Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-09-2008, 13:59
vilein
Avatar van vilein
vilein is offline
College, koffie. Het is een weinig vermakelijke dag. Vooral omdat ik vanavond ook nog moet werken.
__________________
Most of the time I don't have much fun. The rest of the time I don't have any fun at all.
Advertentie
Oud 08-09-2008, 14:06
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Old meme, maar daarom niet minder erbarmelijk: Enigst(e).



Ontopic: ik voer de kat, maak huiswerk en vertoef zonder internet. Er was geen eten in huis dus leefde ik dit weekend op de dubieuze broodjes gezond van de deli annex plaatselijke snackbar. Morgen breng ik een bezoekje aan de achterhoek om te kijken of de vriendin die daar woont al zwanger is. Net vond ik vier euro in een potje vitaminepillen. Nu moet ik nog even een boek lezen zodat ze me morgenochtend toelaten bij een lieve werkgroep, maar ik kijk liever tekenfilms. Tot zo ver de forumupdate
Hoe kun je forummen als je zonder internet vertoeft?
Oud 08-09-2008, 16:34
thunder110
Avatar van thunder110
thunder110 is offline
Ik had van negen tot vier college (hetzelfde vak..) dus nu ben ik behoorlijk gaar en lig ik nu in bed sigaretjes te roken en japanse zoutjes op te eten, omdat die veel beter zijn dan chips
__________________
Bij het denken aan de liefde heb ik de liefde lief en 't is de liefde tot u, geliefde die mij tot die liefde hief
Oud 08-09-2008, 19:32
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Tis uit met mijn vriendje dus ik voel me zwaar kut, godverdomme. AAAH. En verder tienduizend studiedingen. Bah. .
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 08-09-2008, 20:20
Larry Flint
Larry Flint is offline
Ik had vandaag eerste echte lesdag en dat was vermoeiend maar bevredigend . Daarna terug naar huis en dat was klote want ik had honger maar toen ik thuis kwam gingen we pannenkoeken eten en dat was heel lang geleden dus dat was lekkkerrrrr. Daarna vanalles uitgezocht en uitgeprint enzo en net hardgelopen en nu heb ik aan de ene kant energie maar ik denk dat ik elk moment in kan storten. Ik ben echt niets meer gewend .
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 08-09-2008, 20:27
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Tis uit met mijn vriendje dus ik voel me zwaar kut, godverdomme. AAAH. En verder tienduizend studiedingen. Bah. .
Sterkte.
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 08-09-2008, 20:35
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Van 'enigste' krijg ik altijd de drang om dingen stuk te maken.
Oud 08-09-2008, 20:35
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Je bent niet de enigste.
Oud 08-09-2008, 20:36
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Oh ja, ik heb vandaag luiers verschoond, fruithapjes gevoerd en sokjes aangetrokken.
Oud 08-09-2008, 21:59
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
hahaha eeeenig
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 09-09-2008, 09:15
ragdoll
Avatar van ragdoll
ragdoll is offline
vanochtend bleef ik heerlijk lang in bed liggen, cereals eten en een boek lezen over een spookhuis en een oude schrijver. maar nu schijnt de zon, tijd voor douche en kleren en fietsen naar de stad, ik heb een h&m bon die uitgegeven wil worden yess
__________________
april is the cruellest month
Oud 09-09-2008, 11:22
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
ik voel me ziek en wil allemaal dingen doen maar ik ben niet echt in staat om de deur uit te gaan want ik kan amper daglicht verdragen. Dit wordt dus waarschijnijk een nutteloze dag
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 09-09-2008, 11:41
Verwijderd
gister halsoverkop naar mn huisgenootje/vriendinnetje gegaan want dr paps was plotseling overleden dus de hele avond bij haar en dr familie gezeten en nou ben ik gesloopt en moet ik naar school maar wil echt niet
Oud 09-09-2008, 12:55
Verwijderd
College wat interresant was, nu ben ik net thuis en krijg ik 5 min geleden een mailtje dat ze me hebben overgeplaatst naar een andere werkgroep waardoor ik een uur geleden daar had moeten zijn.
Gaat hem dus niet worden, volg ik morgen wel bij een andere groep. vandaag verder nog wat studeren en vanavond bij iemand eten.
Oud 09-09-2008, 12:56
Verwijderd
En ik zit op mijn loon te wachten dat vandaag binnenkomt zodat ik broodjes kan gaan halen
Oud 09-09-2008, 15:05
asjdfl
asjdfl is offline
ik ben in 50's amerika beland, net alsof ik op een filmset rondloop <3
Oud 09-09-2008, 16:12
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik ga nu even de teringbende op mn kamer opruimen, en daarna koken, en daarna niks doen behalve tv kijken!!! zin in.
__________________
a pill-popping jukebox
Oud 09-09-2008, 16:24
Boas
Avatar van Boas
Boas is offline
Vandaag echt weinig tot niets gedaan; Vooral lui in het park gelegen. Nu baalde ik daar zonet even erg van dus heb ik mijn dag nog een btje weten te redden door mn fietsketting te smeren, mn banden bij de fietsenmaker op te laten pompen en boodschappen te doen.
__________________
goddamn, you play some mean banjo!
Oud 09-09-2008, 16:44
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
baaah mijn hoofd zit vol met snot en ik was vandaag ook eerder van college weggegaan daardoor. net even geslapen. en nu moet ik nog 2 anatomie-opdrachten maken voor morgen en nog boodschappen doen en koken .
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Oud 09-09-2008, 17:20
655321
655321 is offline
Ik was vroeg op omdat ik in de stage-stress zit. Daarna college en daarna door naar werk. Het is druk en ik ben moe, vanavond doe ik N.I.K.S.
__________________
Fire, walk with me
Oud 09-09-2008, 17:31
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
maar zaterdag dansen!
__________________
a pill-popping jukebox
Oud 09-09-2008, 18:24
Verwijderd
jarig vriendinnetje, indisch eten en sangria drinken verder doe ik allemaal saaie dingen.
Oud 09-09-2008, 18:37
Verwijderd
Citaat:
Tis uit met mijn vriendje dus ik voel me zwaar kut, godverdomme. AAAH. En verder tienduizend studiedingen. Bah. .
jezus, sterkte

