Oud 26-06-2008, 16:45
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Vandaag de stad in geweest om voor bereidingen voor onze last cigarette party te treffen
Straks komen mijn ouders nog even langs, gezellig
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-06-2008, 16:52
STP
Avatar van STP
STP is offline
In Simplon is een leuke smoking-party, waar ik me met een berg vrienden de ziekte ga roken. Voor de rest is het dit weekend TT in Assen, dus zit ik tussen de (voornamelijk Duitse) mongolen. Gisteren denderde er al flink wat Nederlandstalige shit door de binnenstad van grote namen als Rene Karst! Wow!
__________________
http://www.hardebaas.nl | http://hardebaas.hyves.nl
Met citaat reageren
Oud 26-06-2008, 16:54
JanDeVries
Avatar van JanDeVries
JanDeVries is offline
Hahaha bring on 1 juli, ik zit er best op te wachten

Ondertussen zit ik mezelf enorm de zenuwen in te praten over het tentamen van vanavond maar dat gaat juist helemaal goedkomen en daarna een feestje en daarna uit en lossssss
__________________
De huidarts vond het allemaal dermate logisch.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2008, 17:06
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Toen ik na m'n tentamen op zoek ging naar m'n studiecoördinator kwam ik terecht in een dubieus faculteitsfeestje waar iedereen Engels sprak met vreemde accenten. Ik probeerde me erdoor te wringen, maar ik kreeg opeens een drankje in m'n handen geduwd dus toen heb ik maar gedaan alsof ik erbij hoorde.
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Met citaat reageren
Oud 26-06-2008, 17:16
Verwijderd
@tonsillitus; dankje ze staat 10 km verderop ofzo, en ik mag altijd langskomen als ik wil, dus daar ben ik echt superblij mee. het is een zorgboerderij, de eigenaren zijn heel aardig en ze houden haar tot haar dood, ze hebben ook een pony van 32 staan. nu maar hopen dat er geen gehandicapte vanaf dondert, ze is eerst een maandje op proef hehe.

OT tentamen gemaakt, niet zo best MAAR ACH en cadeautjes gekocht voor m'n moeder en nu ga ik wat typen en straks voetbal kijken
Met citaat reageren
Oud 26-06-2008, 17:27
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Vandaag sliep ik uit en werd ik brak wakker, terwijl ik gisteren niet veel gedronken heb. Vreemd. Toen heb ik eens grondig niets gedaan, en daarna de badkamer gepoetst. Nu ga ik een frietje eten in de stad, dan slapen, dan voetbal kijken en daarna werken.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2008, 17:28
Verwijderd
Vanavond naar de première van de film van een goede vriend van me in de bioscoop in Maastricht! Daarna nog wat afterpartyen en dan weer nach hause.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2008, 17:29
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Welke film en welke bioscoop?
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2008, 17:33
Verwijderd
"persephone" in de lumiere.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2008, 17:52
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Hij staat niet op hun website?
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2008, 17:58
Verwijderd
dat klopt, titel wordt niet genoemd op de site, alleen de naam van de regisseur en de tijd wanneer hij gedraaid word. Het is zijn afstudeerfilm.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2008, 21:31
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
Heyy, tot vanavond.

pre b-day party

tot vanavonddd
__________________
a pill-popping jukebox
Met citaat reageren
Oud 27-06-2008, 01:48
Crimson
Crimson is offline
tenamen gehad, ging niet eens heel slecht dus misschien wel gehaald en als dat zo is heb ik mn p yayyy netjes in 1 jaar. hoe ging ie bij jou, 'jan de vries'?

daarna naar in bruges geweest, vette film
Met citaat reageren
Oud 27-06-2008, 05:24
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Ik heb mijn hyves-account weggegooid, dat lucht op.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2008, 09:50
Verwijderd
ik ben in emmen, en zometeen met m'n moeder winkelen en vanavond een bruiloft van m'n nicht. zin in
Met citaat reageren
Oud 27-06-2008, 13:06
Verwijderd
Gister in Tivoli was het wat matig omdat ik in een beetje een kk bui was. Hoogtepunt van de avond dat ik een totaal onbekende gedaggezoend heb omdat ik haar voor iemand anders aan zag. Lucky her. Nu de mailing van de boswachters aan het inpakken, zodat onze groene vrienden ook bij jou in de bus komen.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2008, 13:21
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Al een paar dagen bezig met een portfolio en het schiet weer eens niet op. Vanavond een feestje waarvan ik bang ben dat het mijn productiviteit morgen nogal drukt.

