuid amerikaan die van onderontwikkelde vrouwen houd gaat dat natuurlijk niet gebeuren.

Ik sluit me toch wel aan bij de rest van de heren hier met Jack&Jones, WE, H&M, Cool Cat ofwel de standaard winkeltjes die je overal in alle steden in welk gat dan ook tegen komt.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2007, 13:30
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 22-07-2007 @ 22:18 :
Ik heb niet echt een favoriet merk. Ik ben meestal allang blij als ik iets pas. Met t-shirts is het niet zo'n probleem, die bestel ik meestal bij threadless (ok, dus toch een favoriet 'merk') en die zitten gewoon altijd goed.
Broeken kopen is voor mij echt een hel. Broeken in grote maten zien er namelijk bijna altijd uit alsof ze voor 40+'ers of anderssoortig suf volk zijn bestemd. Daarom kijk ik nog geneens meer bij de damesbroeken.
Maar bij herenbroeken heb ik dan ook soms het probleem dat 't 'lubbert' (Bij m'n benen strak, bij m'n buik veels te wijd.)
Ik heb nu een goede van Lucky 13, een van een onbekend merk uit Bataviastad en wat korte broeken van de Large.
Probleem bij mij is alleen dat dikke benen nogal schuren en dat al die broeken maar een jaar, hooguit 2, meegaan. En dan begint de helse zoektocht weer.

Oh ja, en ik wil ook nog even zeggen dat ik de H&M boycot. Wat een ontiechelijke kutwinkel. Echt eentje die mensen ontzettende complexen aanpraat. Ik pastte daar nog geneens een spijkerbroek in maat 50! En dan niet dat ik hem net niet dichtkreeg ofzo, Ik kreeg m'n knieen er geneens in! Sterf dan lekker.
draag rokjes dan!
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2007, 13:34
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben geen rokjes type. Daar voel ik me echt absoluut niet prettig in. Ik heb 't wel geprobeerd, maar ik moet dan steeds letten op hoe ik ga zitten en heb steeds het idee dat mensen m'n hol kunnen zien, dus dat doe ik niet meer.

edit: Plus dat ik er niet lang in kan lopen, want dan gaan m'n benen schuren en er is niks vervelender dan blaren op je bovenbenen.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.

Laatst gewijzigd op 23-07-2007 om 13:38.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2007, 13:35
hellebel
Avatar van hellebel
hellebel is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 23-07-2007 @ 14:34 :
Ik ben geen rokjes type. Daar voel ik me echt absoluut niet prettig in. Ik heb 't wel geprobeerd, maar ik moet dan steeds letten op hoe ik ga zitten en heb steeds het idee dat mensen m'n hol kunnen zien, dus dat doe ik niet meer.
Ow.
__________________
HEY DIKKE TIETEN
Met citaat reageren
Oud 23-07-2007, 14:36
Verwijderd
Citaat:
Jones schreef op 22-07-2007 @ 17:41 :
Ik heb eigenlijk helemaal niks van bovengenoemde merken maar ik kan me moeilijk voorstellen dat juist al die TH/RL/La coste shit allemaal in China in elkaar wordt geklust.
Tuurlijk wel.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2007, 14:39
DeadNation
Avatar van DeadNation
DeadNation is offline
Hahaha.
__________________
The death toll is rising
Met citaat reageren
Oud 23-07-2007, 16:18
Verwijderd
vind het toch wel apart altijd dat stevige mensen hun probleem bij de winkel leggen
Met citaat reageren
Oud 23-07-2007, 17:31
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Als ik bij andere winkels m'n broeken in maat 46 kan kopen en bij de H&M geneens in maat 50, zegt dat wel iets over de winkel lijkt mij. En ik weet niet of je de grote maten collectie wel eens hebt gezien, maar dat ziet er dus echt niet uit.

Kan je mss wel zeggen 'ja dan moet je maar afvallen' maar daar gaat het nu even niet om.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2007, 17:36
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
achjah in afrika hebben ze geen dikke reet, laat staan kleren.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 23-07-2007, 18:35
Bumber
Avatar van Bumber
Bumber is offline
Esprit vind ik leuk.
__________________
Elke dag een feestje.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2007, 19:22
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 23-07-2007 @ 18:36 :
achjah in afrika hebben ze geen dikke reet, laat staan kleren.
Sjonnie: "Hmm meneer ik vind het eten niet lekker"

Chefkok Pierre: "achja in afrika hebben ze niet eens te eten".

maar je hebt wel gelijk: moet je maar afvallen !
Met citaat reageren
Oud 23-07-2007, 19:23
Bumber
Avatar van Bumber
Bumber is offline
Citaat:
Boebsie schreef op 23-07-2007 @ 20:22 :
Sjonnie: "Hmm meneer ik vind het eten niet lekker"

Chefkok Pierre: "achja in afrika hebben ze niet eens te eten".