ik mocht om half 3 weg van stage omdat het lekker weer was, maar een collegaatje waarmee ik vanaf het begin veel heb gewerkt gaat volgende week naar australië, dus bleef ik uiteindelijk nog tot half 4 hangen. daarna naar huis gegaan en de hele dag in de zon gezeten, maar nu is de zon weg en zit ik maar weer binnen. zometeen moet ik eten maar ik heb geen honger.
Oud 09-09-2008, 18:45
655321
655321 is offline
Citaat:
maar zaterdag dansen!
Jazeker, incl. Belg.
__________________
Fire, walk with me
Oud 09-09-2008, 18:57
P.:NTIL
Avatar van P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Citaat:
ik ben in 50's amerika beland, net alsof ik op een filmset rondloop <3
Waar is dat precies dan? Had je nog trillende beentjes bij het overstappen?
Oud 09-09-2008, 22:06
JanDeVries
Avatar van JanDeVries
JanDeVries is offline
College, blablabla, Midnight Meat Train gekeken (fucking ranzig) en kreeg net een briefingmail dat ik zaterdag moet werken bij Masters of Hardcore in Assen omg ;D;D
__________________
De huidarts vond het allemaal dermate logisch.
Oud 09-09-2008, 22:11
STP
Avatar van STP
STP is offline
Haha, neem je oordopjes maar mee!

Ik wil dat deze week over is. Ik heb totáál geen zin om te werken of iets nuttigs te doen. Het enige waar ik naar uitkijk zijn de twee feestjes het komende weekend. En nee, geen Masters Of Hardcore. Wél Alter Ego en D.I.M.!
__________________
http://www.hardebaas.nl | http://hardebaas.hyves.nl
Oud 09-09-2008, 22:18
JanDeVries
Avatar van JanDeVries
JanDeVries is offline
Jammer STP, je weet niet wat je mist

(ik ook niet maar ik vrees het ergste..)
__________________
De huidarts vond het allemaal dermate logisch.
Oud 10-09-2008, 09:16
STP
Avatar van STP
STP is offline
Bereid je idd maar voor op 't ALLERergste, dan kan 't misschien nog wel eens een héél klein beetje mee gaan vallen...

