Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2008, 20:11
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Graag, want als het geen pijn doet is de grens tussen 'schoon' blijven en eentje nemen een stuk nauwer
okay: nou je kop eraf hakken is lekkerder.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-06-2008, 20:13
Verwijderd
Dan ben je er meteen vanaf, dus dat lijkt me sterk. Bovendien is het onthoofdingproces niet zelden binnen luttele seconden klaar.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2008, 20:26
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
nou, dan niet he.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 06-06-2008, 21:19
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
oh oh oh
__________________
a pill-popping jukebox
Met citaat reageren
Oud 06-06-2008, 21:21
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
oh en excuseer mij btw voor mijn dronken gebabbel op het forum vanacht.
mijn vingers zijn weer lijmvrij!


vanochtend had ik een date met een geweldig leuke jongen dus dat was tof. daarna met mn papa en zusje naar taken geweest in de bios, en daarna de beste steak op de wereld gegeten bij de argentijn. straks naar bed en morgenochtend hardlopen met mn pa..
__________________
a pill-popping jukebox
Met citaat reageren
Oud 07-06-2008, 10:20
Verwijderd
ik ga straks naar sex and the city the movie want ik heb een bioscoop gevonden die hem in het engels draait
Met citaat reageren
Oud 07-06-2008, 16:25
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Werken, en vanavond als het goed is naar een party met een Ierse soundsystem, ben benieuwd.
__________________
Rodent of unusual size
Met citaat reageren
Oud 07-06-2008, 16:57
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
Ik werd vanacht om 5u wakker door een huisgenoot die het nodig vond om heel hard te kletsen en te lachen. Toen werd ik ineens misselijk en dat had ik vanochtend nog steeds, ik had ook geen zin om te werken maar het moest
Met citaat reageren
Oud 07-06-2008, 19:36
Verwijderd
Ik moest vandaag werken met een kater en het ging al mis toen bleek dat mijn collega gisteren blijkbaar dronken afgesloten had dus het alarm de hele nacht heeft staan loeien en er niets opgeruimd was. Gelukkig werd het allemaal nog beter doordat er panden aan de Oudegracht in brand stonden en het tot mijn kroeg afgesloten was, alle ramptoeristen en buurtbewoners kwamen dus bij mij de chaos bespreken en bedrinken. Ruzie gemaakt met mensen over stoelen, bijna een klap gekregen van een opgefokte gast. Hoera!
Met citaat reageren
Oud 07-06-2008, 20:09
vilein
Avatar van vilein
vilein is offline
^Ohja, ik hoorde het net! Daarvoor vroeg ik me al af waarom er de hele tijd een helikopter boven de stad vliegt.

Vandaag heb ik niks gedaan, maar vanavond komt er aangenaam gezelschap en dan moet ik morgen weer aan school.
__________________
Most of the time I don't have much fun. The rest of the time I don't have any fun at all.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2008, 20:13
Verwijderd
gisteren gewerkt, was gezellig. vandaag bij mijn moeder gehangen en vrij gekregen voor vanavond want ik ga met uuf naar een themafeestje en we gaan als milf
Met citaat reageren
Oud 07-06-2008, 21:44
Verwijderd
Hoe verkleed je je als milf?

Ik heb lekker genikst. Zo even chillen met wat gasten maar niets spectaculairs.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2008, 22:52
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Ik ben naar Den Bosch geweest, kleren gekocht aldaar en heb Fake (of zijn dubbelganger) gespot
Met citaat reageren
Oud 07-06-2008, 23:12
Verwijderd
Ik haat Utrecht vandaag want nu is het altijd gezellige NIGHT FEVER-festival en er staat een podium naast mijn huis. Ik vraag me nu al vijf minuten af wat Watskeburt met de jaren zeventig te maken heeft.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 00:27
Verwijderd
Ik heb STP in het wild zien lopen.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 04:37
Verwijderd
Ik werd gisteren om halftwaalf 's avonds wakker, omdat een vriendin belde of ze langs kon komen met bier en een koffiezetapparaat. Dat mocht uiteraard, want koffie en bier zijn de cornerstones of a nutritious breakfast. Dat werd dus nachtelijk koffieleuten op het balkon en tussendoor The Young Ones kijken, uitzonderlijk geslaagd allemaal. Het koffiezetapparaat bleek een senseo en die mocht ik hebben, want zij had een nieuwe. Ehh

