Oud 09-08-2012, 12:05
Verwijderd
Je bedoelt dat hij laat zien wat voor clown hij is
Advertentie
Oud 09-08-2012, 12:10
Baseend
Baseend is offline
-

Laatst gewijzigd op 06-04-2013 om 03:39.
Oud 09-08-2012, 12:43
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Citaat:
Marc Jacobs die laat soms zien dat de meeste mensen maar schijters zijn door dit op de foto naar een gala aan te trekken.
[afbeelding]
De meeste mensen zijn ook schijters, maar veel daarvan, en ook mensen die geen schijters zijn, willen er niet belachelijk uit zien. In de bus ga ik liever niet naast een dude in zulke kleding zitten...
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Oud 10-08-2012, 05:38
Verwijderd
Citaat:
Ik vind niet dat het zo is. Sowieso van dat zoenende mannen/vrouwen lijkt me per persoon verschillen (zo vind ik zoenende mannen boeiender en niet per se viezer dan zoenende vrouwen). Dat mannen in een rok er vreemd uitziet lijkt me gewoon een kwestie van wat je al je hele leven om je heen ziet, en dat is niet echt een goede reden, want als je het zou veranderen (en mannen ineens massaal een rok gaan dragen) dan zou het op gegeven moment even normaal zijn dat een man een rok draagt als een vrouw.
Ik bedoel meer de algemene mening van mannen op dat gebied. Vrouw + vrouw = fucking geil. Man + man = uul.
Man in een rok = gadver.

Baseend serieus, ik wil je niet kwetsen, maar je bent een travestiet, en probeer dat te accepteren en er mee om te gaan in plaats van jezelf ervan te overtuigen dat het wel normaal is en dat het steeds populairder wordt en wel normaal is. Dat is het namelijk niet, en zolang ik leef zal dat waarschijnlijk ook niet het geval zijn. Je houdt jezelf keihard voor de gek om het maar normaal te laten lijken. Je zult dan ook gewoon keihard worden uitgelachen als je een rok draagt, in ieder geval in de huidige maatschappij. Niet dat ik je zelf zou uitlachen (want ik hou daar niet zo van), maar het is wel fucking weird als je van die zooi draagt. Denk even rationeel na vriend.
Oud 10-08-2012, 07:28
Verwijderd
^ waarom probeer je hem allemaal dingen aan te praten? Dat het niet gebruikelijk is, dat klopt. Dat het jou helemaal niks lijkt, dat kan. Naar waarom probeer je zo hard je gelijk te halen en Baseend te overtuigen dat hij een travestiet is? Dat iemand graag een rok draagt, zegt imo nog niet dat hij een travestiet is. En wat dan nog? Moet het dan per sé een naam hebben die er door jou aan gegeven wordt?
Oud 10-08-2012, 08:04
Zeppelin
Avatar van Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Ik bedoel meer de algemene mening van mannen op dat gebied. Vrouw + vrouw = fucking geil. Man + man = uul.
Man in een rok = gadver.
meen je dit nou echt ja? :''''')
Citaat:
Baseend serieus, ik wil je niet kwetsen, maar je bent een travestiet, en probeer dat te accepteren en er mee om te gaan in plaats van jezelf ervan te overtuigen dat het wel normaal is en dat het steeds populairder wordt en wel normaal is. Dat is het namelijk niet, en zolang ik leef zal dat waarschijnlijk ook niet het geval zijn. Je houdt jezelf keihard voor de gek om het maar normaal te laten lijken. Je zult dan ook gewoon keihard worden uitgelachen als je een rok draagt, in ieder geval in de huidige maatschappij. Niet dat ik je zelf zou uitlachen (want ik hou daar niet zo van), maar het is wel fucking weird als je van die zooi draagt. Denk even rationeel na vriend.
Zoals ik al eerder zei, travestie is iets heel anders. Wat voor jou normaal is is niet de norm van de rest van de wereld. Waarom moet je die jongen zo negatief beoordelen om de voorkeur die hij heeft, waarom denk jij te weten wat normaal is en wat niet? Al die labels die jij hem zit op te drukken.... Mijn oordeel (en ervaring) daarover is dat mensen die zulke uitspraken doen zoals jij nu doet vaak zelf een hoop te verbergen hebben
__________________
Allem voran die Tat.

