Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-10-2008, 23:15
Verwijderd
ik wil dat urm morgen vrij is, want dan kunnen we zuipen en een gave band kijken in de vera
Advertentie
Oud 04-10-2008, 11:00
vilein
Avatar van vilein
vilein is offline
Vanaf begin januari t/m eind juni zit ik in Hong Kong en omstreken omg siked! Wel kut dat ik heeeel vroeg vlieg en op de heenweg een overstap heb van 5 uur maar hey who cares ik ga VET ver weg
__________________
Most of the time I don't have much fun. The rest of the time I don't have any fun at all.
Oud 04-10-2008, 11:31
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
@vilein: wow wat vet! is het voor school of gewoon omdat je vet ver weg wil?

ot: ook vandaag hoef ik lekker niet te werken zo even ontbijten enzo en een paar afleveringen project catwalk kijken. straks ga ik naar m'n vader want die krijgt vandaag een elektrische stoel (maar dan eentje waarin je niet doodgaat) en ik wil 'm wel eens door de gangen zien racen.
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 04-10-2008, 12:03
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Citaat:
Jaja, die drummer zeker weer.

Ik heb vandaag keihard gewerkt, gehuild (niet echt hoor) omdat ik mn ticket te laat geboekt heb en nu dus 100,- extra moet betalen en toen ben ik naar nijmegen gevlucht alwaar ik thuis kwam in een leeg huis. Vet gezellig. En mn fashionmagazine is spoorloos wel godverdomme.
Geen idee wie maar hij heet kenny.

Gisteren feestje in het nieuwe kraakpandje n dat was dik en dronken.
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Oud 04-10-2008, 12:30
JanDeVries
Avatar van JanDeVries
JanDeVries is offline
Te gek, ik had allang mijn propedeuse horen te hebben maar omdat die klotestudie van mij ieder jaar de vakken en vakcodes verandert, is het niet goed geregistreerd en kan ik er natuurlijk weer achteraan gaan bellen.
Ik verheug me al op de vraag 'Waarom heb je niet eerder gebeld/waarom kom je er pas nu mee?' Ja omdat ik verdomme wel iets beters te doen heb dan te controleren of die lakse honden bij de uni hun werk wel doen :@
__________________
De huidarts vond het allemaal dermate logisch.
Oud 04-10-2008, 12:35
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
gister gegeten met mates van vroegerrr en dat was leuk! daarna nog biertjes gedronken met een vriendin, de biertjes kwamen bij beide hard aan, maar dat was eigenlijk ook best leuk. nu ga ik keihard aan school en dan vanavond mojitos drinken in utrecht.
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Oud 04-10-2008, 14:31
Verwijderd
ik ben vanavond vrij dus ik ga zuipen met uuf en een gave band kijken in vera
Oud 04-10-2008, 15:16
vilein
Avatar van vilein
vilein is offline
Citaat:
@vilein: wow wat vet! is het voor school of gewoon omdat je vet ver weg wil?
Eigenlijk beide, maar ik zeg dat het voor school is.
__________________
Most of the time I don't have much fun. The rest of the time I don't have any fun at all.
Oud 04-10-2008, 15:54
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
ik moet van mezelf huiswerk doen totdat de regen over is; dan mag ik boodschappen doen en gaan sporten. en aangezien ik in noordierland ben wordt t dus de hele dag huiswerk maken.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 05-10-2008, 04:11
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
eerst was ikz iek maar nu ben ik dronken
__________________
a pill-popping jukebox
Oud 05-10-2008, 12:08
Verwijderd
Ik had gister een heel leuk feestje met heel veel wijn en lieve mensen en met een langelummel speciaal als afsluiter. Ik dank degene die dat uitgevonden heeft, !
Oud 05-10-2008, 15:49
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik lig met een kater in bed een disney film op jetix te kijken met de jonas brothers
__________________
a pill-popping jukebox
Oud 05-10-2008, 15:54
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Ik heb vrijdagavond gedraaid op een feestje in Brussel en toen had ik sjans met een leuke Française maar ze was wat aan de jonge kant.