Ben jij er ook, Avant-garde?
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 27-06-2008, 13:27
Verwijderd
Citaat:
Al een paar dagen bezig met een portfolio en het schiet weer eens niet op. Vanavond een feestje waarvan ik bang ben dat het mijn productiviteit morgen nogal drukt.

Ben jij er ook, Avant-garde?
Was de bedoeling, maar uiteindelijk toch niet. Helaas... Wat voor portfolio btw?
Met citaat reageren
Oud 27-06-2008, 13:37
Verwijderd
mn verjaardagsfeest was echt fantastisch, zoveel leuke dingen gehad, heerlijk gedanst en gefeest. maakt het feit dat ik vorig ajar geen feest had echt goed
Met citaat reageren
Oud 27-06-2008, 14:08
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Gisteren wezen oefenen met mijn nieuwe bandje en meteen twee harde nummers geschreven. Ook wat opnames gemaakt maar die klonken kwa geluid niet echt super. Mijn strot is wel licht vertyfd nu dus nog maar een dagje thuis gebleven. Nu net wakker en maar een wat sinaasappelsap maken en een filmpie kijken ofzo.
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Met citaat reageren
Oud 27-06-2008, 14:12
JanDeVries
Avatar van JanDeVries
JanDeVries is offline
Citaat:
tenamen gehad, ging niet eens heel slecht dus misschien wel gehaald en als dat zo is heb ik mn p yayyy netjes in 1 jaar. hoe ging ie bij jou, 'jan de vries'?

daarna naar in bruges geweest, vette film
Joah joah het ging best eigenlijk, ik hoop er toch minstens een 6 uit te slepen
Verder gisteren verjaardagsfeestje van een vriendin, Singstar gedaan :') en veel te veel gedronken
__________________
De huidarts vond het allemaal dermate logisch.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2008, 14:16
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Weer schandalig laat opgestaan, ontbeten en in de tuin Harry Potter gaan lezen. Ff mail checken enzo tussendoor maar zo weer verder! En vanavond personeelsfeest met The Opposites in Utrecht dus k ga los!
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2008, 14:18
Lady Jane
Avatar van Lady Jane
Lady Jane is offline
Net twee tentamens gemaakt en dat ging volgens mij wel goed. Nu lekker vakantie vieren!
Met citaat reageren
Oud 27-06-2008, 14:27
JanDeVries
Avatar van JanDeVries
JanDeVries is offline
Citaat:
Hahaha bring on 1 juli, ik zit er best op te wachten
Helemaal nadat ik gisteren drie keer door een chick met een sigaret gebrand ben :@
__________________
De huidarts vond het allemaal dermate logisch.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2008, 14:47
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
gisteravond uit in tivoli was heel erg leuk want ik mocht eindelijk voor het eerst sinds 2 weken weer van mezelf zuipen en dansen en alle forummers die ik tegen ben gekomen vond ik lief. alleen moest ik toen het afgelopen was een beetje huilen omdat ik mezelf zo zielig vond, mijn achterband was namelijk lek en ik moest een heel stuk naar huis lopen in dronken toestand..
vanavond ga ik volgens mij naar hetzelfde feestje als blenderhead. tot dan lig ik in bed.
__________________
a pill-popping jukebox
Met citaat reageren
Oud 27-06-2008, 14:55
vilein
Avatar van vilein
vilein is offline
^kom jij naar nijmegen?