Laatst gewijzigd op 10-08-2012 om 08:23.
Oud 10-08-2012, 11:08
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
Ik bedoel meer de algemene mening van mannen op dat gebied. Vrouw + vrouw = fucking geil. Man + man = uul.
Man in een rok = gadver.

Baseend serieus, ik wil je niet kwetsen, maar je bent een travestiet, en probeer dat te accepteren en er mee om te gaan in plaats van jezelf ervan te overtuigen dat het wel normaal is en dat het steeds populairder wordt en wel normaal is. Dat is het namelijk niet, en zolang ik leef zal dat waarschijnlijk ook niet het geval zijn. Je houdt jezelf keihard voor de gek om het maar normaal te laten lijken. Je zult dan ook gewoon keihard worden uitgelachen als je een rok draagt, in ieder geval in de huidige maatschappij. Niet dat ik je zelf zou uitlachen (want ik hou daar niet zo van), maar het is wel fucking weird als je van die zooi draagt. Denk even rationeel na vriend.
ik wil deze post graag nomineren voor de grootste facepalm-post van het jaar 2012.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 10-08-2012, 16:10
Verwijderd
Citaat:
Ik bedoel meer de algemene mening van mannen op dat gebied. Vrouw + vrouw = fucking geil. Man + man = uul.
Man in een rok = gadver.

Baseend serieus, ik wil je niet kwetsen, maar je bent een travestiet, en probeer dat te accepteren en er mee om te gaan in plaats van jezelf ervan te overtuigen dat het wel normaal is en dat het steeds populairder wordt en wel normaal is. Dat is het namelijk niet, en zolang ik leef zal dat waarschijnlijk ook niet het geval zijn. Je houdt jezelf keihard voor de gek om het maar normaal te laten lijken. Je zult dan ook gewoon keihard worden uitgelachen als je een rok draagt, in ieder geval in de huidige maatschappij. Niet dat ik je zelf zou uitlachen (want ik hou daar niet zo van), maar het is wel fucking weird als je van die zooi draagt. Denk even rationeel na vriend.
Ik kan nog echt goed typen als ik dronken ben. Nice.
Oud 10-08-2012, 16:35
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
^ waarom probeer je hem allemaal dingen aan te praten? Dat het niet gebruikelijk is, dat klopt. Dat het jou helemaal niks lijkt, dat kan. Naar waarom probeer je zo hard je gelijk te halen en Baseend te overtuigen dat hij een travestiet is? Dat iemand graag een rok draagt, zegt imo nog niet dat hij een travestiet is. En wat dan nog? Moet het dan per sé een naam hebben die er door jou aan gegeven wordt?
Citaat:
meen je dit nou echt ja? :''''')

Zoals ik al eerder zei, travestie is iets heel anders. Wat voor jou normaal is is niet de norm van de rest van de wereld. Waarom moet je die jongen zo negatief beoordelen om de voorkeur die hij heeft, waarom denk jij te weten wat normaal is en wat niet? Al die labels die jij hem zit op te drukken.... Mijn oordeel (en ervaring) daarover is dat mensen die zulke uitspraken doen zoals jij nu doet vaak zelf een hoop te verbergen hebben
Dat ja.

En qua spelling en dergelijke doe je het misschien wel aardig als je dronken bent (je typt woorden die bestaan enzo), maar qua inhoud vind ik het niet bijster indrukwekkend. Ik vind dat je angstvallig graag wil dat de TS al vreemd en weird en travestiet en dom en irrationeel en wat al niet meer wordt weggezet, alleen maar omdat het niet helemaal in jouw wereldbeeld past.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Oud 10-08-2012, 16:36
Verwijderd
Ja, volgens mij ben ik een beetje ziek in me hoofd
Oud 10-08-2012, 17:04
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Ik ben het ook niet met TythorZeth eens dat de TS nu gelijk een travestiet zou zijn enz. Maar dat neemt niet weg dat er heel veel mensen zijn die een soortgelijke mening hebben als TythorZeth en dat mannen die een rok dragen niet al best wel "gewoon" zijn tegenwoordig. Ik geef TythorZeth wel gelijk dat de kans groot is dat veel mensen de TS uit zullen lachen en het raar zullen vinden als hij met een rok over straat loopt.