Zaterdag in nog geen 6 uur van Brussel hélemaal naar Maastricht, en dat terwijl er óók nog eens twee treinen op elkaar waren gebotst. Nou. Jankende smiley. Verhuizen kon dus pas vandaag, en dat heb ik dan ook maar gedaan. Nu zit ik aan een tafel en dat is even wennen na een maand op de vloer leven. En ik heb teveel spullen, merk ik nu al. Of te weinig opbergruimte, dat ligt aan je invalshoek.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 05-10-2008, 15:55
JanDeVries
Avatar van JanDeVries
JanDeVries is offline
Ik heb weer geen ene flikker gedaan aan de shit die ik moest leren, maar mijn kamer is nog nooit zo schoon geweest
__________________
De huidarts vond het allemaal dermate logisch.
Oud 05-10-2008, 17:21
Boas
Avatar van Boas
Boas is offline
Ben vet gematst tijdens een herkansing vorige week waardoor ik mn diploma behaald heb. Afgelopen do, vrij, za dan ook behoorlijk wasted wat nu resulteert in een geldtekort en buikrampen. Rennie helpt snel enzo. En ik kom er zonet achter dat een grappenmaker een hyves voor mij heeft aangemaakt. Ik heb niets geaccepteerd dus ik snap er niets van.
__________________
goddamn, you play some mean banjo!
Oud 05-10-2008, 22:57
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik dacht altijd dat rennie voor dat gedoe was wat met een d begint..
__________________
a pill-popping jukebox
Oud 05-10-2008, 23:23
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
dit weekend gefilmd in Haarlem of all places en ondertussen ook nog aan een set doorgewerkt en ik ben net pas thuis. was een ontzettend regenachtig rotweerweekend maar de sfeer zat er weer dik in en alles ging prima dus het was al met al weer heel geslaagd. ben eindelijk 'ontmaagd' wat betreft bloed op de set. lol. En ik zag iemand die ik al 6 weken ofzo niet had gezien en daar was ik wel heel erg blij mee. en net lekker een half uur onder een hete douche gestaan, heerlijk.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 05-10-2008, 23:55
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Haha je woont in grubbekutteveen en praat denigrerend over Haarlem Nee maar ff serieus, wat deed je daar dan?

ontipoc:
Ik werd wakker en keek wat 24, daarna naar mijn ouderlijk huis alwaar een familie reunie blabla aan de hand was. Ik wist van meer dan de helft hun namen niet (meer) maar de andere helft was tof. Nu wazig thuis zitten met een biertje en 24 af kijken.
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Oud 06-10-2008, 08:22
DeadNation
Avatar van DeadNation
DeadNation is offline
Citaat:
Geen idee wie maar hij heet kenny.

dronken.
Jaja Is de zanger overigens.


Weekend.
Vrijdag: Gespeeld in de vinger in Den Haag, opkomst was niet zo, denk ook omdat Gewapend Beton cancelde en Malkovich speelde in Amsterdam. Toch een blik kinderpunks aanwezig die op alles moshte. Uiteindelijk was 't lachen. Club2000 kast nog leeg getrokken en een tikkeltje te lam richting huis. Waar ik in de trein nog een collega belde ipv zoals de bedoeling was m'n chick. Oeps! Zaterdag: Gespeeld in Tilburg met 100.000 bands die allemaal 10 min speelde. Even bummed geweest door 't geluid op 't podium. Ook bier gedronken. Zondag: Met m'[n broers naar zandvoort, helemaal naar de kanker geregend en een tyfuseind gelopen terwijl ik doorweekt was. Zelden heb ik me zo ellendig gevoeld haha. Ingestort in de auto en thuis wakker geworden, m'n koude botten opgewarmd met een douche en een bak koffie en toen weer naar Tilburg met de trein.

