Oud 01-07-2008, 19:57
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ja die ga ik binnenkort eens kijken ik vind die stijl van zombie wel gaaf.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-07-2008, 20:03
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
omdat dat ook bij de horeca hoooort"... is dat waar?
ho·re·ca (dem)
1 branche van hotels, restaurants, cafés e.d.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 01-07-2008, 20:21
HenkMul
Avatar van HenkMul
HenkMul is offline
Ik zit op een balkon en hoor Thom Yorke in de verte zingen.
__________________
Uit de slobber gewassen kluit.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2008, 00:40
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
ho·re·ca (dem)
1 branche van hotels, restaurants, cafés e.d.
ja dussssss
__________________
a pill-popping jukebox
Met citaat reageren
Oud 02-07-2008, 02:01
Verwijderd
Net de laatste uren van mijn verjaardag gevierd in de kroeg en gewonnen met poolen, whoehoe. Heel de dag in het park gehangen met taart en loved ones en daarna even snel gewerkt. Hoezee!
Met citaat reageren
Oud 02-07-2008, 06:18
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Gisteren al redelijk vroeg vertrokken naar het Westerpark om Radiohead te zien. We waren snel binnen, goede plek vooraan gescoord en ik had berliner bollen en pakjes Wicky meegesmokkeld om de tijd door te komen.
Radiohead was teringvet, ik stond helemaal weg te dromen. <3 Vooral toen het donker werd en de lichtshow goed uitkwam. (Echt superveel lichtbalken en mega schermen enzo).
Na afloop nog wat door de stad gestruind en daarna richting huis met 2 homies die hun laatste trein richting boerenkutdorp hadden gemist. Met een taxi die met 120 door de bebouwde kom ging.
Midden in de nacht moest ik ook nog een vriendin bellen, want die moest op en hoort d'r wekker nooit en net heb ik de homies de deur uitgezet en nu twijfel ik of ik weer m'n nest in moet duiken. Wrs wel.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2008, 07:45
Verwijderd
een klasgenootje had eerst haar assessment vóór mij, en nu heeft ze gezegd dat ze niet meer wist hoelaat ze dat assessment had, en nu moet ik als eerste. en jullie moeten allemaal voor me duimen om half 11, want als ik dit niet haal ben ik waarschijnlijk fucked. de rest van de dag ga ik vieren dat ik vakantie heb, want geen herkansingen, dus ik ga de hele dag liggen bakken bij het zwembad met vriendinnetjes.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2008, 10:09
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
het is fucking bloedheet dus ik wacht tot mn vriendinnetje online komt zodat we kunnen afspreken om te zwemmen of naar het park te gaan. en vanavond naar een vriendinnetje toe om verjaardag te vieren.