Maar dat gezegd hebbende.. wat mij betreft loop jij lekker in een rok Baseend. Ik zou er echt niet wakker van liggen.
Oud 10-08-2012, 19:34
Verwijderd
Ja je moet lekker doen wat je zelf wilt, maar je moet wel begrijpen dat men je nou eenmaal zal uitlachen omdat het zo raar wordt gevonden. En waar ik niet tegen kan is dat je dan denkt dat het steeds normaler wordt, want dat slaat helemaal nergens op
Oud 10-08-2012, 20:48
Baseend
Baseend is offline
-

Laatst gewijzigd op 06-04-2013 om 03:39.
Oud 10-08-2012, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Marc Jacobs die laat soms zien dat de meeste mensen maar schijters zijn door dit op de foto naar een gala aan te trekken.
[afbeelding]
Sommige mensen zullen vast scheiterds zijn, maar ik kom dat liever niet tegen als ik op zo'n gelegenheid ben. Het spijt me, maar dit kan je alleen aandoen als je of heel beroemd bent of heel erg gek bent.
Oud 10-08-2012, 21:29
Slome Kameel
Avatar van Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Ik kan me aan geen van dit alles storen, ik vind het 't leukst als mensen gewoon aantrekken wat ze zelf willen.
__________________
Yeezy taught me
Oud 11-08-2012, 02:06
Verwijderd
Citaat:
Nou vriend je hebt vreselijk ongelijk wat jij nu hier allemaal schrijft,ik ben helemaal geen travestiet omdat het meeste wat ik draag gewoon jongenskleding is.En wordt ook helemaal niet uitgelachen,want ik krijg juist complimenten als ik over straat loop.
Hier nog een radio fragment van een man die over straat gaat in rok en panty,en die dus alleen maar complimenten krijgt.
http://www.deredactie.be/cm/1.1148173?view=popupPlayer
Alleen maar complimenten? Meen je dat nou? Volgens mij leef je compleet in je eigen wereld als je dat denkt
Oud 11-08-2012, 10:16
Verwijderd
Citaat:
Wat mij steeds meer opvalt dat ik steeds meer jongens/mannen zie die een rok dragen en het dus net zo normaal wordt als meisjes die broeken dragen. Waarom ook niet? Het gaat tenslotte maar om kleding en maatschappelijke gewoonte.En het zit veel comfortabeler en luchtiger dan een broek.We kunnen er met ze alle natuurlijk een uitdaging van maken om meer jongens een rok te laten dragen,zodat jongens en meisjes meer naar elkaar toe groeien en ook samen in rok kunnen lopen net zoals we samen in een broek lopen. Ik kwam deze site tegen waar meer informatie op staat waar je een stoere rok kunt kopen.Maar ook foto's van mannen in een rok.
http://mannengaanrokkendragen.blogspot.nl/
Goede zaak voor de mannen die een rok willen dragen, al dan niet stiekem. Meer ongenegeerde diversiteit op straat

Citaat:
Alleen maar complimenten? Meen je dat nou? Volgens mij leef je compleet in je eigen wereld als je dat denkt
Er zullen genoeg pikkies zijn die, uiteraard in het gezelschap van "matties", negatieve reacties op straat zullen geven. Bevestiging zoeken van hun zelfbeeld, als noeste trotse stoere heteroseksuele man die zich maar wat graag onderwerpt aan de 'normaal' -- volgens mij voornamelijk uit eigen onzekerheid. Hoe eerder we van dát soort af zijn, one way or the other, hoe liever het me is.