maar je hebt wel gelijk: moet je maar afvallen !
Sorry hoor, maar waarom plaats jij daar zo een gezichtje met een tong er uit, hij past daar helemaal niet?
__________________
Elke dag een feestje.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2007, 19:25
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
Bumber schreef op 23-07-2007 @ 20:23 :
Sorry hoor, maar waarom plaats jij daar zo een gezichtje met een tong er uit, hij past daar helemaal niet?
?
Met citaat reageren
Oud 23-07-2007, 19:26
Bumber
Avatar van Bumber
Bumber is offline
Citaat:
Boebsie schreef op 23-07-2007 @ 20:25 :
?
Sorry hoor, maar ik bedoel dus een smilie. die was echt zo onnodig!
__________________
Elke dag een feestje.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2007, 19:30
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
Bumber schreef op 23-07-2007 @ 20:26 :
Sorry hoor, maar ik bedoel dus een smilie. die was echt zo onnodig!
hahah wtf kill...?

Trimm Trabb bij deze mijn nederige excuses voor het plaatsen van een " ". Ik zal het noooooit meer doen, ik zweer pinkie pinkie.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2007, 20:11
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Nou, ik zie daar liever een dan een dus eh, excuses aanvaard ofzo. Tinkie Winkie?
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2007, 20:13
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 23-07-2007 @ 17:18 :
vind het toch wel apart altijd dat stevige mensen hun probleem bij de winkel leggen
Dan ben je gewoon bij de verkeerde winkel.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2007, 22:05
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
wtf is up met die kkundercovers.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 01-08-2007, 18:32
Bertje B.
Bertje B. is offline
Heb zelf niet echt een favoriet kledingmerk. Koop het ook alleen als het wat goedkoper is of de prijs is te doen. Zo heb ik laatst nog een mooie donkere G-Star spijkerbroek gehaald voor € 65,00. G-Star shirtjes en truien etc. vind ik daarentegen 3x niks. Sommige dingen van Burberry vind ik wel mooi, maar vaak te duur. Ralph Lauren is ook wel te doen met een paar dingen maar Lacoste is dan toch het meest mijn smaak. Alleen koop ik er niet van die standaard polo's van, aangezien je voor € 10,00 dezelfde haalt bij een handelaar. Dan geef ik liever 3 tientjes meer uit voor een hele mooi trui of zo.
Sommige dingen haal ik ook gwn merkloos, als het maar wel leuk staat en goed zit. Laatst nog een mooi hooded vest gekocht voor € 10,00 bij bristol. Doe daar een merkloze polo onder en het staat best goed. Alleen spijkerbroeken en schoenen wil ik wel per se van een merk.

Laatst gewijzigd op 01-08-2007 om 18:34.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2007, 23:07
Gyce
Gyce is offline
H&M, EDC, Vero Moda, Nike

Simpel,, maar mooi
__________________
Take some pills and go to LaLaLand
Met citaat reageren
Oud 01-08-2007, 23:11
Verwijderd
Citaat:
Bumber schreef op 23-07-2007 @ 20:23 :
Sorry hoor, maar waarom plaats jij daar zo een gezichtje met een tong er uit, hij past daar helemaal niet?
Haaaaaaaaaaaaaaahahahahaha, idd Boebsiebwoy, wil je dat nooit meer doen?! Shit is niet nodig mang, smilies makeng meer kapot dang je lief izzzzzzzzzzzzzzz, jwt.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2007, 23:15
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 23-07-2007 @ 18:31 :
Als ik bij andere winkels m'n broeken in maat 46 kan kopen en bij de H&M geneens in maat 50, zegt dat wel iets over de winkel lijkt mij. En ik weet niet of je de grote maten collectie wel eens hebt gezien, maar dat ziet er dus echt niet uit.

Kan je mss wel zeggen 'ja dan moet je maar afvallen' maar daar gaat het nu even niet om.
nouja. in oost-europa verkoopt de h&m maatje 32 voor shirtjes. deden ze dat hier ook maar eens. als we dan toch gaan klagen over confectiematen.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2007, 23:21
Verwijderd
Citaat:
Horror Kitty schreef op 02-08-2007 @ 00:15 :
nouja. in oost-europa verkoopt de h&m maatje 32 voor shirtjes. deden ze dat hier ook maar eens. als we dan toch gaan klagen over confectiematen.
Ik zeg dat de monnikspij maar eens een comebakc moet maken, geen gezeur met maten, (want makkelijk in te korten en je omvang maakt niet uit).

Hippe shit zonder gezeik:


Laatst gewijzigd op 01-08-2007 om 23:25.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2007, 01:32
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Horror Kitty schreef op 02-08-2007 @ 00:15 :
nouja. in oost-europa verkoopt de h&m maatje 32 voor shirtjes. deden ze dat hier ook maar eens. als we dan toch gaan klagen over confectiematen.
Joh, vroeger verkochten ze hier in Nederland gewoon maat 32.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Shoppen-vragenlijstje
Chocolat_muffin
12 10-05-2012 19:50
Algemene schoolzaken Enquete kledinggedrag
Meunsel
9 28-03-2010 17:12
Lifestyle wat je stom vindt
ragdoll
500 08-01-2008 14:24


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:03.