en gisteravond stond ik net als trimm ook helemaal vooraan bij radiohead en dat was geweldig (L)
__________________
a pill-popping jukebox
Met citaat reageren
Oud 02-07-2008, 10:55
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
ik heb net mn pakketje afgehaald (L) en daarna ging ik naar oosterpark, maar het was echt niet om uit te houden, zo fuckin heet. dus ik ben weer naar huis gegaan, dat is maar beter ook, want dan studeer ik beter.
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2008, 11:10
Verwijderd
Ik was al om half negen wakker en toch ben ik net pas aangekleed. Ik heb een motivatiebrief geschreven voor mijn volgende opleiding en dat vind ik echt een kutwerk maarrr hij is af dus kan ein-de-lijk op de post! Nu even opmaken en haren doen, daarna naar de ALDI want ze hebben Les Miserables en Les Uns et Les Autres voor 7 euro (L), daarna naar de bakker en foto's uitprinten bij de hema en daarna thuis chillen in de zon.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2008, 14:13
655321
655321 is offline
Ik moest werken en daarna ben ik even naar de stad gegaan om een cadeau te kopen voor mn tweelingzusje want jawel, we zijn JARIG. Dankjewel. Daarna heb ik mn muur nog maar een keer overgeverfd terwijl ik naar de Ramones luisterde. Vanavond komen nog wat vrienden wat drinken en dan is de feestdag van het jaar alweer voorbij.
__________________
Fire, walk with me
Met citaat reageren
Oud 02-07-2008, 14:18
Verwijderd
feliciteerd yo
Met citaat reageren
Oud 02-07-2008, 14:42
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Hank Williams op, onweer op de achtergrond, bietje opruimen... relaxt
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 02-07-2008, 18:09
STP
Avatar van STP
STP is offline
Citaat:
een klasgenootje had eerst haar assessment vóór mij, en nu heeft ze gezegd dat ze niet meer wist hoelaat ze dat assessment had, en nu moet ik als eerste. en jullie moeten allemaal voor me duimen om half 11, want als ik dit niet haal ben ik waarschijnlijk fucked. de rest van de dag ga ik vieren dat ik vakantie heb, want geen herkansingen, dus ik ga de hele dag liggen bakken bij het zwembad met vriendinnetjes.
Hoe is het afgelopen?!
__________________
http://www.hardebaas.nl | http://hardebaas.hyves.nl
Met citaat reageren
Oud 02-07-2008, 19:01
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Ik heb ook maar aan de minihysterie meegedaan en ben op de laatste 'rookdag' naar een café geweest om ceremonieel te schaken en een laatste sigaret te roken, maar er bleken geen schaakstukken te zijn en de aansteker was kwijt. Eigenlijk was het ook niet zozeer een café. Volgens mij was ik gewoon bij iemand thuis die niet eens rookte. Wat een belevenis!
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Met citaat reageren
Oud 02-07-2008, 19:03
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Wel beschamend hoe die kleine caféhouders protesteerden met spandoeken en t-shirts waar "café's" op gedrukt stond.
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Met citaat reageren
Oud 02-07-2008, 19:04
Verwijderd
Zometeen voor het eerst een semi-serieuze poging doen om muziek te maken. Ik weet alleen nog niet welk genre maar neig naar hiphop sinds ik in een wu-tang bui ben.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2008, 21:37
Verwijderd
ik ben gister aangekomen in nederland en nu wil ik fotos op de pc zetten maar er zit godverdomme een fout in mn kaart terwijl ik gister nog gewoon fotos heb gemaakt en sindsdien niets met mn camera heb gedaan. echt als ik de fotos van mn laaste week kwijt ben ga ik huilen
Met citaat reageren
Oud 02-07-2008, 22:12
Verwijderd
ik heb vandaag m'n assessment gehaald met een 5,8 HAHA. eigenlijk was het heel slecht, maar omdat ik al eerder had laten zien (1e kans) dat ik het dus wel kon ging ze beide gesprekken combineren en kreeg ik een voldoende huhu. dusss nu mag ik op stage, en daar ben ik best blij mee om dat te vieren heb ik de hele dag bij het zwembad in de zon gelegen, daarna uit eten geweest met een vriendinnetje en net hebben we hotel rwanda gekeken. en nu ga ik denk ik maar slapen ofzo, want ik kijk nog steeds ketnet en er is iets op over mensen in somalië, en die vrouwen hebben allemaal een probleem met hun urine ophouden
Met citaat reageren
Oud 02-07-2008, 22:28
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
shit man, ik kom er net achter dat er vijf breezermocropaupers in m'n wijk wonen klotedorp.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 02-07-2008, 22:50
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
ik zou dus nu naar 5 days off gaan om te hakken op surkin en MSTRKRFT, maar het meisje waar ik mee zou gaan is ziek en voor de rest is iedereen sjaak afhaak om hele stomme redenen en vooral mn beste mate en nu ben ik boos, want ik ga niet in mn eentje
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2008, 23:11
Verwijderd
Citaat:
ik zou dus nu naar 5 days off gaan om te hakken op surkin en MSTRKRFT, maar het meisje waar ik mee zou gaan is ziek en voor de rest is iedereen sjaak afhaak om hele stomme redenen en vooral mn beste mate en nu ben ik boos, want ik ga niet in mn eentje
Shit als ik niet had moeten werken was ik met je mee gegaan.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2008, 07:28
Lady Jane
Avatar van Lady Jane
Lady Jane is offline
Best laat gaan slapen en nu weer wakker omdat de schilder van mijn nieuwe huisgenoot haar kamer van 14m2(!) komt schilderen. Gelukkig werd ik al wakker gemaakt door een nieuw gezin eksters ofzo.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2008, 10:11
Verwijderd
Citaat:
Best laat gaan slapen en nu weer wakker omdat de schilder van mijn nieuwe huisgenoot haar kamer van 14m2(!) komt schilderen. Gelukkig werd ik al wakker gemaakt door een nieuw gezin eksters ofzo.
Haha, dat begint al goed!
Met citaat reageren
Oud 03-07-2008, 10:47
Verwijderd
ik zou dus op excursie gaan maar door de tering ret had de metro vertraging en was ik 10 min te laat op school en op school wisten ze niks meer en in het ziekenhuis ook niks dus ben ik maar pissig naar huis gegaan, en ik had er zo'n zin in
Met citaat reageren
Oud 03-07-2008, 11:02
655321
655321 is offline
Ik heb mot met mn bacheloronderzoekjongens omdat ze helemaal niks communiceren naar mij en het andere meisje en morgen moet het af. Ik baal dr flink van en het liefst kruip ik weer in bed. In plaats daarvan eet ik echter mango en drink ik thee en verder vier ik een klein feestje omdat Ingird Betancourt bevrijd is.
Vanavond ga ik wat drinken met een friend en daarna naar de Tivoli voor een feestje met een bitterzoet smaakje.

