Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-11-2008, 23:27
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
forumcapital Utrecht? dadelijk moet ik nog undercover over straat
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Advertentie
Oud 18-11-2008, 05:16
Verwijderd
Citaat:
jep, maar nog altijd niet genoeg! ze was hier nu om kamers te bekijken, heeft sowieso al van een kamer bericht gehad dat ze hem heeft, ergens dichtbij het centrum de buurt is me even ontschoten. dus jaja, ik ben spoedig ook regelmatig spotbaar in de forumcapital
oh gaaf, dan ben ik vanaf januari ook nog vaker spotbaar huhu! zin in zin in. en nu ga ik lenzen vinden en naar stage, bah. en we hebben een slakkenplaag, en het is ZO vies. die beesten kruipen gewoon door de keuken! vanmorgen zaten er echt 15 naaktslakken ofzo, dus ik ben gewapend met zout de keuken ingelopen, en m'n kut huisgenoten mogen het zometeen opruimen
Oud 18-11-2008, 13:58
Larry Flint
Larry Flint is offline
ik had college en dat was bout want ik had me niet voorbereid dus dat was niet zo slim. toen even gewinkeld en daarna naar de trein gerend maar die reed uiteraard net weg dus toen ging ik koffie halen en wachten. oh en bij de bus stonden allemaal tjappies die naar almere moesten en ze waren met veel en ze gingen allemaal om me heen staan dus toen ging ik maar ergens anders staan want ze waren nogal rumoerig. nu als een malle inhalen zodat ik weer bij loop en vanavond mag ik gossip girl kijken als ik braaf geleerd heb.
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 18-11-2008, 17:07
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Op aandringen van een Erasmus-mattie dompel ik me vanavond nog een keer nostalgisch onder in een zwarte zee van obesitas, eyeliner en VNV Nation : (
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Oud 18-11-2008, 17:09
Verwijderd
Ik heb vandaag gewerkt en de tijd ging lekker snel dus dat was fijn. Nu wacht ik tot mijn vriendje hier is en vanavond ga ik naar Bride Flight. Ben benieuwd.

Ohja, & ik heb het godsallejezus KOUD!
Oud 18-11-2008, 17:15
Verwijderd
Ik zo lopen door de stad, schijt er een vogel op me. Bah.
Oud 18-11-2008, 17:24
Verwijderd
vannacht echt 3 uur geslapen ofzo omdat mijn kachel stuk was, wat een teringkou dus vanmiddag maar even verder geslapen alleen toen sliep ik door m'n wekker heen dus nu is het veel later dan de bedoeling was. morgen voortgangsgesprek dus maar even voorbereiden hmhm en straks naar kaizers orchestra met m'n vader aww.
Oud 18-11-2008, 18:22
hellebel
Avatar van hellebel
hellebel is offline
Citaat:
Ik zo lopen door de stad, schijt er een vogel op me. Bah.
had je het nou maar afgeklopt he
__________________
HEY DIKKE TIETEN
Oud 18-11-2008, 18:36
Verwijderd
Vandaag was het KOUD en het wordt alleen maar KOUDER en ik was in de stad en bij de kapper enzo dus nu heb ik minder haar maar ziet het er wel beter uit en verder heb ik straks kamergesprek en ik hoop dat ik hem krijg want 27m² voor 250 eu.
Oud 18-11-2008, 19:05
vilein
Avatar van vilein
vilein is offline
Citaat:
Ik zo lopen door de stad, schijt er een vogel op me. Bah.
en iedere dag leer je beter een marrokaan nadoen.