Gisteravond zou ik ook naar Tivoli gaan, maar uiteindelijk heb ik gekeken hoe mijn huisgenoot kotste op het dakterras en hoe hij dat opruimde met een krant. Vandaag doe ik die huishoudelijke dingen die gedaan moeten worden en vanavond neem ik cadeaus in ontvangst.
__________________
Most of the time I don't have much fun. The rest of the time I don't have any fun at all.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2008, 14:55
Verwijderd
oud en moe en brak.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2008, 16:04
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ja ik kom naar nijmegen..
__________________
a pill-popping jukebox
Met citaat reageren
Oud 27-06-2008, 18:48
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Citaat:
en vanavond een bruiloft van m'n nicht. zin in

huuuu ik ook.

nou goed. Mijn moeder, broertje en zn vriendinnetje waren ook al stiekem naar het gemeentehuis ha en het was cute. Straks eten en dan feestje dus.
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Met citaat reageren
Oud 27-06-2008, 20:18
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Vandaag heb ik laminaat gezaagd en gelegd, een muur behangen, lijm van de vloer geveegd en heul veul spullen van m'n oude naar m'n nieuwe kamer gesleept.

Morgen sleuteloverdracht, en dan komt een vriendin langs en dan gaan we lekker verven, want nu zijn de muren wit en dat vind ik stom. Dus het word knallie paars.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2008, 20:44
Verwijderd
Citaat:
Al een paar dagen bezig met een portfolio en het schiet weer eens niet op. Vanavond een feestje waarvan ik bang ben dat het mijn productiviteit morgen nogal drukt.

Ben jij er ook, Avant-garde?
Dat dus. Het is dat het digitaal is en er dus geen gezeik met printen is. Maar alle mensen nog aan toe wat een tering werk. Het worden weer twee lange lange nachten.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2008, 22:33
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
gister alle huishoudelijke taken in mn kamer verricht en gegeten met een vriendin, daarna terug naar kudelstaart. vanmorgen moest ik werken en ik had gelijk als 2e klant een chagerijnige oude taart die god oh god hoopte dat er morgen een ander kwam stom wijf. wees blij dat ik je kom wassen. 's middags bij mijn oudtante langsgeweest die ik al eeuwen niet had gezien. daarna even geslapen. net nog een keer les 8 van evy gelopen. en nu verdiep ik me in winkelen in reykjavik .
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2008, 22:44
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Was de bedoeling, maar uiteindelijk toch niet. Helaas... Wat voor portfolio btw?
Een KUTportfolio ...
Bewijslast voor studie. Geen artyfarty shizzle.
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 27-06-2008, 23:44
Verwijderd
Citaat:
Helemaal nadat ik gisteren drie keer door een chick met een sigaret gebrand ben :@
Dat krijg je met dat antirookpropaganda op een forum zhe internet hurts
Met citaat reageren
Oud 28-06-2008, 01:52
Lady Jane
Avatar van Lady Jane
Lady Jane is offline
Ha, stomme feestjes in Hilversum. Ik ben tipsy en ga zo slapen want ik moet om 6 uur werken.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2008, 06:45
Lady Jane
Avatar van Lady Jane
Lady Jane is offline
Citaat:
Ha, stomme feestjes in Hilversum. Ik ben tipsy en ga zo slapen want ik moet om 6 uur werken.
Ha, 3 uur slaap en te laat voor werk. Jezs, ik ben nog steeds tipsy.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2008, 11:07
Verwijderd
Woensdag, donderdag en vrijdag gewerkt. Op mijn werk er achter gekomen dat Trimm Trabb Menno kent, en ik ook. Hihi. Nu ben ik bij mijn vriendje die nog ligt te slapen en ik heb inmiddels al de woonkamer opgeruimd in de tussentijd en vanavond een bbq maar het is kut weer, :/.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2008, 11:13
Verwijderd
ik had een bruiloft van m'n nicht, en wat een gaaf stel is dat ook. m'n neven en nichten + aanhang weer eens gezien, en bier gedronken en dom gedanst. ik had meegeholpen met de voorbereidingen, dus blijkbaar bleef ik daar slapen (waar ik van tevoren niets van wist), en dat was wel oké, behalve dat ik om 8 uur weer op moest staan om een beetje te helpen met opruimen, maar iedereen had een kater, dus na een halfuur hebben we het maar laten zitten. het hoogtepunt was wel dat m'n ouders gingen dansen. nu ben ik weer thuis, zo douchen en dan weer naar groningen. en daarna de moeder, stiefvader en het zusje van m'n vriend zien voor de 1e keer. brr.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2008, 11:16
Verwijderd
Um, vrijdagmiddagborrel dus me volgegoten met bier, champagne en cognac en guitar hero gespeeld Daarna nog even de stad in gehobbeld en toen ik thuis was met het nichtje van Annemieke gespeeld en tevergeefs geprobeerd glory te imponeren op msn Stukje van In Bruge gezien en toen slapen.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2008, 12:33
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
Citaat:
Um, vrijdagmiddagborrel dus me volgegoten met bier, champagne en cognac en guitar hero gespeeld Daarna nog even de stad in gehobbeld en toen ik thuis was met het nichtje van Annemieke gespeeld en tevergeefs geprobeerd glory te imponeren op msn Stukje van In Bruge gezien en toen slapen.
ik ben toch voor je in katzwijm gevallen, actionman (oh god, deze smilie heet echt 'plagend') nu ga ik in de regen boodschappen doen want cakejes bakken
__________________
sleep is no friend.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2008, 14:08
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Gisteren naar into the wild geweest. Vette film.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 28-06-2008, 15:51
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Vandaag weer leuk gewerkt. Had vandaag een extra wijk erbij, maar dat vond ik niet erg want die wijk liep ik vroeger altijd op zaterdag. En ik heb nog een jongetje geholpen met zijn step tussen de schuifdeur en muur te halen. Dat kind weer helemaal blij.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 28-06-2008, 16:33
Verwijderd
straks naar de irish pub om een bandje van wat vrienden te checken, en om de laatste keer in een kroeg te kunnen roken
Met citaat reageren
Oud 28-06-2008, 16:53
Verwijderd
Gister hele dag met mijn neefjes gespeeld, vandaag even haarlem in geweest en zometeen housewarmingparty ergens!
Met citaat reageren
Oud 28-06-2008, 17:12
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
argh m'n kleine neefje ( of nouja volgens mij is die ook al 16 ofzo) gaat naar pukkelpop IK WIL OOK. ik ga hem ontvoeren en doen alsof ik hem ben.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 28-06-2008, 18:58
Verwijderd
Of je nakt gewoon zijn ticket.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2008, 19:06
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Vandaag de laatste voorbereidingen getroffen voor het ROOKFEEST van morgen ->www.plan-2.nl !! jajaja komen!
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 28-06-2008, 19:21
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Of je nakt gewoon zijn ticket.