En jouw toontje/manier van uiten en denken bevalt me to-taal niet, knul. Je slaat de plank volledig mis.

Laatst gewijzigd op 11-08-2012 om 10:29.
Oud 11-08-2012, 16:34
Verwijderd
Citaat:
Er zullen genoeg pikkies zijn die, uiteraard in het gezelschap van "matties", negatieve reacties op straat zullen geven. Bevestiging zoeken van hun zelfbeeld, als noeste trotse stoere heteroseksuele man die zich maar wat graag onderwerpt aan de 'normaal' -- volgens mij voornamelijk uit eigen onzekerheid. Hoe eerder we van dát soort af zijn, one way or the other, hoe liever het me is.
Ik ben het met je eens dat ze dat niet horen te uiten (dat doe ik zelf ook nooit), want dat geeft alleen maar aan dat ze zelf asociaal/onzeker zijn, maar de meeste mensen zullen het wel denken.

Citaat:
En jouw toontje/manier van uiten en denken bevalt me to-taal niet, knul. Je slaat de plank volledig mis.
Wat moet ik hiermee?

Spoiler
Oud 11-08-2012, 16:35
Baseend
Baseend is offline
-

Laatst gewijzigd op 06-04-2013 om 03:39.
Oud 12-08-2012, 03:01
Verwijderd
Citaat:
Ik ben het met je eens dat ze dat niet horen te uiten (dat doe ik zelf ook nooit), want dat geeft alleen maar aan dat ze zelf asociaal/onzeker zijn, maar de meeste mensen zullen het wel denken.
Wilde aanname.

Citaat:
Wat moet ik hiermee?
Lekker niets mee doen Alsof mij het wat uitmaakt dat jij jezelf zo nu en dan een beetje voor lul zet.
Oud 12-08-2012, 13:45
Verwijderd
Citaat:
Wilde aanname.
Oh, nee, men zal het vast niet gek vinden als er een man langsloopt in een rok. Wat een wilde aanname inderdaad.
Oud 12-08-2012, 14:34
Verwijderd
Citaat:
Oh, nee, men zal het vast niet gek vinden als er een man langsloopt in een rok. Wat een wilde aanname inderdaad.
Gek is heel wat anders dan iets negatiefs, en daar doelde je toch op?
Oud 13-08-2012, 11:27
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Hier een foto van mezelf in een rok
[afbeelding]
Spijkerrokjes zijn sowieso een misdaad, of ze nou door een man of een vrouw gedragen worden.
Oud 13-08-2012, 11:55
Verwijderd
Ik heb niet al die links bekeken. Je linkt echt veel te veel. Dat gezegd te hebben zie ik mezelf geen rok aantrekken. Waarom niet? Ik vind het er belachelijk uit zien, maar dit heb ik met meer dingen (uggs). Is dit een angst zoals je eerder suggereerde? Nee, ik vind het gewoon lelijk.
Dat jij een rok wil dragen is prima, maar daarom hoeft jouw omgeving nog geen rok aan.

Edit: Even zonder te trollen. Denk je echt dat de mannenrok over 3 jaar een trend is :')

Edit 2: Over dat er veel complimenten gegeven worden. Ik kan me dat goed voorstellen, maar ik denk dat je dat verkeerd opvat. Als je iets aantrekt dat vrij apart is, zijn er altijd mensen die je een hart onder de riem willen steken (complimentjes dus). Terwijl de rest je gewoon laat doen waar zin in heb.

Laatst gewijzigd op 13-08-2012 om 12:40.
Oud 13-08-2012, 18:19
Baseend
Baseend is offline
-