Na weinig slaap vannacht weer een drukke dag gehad met mn toefl results waren geniaal dus ik ben trots. maar milky ways ho maar.
__________________
Most of the time I don't have much fun. The rest of the time I don't have any fun at all.
Oud 18-11-2008, 19:34
Balthasar
Avatar van Balthasar
Balthasar is offline
Citaat:
had je het nou maar afgeklopt he
ik wou het net zeggen.
__________________
the bourbon note of a distant organ.
Oud 18-11-2008, 20:41
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Mijn toetsenbord werkt niet dus nu gebruik ik maar on-screen keyboard.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 18-11-2008, 20:51
Verwijderd
Citaat:
^ waar zat hij in de trein dan?

ik was vandaag ziek ofzoiets, dus tot half 3 geslapen en daarna ging ik iets doen voor school en toen heb ik de rest van de dag niets gedaan. net stond m'n kut huisgenoot erop dat ik met hem naar de supermarkt ging, dus dat deed ik maar. toen wilde hij ook nog samen eten, maar dat aanbod heb ik vriendelijk doch dwingend afgeslagen, met het gevolg dat hij chagrijnig in de keuken stond te koken terwijl ik ook m'n eigen ding stond te doen. mijn doel is weer bereikt! net m'n vriendje geloerd, en dat was lachwekkend, en nu ga ik douchen.
Van uhm den haag hollands spoor richting amsterdam centraal
Oud 18-11-2008, 22:01
Verwijderd
eeeuh volgens mij kan dat wel ja!
ik had vandaag stage, en het was ZO rustig jezus. net gegeten met een vriendinnetje, en house gekeken en dat ging over een lekkerwijf met ballen. nu ga ik slapen, want morgen weer stage en daarna ook nog supervisie, wat doen ze me aan
Oud 18-11-2008, 22:42
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
nou jongens en meisjes, ik verkas hopelijk zeer snel naar Velsen-noord lol. kan ik elke dag vanuit een atlantikwallbunker op corus kijken, erg romantisch. nu alleen nog werk scoren.

ot: ik ging naar school en haalde mijn deadline, dus toen ging ik friet eten.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 18-11-2008, 22:58
Verwijderd
Citaat:
ik wou het net zeggen.
Nou, de kerel van wie ik de servetjes gekregen heb zei dat het geluk bracht. Dus ik kan voorlopig nog even voort.

Citaat:
en iedere dag leer je beter een marrokaan nadoen.
Ik zou zo makkelijk zo'n nare opmerking terug kunnen maken, maar dat doe ik niet. Let op je woorden tante.
Oud 18-11-2008, 23:03
Verwijderd
Citaat:
Na weinig slaap vannacht weer een drukke dag gehad met mn toefl results waren geniaal dus ik ben trots. maar milky ways ho maar.
ik heb mijne ook nog steeds niet maar: goed zo

nounounou kaisers was weer leuk, begon echt bagger maar het werd beter toen het publiek op het podium moest en zij in de zaal gingen spelen. . nu moet ik nog 2 lessen verzinnen en een voortgangsgesprek voorbereiden voor morgenvroeg BEETJE JAMMER. oh en ik hoor net van de deense dat ze alle vier de kamers heeft gekregen.. en ik haar maar vertellen dat het zo moeilijk is om daar aan een kamer te komen.
Oud 18-11-2008, 23:22
Verwijderd
Citaat:
ik heb mijne ook nog steeds niet maar: goed zo

nounounou kaisers was weer leuk, begon echt bagger maar het werd beter toen het publiek op het podium moest en zij in de zaal gingen spelen. . nu moet ik nog 2 lessen verzinnen en een voortgangsgesprek voorbereiden voor morgenvroeg BEETJE JAMMER. oh en ik hoor net van de deense dat ze alle vier de kamers heeft gekregen.. en ik haar maar vertellen dat het zo moeilijk is om daar aan een kamer te komen.
Waar gaat het worden...
Oud 18-11-2008, 23:31
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Gisteren na een dag niet naar college gaan en belachelijk lang slapen naar Sigur Ros geweest en dat was echt GEWELDIG! Echt zo mooi, ik heb als een malloot staan klappen bij Gobbledigook en nu heb ik semi spierpijn. <3
Na afloop met mijn Lowlands buurvrouw naar schiphol gegaan, want daar moesten we overstappen, maar toen hebben we de trein geskipt en zijn we gewoon een uur gaan rondhangen en kletsen. Errug gezellug.
Ik was vanochtend wel helemaal naar de tering, dus weer eens een college gemist en ik zat als Zombie bij de werkgroep en ik moest ook nog eens werken daarna. Zelfs de gratis koffie hielp niet.
Nu ga ik voor mijn doen vroeg tukken, want morgen een lange dag. Tot 5 uur op school en daarna ook naar Kaizers Orchestra. Hoop dat ze nu minder kut zijn dan eerder dit jaar.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 19-11-2008, 02:59
Verwijderd
Citaat:
Ik zo lopen door de stad, schijt er een vogel op me. Bah.
Oud 19-11-2008, 07:38
DeadNation
Avatar van DeadNation
DeadNation is offline
- Eergister en gisteren geoefend met m'n "oude""en ""nieuwe" band. Siked over. Coole doch rare groep mensen bij elkaar. Net functioneringsgesprek. Duurde een paar seconden. Nieuw contract + een zooi munten erbij. Van 't weekend fucked up en de dag erna naar Stockholm. Siked! Enige min is dat ik me lichamelijk niet elke dag top voel, de laatste tijd, maar dat heb ik wel vaker in de herfst.Ofzo.
__________________
The death toll is rising
Oud 19-11-2008, 10:25
Verwijderd
Citaat:
(blabla) vanavond ga ik naar Bride Flight. Ben benieuwd.

