Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-08-2008, 20:02
Verwijderd
gisteravond/nacht feestje gehad met vriendinnetjes, en dat liep nogal uit de hand, haha. daarna date opgehaald en naar huis gegaan, en met urm afgesproken dat ik vrijdag met haar ga werken in shadrak, dat gaat echt leuk worden haha. vandaag de hele dag met m'n date gehangen, naar de AH to go geweest door een hoosbui en vet lekker gegeten. vannacht had ik m'n sleutels verstopt, want ik was zat, en ik heb ze net eindelijk terug gevonden, hehe. en nu maar eens douchen.
Advertentie
Oud 03-08-2008, 21:54
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik verveel me DOOD en niemand wilt gaan zuipen in de stad ik vind iedereen vandaag losers..
__________________
a pill-popping jukebox
Oud 03-08-2008, 23:45
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
vandaag weer gegipst en geschuurd en toen was ik grijs. Maar wederom lol gehad. en nu kijk ik met een half oog eraserhead.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 04-08-2008, 00:53
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Ik draai mijn laatste nachtdienst vannacht en het wordt een lastige opgave want mijn maag is van streek. Dat krijg je ervan als je om 4 uur 's middags al aan de vodka cola zit. En dat krijg je er weer van als je met obscure Fransmannen omgaat.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 04-08-2008, 01:11
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Ik ben gisteren bij een maat van me in Delft langs geweest, daar blijven maffen, heel veel gedronken en lawaai gemaakt. Vandaag werd ik wakker van een kale stukadoor die Bijl heette en heel plat praatte. Daarna brakheid uitgezeten en documentaires gekeken over cultleiders. En ik kan je zeggen, deze man:

is stukken harder dan deze:

Daarna maar weer richting huis gegaan en om een uurtje of 8 was ik thuis. Daar brak bank gehangen en de laatste afleveringen van the West Wing gekeken. Wat een godenserie toch. Nu maar eens mijn nest in, nog 2 dagen werken en daarna naar Wasted!
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Oud 04-08-2008, 08:46
Verwijderd
Ik ben net terug van enkele dagen keihard party machen im Deutschland en nu ga ik slapen voor ik de kans zie om internetbankieren aan te zwengelen en een concertkaartje van 80,- koop puur zodat ik Iron Maiden nogmaals live kan zien
Oud 04-08-2008, 09:33
Verwijderd
Citaat:
Ik ben net terug van enkele dagen keihard party machen im Deutschland en nu ga ik slapen voor ik de kans zie om internetbankieren aan te zwengelen en een concertkaartje van 80,- koop puur zodat ik Iron Maiden nogmaals live kan zien
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1707237
Oud 04-08-2008, 09:54
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
Citaat:
<3
i know!

zaterdag had ik besloten om 's ochtends vroeg naar mn ouders te gaan, maar toen trok ik mijn deur dicht zonder mijn sleutels mee te nemen. dusss ik ging mijn reservesleutel ophalen bij degene die 'm bewaard, maar uiteraard was zij 'm kwijt, zoals zij wel vaker dingen kwijt is . dus uiteindelijk een heel sleuteldrama, maar om 2 uur kon ik mn huis weer in. en het leuke is dat ik met deze chaoot ook nog op vakantie ga binnenkort. ik vrees dat we nooit in barcelona aankomen.
voor de rest een beetje gestudeerd, want ik heb morgenochtend hertentamen en het komt mn neus echt uit. zometeen nog wat vakantie inkopen doen en dan terug naar amsterdam.
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Oud 04-08-2008, 10:02
Verwijderd
ima bday boi!
Oud 04-08-2008, 10:14
Verwijderd
Citaat:
i know!
Zelfgemaakt?