En nu ben ik doder dan dood en twijfel ik of ik moet gaan oefenen vanavond,...
__________________
The death toll is rising
Oud 06-10-2008, 08:56
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Ik ben gisteren gestoken door een wesp/bij en nu zit mn hele oog dicht

Dr zit nog wel gevoel in en als ik frons krijg ik de boel wel omhoog dus twijfel nog of dit een retourtje huisarts wordt
Oud 06-10-2008, 13:01
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
gisteren auditie gehad bij n bandje, er kwam nog een andere drummer proberen dus ik ben benieuwd. Verder goed duf van 2 feestjes dit weekend, en nu lunchpauze.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 06-10-2008, 14:31
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
was blackout nog wat?
__________________
a pill-popping jukebox
Oud 06-10-2008, 15:34
Verwijderd
Citaat:
ik ben vanavond vrij dus ik ga zuipen met uuf en een gave band kijken in vera
oja en het was zo leuk hahaha, maar ik vertel er niets over want maura weet waar m'n huis woont.

vandaag stage, was leuk! feedback gekregen op m'n leerdoelen, en nu ook het idee dat ik iets moet gaan doen en uitdaging heb, dus dat is heel goed! verder was m'n lover hier het hele weekend, en zaterdag gingen we uit eten met m'n ouders, en gisteren nog een keer (maar dan met z'n tweeën), want we waren vergeten eten te kopen.
Oud 06-10-2008, 16:23
Verwijderd
Ik heb twee baantjes! En ik verdien per maand zo'n duizend euro! Relaaaaaaaaxed, !
Oud 06-10-2008, 18:18
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Haha je woont in grubbekutteveen en praat denigrerend over Haarlem Nee maar ff serieus, wat deed je daar dan?
Haarlem is best een toffe stad, maar ik verbaas me elke keer weer over de plaatsen waar ik de laatste tijd kom, 't was niet eens zo denigrerend bedoeld. Over grubbekutteveen aka dorst heb ik trouwens echt niks goeds te zeggen Maar iig, in haarlem werd gefilmd voor een horror waar ik aan meewerk, 't was een lesbische scene. meer hoef ik niet te zeggen toch lol
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 06-10-2008, 19:37
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
was blackout nog wat?
nee, vond het wat tegenvallen + musicians don't dance, je weet.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 06-10-2008, 20:39
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Citaat:
Haarlem is best een toffe stad, maar ik verbaas me elke keer weer over de plaatsen waar ik de laatste tijd kom, 't was niet eens zo denigrerend bedoeld. Over grubbekutteveen aka dorst heb ik trouwens echt niks goeds te zeggen Maar iig, in haarlem werd gefilmd voor een horror waar ik aan meewerk, 't was een lesbische scene. meer hoef ik niet te zeggen toch lol
Hard! Je werkt aan een porror! Waar werd er gefilmd in Haarlem?
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Oud 06-10-2008, 20:47
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Ja gore-horror-comedy-stoner-exploitation en euh ja wel een vette film dus We filmden bij een bootje in een van de grachten. Was er nog een of andere leipo die van de brug wilde springen, komt de politie bij ons langs om te vragen of die bij ons hoorde hahaha.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 06-10-2008, 20:51
Verwijderd
Citaat:
oja en het was zo leuk hahaha, maar ik vertel er niets over want maura weet waar m'n huis woont.