(blabla)
Wát een kutfilm
Oud 19-11-2008, 10:54
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Ik heb zojuist kleren en andere noodzakelijkheden voor 6 dagen Stockholm in een kleine tas gepropt (alleen handbagage bij Ryanair.. GO) en ik ben bijzonder trots dat dat is gelukt, er zitten zelfs nog 2 paar schoenen bij. Nu ga ik nog even duizend liter water drinken want ik heb een blaasontsteking en dan naar het station en dan VLIEGEN yessss.
__________________
look back and laugh
Oud 19-11-2008, 11:44
Verwijderd
Veel plezier Alies!
-
Ik heb dus drie dagen in het ziekenhuis gelegen,Ilt en sigur ros daardoor gemist en nu ben ik eindelijk weer bij mijn ouders maar ik voel me net een bejaarde want ik kan nog geen 200 meter achter elkaar lopen,.
Ik ga me dus maar een beetje op de studie focussen, afgewisseld met wat lame computerspelletjes!
Oud 19-11-2008, 13:36
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
morgen naar het breda's museum, grafisch museum in breda, vrijdag kunsthal rotterdam, zaterdag dolhuys en frans hals museum in haarlem. En dan hoef ik hopelijk de komende maanden niet meer naar een museum.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 19-11-2008, 13:39
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
en ik haar maar vertellen dat het zo moeilijk is om daar aan een kamer te komen.
Gaat dit over Utrecht? Het is idd niet te doen hoor ik van de meeste mensen. Tenzij je misschien zo`n internationaal-georienteerd iets hebt; of een deense chick bent.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 19-11-2008, 15:02
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Ik heb vandaag 112 gebeld omdat er in mijn straat bij een busje een ruit was ingeslagen in mijn straat. Verder ben ik om half zes opgestaan vanochtend. Nu voel ik me een beetje een held, maar dat duurt meestal maar even. En ik ben moe dus ik ga even op bed liggen. Vanavond komt meneer Snuitermans langs en dan gaan we biertjes drinken.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 19-11-2008, 15:12
DeadNation
Avatar van DeadNation
DeadNation is offline
Je belt 112 voor een ingeslagen ruit?
__________________
The death toll is rising
Oud 19-11-2008, 15:15
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Ja. Dat verkorte nummer van de politie ken ik niet, en ik wilde wel eens 112 bellen.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 19-11-2008, 15:43
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Gaat dit over Utrecht? Het is idd niet te doen hoor ik van de meeste mensen. Tenzij je misschien zo`n internationaal-georienteerd iets hebt; of een deense chick bent.
LIEGT Avant-Garde mij dus voor?
Oud 19-11-2008, 16:31
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Ik had trouwens heel snel een kamer in Utrecht, mag ik dan ook een Deense chick?
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 19-11-2008, 16:33
EvilConduct
EvilConduct is offline
Deense chicks FTW!
Oud 19-11-2008, 17:13
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Zeg dat wel. In mijn dorp in Luxemburg woonde pakweg 80% van de Luxemburgse Denen, gouden tijden waren dat.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 19-11-2008, 17:15
EvilConduct
EvilConduct is offline
Ik had eens een Deens vakantievriendinnetje. Prachtmeid. Heb d'r onlangs via een profielensite terug gevonden.
Oud 19-11-2008, 18:31
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Ik was vanavond in de plaatselijke V&D en daar spotte ik eens een keer niet Uuuf, maar onze plaatselijke beroemdheid Ben Woldring
Oud 19-11-2008, 18:44
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Ik heb vandaag 112 gebeld omdat er in mijn straat bij een busje een ruit was ingeslagen in mijn straat. Verder ben ik om half zes opgestaan vanochtend. Nu voel ik me een beetje een held, maar dat duurt meestal maar even. En ik ben moe dus ik ga even op bed liggen. Vanavond komt meneer Snuitermans langs en dan gaan we biertjes drinken.
hahaha de tering, held op sokken ook echt 112 gaan bellen
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 19-11-2008, 20:59
Verwijderd
Citaat:
Ik was vanavond in de plaatselijke V&D en daar spotte ik eens een keer niet Uuuf, maar onze plaatselijke beroemdheid Ben Woldring
wie is dat?