Nu is ze net weg en flans ik een karige avondmaaltijd in elkaar van aardappelpuree en gemarineerde tofushit, want mijn eten is enigszins.. op. Ik heb het voornemen straks langs de AH in het centrum te fietsen, maar of daar nog iets van komt is ook voor mij een raadsel. Spannend!
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 04:45
Verwijderd
Citaat:
Hoe verkleed je je als milf?
het thema was 'hot momma', en wij gingen als tienermoeders in geile pakjes inclusief buik.

vanavond dus een themafeestje, en daarna gingen we uit, en toen kregen maura en ik zere voeten. en ik shadrak was het HEET, en ik ging echt stuk, dus nu ga ik maar naar bed.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 07:07
Verwijderd
ja ohhh mijn voeten doen echt zeer hee. ik ga nu slapen en dan morgen naar zo iets met dj's op de grote markt oleee
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 07:07
Verwijderd
wij waren overigens de enigen verkleed. nice.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 07:40
Verwijderd
Ik zit nog steeds niet op de fiets! Aaaa. In plaats daarvan probeer ik te bedenken of ik 'koffieleuten' nou een kutwoord of een leuk sukkelwoord vind. Productief
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 08:37
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Ik heb me weer eens verslapen en straks ga ik weer studeren tot tien uur. BAH. Maarja.
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 10:59
Spelvout
Avatar van Spelvout
Spelvout is offline
ik ga zometeen even naar het feestje van gister lopen om m'n inmiddels teruggevonden portemonnee op te halen, ik heb een hoofdwond en heb in de jacuzzi gezeten en voor de rest weet ik het niet meer.
__________________
To say you're sorry is pretty much the same as to apologize, unless you're at a funeral.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 12:22
Spelvout
Avatar van Spelvout
Spelvout is offline
m'n kleren zitten ook onder het bloed
__________________
To say you're sorry is pretty much the same as to apologize, unless you're at a funeral.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 12:49
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik ben vanacht uitgeweest in de stad. en ik heb een knieontsteking dus ik dacht ik ga veel zuipen tegen de pijn. dus eerst 3 martini's in t gras van de buren, toen een fles witte wijn op het night fever festival op het neude, toen 3 biertjes bij het stadhuis, toen een biertje bij de mc o connels...en rara, wie heeft er een kater.

maar het was wel behoorlijk gezellig
__________________
a pill-popping jukebox
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 13:07
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Oh, wacht, het gras van de buren is de naam van een kroeg? Ik geloof dat ik het begin te snappen allemaal!

Ik zou gister naar een verjaardagsfeestje maar ik werd pas om 5 uur wakker na mijn nachtdienst en die kerel woont op een uur lopen en er reden geen bussen dus toen heb ik afgebeld. En toen heb ik ter compensatie iets van 13 uur geslapen.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 13:10
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Gisteren heel de dag rondgehangen op een feest in kader van de stripdagen. Wat neer kwam op zuipen en bands kijken van 6 des middags tot half 5 des nachts. God hoe kan het dat ik zo wakker en niet brak ben. Hele avond vermaakt met ontzettend veel bekenden. Mocht ik dood gaan voor dan speelt Human Alert op mijn begrafenis is de uitkomst van een erg grappig gesprek met Roel. Nu de stad in voor stripdagen en straks met mijn pa naar exposities van Gumbah en Roel Smit.
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 13:36
vilein
Avatar van vilein
vilein is offline
^in de hallen? Die is echt tof.
__________________
Most of the time I don't have much fun. The rest of the time I don't have any fun at all.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 16:13
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Elke keer als ik uit mijn woonkamerraam kijk zie ik in de verte de langste trap van Nederland, omdat er ook nog eens de cache...Ut Trepke ligt voor mij reden vandaag maar eens op pad te gaan met de GPS.

