Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-10-2009, 19:09
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Vanavond ga ik naar dit vreselijk foute gebeuren:

[afbeelding]


En als ik terugkom moet ik nog een tekst analyseren en een presentatie in elkaar flansen, dus dat wordt nog wat.
Jezus, wat is dit. Dit moet wel de meest foute flyer ooit zijn.

Citaat:
waar? en hoe was het?

ik zou vrijdag nog naar een dubstepfeestje gaan in het kader van ade gaan, maar ik had geen kaartje en toen ik bijna bij de deur was was het uitverkocht
Ja jonge, dubpolice! Viel wel te verwachten dat het zou verkopen, wel zuur dan dat het net gebeurde toen je bijna binnen was.
__________________
i create glitches with my voice
Advertentie
Oud 01-11-2009, 17:03
Verwijderd
Gisteren welgeteld 20 minuten in Trouw geweest, maar ik trok het niet. Al was de muziek wel goed volgens mij. Vandaag verbijt ik me over samenvattingen die ik vandaag moet typen maar waar ik echt geen motivatie meer voor op kan brengen. Wel een fucking gaaf appartement gefixt in Amsterdam dus vanaf volgende week is het exit Utrecht,.
Oud 01-11-2009, 19:03
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
Citaat:
Jezus, wat is dit. Dit moet wel de meest foute flyer ooit zijn.



Ja jonge, dubpolice! Viel wel te verwachten dat het zou verkopen, wel zuur dan dat het net gebeurde toen je bijna binnen was.
yesss i know, maar zelfs vrijdagmiddag kon ik geen kaartje meer kopen, niet op internet én niet bij de free record shop. stom.


vrijdag gechilld met vriendinnetjes met boonanza, sigaretten, pompoentaart en bier . en gister heb ik een surfplank gekocht, dikke YAY! daarna gechilld met mn lover bij de open haard van timboektoe en mn plankje opgeborgen. vandaag ging ik met mijn ouders naar de hoge veluwe, haha. goede herinneringen ophalen .
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Oud 03-11-2009, 17:47
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
zaterdag gefilmd van 07:30 tot 23:30, zondag gefilmd van 12:30 tot 02:00, gisteren naar school geweest van 09:00 tot 17:00 en daarna weer gefilmd van 19:00 tot 06:00 en vandaag weer school gehad van 09:00 tot 17:00. best wel hardcore zeg maar. dus nu ben ik moe, maar ik moet gaan brainstormen over een docu met als thema's ' warmte' en ' kader' hmmmz.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 06-11-2009, 15:58
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Mijn luier dagje begint nu toch wel extreme vormen aan te nemen. Luiheid ten top.
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 08-11-2009, 22:21
Verwijderd
Citaat:
Jezus, wat is dit. Dit moet wel de meest foute flyer ooit zijn.
Ja <3

Citaat:
zaterdag gefilmd van 07:30 tot 23:30, zondag gefilmd van 12:30 tot 02:00, gisteren naar school geweest van 09:00 tot 17:00 en daarna weer gefilmd van 19:00 tot 06:00 en vandaag weer school gehad van 09:00 tot 17:00. best wel hardcore zeg maar. dus nu ben ik moe, maar ik moet gaan brainstormen over een docu met als thema's ' warmte' en ' kader' hmmmz.
Documentaire over rare types die teveel tijd doorbrengen onder de zonnebank. Hopla, twee in een.
Oud 08-11-2009, 22:42
Verwijderd
Oh en ontopic, gisteren was ik naar de open dag van de filmacademie, alwaar ik de lieftallige Tonsillitis tegenkwam. Maar dat heeft me niet verder geholpen want in plaats van te twijfelen tussen twee richtingen twijfel ik nu tussen drie. :') En vandaag ging ik naar het animatiefestival in Utrecht. Maar dat was een behoorlijke anticlimax, want we kwamen te laat bij Bash of Stash waardoor we de eerste paar shorts gemist hadden. (Voor de geïnteresseerden: het hoogtepunt van het resterende programma.) En de film die we daarna wilden zien bleek uitverkocht, dus toen zijn we maar teruggegaan. Maar ik heb wel net een decorontwerper gefixt voor onze stopmotionproductie en ze is heel enthousiast, dus dat is leuk Nu maar 'ns wat dingen schetsen en dan morgenvroeg naar college. Wetenschapsfilosofie. Ngg.
Oud 09-11-2009, 23:24
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Vanavond naar Grizzly Bear geweest. in de Melkweg, was hartstikke leuk behalve dan dat ik flauwviel jeeej eerst voor me een andere jongen en toen ik. te weinig gegeten.
voorprogramma was st.vincent .. was echt goed btw.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Oud 11-11-2009, 17:12
Verwijderd
Ik ging vandaag met m'n moeder naar Ikea, en ik kon haar niet stoppen met het kopen van spullen voor mijn kamer, dus nu heb ik allemaal dingen van haar gekregen NICE! Net ging ik naar de supermarkt met m'n huisgenootje, en toen kwamen we allemaal kinderen tegen die lampionnetje aan het lopen waren, dus nu zitten de gordijnen dicht.
Oud 18-11-2009, 18:02
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Zondag naar de Backstreet Boys geweest en het was weer net zo als vroegah, alleen dan zonder Kevin. En Brian ging voor mij zingen en dat was natuurlijk wel even leuk. Verder ben ik me deze week vooral aan het verslapen
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 19-11-2009, 20:38
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
afgelopen zaterdag feestje want ons pand vierde zijn 5-jarig kraakbestaan, althans, dat vierden wij natuurlijk. van mijn allerlaatste centjes een fles mojito en lekker dansen, was wel gezellie. afgelopen tijd druk bezig geweest met een korte documentaire en vandaag was de beoordeling. mijn partner en ik waren nog al zenuwachtig maar gelukkig werd de docu zeer goed ontvangen, beste beoordeling van vandaag, yaaaay. nu ben ik uit de stress maar moet ik wel leren voor een montagetentamen. m'n vriendje zit 9 dagen in groningen voor een film en nu is m'n bed zo koud huilie huilie.
oh en ik kwam laatst de lieftallige paranoide tegen op een open dag waar ik in mijn netste kledij en met mijn meest klantvriendelijke gezicht allemaal mensen de weg heb gewezen. voelde net alsof ik weer bij appie heijn werkte hahaha.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 21-11-2009, 14:18
Verwijderd
Citaat:
Zondag naar de Backstreet Boys geweest en het was weer net zo als vroegah, alleen dan zonder Kevin. En Brian ging voor mij zingen en dat was natuurlijk wel even leuk.
Daar wilde ook ook naartoe! Ik ben jaloers.