ik had vandaag een OORLOG met m'n huisgenootje. het begon met de inhoud van het afvoerputje over mij heen, en het eindigde met een kapotte ovenschaal voor haar voeten, de inhoud van het afvoerputje dat ze over me heen had gegooid over haar bed gesmeerd, en de rest van het afvoerputje overal in haar kamer. wat een TRUT.

morgen ga ik naar urm, eten, me inschrijven bij waar zij ook woont en misschien uuuut! maar eerst een tilcursus op stage van 7 tot half 4, ik ben benieuwd wat ze me allemaal over tillen gaan leren, als je daar 8,5 uur voor nodig bent
Oud 19-11-2008, 21:13
JanDeVries
Avatar van JanDeVries
JanDeVries is offline
Haha wtf hoe kom je nou weer aan zo'n ruzie met je huisgenoot, had ze je krantje bij het oudpapier gegooid?
__________________
De huidarts vond het allemaal dermate logisch.
Oud 19-11-2008, 21:15
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
wie is dat?

ik had vandaag een OORLOG met m'n huisgenootje. het begon met de inhoud van het afvoerputje over mij heen, en het eindigde met een kapotte ovenschaal voor haar voeten, de inhoud van het afvoerputje dat ze over me heen had gegooid over haar bed gesmeerd, en de rest van het afvoerputje overal in haar kamer. wat een TRUT.

morgen ga ik naar urm, eten, me inschrijven bij waar zij ook woont en misschien uuuut! maar eerst een tilcursus op stage van 7 tot half 4, ik ben benieuwd wat ze me allemaal over tillen gaan leren, als je daar 8,5 uur voor nodig bent
Richtte op z'n 13e www.bellen.com op en werd daarmee miljonair Studeert ook in Groningen, ben 'm wel vaker tegen gekomen
Oud 19-11-2008, 22:44
Verwijderd
Citaat:
Waar gaat het worden...
ik geloof de fc donderstraat.

ik had vandaag mijn voortgangsgesprek en alledrie de assessoren () waren heel positief ahh
Oud 20-11-2008, 01:34
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Zojuist terug van Kaizers Orchestra en allejezus wat was dat gaaf. De beste show die ik tot nu toe van ze gezien heb en dat zegt wel wat. Ze speelden megaveel oude nummers en een hele stapel B-kanten en nummers die ik ze nog nooooit live heb horen doen. En tour-buddy Geoff Berner was er onverwachts ook en ging met z'n zatte harses een liedje zingen met z'n accordeon. De zaal ging los en de band had er zin in. Ge-wel-dig concert.