Ik heb zonet een vriendin uitgezwaaid die nu lekker vakantie + sziget gaat. Ik blijf achter in de ghetto. Wel ga ik zometeen even werk regelen en daarna een welverdiende cappuchino scoren bij brandmeesters.
Oud 04-08-2008, 11:27
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
ima bday boi!
gefeliciteerd!
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 04-08-2008, 12:19
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
Ik draai mijn laatste nachtdienst vannacht en het wordt een lastige opgave want mijn maag is van streek. Dat krijg je ervan als je om 4 uur 's middags al aan de vodka cola zit. En dat krijg je er weer van als je met obscure Fransmannen omgaat.
geen obscure types in ons huis eh!
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 04-08-2008, 12:37
Verwijderd
gisteren de hele dag met m'n scharrel gehangen en door een hoosbui naar de ah to go gerend om erachter te komen dat het echt kkduur is en ze er alleen maar crap verkopen. dus chicken tonight saus met rijst gegeten, hehe. daarna ging hij weg, en 2 uur later kwam een vriendinnetje langs, en toen gingen we praten over reizen en nu wil ik NU METEEN WEG. zometeen winkelen met een ander vriendinnetje, en daarna maar eens m'n hiroshima kamer opruimen
Oud 04-08-2008, 13:12
idontcare
Avatar van idontcare
idontcare is offline
ik ging zaterdag en gister helpen met verven in de trucker en het wordt echt mooi. gisteravond een bbq want rick was jarig. z'n vader is slager dus was er allemaal tering lekker vlees, mmm. daarna bleef mn vriendje slapen en dat was gezellig. vanmorgen langs het uitzendbureau geweest, en nu beetje chillen want ik ben 3 weken alleen thuis. heerrrrlijk
__________________
hoii
Oud 04-08-2008, 15:07
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
Citaat:
Zelfgemaakt?

Ik heb zonet een vriendin uitgezwaaid die nu lekker vakantie + sziget gaat. Ik blijf achter in de ghetto. Wel ga ik zometeen even werk regelen en daarna een welverdiende cappuchino scoren bij brandmeesters.
met behulp van een pakje

wooow net heeft de chaoot waarmee ik op vakantie ga alle laatste dingetjes geregeld en gaat alles goed komen dus . ennn mn salaris is net gestort, dus ik kan mad veel spenderen in barcelona. ik begin er nu echt zin in te krijgen. nu nog even keihard studeren, morgen hopelijk tentamen keigoed maken, daarna appeltaart bij winkel en mn vriendinnetjes nog even zien en dan woensdag weg yeeshhh .
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Oud 04-08-2008, 15:36
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Citaat:
geen obscure types in ons huis eh!
Nee, alleen op weekends en feestdagen.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 04-08-2008, 18:15
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
in het weekend veranderen we zelf ook wel eens in obscure types dus dan is het niet erg.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 04-08-2008, 22:06
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Oei. Dat hadden jullie er niet bij gezegd!
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 04-08-2008, 22:51
Verwijderd
ik moet zo werken en het regent telkens heel hard en ik heb mijn paraplu+jas ergens laten liggen
Oud 04-08-2008, 23:39
Verwijderd
ik wacht tot maura foto's gaat posten in het fototopic en nu ga ik slapen.
Oud 05-08-2008, 03:42
Verwijderd
Oud 05-08-2008, 09:28
Verwijderd
Ah, bedankt. En crap, nu moet ik wel.

Ontopic: Ik heb 24 uur geslapen. Nu ga ik mijn tas uitpakken, opruimen en kijken naar het mysterieuze flesje Duvel dat bij mijn thuiskomst midden in de kamer kapot lag te zijn in een plasje bier. Het is mysterieus, want dat flesje heb ik niet zelf omgegooid en bovendien zijn er nergens scherven te bekennen, ookal is de onderkant van dat flesje, eh, weg. Het ligt ook gewoon nergens in de kamer, voor zo ver ik kan zien. Lolwut.
Oud 05-08-2008, 10:37
Verwijderd
ahhhhhhhh ik heb nu voor het eerst sinds ik deze telefoon heb hem uitgezet en ik heb geen idee wat voor pincode ik had nu is die pukcode thuis en ik niet en ik wacht tot mijn broer wakker wordt om hem te zoeken maar dat duurt vast nog tot vier uur en ohhh drama!
straks wel lekker naar het strand (L)
Oud 05-08-2008, 11:08
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Ah, bedankt. En crap, nu moet ik wel.

Ontopic: Ik heb 24 uur geslapen. Nu ga ik mijn tas uitpakken, opruimen en kijken naar het mysterieuze flesje Duvel dat bij mijn thuiskomst midden in de kamer kapot lag te zijn in een plasje bier. Het is mysterieus, want dat flesje heb ik niet zelf omgegooid en bovendien zijn er nergens scherven te bekennen, ookal is de onderkant van dat flesje, eh, weg. Het ligt ook gewoon nergens in de kamer, voor zo ver ik kan zien. Lolwut.
Haha, wat.