Hmmm, nee, dat kan 't niet...

__________________
http://www.hardebaas.nl | http://hardebaas.hyves.nl
Oud 10-09-2008, 09:47
Verwijderd
Uitgeslapen, wakker gebeld door mijn zus of ik om één uur op d'r kindje kan passen en nu ga ik me aankleden en ontbijten. Oh en ik heb een hele rare pijn in mijn gezicht, supervaag. Verder ga ik vandaag nog naar de pedicure HAHA op kosten van mijn mama O:-) en naar mijn vriendje.
Oud 10-09-2008, 10:16
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
ik woon nu ff samen met 5 jongens en 2 honden dus eigenlijk doe ik niets anders dan een ander huis zoeken, werk zoeken en hun rotzooi opruimen.
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Oud 10-09-2008, 11:28
Verwijderd
ik werd net panisch wakker omdat ik dacht dat ik me had verslapen voor stage, maar toen kwam ik erachter dat ik om half 3 pas hoef te beginnen. zometeen komen er mensen langs voor de ketel. als in: binnen nu en 5 minuten, want ze zouden voor half 1 komen. verder vertelde m'n huisgenoot ineens dat hij is afgestudeerd, en dat hij dus op zoek gaat naar werk en gaat verhuizen en dat vind ik niet leuk, want ik kan veeeeeel beter overweg met hem dan m'n andere huisgenootje, maargoed. binnenkort hospiteeravond, lachennnnn.
Oud 10-09-2008, 15:05
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik heb vandaag geschilderd enzo en ik kan echt serieus fucking niet wachten tot het weekend is.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 10-09-2008, 15:05
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
potverdriedubbeltjes.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 10-09-2008, 15:19
P.:NTIL
Avatar van P.:NTIL
P.:NTIL is offline
OMG Apple belde net dat ze mijn Macbook kosteloos repareren hoewel de garantie al lang verlopen is. Nu ben ik in shock want ik hoef opeens geen 800 euro meer te betalen (L).
__________________
tirade
Oud 10-09-2008, 15:59
Sultan_of_Swing
Avatar van Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
MacBook
__________________
doe de fridge open, vol met pilsener mag ik hopen
Oud 10-09-2008, 16:09
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
he? hoezo dat dan??
__________________
a pill-popping jukebox
Oud 10-09-2008, 16:25
Verwijderd
Werkcollege gehad, net gegeten, nu even uitrusten en daarna na de ub want hier kan ik me niet concentreren.
Oud 10-09-2008, 17:51
Larry Flint
Larry Flint is offline
Ik ging met de bus langs mn vriendje en daarna samen door naar school maar toen stond hij niet bij de halte dus toen stapte ik maar uit en ging naar zijn huis. Daar gelezen en opdrachten gemaakt, toen weer de bus in en toen wel naar werkcollege, daarna weer naar huis en ik ben net terug van hardlopen en nu krijg ik een breakdown. Dussss nu eten, hopelijk dan nog douchen en daarna met een vriend wat drinken ergens . En daarna nog een keer instorten yes.
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 10-09-2008, 19:01
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Ik had van 10 tot 4 college en dat was primaaa, daarna nog met studiegenootjes op een terrasje gezeten en ze zijn leuk! Toen fietste mijn net exje langs en dat was wel bizar en raar maar gelukkig had ik al bier op. Nu wacht ik op een vriendinnetje. .
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 10-09-2008, 19:46
lapin
Avatar van lapin
lapin is offline
Citaat:
OMG Apple belde net dat ze mijn Macbook kosteloos repareren hoewel de garantie al lang verlopen is. Nu ben ik in shock want ik hoef opeens geen 800 euro meer te betalen (L).
wauw dat is fijn, ik heb na een half uur zeuren en dreigen niets van de kosten kunnen aftroggelen ondanks dat ik met twee ibooks kwam die beide na 3 jaar een kapotte backlight hadden. daar koop ik toch geen apple voor komnou!
Oud 10-09-2008, 20:37
P.:NTIL
Avatar van P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Ja, je verwacht toch wel dat zo'n ding minstens 5 jaar meegaat. De meneer van het Icentre was ook verbaasd dat Apple 100% vergoed. Maar mijn Macbook is nog geen 2 jaar oud en het moederbord heeft het om onverklaarbare wijze begeven dus zij snappen ook wel dat een rekening van 800 euro niet helemaal redelijk is. Ik denk dat ze normaliter 50% vergoeden ofzo.