Nu moet ik eigenlijk maar gaan slapen, want vanochtend had ik alweer college geskipt omdat ik te gaar was en ik moet nog superveel doen voor vanalles. En morgen eens wel komen opdagen. In m'n nieuwe Kaizer trui.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 20-11-2008, 11:42
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Gisteren gewerkt en daarna bij een maat van me langs geweest om Little Big Planet te tjekken, tof spellek. Nu werken en daarna naar hipster hoofdstad Utreg om naar de Slackers te gaan, dikke zin aan!
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Oud 20-11-2008, 12:01
Verwijderd
Citaat:
Vandaag was het KOUD en het wordt alleen maar KOUDER en ik was in de stad en bij de kapper enzo dus nu heb ik minder haar maar ziet het er wel beter uit en verder heb ik straks kamergesprek en ik hoop dat ik hem krijg want 27m² voor 250 eu.
Haha ik werd gister echt zo gebeld door Fleur, WILLEMIJN HOE KEN JIJ BRAM?!?!?! Grappig ! Ik heb tegen d'r gezegd dat als je in februari daar weer gaat hospiteren dat ze jou moet nemen omdat je leuk bent en echt wel schoonmaakt, !

Anywayz, ik heb hoofdpijn, echt heel erg, dus ben nu thuis ipv op mijn werk en ik wil dat het OVER gaat want morgen heb ik een bedrijfsuitje + wende snijders en zaterdag open dag HU + uit eten met de zus van mijn vriend.
Oud 20-11-2008, 13:33
Balthasar
Avatar van Balthasar
Balthasar is offline
Ik was gister uit en allerlei monsters stonden te spacen op x wat hilarisch was. Daarna kregen we ruzie met de nachtbuschauffeur en werd ik bijna om mij bek geslagen door een negerrrr. Eenmaal aangekomen op de afterparty viel ik in slaap en werd pas om 1 uur wakker. Spanning en sensatie.
__________________
the bourbon note of a distant organ.
Oud 20-11-2008, 14:26
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Ik ben terug uit Praha (L) en daar heb ik vrienden gemaakt met twee californian boy's en nou heb ik twee logeeradresjes gescoord in San Diego . Mijn hoofd voelt wel verdomd zwaar aan omdat ik al 3 dagen verkouden ben beeh, en straks moet ik werken en mijn collega is zwanger en ze praat alleen maar over haar parasiet, gadverdamme.
__________________
Pardon my French
Oud 20-11-2008, 15:15
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Ik ben één van de vijf die is uitgenodigd terug te komen bij de Bank of Scotland. Gekke Duitsers.
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Oud 21-11-2008, 12:16
Larry Flint
Larry Flint is offline
Ik had gister terror lang college maar het was wel boeiend dus vooruit dan maar. Daarna even gewinkeld maar niets gevonden en toen gemeet met een vriendinnetje en toen zijn we wat gaan drinken, daarna eten en toen nog even een rondje stad gedaan en xl koffie gedronken bij de hema, omdat het cheap is en lekker. Daarna naar huis en toen moest ik tering lang op de trein/bus wachten maarrrr het was het allemaal waard want toen ik thuis kwam was mn vriendje er awwh. Nu de hele dag lezen want mn boek moet uit anders kan ik er geen essay over maken.
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 21-11-2008, 12:23
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Ik heb een ontstoken oog, omg the drama want ik ben morgen jarig en ik moet schitteren!! straks koffie met een vriend en daarna komt Balthasar twee nachten logeren op mijn yoga matje.
__________________
Pardon my French
Oud 21-11-2008, 16:26
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Vandaag de woonkamer veranderd, morgen verder. Ik ben nu al meer dan tevreden en vooral (!) ruimte voor de piano die ik gekocht heb.
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 21-11-2008, 17:27
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik was in rotterdam en ik kocht hausmacher broodbeleg. dus nu luister ik hausmagger en eet ik hausmacher!!11!!1!
verder ging ik naar de kunsthal en boijmans van beuningen en dat was allebij wel interessant.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Boekenfestijn
Larry Flint
13 07-09-2008 18:43
Psychologie Het Grote Lucht Je Hart Topic #123
coopergirl
494 12-03-2008 12:13
Werk, Geld & Recht Solliciteren - wat vooral niet doen?
ekki
70 10-09-2007 17:16
Verhalen & Gedichten Gisteren, vandaag en morgen…
Soapsie
11 24-06-2004 12:18
Eindexamens 2003 Met redelijke cijfers je examens in?
Verwijderd
91 16-05-2003 08:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:55.