Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-03-2012, 23:57
reality
reality is offline
1.Ik heb een gelezen dat er veel mensen zonder ondergoed slapen onder een pyjama.Wie van jullie doed dat ook?

2.En heb ook gelezen dat veel mensen naakt slapen.Doen jullie dat ook?Krijgen jullie mannen dan geen stijve? Of vrouwen heet?

Serieuze reacties.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-03-2012, 00:07
DmCraanen
Avatar van DmCraanen
DmCraanen is offline
welke man slaapt er uberhaupt in een pyjama? ik slaap gewoon naakt, en weet ik veel of ik dan een stijve krijg - ik slaap!
__________________
"I never thought you could do it''
''Funny, I never thought I couldn't do it!''
Met citaat reageren
Oud 06-03-2012, 02:09
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik slaap naakt. Ik word er niet geil van, als je dat bedoelt. Naakt slaapt gewoon veel fijner.

Overigens heeft een man gemiddeld 10 erecties terwijl hij slaapt, maar daar hoeft hij ook niet per se naakt voor te zijn natuurlijk.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2012, 06:51
Verwijderd
Ik vind naakt slapen niet zo hygienisch:
ik kan mijn ondergoed zo vaak verschonen als ik wil, maar ik ga niet elke dag mijn beddengoed vershonen.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2012, 07:37
Zeppelin
Avatar van Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Ik vind naakt slapen niet zo hygienisch:
ik kan mijn ondergoed zo vaak verschonen als ik wil, maar ik ga niet elke dag mijn beddengoed vershonen.
Ben je van het vivaforum? Als jij jezelf normaal verzorgt dan wordt je bed heus niet zo goor dat je 'm na één dag moet verschonen hoor.

ont : ik slaap, mits het niet zo koud is, het liefst naakt. Dat slaapt veel fijner. Nu het winter is slaap ik in chillbroek en trui.
__________________
Allem voran die Tat.

Laatst gewijzigd op 12-03-2012 om 18:45. Reden: pas na een week viel de schandelijke d/t fout mij op.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2012, 08:33
Carbi
Carbi is offline
naakt..zijn natuurlijk uitzonderingen.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2012, 08:40
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Ik slaap niet in pyjama, maar in ondergoed. Naakt slaapt niet zo fijn vind ik. Ik word er niet geil van ook.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2012, 09:33
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Ik slaap naakt en word er niet geil van.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2012, 10:25
violingirl93
violingirl93 is offline
Ik slaap altijd met ondergoed en pyjama aan. Naakt vind ik te koud.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2012, 11:16
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
gewoon met een boxer aan.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2012, 11:19
Verwijderd
Als je naakt bent heb je niet automatisch zin om te bonen.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2012, 12:29
Verwijderd
Citaat:
Ben je van het vivaforum? Als jij jezelf normaal verzorgt dan word je bed heus niet zo goor dat je 'm na één dag moet verschonen hoor.

ont : ik slaap, mits het niet zo koud is, het liefst naakt. Dat slaapt veel fijner. Nu het winter is slaap ik in chillbroek en trui.
Ik verzorg me prima, dank u wel.
Maar ik verschoon mijn ondergoed dagelijks, om voor de hand liggende redenen.
Om dezelfde voor de hand liggende redenen zou ik mijn beddengoed dagelijks moeten verschonen als ik naakt zou slapen. Daar heb ik geen zin in.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2012, 13:16
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Hoe je slaapt lijkt me meer iets voor lifestyle. Dus verplaats ik 'm daarheen.

Overigens slaap ik met een pyjama en/of een combinatie aan hemdjes en oude joggingbroekdingen.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 06-03-2012, 13:23
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Het is misschien heel apart, maar ik slaap gewoon in een pyjama... En ja, met onderbroek aan...
__________________
Always be berating and belittling
Met citaat reageren
Oud 06-03-2012, 17:07
Verwijderd
Boxer en t-shirt/nachtpon. Naakt als ik een vaste relatie heb. En nee, ik word er niet automatisch geil van.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2012, 18:52
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb een onderbroek en pyjama aan als ik slaap. Ik heb het snel koud en nu kan ik gewoon ff m'n bed uit zonder dat het ineens heel erg koud is. M'n vriend slaapt ook in boxer + pyjama trouwens.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 06-03-2012, 19:21
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Boxer, en als het koud is draag ik misschien nog een hemd en/of pyama broek. Ik slaap in ieder geval niet naakt omdat ik veel beweeg, volgens mij, en als mijn ouders om wat voor reden mijn kamer binnenlopen zien ze mij tenminste niet in volle glorie.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 06-03-2012, 21:53
Rainbowsheep
Avatar van Rainbowsheep
Rainbowsheep is offline
Ik slaap ook alleen in een boxer, meer aandoen vind ik te warm en minder.. dezelfde reden als DAH eigenlijk
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-03-2012, 00:11
Linda Prins
Avatar van Linda Prins
Linda Prins is offline
Als ik alleen slaap in pyjama, slaap ik bij een vriendje, dan een slaapjurkje.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2012, 07:33
icetea296
Avatar van icetea296
icetea296 is offline
ik slaap gewoon in me onderbroek
Met citaat reageren
Oud 07-03-2012, 13:56
UnlimitedUAV
Avatar van UnlimitedUAV
UnlimitedUAV is offline
Gewoon met een shirt en onderbroek.
__________________
Get Hyper.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2012, 19:19
Verwijderd
boxer en topje.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2012, 21:54
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Korte broek en hemd, en soms in boxer.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2012, 22:05
Verwijderd
In satijnen nachtjapons. Maar daarvan heb ik er maar twee, en een zeer nietsverhullend, dus ik heb ook wat katoenen nachtjapons. En een onderbroek. Naakt slapen vind ik heel onprettig.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2012, 12:07
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik slaap als ik in mijn eentje ben met ondergoed aan, en een katoenen nachtjapon als het koud is. Bij anderen vrijwel altijd met nachtjapon. Bij/met mijn vriendje altijd naakt, en niet omdat dat per definitie geil is, maar omdat wij erg innig slapen en dan is kleding gewoon niet fijn.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-03-2012, 17:55
ThomasJu
ThomasJu is offline
Ik slaap altijd in een pyjama, met boxer er onder.