Ik ben vandaag m'n financiën eens gaan regelen omdat m'n ouders vanaf januari minder voor me gaan betalen. Niet erg opzich, want het kan makkelijk uit, maar het is toch wel handig om te weten waar al mijn geld naartoe gaat. Tot nu toe gaat het voornamelijk naar eten, drinken en uitgaan. Ik kan best wat bezuinigen op eten, want ik vreet vet veel huhu.

Net heb ik ook nog m'n kamer opgeruimd, en nu ga ik zo naar m'n vriendje.
Oud 22-11-2009, 21:42
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
het was een mooi weekend. ik ben voor het eerst in trouw geweest en ik heb jack penate live gezien. vandaag geslapen tot 2 uur en de hele dag NIETS gedaan.
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Oud 23-11-2009, 16:06
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Vrijdag en Zaterdag naar Crossing Border geweest en dat was awesome. Vooral de zaterdag, want toen heb ik 3 van mijn geheime band-nerd crushes mogen aanschouwen. (Gomez, Patrick Watson en The Decemberists) en daarna nog Monster of Folk gezien. En de hele avond rondgehangen met Cherry Springs en haar toffe tante. Niiiiice.
Gisteren gewerkt en vandaag heb ik besloten om te lanterfanten en muziekjes te luisteren in mijn Pyjama.
Straks naar Gomez in de melkweg. Yay.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 12-02-2010, 14:07
Verwijderd
Ik heb me verbaasd over hoe kut dit forum tegenwoordig is. Nu ga ik op vakantie naar een plek waar het wel warm is. Doei!
Oud 12-02-2010, 19:06
Henck
Avatar van Henck
Henck is offline
Je mangais des escargots, c'etait deliceux!
Oud 12-02-2010, 22:09
ragdoll
Avatar van ragdoll
ragdoll is offline
ik tuur naar oude flyers in mijn prullenbak en ondertussen maak ik zo misschien wel een fles wijn open, maar nu rook ik eerst mijn tweede sigaretje deze avond hmhm. vandaag ben ik naar iets van Beckett geweest, vandaar, en ik mis mijn geliefde die niet mijn geliefde is.
__________________
april is the cruellest month
Oud 12-02-2010, 23:25
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Niets bijzonders.
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 16-02-2010, 19:03
Musiquefreak
Avatar van Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Ik zou vandaag gaan werken, had me gedoucht en alles toen m'n baas opbelde of ik niet morgen kon komen, want vandaag had hij een 'thuiswerkdag' en hij wilde nog wat met me bespreken. Fijn.
Dus toen ben ik maar even in de boeken gedoken voor de studie, met de nadruk op even, want ik ben veel beter in studie-ontwijkend gedrag vertonen. Zo heb ik me dus vandaag ook aangemeld hier op het forum
Eten gekookt en nu wat op de bank aan het hangen met m'n laptop, beetje muziekjes luisteren en recensies lezen.
Oud 16-02-2010, 20:05
Larry Flint
Larry Flint is offline
Mwa als er echt behoefte aan was dan had dit topic niet zo lang onderaan gestaan dus ik ga hem toch maar sluiten..
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Frans Tekst samenvatten
Gast53456
1 12-06-2008 11:48
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Frans Tekst
Afghan-NL
9 14-01-2008 15:32
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Proefles Frans
IrmZjeuh
2 09-01-2008 19:36
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Exposé
IrmZjeuh
3 03-07-2007 14:52
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Franse tekst... op of aanmerkingen?
Verwijderd
7 06-02-2004 08:29
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Frans texten !!!!!!!
Basia
3 26-03-2001 19:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:10.