Laatst gewijzigd op 06-04-2013 om 03:40.
Oud 13-08-2012, 18:23
Baseend
Baseend is offline
Citaat:
Spijkerrokjes zijn sowieso een misdaad, of ze nou door een man of een vrouw gedragen worden.
Er is niks mis met deze rokjes,er zit een rits aan de voorkant net als een spijkerbroek,en er zitten kont zakken in.
Oud 13-08-2012, 18:40
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Nou Baseend, je moet natuurlijk lekker dragen wat je zelf leuk vindt, maar de kans dat Geert Wilders binnen nu en 10 jaar een intelligente opmerking maakt is een stuk groter dan de kans dat rokjes voor mannen in raken. Ik snap eigenlijk ook niet waarom je het belangrijk vindt of rokjes wel of niet in de mode zijn voor mannen.
Oud 13-08-2012, 21:07
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Er is niks mis met deze rokjes,er zit een rits aan de voorkant net als een spijkerbroek,en er zitten kont zakken in.
Er is ontzettend veel mis mee en ik vind ze heel lelijk. Maar dat is natuurlijk gewoon een mening en je moet helemaal zelf weten of je je daar wat van aantrekt
Oud 13-08-2012, 21:26
huntingyade
Avatar van huntingyade
huntingyade is offline
spijkerrokjes vind ik over het algemeen niet zo. tenzij een meisje daar echt het model voor heeft en de rest van de kleding er ook bij past. en omdat een jongen een heel ander model heeft qua lichaamsbouw dan een meisje wordt het al niks.
en een rok vind ik nog tot daar aan toe maar panty's
__________________
"this is of no offence but... you are a robot aren't you?"
Oud 15-08-2012, 20:04
xXmathXx
xXmathXx is offline
wtf, mannen en rokken?! dat is nogal lame gasten.... xD
Oud 15-08-2012, 22:50
Baseend
Baseend is offline
-

Laatst gewijzigd op 06-04-2013 om 03:40.
Oud 16-08-2012, 06:56
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
En dus kun je net zo goed een korte broek dragen, wat veel makkelijker is als je wijdbeens wil zitten of moet rennen ofzo?
Oud 16-08-2012, 08:49
Baseend
Baseend is offline
-

Laatst gewijzigd op 06-04-2013 om 03:40.
Oud 16-08-2012, 10:20
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Die broekjes doen me enigszins denken aan de sportbroekjes van begin vorige eeuw. Ik heb nog geen enkel kledingstuk gezien die je hebt gepost wat ik zou willen hebben, behalve één broek in een van je links. Die modellen van die korte broeken lopen er trouwens wel heel oncharmant bij....
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Oud 16-08-2012, 11:02
Verwijderd
Citaat:
Dat ga je krijgen als steeds meer kledingmerken geen vertrouwen meer hebben in herenmode
:') Waar haal je dat gelul toch vandaan.
Oud 16-08-2012, 12:30
Baseend
Baseend is offline
-

Laatst gewijzigd op 06-04-2013 om 03:40.
Oud 16-08-2012, 12:49
Verwijderd
Ik vind het grappig dat je zo zeker bent van de toekomst. Helemaal aangezien het nogal een grote verandering zou zijn. Ik heb geen idee wat er over drie jaar in de mode is, maar als ik kijk naar mode in het verleden, zijn alle veranderingen heel rustig verlopen, tenzij het iets is dat terugkomt vanuit het verleden.


Citaat:
Dat ga je krijgen als mannen alleen in domme dingen interesse hebben als electronica
Lol wat!?
Domme dingen als elektronica?
Het is alleen al vreemd om te zeggen dat mannen alleen interesse zouden hebben in elektronica.
En ik snap niet hoe je een groot deel van onze toekomst dom wil noemen.

Laatst gewijzigd op 16-08-2012 om 13:03.
Oud 16-08-2012, 14:01
Kesa
Kesa is offline
Citaat:
Dat ga je krijgen als mannen alleen in domme dingen interesse hebben als electronica
Ik heb dan niet het hipste van het hipste aan qua kleding en ga ook niet met alle modetrends mee, maar mij krijg je net zo gemakkelijk een kledingwinkel in als een elektronicazaak à la Saturn of Media Markt. En ,interesse' heb ik in beide wel. Stap alsjeblieft van dat vooroordeel af.