Ik hou niet van bitterzoet.
__________________
Fire, walk with me
Met citaat reageren
Oud 03-07-2008, 11:13
Electriq
Avatar van Electriq
Electriq is offline
Vanmorgen wilde ik uitslapen maar dat lukte niet omdat ik vannacht naar de bank ben gevlucht wegens gesnurk van mijn wederhelft. De bank is royaal maar slaapt niet zo lekker. Toen mn vriend ophoepelde naar zijn werk heb ik nog geprobeerd een spreekwoordelijk uiltje te knappen maar ik was klaarwakker en heb uit pure ellende Providence gekeken.
Straks werken tot 22u en dan mis ik dus de uitzending van Netwerk over Veldzicht waar de afgelopen 7 jaar 'wel 4 tbs-ers!!' zelfmoord hebben gepleegd. Tenzij mijn patientjes ook een reportage over opgeklopte lucht willen zien, maar ik gok van niet.
__________________
Antsy in my pantsy.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2008, 11:19
Verwijderd
Citaat:
Ik hou niet van bitterzoet.

Ik wel.

Met citaat reageren
Oud 03-07-2008, 12:14
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Yuk, die shit zuipt mijn ontbindende tante altijd.
__________________
Rodent of unusual size
Met citaat reageren
Oud 03-07-2008, 12:41
Verwijderd
Ohja, vanavond niet roken in tiev ~_~
Met citaat reageren
Oud 03-07-2008, 13:16
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
vandaag laatste tentamen gemaakt en nu heb ik eindelijk vakantie!
Alleen jammer dat internetten nu niet zo leuk meer is, haha.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 03-07-2008, 13:20
Verwijderd
ik ga straks solliciteren bij het restaurant waar mn broer ook werkt maar eigenlijk ben ik volgens mij al aangenomen en dat zou wel chill zijn want ik had gerekend op geen geld deze zomer
Met citaat reageren
Oud 03-07-2008, 13:47
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
Ohja, vanavond niet roken in tiev ~_~

ik ben echt benieuwddd
__________________
a pill-popping jukebox
Met citaat reageren
Oud 03-07-2008, 13:53
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
Citaat:
Shit als ik niet had moeten werken was ik met je mee gegaan.
ja heel erg shit. ik ben ook niet meer gegaan .

maar goed, wel lekker geslapen, zzz.
vanmorgen gestudeerd en 's middags de stad in geweest met een vriendin op zoek naar cadeaus voor een andere vriendin en de benodigdheden voor onze pinata huhuuu. net hebben we een eenhoorn pinata in elkaar geknutseld en hij is echt (L). zometeen moet ik in mn eentje werken, want mn collega ligt met een kater in bed, zz.
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2008, 15:13
JanDeVries
Avatar van JanDeVries
JanDeVries is offline
Vandaag geshopt met mijn moeder en weer veel te veel geld uitgegeven Een bh, rokje, shirtje, hemdje, korte broek, vest en omg ik zag deze jas en wilde m keihard


maar hij kostte €200 dus laat dan maar!
__________________
De huidarts vond het allemaal dermate logisch.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2008, 18:18
EvilConduct
EvilConduct is offline
Soms moet je gewoon wat extra geld neerleggen en jezelf verwennen. Echt waar.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2008, 18:27
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Ik ben vandaag keihard bezig aan mijn paper. Uche. Nog 1000 woorden en ik heb net de docent gemaild om nóg even wat uitstel, want ik ga zo naar de bios en dan naar Tivoli om voor het laatst kenkerdronken te worden voor 2 maanden.Yayyy
__________________
look back and laugh
Met citaat reageren
Oud 03-07-2008, 18:59
lapin
Avatar van lapin
lapin is offline
Citaat:
Ohja, vanavond niet roken in tiev ~_~
ik las dat het bos achterin een rookhok wordt
Met citaat reageren
Oud 03-07-2008, 21:06
*amélie*
*amélie* is offline
jep

