Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-05-2010, 23:34
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Playlist: klik hier

https://www.spotify.com/nl/open-user/

Regels:

Iedereen kan dingen toevoegen en deleten. Maar gooi niet 'zomaar' iets weg. Ik heb er nu even 'random' wat dingen ingezet waarvan ik denk dat iedereen het wel kan waarderen, dus als de rest dat ook doet dan zijn we al een eind. Je kan altijd een discussie starten over iets

De voorkeur gaat naar muziek die niet op TMF/MTV/3fm om de 10 seconden voorbij komt. Want zo ontdek je nog eens wat!

Spotify:

Spotify is een applicatie waarmee je muziek kan beluisteren. Je download geen nummers, maar je 'streamt' ze. In de gratis variant van Spotify kan je dit 20 uur per maand doen, met reclames tussendoor. Dus iedereen kan het proberen Het aanbod van nummers is wel beperkt door de deals die Buma/Stemra in Nederland heeft afgesloten met de platenmaatschappijen en rechthebbenden; maar zeker 80 a 90% van het muziekaanbod is beschikbaar.

Een van de functies van Spotify is een gezamelijke playlist; hier kan je dus met meerdere mensen nummers aan toevoegen en verwijderen. Of dit echt een daadwerkelijk nut heeft is nog onbekend, maar daar is dit topic dus voor. zet m op

Gr,

Carn
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence

Laatst gewijzigd op 21-05-2010 om 00:00.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-05-2010, 23:37
Verwijderd
"Firefox weet niet hoe het dit adres moet openen, omdat het protocol (spotify) met geen enkel programma is verbonden."

Hmm.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2010, 23:38
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Ja, je hebt geen spotify

/edit: ik typ wel een FAQ
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 20-05-2010, 23:40
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik heb de app gedownload op m'n iPhone maar ik heb m nog niet geopend.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 20-05-2010, 23:42
Verwijderd
Wat? Huh? Hè? Spottewat?
Met citaat reageren
Oud 21-05-2010, 00:16
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Ik heb dit (Zweedse) programma heel veel gebruikt toen ik in Zweden woonde. Daar waren de regels betreft streaming wat soepeler en zat er geen limiet van 20 uur per maand op. Helaas kan ik met mijn Zweedse account niet op mijn Nederlandse ip-adres inloggen
__________________
Godzijdank ben ik atheïst.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2010, 00:21
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
tja, het verschilt per land. Ik vind 5 euro een prima prijs voor 'unlimited muziek per maand'.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 21-05-2010, 00:36
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Zijn voor die 5 euro ook de irritante reclames weg of kost dat alweer extra?
__________________
Godzijdank ben ik atheïst.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2010, 00:36
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
5 euro:
- geen reclames
- geen limiet
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 21-05-2010, 00:47
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Ah oké, dat is nog wel schappelijk inderdaad.
__________________
Godzijdank ben ik atheïst.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2010, 06:49
Verwijderd
Ik wil geen beperkingen op wat ik luister, en ik wil het niet laten afhangen van mijn internetconnectie, dus ik heb gewoon zelf muziek.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2010, 08:20
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
ik ook. En wat ik niet heb kan ik ook mooi streamen, Spotify gebruikt gewoon je lokale track als deze aanwezig is.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 21-05-2010, 15:08
Verwijderd
Zoiets is wel handig voor als je je muziekcollectie niet bij de hand hebt, ga me denk ik wel even aanmelden.

Edit: akkoord, ik zal even de dingen luisteren die ik nog niet ken en zelf wat (toegankelijke) dingen toevoegen.

Laatst gewijzigd op 21-05-2010 om 15:20.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2010, 16:16
Verwijderd
Blockhead is wel tof, even iets van kopen.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2010, 18:15
Femke Sjekkie
Avatar van Femke Sjekkie
Femke Sjekkie is offline
Hmm eens kijken. Ik vind het wel grappig dat je zo'n open playlist kunt maken. Voor muziek zet ik liever denk ik m'n eigen gedownloade dingetjes op en als ik wat nieuws wil horen ga ik naar deezer.com (is dat niet net zoiets?).

Ik zal eens wat gaan horen en misschien toevoegen.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2010, 00:05
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik snap het nut van spotify niet echt. Ik heb sowieso altijd al m'n laptop of mp3-speler bij me en m'n last.fm houdt al bij wat ik luister en wat ik mss ook goed zou vinden.
Of ik luister naar de radio voor achtergrond muziek die ik nog niet ken.
Muziek die ik niet heb en die ik graag wil luisteren download ik meteen, en heb ik binnen enkele minuten binnen.

EN Ongeveer de helft van de dingen die ik in m'n playlist heb gegooid herkent 'ie nog geneens, dus why bother?

Aaaaaanyway, nummer added.

edit: teringveel nummers added. Sorry, sloeg een beetje door. Maar heb geprobeerd het te beperken tot onbekendere dingen.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.

Laatst gewijzigd op 22-05-2010 om 00:36.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2010, 03:11
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Blockhead is wel tof, even iets van kopen.
wat ben je toch een sympathieke vent

OT:

ik vind het 'music on demand' idee heel fijn. net als water. Ik wil het gewoon kunnen drinken en zie de rekening later wel. Als er een financieel model achter hangt waar meerdere partijen baat bij hebben vind ik het een prima platform. Sterker nog; ik zou best een paar euro extra betalen op bv mn TV-abbo om dit te hebben.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 23-05-2010, 12:38
Femke Sjekkie
Avatar van Femke Sjekkie
Femke Sjekkie is offline
Van heel veel bands vind ik enkel nummers die op een soundtrack geweest zijn. Dit ga ik niet gebruiken bij nader inzien.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-05-2010, 00:10
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
ach, dat aanbod groeit heus wel . Ik ben bijna door mn uurtjes heen dus die 5 euro's komen er aan.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:14.