ja dat was heel leuk dus. nu moet ik nog proeftoetsen nakijken want dat was ik vergeten en ik ben pas net weer thuis rgahharr.
Oud 06-10-2008, 22:02
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
net heb ik getennist en het ging keigoed en ik mag zelfs een niveau hoger van de tennisleraar als ik wat "vastigheid" ontwikkel haha daarna gegeten bij een vriendinnetje die stage loopt in amsterdam en daar in een apartement van het stagebedrijf zit in een autovrije straat in het centrum en ik wil daar ook stage lopen, jeetje wat mooi. nu aan school.
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Oud 07-10-2008, 00:30
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
uitgeslapen na foute films gisteren, toen uurtje naar de bieb geweest om te studeren maar het werd koffie drinken, toen moest ik werken en daarna heb ik x-files seizoen 1 gekeken met een vriend en dat was vet!
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 07-10-2008, 12:31
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Gisteren naar disastermovie geweest en dat was echt een disaster. Ook al moest ik toch twee keer heel hard lachen en schaamde ik me daar nogal voor. Helemaal omdat ik bijna nooit om films moet lachen .
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 07-10-2008, 21:19
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Voor het eerst in jaren geld gewisseld, wat een nostalgische ervaring weer! Nu moet ik anderhalve dag lang mijn 200 zloty's met m'n leven bewaken voor ik ze uit kan geven aan een ranzig hostel en goedkoop bier. Wat een leed!
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Oud 08-10-2008, 10:30
vilein
Avatar van vilein
vilein is offline
Ik moet zo naar school, maar hoogtepuntje want ik heb alles af en gelezen. Hoera voor mij. Lekker discussieren dus, over de waarde van kunst en of dat een goede investering is. Vanavond met een vriendinnetje eten en aansluitend een film kijken met een coulda woulda shoulda be friend.
__________________
Most of the time I don't have much fun. The rest of the time I don't have any fun at all.
Oud 08-10-2008, 11:26
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
gisteren was ik bij eXo en nu lees ik uit een vaag soort forumsentiment oude pm's terug uit de tijd dat ik ze nog eens kreeg uuuuh
__________________
sleep is no friend.
Oud 08-10-2008, 16:00
Verwijderd
vandaag gingen mijn leerlingen in de les met elkaar vechten en het scheelde niet veel of ik had per ongeluk een klap opgevangen. WAAROM zit ik toch op zo'n ontiegelijke pauperschool waar dat soort dingen normaal zijn terwijl al mijn klasgenoten op normale scholen zitten nou nog maar 9 maanden te gaan
Oud 08-10-2008, 16:12
Verwijderd
Citaat:
vandaag gingen mijn leerlingen in de les met elkaar vechten en het scheelde niet veel of ik had per ongeluk een klap opgevangen. WAAROM zit ik toch op zo'n ontiegelijke pauperschool waar dat soort dingen normaal zijn terwijl al mijn klasgenoten op normale scholen zitten nou nog maar 9 maanden te gaan
Bekijk het zo, die anderen hebben het allemaal later en kunnen er dan niet mee omgaan. Je hebt een voorsprong.
Oud 08-10-2008, 18:15
Verwijderd
Of je krijgt een trauma en verlaat ondanks jaren studie het hele les-geef gebeuren en slijt de rest van je jaren als huisvrouw bij een man die aan de lopende band werkt en het net klaarspeelt om elke dag brood op de plank te regelen. Veel meer dan brood zit er helaas dan ook niet in.
Oud 08-10-2008, 18:48
Verwijderd
Citaat:
Of je krijgt een trauma en verlaat ondanks jaren studie het hele les-geef gebeuren en slijt de rest van je jaren als huisvrouw bij een man die aan de lopende band werkt en het net klaarspeelt om elke dag brood op de plank te regelen. Veel meer dan brood zit er helaas dan ook niet in.
Wellicht een wortel. Als verrassing.
Oud 08-10-2008, 20:00
HenkMul
Avatar van HenkMul
HenkMul is offline
Ik zit als een autist in een delirium te kijken hoe de Dow Jones elke seconde voortschrijdt.
__________________
Uit de slobber gewassen kluit.
Oud 09-10-2008, 07:47
Verwijderd
Ik mag een of ander nazionderzoek waar geen informatie over te vinden is proberen te maken dus ik ga mezelf maar eens even opsluiten in de LB. Vanavond wil ik aan de cocktails omdat ik zo goed werk aan d'n studie dus beter gaat er iemand mee
Oud 09-10-2008, 07:50
llell
Avatar van llell
llell is offline
sollicitatie @ 10
Oud 09-10-2008, 09:47
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
ik pas nu even een uurtje op m'n vet schattige neefje en hij gooit echt alles op de grond awww. als hij zo weg is, ga ik even winkelen. daarna essays lezen/recensie schrijven want deadline.
oja en dan ga ik 's avonds bij m'n zus pannenkoeken bakken en kolonisten en in de klerenkast kijken want morgen gaan m'n ouders trouwen
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 09-10-2008, 20:59
Verwijderd
Citaat:
vandaag gingen mijn leerlingen in de les met elkaar vechten en het scheelde niet veel of ik had per ongeluk een klap opgevangen. WAAROM zit ik toch op zo'n ontiegelijke pauperschool waar dat soort dingen normaal zijn terwijl al mijn klasgenoten op normale scholen zitten nou nog maar 9 maanden te gaan
ik leef met je mee, jij ook met mij? er heeft gisteren alweer iemand over me heen gepist