Als het echt extreem warm is slaap ik alleen in m´n onderbroek.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2012, 22:29
Verwijderd
Citaat:
Ik verzorg me prima, dank u wel.
Maar ik verschoon mijn ondergoed dagelijks, om voor de hand liggende redenen.
Om dezelfde voor de hand liggende redenen zou ik mijn beddengoed dagelijks moeten verschonen als ik naakt zou slapen. Daar heb ik geen zin in.
Wat is die voor de hand liggende reden dan? Ik kan niks bedenken, tenzij je telkens in je bed klaarkomt ofzo.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2012, 17:26
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Wat is die voor de hand liggende reden dan? Ik kan niks bedenken, tenzij je telkens in je bed klaarkomt ofzo.
remsporen, pisvlekken etc denk ik
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2012, 18:30
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
remsporen, pisvlekken etc denk ik
Dat strookt dan weer niet met de prima verzorging....
Met citaat reageren
Oud 12-03-2012, 19:59
JustADreamer
JustADreamer is offline
In de winter slaap ik in pyjama, in de herfst en lente vaak in een kort broekje met een random oud shirt/hemdje er op, en gewoon ondergoed eronder aan... en in de zomer alleen ondergoed. Uhm, onderbroek dus, geen bh want dat slaapt irritant!
__________________
I'm just a dreamer, dreaming of better days...
Met citaat reageren
Oud 13-03-2012, 11:59
Verwijderd
Citaat:
remsporen, pisvlekken etc denk ik
Het lijkt me logisch dat je met een schoon lijf in bed gaat liggen?

Sowieso remsporen wtf? Die verschijnen in de WC, niet in je bed tenzij je een verschrikkelijk vies mannetje bent.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2012, 12:21
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Het lijkt me logisch dat je met een schoon lijf in bed gaat liggen?

Sowieso remsporen wtf? Die verschijnen in de WC, niet in je bed tenzij je een verschrikkelijk vies mannetje bent.
ja ik heb geen idee, ik probeer te bedenken wat dan een reden kan zijn... Als er nog wat klonten aanhangen en je gaat verliggen, de maak je een mooi spoor denk ik... ik heb er gelukkig geen ervaring mee ! Maar idd aangezien hij zegt zichzelf goed te verzorgen lijkt me het niet voor de hand liggend nee...
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2012, 12:30
Chevy
Avatar van Chevy
Chevy is offline
Ik slaap alleen met een onderbroek aan, als het 's winters heel koud is misschien een hemdje.

Zijn er ook meiden die met bh aan slapen, trouwens? Ik heb dat wel eens gehoord maar het lijkt me zo oncomfortabel :/
__________________
Shh, the melon, it is speaking to me..
Met citaat reageren
Oud 13-03-2012, 14:56
Verwijderd
Ik slaap sporadisch wel eens met mijn bh aan ja. Of ik ben gewoon zo moe dat ik het vergeet, of er slaapt iemand bij me ofzo. Ik merk geen verschil in slapen met of zonder bh om heel eerlijk te zijn. Ik snap juist niet zo goed waarom het oncomfortabel zou zijn
Met citaat reageren
Oud 13-03-2012, 16:17
Verwijderd
Ik denk dat dat er ook heel erg aan ligt wat voor bh/borsten je hebt. Ik kan me voorstellen dat het minder vervelend is als je kleine borsten hebt/een bh zonder beugels draagt. Ik heb ooit wel eens met bh geslapen, maar die zat toen ik wakker werd, helemaalin mijn nek en niet meer waar 'ie moest zitten. En dat is gewoon niet relaxed wakker worden.