OT: Ik heb slechts 12 uur geslapen en verder niets eigenlijk.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 05-08-2008, 13:45
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Nog wat laatste spulletjes gekocht want ik zit over 24 uur in Madrid!
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 05-08-2008, 15:14
Verwijderd
goede gesprekken gevoerd met de scharrel om 4 uur vannacht, daarna gaan slapen. vanochtend ontbeten met gebakken eitjes en meloen (L) en nu ga ik m'n kamer opruimen, want het is hier een slagveld.
Oud 05-08-2008, 16:08
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Gewerkt, wat schoolstuff afgemaakt. En overmorgen naar Party San in Duitsland om veel bier te drinken.
__________________
Rodent of unusual size
Oud 05-08-2008, 16:41
Verwijderd
ik heb net een roxy boardshort gekocht die ergens in groningen 70 euro was, en op zo'n kut site maar 30 euro. en morgen wordt hij bezorgd, dus hij gaat mee naar kroatie
Oud 05-08-2008, 18:42
Verwijderd
ik heb weer gewinkeld dus ben weer 5 shirtjes rijker en een riem maar ik kon t niet laten, alles was zo goedkoop! en nu zit ik met henna in mn haar en wacht ik op mn huisgenotes die thuis komen met een saoto voor mij <3
Oud 05-08-2008, 18:45
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Ik heb honger. Nog een kwartier en dan ga ik onbeschoft lekker koken. Het is weer koud de laatste dagen dus lasagna kan wel weer. Prachtig.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 05-08-2008, 21:34
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Ik twijfel of ik nu of morgenochtend de afwas zal doen. Spannend!
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Oud 06-08-2008, 10:00
ragdoll
Avatar van ragdoll
ragdoll is offline
ik ben boos. ik zat weer eens in tram 5 en hij stopte bij de halte waar ik eruit moest maar sloot zijn deuren te vroeg. dus ik moest een halte lopen. wat op zich geen punt is ware het niet dat ik een belachelijk zware tas bij me heb

wat een leed. nu wil ik eigenlijk iets lekkers van de coffee company zoals een frappucino maar dat kan dan weer niet omdat ik vanochtend al een flinke bak zwart naar binnen heb gegoten en meer caffeine kan mijn fragiele lijfje niet aan*

""

*en mijn vriendinnen ook niet die zometeen 3 uur met me in de trein moeten zitten.
__________________
april is the cruellest month
Oud 06-08-2008, 12:26
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Zo, tassen zijn gepakt. Op naar engeland voor wasted festival!
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Oud 06-08-2008, 12:35
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Veel plezier. En rel ze.
__________________
i create glitches with my voice
Oud 06-08-2008, 12:52
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Danke, en die rellen laat ik dit jaar maar even aan me voorbij gaan hehe. Vorig jaar brak de laatste dag bij het strand de pleuris uit en probeerden de cops alles dat er maar punk uit zag op te pakken.
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Oud 06-08-2008, 13:27
Verwijderd
Ik zou vandaag gaan winkelen, maar toen had ik vannacht kennelijk zoiets van 'he laat ik een grote hamer pakken en daar een aantal keer flink mee tegen m'n voet rammen' waardoor ik nu niet echt meer kan lopen.
Oud 06-08-2008, 15:33
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
^ whut?!

ot:
Na een volle werkweek vanacht eindelijk eens meer dan 5 uur slaap gekregen. Heerlijk.
Toen maar opgestaan om de keuken schoon te maken en boodschappen te doen, want straks komen m'n zus, haar vriend en m'n nichtje bij me eten.
Heb alvast muffins gebakken en burrito-mix in de aanslag staan, en nu wacht ik terwijl ik My Name Is Earl kijk. Hmmm Earl... <3
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 06-08-2008, 15:54
Verwijderd
Ja, ik heb ook geen idee Misschien heb ik wel acute teenkanker en is er geen hamer aan te pas gekomen.