vandaag laatste versie scriptie ingeleverd en nog twee eindopdracht. Toen kaartjes voor pukkelpop besteld en nu vakantie!!
__________________
You can't milk a cow with your hands in your pants
Met citaat reageren
Oud 03-07-2008, 21:07
Verwijderd
Ik was al om half tien op school omdat ik een afspraak had, maar dat mens kwam maar niet opdagen, dus toen werd ik nogal chagrijnig. Daarna twee uur bij de tandarts gezeten en nu is m'n tand weer helemaal mooi wit, en toen nog even naar het Vondelpark geweest.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2008, 23:41
Lady Jane
Avatar van Lady Jane
Lady Jane is offline
Kom net van Massive Attack en Goldfrapp en het was fantastisch.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2008, 02:33
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
ik las dat het bos achterin een rookhok wordt

is het dus ook ben ik net achterkomen, en het is vreselijk
__________________
a pill-popping jukebox
Met citaat reageren
Oud 04-07-2008, 09:31
vilein
Avatar van vilein
vilein is offline
Fucking hell wat een rare dag gisteren. Om 4 uur ging ik slapen, en om 9 uur stonden de bouwvakkers bij mijn raam dakpannen te leggen. Nu hebben ze net een nieuw raam in mijn kamer gemaakt waar ze lekker doorheen konden kijken, dus ik was niet blij. Straks even koffie scoren, naar de kapper, aan de scriptie en vanavond wedding crashen.
__________________
Most of the time I don't have much fun. The rest of the time I don't have any fun at all.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2008, 09:50
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
iedereen zei de hele tijd jaaa als het rookverbod ingaat stinkt het binnen niet naar rook maar naar zweet en bier!!
en ik ruik al de hele tijd sinds in thuis ben bier om me heen


nja vanacht dus tivoli en dat was wel leuk. nu moet ik de zelfdiscipline opbouwen binnen het komende half uur om mijn spullen te pakken en naar de UB te gaan om te leren. en vanavond een feestje van mn ex en eigenlijk twijfel ik nog of ik moet gaan maar gisteren kwam het er ineens op neer dat ik het grote kado moet gaan kopen namens iedereen, so i guess so.
__________________
a pill-popping jukebox
Met citaat reageren
Oud 04-07-2008, 10:36
Verwijderd
ik wil terug naar frankrijk want al mn vrienden daar hebben net te horen gekregen dat ze geslaagd zijn en nu is het dikke party en de zon schijnt en mn lover is daar. kut.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2008, 11:54
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Gisteren bbq van werk en te vroeg aan het bier gegaan. om 11 uur was ik al kachellam en daarna nog uren doorgegaan. Heeeeel veel muziek geluisterd uiteindelijk en nu ga ik met een loden kogel in het hoofd naar mijn werk. Vanavond verder.
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Met citaat reageren
Oud 04-07-2008, 12:43
Verwijderd
Citaat:
is het dus ook ben ik net achterkomen, en het is vreselijk
word, het was daar meer crowded dan in de zaal.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2008, 13:42
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Ik ben sinds gisteren absoluut geen voorstander meer van het rookverbod, gadverdamme wat stonk het in Tivoli, ntd. Maar het was wel leuk, en vooral warm en net heb ik mijn visum voor Kenia opgehaald en ben ik daarna stiekem met mijn lovah naar het strand geweest terwijl ik eigenlijk dat hoerige paper moet afmaken, maar dat mag nu maandag ingeleverd. Uitstel GO! Straks ga ik werken.
__________________
look back and laugh
Met citaat reageren
Oud 04-07-2008, 13:52
Verwijderd
300 Eleanor, 300.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2008, 13:53
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
oooooo maar ze draaide wel de boys noize remix van my moon my man (L)
toen was ik heel erg gelukkig
__________________
a pill-popping jukebox
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Vertel over vandaag!
JanDeVries
499 22-06-2008 20:54
Verhalen & Gedichten Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af).
Noor-91
3 26-01-2006 09:55
Films, TV & Radio ER Forum-versie
Keyser Saus
500 29-12-2003 11:30
Verhalen & Gedichten Nog geen titel...
CoveredEyes
13 04-10-2003 08:48
Levensbeschouwing & Filosofie Dag des Oordeels
Mujahidien
82 24-02-2002 21:59
ARTistiek JOHN!!!!!!(deel 1,2,3 en 4!!!!!)
An
5 02-09-2001 16:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:58.