volgens de taalbarriere moet ik dus een ticket neuken. rrrright.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 28-06-2008, 21:31
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Vanochtend sleuteloverdracht van m´n oude kamer, alles naar de andere kamer verhuisd, maar toen mocht ik de sleutel houden, dus het had niet zo gehoeven.
Toen kreeg ik de brief waar ik al bijna een maand op wacht en daar stond in dat ik GESLAAGD ben!!! OMGOMGOMG, Ik ga studeren!!!

Toen kwam er een vriendin langs en gingen we 't vieren in de Pub en nu gaan we stomme films kijken en morgen ga ik me met andere vrienden helemaal kapotzuipen op Parkpop.
YESSSS!!!!!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2008, 22:17
llell
Avatar van llell
llell is offline
^ gefeliciteerd!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Vertel over vandaag!
JanDeVries
499 22-06-2008 21:54
Verhalen & Gedichten Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af).
Noor-91
3 26-01-2006 10:55
Films, TV & Radio ER Forum-versie
Keyser Saus
500 29-12-2003 12:30
Verhalen & Gedichten Nog geen titel...
CoveredEyes
13 04-10-2003 09:48
Levensbeschouwing & Filosofie Dag des Oordeels
Mujahidien
82 24-02-2002 22:59
ARTistiek JOHN!!!!!!(deel 1,2,3 en 4!!!!!)
An
5 02-09-2001 17:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:44.