Gelogd om 16:16 uur.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 17:15
asjdfl
asjdfl is offline
vandaag moest ik toekijken hoe een dievege zich uit ging kleden zodat ik kon kijken of ze iets in haar broek verstopt had en voordat ik HO STOP kon roepen flashte ze me haar pussy. wat een dag
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 17:20
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
gisteren bij revenge of the rock'n roll monsters echt de avond van mijn leven gehad, wtffff. geniaal. En toen stond ik vanohtend met een hernia en een dwarsleasie op om te gaan kano-en in de biesbosch, wtfff^2. wat een leven!

en nou hoop ik maar dat ik met de afgelopen 24 uur m'n tattoo niet naar de tering heb geholpen. nouja vandaag lange mouwen en zonnebrandcreme, moet toch wel te doen zijn dan.

OOh en ik heb mijn elvispet laten signeren door dead elvis, of nouja, dat heeft bartmann van PPS voor me gedaan. en ook gesigneerd. wat een helden
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 17:25
P.:NTIL
Avatar van P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Citaat:
vandaag moest ik toekijken hoe een dievege zich uit ging kleden zodat ik kon kijken of ze iets in haar broek verstopt had en voordat ik HO STOP kon roepen flashte ze me haar pussy. wat een dag
Waarom moest je dat doen? .
__________________
tirade
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 18:01
Verwijderd
ik was om 2 uur wakker, en toen ging ik om 4 uur met maura naar het noorderplantsoen, maar ik had HONGER, dus nu zitten er broodjes in de oven. vanavond ga ik een verslag typen voor school, en daarna slapen ofzo.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 18:11
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Citaat:
^in de hallen? Die is echt tof.
Yes, in de hallen ja, erg toffe expo inderdaad.

Ik ben kapot nu en ga vandaag niks doen dan bank hangen.
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 18:59
asjdfl
asjdfl is offline
Citaat:
Waarom moest je dat doen? .
de beveiliging was allemaal mannelijk en ik was de enige die op dat moment in de buurt was. maargoed, later op de dag zag ik een hond met een pet op dus de dag is nog enigzins gered.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 19:10
P.:NTIL
Avatar van P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Haha.

Was het in een winkel ofzo?
__________________
tirade
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 19:16
Verwijderd
Damn, was dit weekend stripdagen? :/

Uuh ik heb zonet een bruun Itialiaans designerpak gekocht en in de paleistuin in het gras gelegen.

Laatst gewijzigd op 08-06-2008 om 19:16. Reden: Bruun!
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 19:20
ragdoll
Avatar van ragdoll
ragdoll is offline
ik was gisteravond lekker fout naar hotel arena want daar was ik nog nooit geweest en ik vond dat ik daar op zijn minst een keer geweest moest zijn (curiosity killed the cat) maar het was eigenlijk best amusant hahah. daarna nog in een of andere vreemde tent doorgefeest en toen was het zes uur en tijd om naar huis te fietsen maar ik verdwaalde dus ik stapte pas om half acht mijn kamer binnen. slapen en park en nu ben ik moe dus zo weer slapen.
__________________
april is the cruellest month
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 19:24
asjdfl
asjdfl is offline
Citaat:
Haha.

Was het in een winkel ofzo?
ja, bijbaantje
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 20:16
Verwijderd
Gister was ik nietsvermoedend aan het winkelen en toen kwam er ineens de gay parade van Frankrijk voorbij, ik heb nog nooit zoveel negers in korte strakke leren rokjes gezien. en ook nog nooit zoveel tepelpiercings

vandaag mn duitse vriendinnetje uitgezwaaid en morgen mn belgische ontvangen en dan hosteltour doen door zuid frankrijk
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 20:18
JanDeVries
Avatar van JanDeVries
JanDeVries is offline
Van 10 tot 4 in de UB gezeten, ijsje gegeten met mijn nichtje, uiteten geweest met mijn ouders en nagefloten door mocro's omdat kort rokje
Beste verjaardag ooit
__________________
De huidarts vond het allemaal dermate logisch.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 20:18
Verwijderd
Ik had vandaag een begrafenis.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 20:38
lapin
Avatar van lapin
lapin is offline
ik had schoonmaakdriften, toen drankzucht en nu heb ik verloren met supermario en zit rox in dr eentje met eindbazen te spelen omdat ze me geen levens meer wil doneren dat h00rtje.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 22:32
Sultan_of_Swing
Avatar van Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Waterreus is toch wel een koning, hij zegt waar het op staat en durft Cruyff af te zeiken. Restecp
__________________
doe de fridge open, vol met pilsener mag ik hopen
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 22:39
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Gisteren wezen varen op het 'jacht' (lees: bootje) van m'n ouders, 's avonds me de tering zitten vervelen.
Vandaag gehoopt op rust, maar m'n zus kwam eerst langs met d'r vriend en m'n nichtje dus dat ging niet door. Daarna moest ik met hun mee, want m'n nichtje begon te huilen toen ik zei dat ik thuisbleef. Achgos.
Daar wat in de tuin gezeten, pizza gevreten en de dramatische relatiecrisis verhalen van m'n schwester aangehoord.
Thuis bij m'n ouders een half uur bezig geweest om een tent in een tasje te krijgen (toen ik 'm kocht pastte het veel beter! ) en op de bank gehangen.