Nu ga ik maar tegen beter weten naar buiten strompelen want m'n nicotine is op.
Oud 06-08-2008, 16:40
Verwijderd
ik ging vanmorgen te vroeg opstaan om de bus naar emmen te pakken. daarna thuis even thee gedronken met m'n moeder, en daarna gaan winkelen met een vriendinnetje. bikini, pet, jurkje, zonnebril en korte broek rijker, want maandag op vakantie ohyeah
Oud 06-08-2008, 19:57
Verwijderd
Ik heb vandaag heel weinig gedaan en geprobeerd daar van te genieten, haha! En nu verf ik mijn haar blond en kijk ik over mijn lijk.
Oud 06-08-2008, 23:04
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Ik ben eens gaan kijken welke master ik wil doen en het zijn er 22 geworden aan drie verschillende universiteiten. LEUK.
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Oud 06-08-2008, 23:05
Lady Jane
Avatar van Lady Jane
Lady Jane is offline
poeh, 43 met slagroom. Nu even wat eten en dan naar bed.
Oud 07-08-2008, 00:56
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik heb net een bigass spin gevangen maar per ongeluk een oude haringpot gebruikt arme spin.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 07-08-2008, 08:47
Verwijderd
het heeft hier afgelopen nacht fuuucking hard geonweerd echt zoiets heb ik nog nooit gehoord geloof ik.
nu weet ik niet wat ik vandaag ga doen want ik ben hier om naar het strand te gaan maar het regent nog steeds
iig zitten er nu broodjes in de oven en heb ik nog een aantal afleveringen van prison break yeshhh
Oud 07-08-2008, 09:11
Verwijderd
Citaat:
ik heb net een bigass spin gevangen maar per ongeluk een oude haringpot gebruikt arme spin.
was het zo'n 'reuzehooiwagen'? die zat laatst hier in huis en dat beest is GROOT! 18 cm spanwijdte en het is zeg maar een hooiwagen maar dan dikgedrukt.
Oud 07-08-2008, 09:28
Verwijderd
^ omg, als er zulke beesten in m'n kamer zitten ofzo, dan ga ik echt zo hard freaken.

ik ging net m'n bikinibovenstukje ietsssss kleiner maken, want hij zat vreemd aan de achterkant. nu douchen, dan tandarts, en daarna weer naar groningen. ik hoop dat m'n kamer niet getrashed is, want m'n scharrelvriendjeiets slaapt er met 2 oude klasgenoetn van mij/vrienden van hem.
Oud 07-08-2008, 10:17
Verwijderd
Citaat:
het heeft hier afgelopen nacht fuuucking hard geonweerd echt zoiets heb ik nog nooit gehoord geloof ik.
nu weet ik niet wat ik vandaag ga doen want ik ben hier om naar het strand te gaan maar het regent nog steeds
iig zitten er nu broodjes in de oven en heb ik nog een aantal afleveringen van prison break yeshhh
Ik ben benieuwd waar je zit want hier in het zuid-westen van Nederland is het nog steeds niet echt lekker strandweer te noemen.
Oud 07-08-2008, 11:41
Verwijderd
Walcheren (en ik zei toch dat het hier ook geen strandweer is? of huh bedoel jij voor vandaag? gister was het superchill op het strand )
Oud 07-08-2008, 12:52
Verwijderd
Citaat:
^ omg, als er zulke beesten in m'n kamer zitten ofzo, dan ga ik echt zo hard freaken.

ik ging net m'n bikinibovenstukje ietsssss kleiner maken, want hij zat vreemd aan de achterkant. nu douchen, dan tandarts, en daarna weer naar groningen. ik hoop dat m'n kamer niet getrashed is, want m'n scharrelvriendjeiets slaapt er met 2 oude klasgenoetn van mij/vrienden van hem.
Die beesten leven in hordes en als je dichtbij komt stuiven ze uitelkaar, madness.

Oud 07-08-2008, 13:10
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
was het zo'n 'reuzehooiwagen'? die zat laatst hier in huis en dat beest is GROOT! 18 cm spanwijdte en het is zeg maar een hooiwagen maar dan dikgedrukt.
nee het was een gewone huisspin:


maar die zijn minstens net zo irritant als hooiwagens, want die krengen zijn snel en hij zat tussen een hoop spullen dus dan komt ie ineens te voorschijn en dan schrik je je t apezuur want dan rent ie heel hard naar je toe
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Vertel over vandaag 2
Meatball
500 24-07-2008 14:54
Lifestyle Vertel over vandaag!
JanDeVries
499 22-06-2008 20:54
Verhalen & Gedichten Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af).
Noor-91
3 26-01-2006 09:55
Films, TV & Radio ER Forum-versie
Keyser Saus
500 29-12-2003 11:30
Levensbeschouwing & Filosofie Dag des Oordeels
Mujahidien
82 24-02-2002 21:59
Levensbeschouwing & Filosofie Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille
Mirage2000
137 18-02-2002 08:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:22.