Misschien kan je alsnog dreigen dat je een officiele klacht in gaat dienen. Dat kost Apple vast meer dan het repareren van een backlight. Er zijn trouwens ook verschillende bedrijven die veel minder reparatiekosten rekenen dan Apple zelf. Of ben je destijds al akkoord gegaan met de kosten?
__________________
tirade
Oud 10-09-2008, 21:10
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
oh yeah ik werd lid van een dead pigeon-group op flickr
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 11-09-2008, 03:44
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
aaah ik kom net terug van uitgaan met vrienden en het was het beste feestje sinds tijden we hebben zelfs een sigaret gerookt. ook al heb ik veel biertjes op kan ik nog normaal typen. nu lekker slapen en morgen helemaal niks (L)!
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Oud 11-09-2008, 08:29
vilein
Avatar van vilein
vilein is offline
Ik moet opeens werken over een half uur terwijl ik dacht dat ik later moest werken. Ik vind dat niet leuk en uit protest ben ik straks gewoon 5 minuten te laat. Ha. Verder ga ik vanavond bday presents kopen en als mijn zus gelijk had komt ook de jongen van de koffie nog langs mijn huis. Maar dat betwijfel ik nog steeds ten zeerste.
__________________
Most of the time I don't have much fun. The rest of the time I don't have any fun at all.
Oud 11-09-2008, 08:46
Verwijderd
Ik heb over een uurtje college en daarna ga ik een paar uur in de bieb leren. vanavond dronken worden met een oud studiegenoot.
Oud 11-09-2008, 08:49
JanDeVries
Avatar van JanDeVries
JanDeVries is offline
Gisteravond iets teveel biertjes gedronken op een nuchtere maag, dat kwam hard aan. Net m'n verkaterde kop naar college gesleept om te horen dat de docente vandaag iets beters te doen had dan ons onderwijzen. Maar goed, nu heb ik er al 3 koffie opzitten, dus terug naar bed is ook geen optie..
__________________
De huidarts vond het allemaal dermate logisch.
Oud 11-09-2008, 10:06
Verwijderd
Citaat:
Ik moet opeens werken over een half uur terwijl ik dacht dat ik later moest werken. Ik vind dat niet leuk en uit protest ben ik straks gewoon 5 minuten te laat. Ha. Verder ga ik vanavond bday presents kopen en als mijn zus gelijk had komt ook de jongen van de koffie nog langs mijn huis. Maar dat betwijfel ik nog steeds ten zeerste.
Het is een aardige knullemans, maar koffie maken kan hij niet.
Oud 11-09-2008, 11:44
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
De kanker, 150 euro minder aan salaris gevangen dan geplanned stond. Toch maar even mijn salarisstrook napluizen want hopelijk hebben ze een fout gemaakt anders moet ik nog een maand de piechem uit gaan hangen. Zo werken en dan daarna oefenen met de band.
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Oud 11-09-2008, 11:47
Verwijderd
ik ben gisteren van stage naar een mythylschool (mongolenschool) geweest, en het was best oké eigenlijk. ik ga een project opzetten waarbij die kinderen een week lang bij m'n stage komen logeren, en daar alles uitvoeren wat ze op school hebben geleerd, omdat het uiteindelijk de bedoeling is dat ze zichzelf kunnen redden. en zoals het nu lijkt gaat het nog lukken ook nu douchen en daarna weer stage.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie hij heeft het uitgemaakt MAAR.....komt het weer goed?
HelpMePlease
107 08-01-2016 16:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:28.