Nu probeer ik te bedenken hoe ik morgen naar huis kom, want er rijden dus geen bussen en ik heb hier bij m'n ouders geen fiets. Kutdorp ook.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2008, 08:02
Electriq
Avatar van Electriq
Electriq is offline
Gisteren naar Arnhem, bandjes bandjes bandjes. Annihilation Time was heel tof en ik heb een hard shirt van R&A gekocht, die meteen werd omgebouwd tot een foute no-sleeve
Vanmorgen koop-instructies gemaild naar mn vriend, die onze kledingkast vandaag gaat kopen harhar. Siked om met hem te gaan samenwonen, ondanks dat het zo lame lijkt als ik het typ. Zweten op de fiets, vandaag een potje werken en ik hoop dat ik lekker op tijd naar huis kan.
__________________
Antsy in my pantsy.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2008, 09:08
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Gisteren naar Arnhem, bandjes bandjes bandjes. Annihilation Time was heel tof en ik heb een hard shirt van R&A gekocht, die meteen werd omgebouwd tot een foute no-sleeve
Hoe vond je Bates Motel? Vrienden van me spelen daar in.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2008, 09:10
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
zaterdag heb ik met een vriendin in het park gehangen en we hadden besloten om die-hard te gaan dansen, maar we waren in slaap gevallen op de bank, dus dat ging niet door. zondag herkansing. weer in het park gehangen, pizza gehaald en opgegeten in het park (L). 's avonds paradiso, waar we pedro (L) uit venezuela tegen kwamen. het vriendinnetje waar ik mee was werd nog half aangerand door een puerto ricaan, wat een hardnekkige gast . vanmorgen werd ik om 8 uur wakker en ik was nog steeds een beetje dronken, nasty is dat. zometeen kaartjes voor 5 days off halen en vanavond eten met een vriendin en joggen.
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2008, 09:24
vilein
Avatar van vilein
vilein is offline
Gisteren school en een vet saaie film, Lars en the real girl. Nu ben ik al een tijdje wakker en ga ik straks maar echt wat doen, want vanmiddag college en daarna ook nog een gesprek met de buitenlandcoordinator, en of ze me dan maar een een half jaar ofzo naar het buitenland wil sturen. En vanavond weer theorie schrijven.
__________________
Most of the time I don't have much fun. The rest of the time I don't have any fun at all.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2008, 09:35
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Bluh, ik zou vandaag keihard aan m'n onderzoek gaan schrijven, maar m'n onderzoeksmattie is ziek en nu heb ik geen zin meer. Tis ook veel te mooi weer. Vanavond voetbal en bandjes kijken, mega zin in.
__________________
look back and laugh
Met citaat reageren
Oud 09-06-2008, 09:43
Verwijderd
Ik vond dat Page toiletpapier al verdacht versierd met ORANJE hondjes maar anders was het EK mij volledig ontschoten. Vanavond toch misschien kijken naar die wedstrijd maar dan meer om tentamenterreur te vermijden
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Vertel over vandaag 3
Carn
501 03-09-2008 14:38
Lifestyle Vertel over vandaag 2
Meatball
500 24-07-2008 14:54
Werk, Geld & Recht Bijzonderheden op je werk vandaag
Balance
57 24-01-2005 15:59
Psychologie Het grote lucht-je-hart-topic #18
WolterB
496 13-01-2005 14:40
Verhalen & Gedichten Weten jullie nog...
Vlooienband
146 02-12-2004 13:50
Levensbeschouwing & Filosofie Dag des Oordeels
Mujahidien
82 24-02-2002 21:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:16.