En nee, ik zal zelf geen rok gaan dragen. En nee, ik heb überhaupt nog geen jongens gezien in real life die een rok dragen. En nee, mij maakt het niets uit áls jongens een rok willen dragen, dat moeten ze allemaal zelf lekker weten. En nee, ik vermoed eigenlijk niet dat het een modetrend gaat worden op korte termijn . Wanneer je op straat een enquête ernaar zal gaan houden en vraagt ,,of je het als jongen ziet zitten om eventueel een rok te gaan dragen'', zul je vermoedelijk van de meerderheid anno 2012 een ,,nee'' krijgen.

Uiteraard kun je aan komen zetten met Internetlinks en blogs, maar dat wil niet zeggen dat het dan ook gelijk een dikke hit in real life wordt. Veel kleding van mannelijke modellen op de catwalks zie ik mensen in het dagelijks leven nog steeds niet dragen of überhaupt in doorsnee kledingwinkels hangen. En dat je toevallig wat sites kunt aanwijzen waar je mannen met rok ziet lopen, wil niet betekenen dat het gelijk ,normaal' wordt of dat het een trend gaat worden. Dat is een beetje een overhaaste aanname. De tijd zal ons leren of het iets wordt met mannen en rokken.
Oud 16-08-2012, 14:35
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
De komende jaren beginnen korte broeken steeds meer op een rok te lijken.Dus valt het bijna niet meer op of een man een rok of een korte broek draagt.
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Als de mannen er zo bij gaan lopen maak ik mezelf van kant.
Oud 16-08-2012, 16:52
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Als de mannen er zo bij gaan lopen maak ik mezelf van kant.
Die bovenste foto vind ik wel aantrekkelijk om te zien, vooral dat lang haar. Zo lang is mijn eigen haar trouwens ook (zelfs iets langer). Ik draag al geruime tijd jurkjes en topjes in het dagelijkse leven en op straat, dus voor mij is het inmiddels gesneden koek, ook al wordt ik veelal nageroepen, deze kleding is mijn wil en keuze.
__________________
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
Oud 16-08-2012, 17:30
Verwijderd
Citaat:
Zo lang is mijn eigen haar trouwens ook
Welk een toeval.
Oud 16-08-2012, 21:52
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
De komende jaren beginnen korte broeken steeds meer op een rok te lijken.Dus valt het bijna niet meer op of een man een rok of een korte broek draagt.
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Jij moet een man zijn. Alleen een man kan zeggen dat een broek, met kruis dus, bijna op een rok lijkt. Ooit een broekrok gezien? Weet je wat die broeken gebruiken om te camoufleren dat het een broek is? Een lap stof over het kruis! En van broekrokken zie je ook meteen dat het geen rokken zijn. Dus hoe een gewone broek zo op een rok kan lijken dat je het niet meer ziet

O, behalve met carnaval/vrijgezellenfeesten en bepaalde optredens zie ik nooit mannen in een rok.
Oud 16-08-2012, 22:10
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Ik zie inderdaad bij die foto's heel duidelijk dat ze een broek aan hebben met twee pijpen en geen rok.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Oud 16-08-2012, 22:51
huntingyade
Avatar van huntingyade
huntingyade is offline
Citaat:
Ik zie inderdaad bij die foto's heel duidelijk dat ze een broek aan hebben met twee pijpen en geen rok.
en als het al moeilijk te zien is komt dat eerder door het feit dat het een foto is.
de enige broek die je mischien kan vergissen is zo'n broek die ze aan hebben bij een bepaalde vechtsport. weet alleen de naam neit meer XD
__________________
"this is of no offence but... you are a robot aren't you?"
Oud 16-08-2012, 23:00
Verwijderd
@Baseend,

Man =/= vrouw. Mannen hebben weer andere zaken waar zij zich mee bezig houden en waar aandacht aan wordt besteed. En als je mannen zo geweldig vindt, waarom moeten mannen dan op vrouwen gaan lijken met die apenpakjes? Rokken zijn nou eenmaal bestemd voor dames en het zou echt een mislukte poging zijn om mannen rokken te laten dragen. Dus ik weet niet wat je ons wilt aansmeren, maar ga jij maar lekker verkleedpartijtjes houden en houd op met dat gelul over dat de herenmode geen toekomst heeft.