Verder slaap ik vrijwel altijd naakt, hoogstens een boxer. Als ik ergens anders slaap, heb ik vaak wel een shirt aan en soms een herenboxer.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2012, 17:53
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Met bustehouder slapen doet pijn!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-03-2012, 20:38
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ik slaap sporadisch wel eens met mijn bh aan ja. Of ik ben gewoon zo moe dat ik het vergeet, of er slaapt iemand bij me ofzo. Ik merk geen verschil in slapen met of zonder bh om heel eerlijk te zijn. Ik snap juist niet zo goed waarom het oncomfortabel zou zijn
Vroeger sliep ik wel eens met bh aan maar toen droeg ik nog geen beugelbh's. Nu wel en dat vind ik echt niet fijn met slapen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 15-03-2012, 20:20
Verwijderd
Tsja. Ik voel er helemaal niets van. Ik weet niet of ik nou zo ongevoelig ben dan of dat het door iets anders komt. In ieder geval, ik voel mijn bh überhaupt nooit zitten hij doet geen pijn, ook niet bij het slapen. En het is wel gewoon een beugelbh, dus het is niet dat het daar aan ligt.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2012, 10:44
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik slaap in een slipje en een t-shirt, meestal. Naakt slapen vind ik niet fijn. Ik slaap nooit met een beha aan, dat zit echt vet oncomfortabel en doorgaans zitten beha's best wel strak, dus doorbloeding-belemmerend ofzo. Dan word ik wakker met van die striemen overal, bleh.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 17-03-2012, 12:19
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
In de winter met een pyjama broek en een shirtje, lekker warm. Als het weer warmer wordt alleen ondergoed en soms een shirtje of hemdje ofzo.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2012, 10:49
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Tsja. Ik voel er helemaal niets van. Ik weet niet of ik nou zo ongevoelig ben dan of dat het door iets anders komt. In ieder geval, ik voel mijn bh überhaupt nooit zitten hij doet geen pijn, ook niet bij het slapen. En het is wel gewoon een beugelbh, dus het is niet dat het daar aan ligt.
Ik kan ook best met een bh slapen. Zonder voelt iets fijner/vrijer, maar soms ben ik heeel moe en heb ik geen zin om me helemaal om te kleden en soms heb ik zo lang in een pyjama gelopen dat mijn tepels schraal zijn van tegen kleding schuren en dan slaapt een bh juist weer fijn, want dat schuurt het niet. Ik vind het verder niet 'heel erg oncomfortabel' ofzo.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 18-03-2012, 15:51
Linda Prins
Avatar van Linda Prins
Linda Prins is offline
Vannacht alleen in een nachtjapon.....niets eronder...
Met citaat reageren
Oud 18-03-2012, 17:57
Verwijderd
Ik vind met bh slapen tegenwoordig ook niet erg. Meer voor het idee van volledig omkleden/schone dingen aan, dat ik hem liever uitdoe. Ik slaap in slipje en hemdje, soms naakt.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2012, 19:29
marijke 1992
Avatar van marijke 1992
marijke 1992 is offline
In de winter slaap ik in een nachtpon en een panty.
In de zomer meestal naakt.
Bh pak ik elke ochtend een schone.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2012, 19:44
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Vannacht alleen in een nachtjapon.....niets eronder...
hoeeeeeee
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2012, 15:12
Linda Prins
Avatar van Linda Prins
Linda Prins is offline
Met citaat reageren
Oud 21-03-2012, 16:05
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
geil hoor, ik heb altijd een boxer aan met niks eronder
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2012, 16:12
Spoiler-Dude
Avatar van Spoiler-Dude
Spoiler-Dude is offline
slaap gewoon in een joggins broek zonder shirt, en anders een rastafaans vest aan
__________________
I'd Spend my life, killin fools like you!
You dumb son of a bitch! after all we done for you!
Met citaat reageren
Oud 21-03-2012, 17:07
Rainbowsheep
Avatar van Rainbowsheep
Rainbowsheep is offline
Citaat:
geil hoor, ik heb altijd een boxer aan met niks eronder
Met citaat reageren
Oud 22-03-2012, 11:28
Duvelke_024
Avatar van Duvelke_024
Duvelke_024 is offline
Gewoon lingerie...of jurkje...wel string natuurlijk onder...maar borsten moeten vrij zijn ofzo iets ivm dat ze gaan hangen als ze geen rust krijgen (gelezen)
__________________
Hoe wil je je eitje? gekookt, gebakken of bevrucht?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid (slapen) Ondergoed?
reality
1 06-03-2012 07:27
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 14:40
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd - Diathermane
Verwijderd
0 14-06-2006 20:03
De Kantine Hoe slaap jij?
punkstar
139 10-07-2004 07:30
Verhalen & Gedichten niet zelf geschreven, maar
Verwijderd
13 25-03-2004 22:08
Lifestyle Naakt slapen
Verwijderd
128 09-01-2003 19:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:01.