vanavond ga ik met een vriendinnetje uit in zwolle, hmmmm, maar wel zin in! morgen op tijd weer naar groningen, want onze nazi huisbaas komt langs. ik ben zooooo bang voor hem, en ik ben alleen thuis, dus er is niemand die me mentale steun kan bieden als hij me (weer) verrot gaat schelden (doet hij altijd als je met hem belt). dus ik ben nu al zenuwachtig, bah.
Oud 09-10-2008, 22:12
vilein
Avatar van vilein
vilein is offline
Heerlijk gewerkt want het was echt gezellig. Daarna gegeten met een vriendin en doorgerend naar een andere om bij te kletsen. Nu ben ik echt kapotstuk en morgen weer werken maar het doet me nikss want geld verdienen is mijn lust en mijn leven.
__________________
Most of the time I don't have much fun. The rest of the time I don't have any fun at all.
Oud 10-10-2008, 09:35
Verwijderd
ik ben net wakker en ontbijt met witte bolletjes ieeh
en straks ga ik koffie drinken met polysix, die hier ook nog ooit gepost heeft.
Oud 10-10-2008, 11:22
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Ik heb straks mijn bacheloruitreiking, en daarvoor moet ik de hele teringzooi in mijn kamer en de keuken opruimen want mijn ouders komen vast met bloemen en dan komen ze vast ook gezellig even binnen! En daarnaast wil ik nog een enerverende tekst over documentaire lezen en kijken wat ik in godsnaam aan moet doen.
Vanavond uit eten .
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 10-10-2008, 12:20
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
aaah ik zit in een commissie en we MOETEN een laatste cursus organiseren en niemand heeft er meer zin in en het wil ook niet lukken. dus zometeen WEER vergadering . daarna nog even terrorstudie en dan bonuspuntentoets. vanavond wil ik naar rauw, maar mn hakmaatje kan waarschijnlijk niet . ik vind het nu al een stomme dag.
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Oud 10-10-2008, 12:51
Verwijderd
Fuck rauw in a'dam en kom gewoon naar rauw in tivoli morgen
Oud 10-10-2008, 13:10
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Gisteren van 9 tot 9 gewerkt, dus vandaag lekker uitgeslapen. En verder nog niks..
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Beschrijf een moment van je dag
flyaway
10 31-01-2016 23:14
De Kantine Wat saai zeg topicreeks wordt vervangen door Hoe was je dag?
Missy
0 30-04-2010 14:59
De Kantine Geef je dag een cijfer.
Missy
94 18-12-2009 10:54
Psychologie Je dag/een gebeurtenis laten zien door een plaatje #1
I-alone
73 10-07-2004 00:47
Psychologie De kronieken van de dag. # 2
Fantôme
500 27-01-2004 16:01
Psychologie De kronieken van de dag. (mix cijfer-voor-je-dag & steekwoorden)
Quiana
493 08-01-2004 14:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:34.