Laatst gewijzigd op 18-08-2012 om 21:04.
Oud 16-08-2012, 23:43
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Ai, dat slaat bij mij niet zo aan hoor. Maar ieder die zich daar goed in voelt moet zeker zo over straat gaan, alleen denk ik echt niet dat je dit in de nabije toekomst als alledaagse mode kunt gaan verwachten.
Oud 17-08-2012, 00:14
Baseend
Baseend is offline
-

Laatst gewijzigd op 06-04-2013 om 03:41.
Oud 17-08-2012, 07:28
Zeppelin
Avatar van Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
@Baseend,

Man =/= geen vrouw. Mannen hebben weer andere zaken waar zij zich mee bezig houden en waar aandacht aan wordt besteed. En als je mannen zo geweldig vindt, waarom moeten mannen dan op vrouwen gaan lijken met die apenpakjes? Rokken zijn nou eenmaal bestemd voor dames en het zou echt een mislukte poging zijn om mannen rokken te laten dragen. Dus ik weet niet wat je ons wilt aansmeren, maar ga jij maar lekker verkleedpartijtjes houden en houd op met dat gelul over dat de herenmode geen toekomst heeft.
Wat een fijn toontje sla je weer aan Quinty
Deze jongen houdt geen verkleedpartijtjes, hij vindt het prettig om rokken te dragen en hij is er klaarblijkelijk erg veel mee bezig. Daardoor valt hem ook meer op dan anderen dat hij niet de enige is. Dat is niet 'aansmeren', dat is gefascineerd zijn door iets en erover vertellen. Juist heel goed, er zullen meer mannen/jongens zijn die ook graag een rok willen dragen maar door denigrerende opmerkingen zoals die van jou er maar voor kiezen liever hun mond te houden.
Hij doet er niemand kwaad mee en hij staaft zijn posts ook steeds met mannen die rokken dragen en bijbehorende ontwerpers. Rokken zijn niet per definitie bestemd voor vrouwen alleen. Dat jij het niet mooi vindt is een ander verhaal.

Overigens ben ik het wel met fizzle eens dat een spijkerrok gewoon een regelrechte FASHIONCRIME is, voor elk geslacht.
__________________
Allem voran die Tat.
Oud 17-08-2012, 07:59
Example
Example is offline
Ik snap echt niet wat je met dit topic wilt bereiken.
Het lijkt wel alsof je alle jongens/mannen op dit forum wilt overhalen om een rok te dragen.

En wat betreft die fashionweek in Berlijn. Het meeste wat ze daar tonen is parkietenkleding die niemand ooit zou aantrekken net zoals dus die rokken voor heren.

En dat verhaal over dat herenmode daar is gewoon 0% van waar.
Ik ben in bijna alle modesteden ter wereld geweest en heb daar echt genoeg herenmode gezien dus mij maak je dat echt niet wijs.
Oud 17-08-2012, 14:07
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Die bovenste foto vind ik wel aantrekkelijk om te zien, vooral dat lang haar. Zo lang is mijn eigen haar trouwens ook (zelfs iets langer). Ik draag al geruime tijd jurkjes en topjes in het dagelijkse leven en op straat, dus voor mij is het inmiddels gesneden koek, ook al wordt ik veelal nageroepen, deze kleding is mijn wil en keuze.
Noem je dat aantrekkelijk? Met de uitstraling en gezichtsuitdrukking van die jongen denk ik nou niet echt 'wat een aantrekkelijke man is dat zeg'. Dat die kleding jouw wil en keuze is, is dan natuurlijk wel jouw goedrecht (of is het nou goed recht?).
__________________
Zo beter?
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie geloof, hoop, liefde
Gerlinda
126 12-05-2009 06:32
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school?
Jabotinsky
84 02-11-2004 01:12
De Kantine breezah slet en ABN
arP-socialist
500 19-01-2004 12:29
De Kantine Groot Moppentopic [1]
Negrotiator
82 16-01-2004 07:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:44.