Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-09-2007, 10:28
Verwijderd
Vorige.

Ik denk, ik maak maar gewoon een nieuwe
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-09-2007, 11:03
Verwijderd
Deze topics gaan echt snel!

Maar goed, vanmiddag zie ik hem weer en dan gaan we lekker samen niets doen.. Morgen viert mijn oma d'r verjaardag en ik ben zooooo blij dat ik niet mee hoef. Gezeik allemaal daar! Morgen dus lekker veel dingen doen, of juist niets, om dat lekker allemaal te vergeten
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 11:07
love is life
love is life is offline
Niet zo denderend hij moet kiezen tussen zijn ouders of ikke ... zijn ouders moeten mij niet meer alles wordt nagekeken ... zelfs zijn gsmfactuur wordt helemaal uitgepluisd ...
__________________
...I don't want to be anything other than what I've been trying to be lately...
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 11:15
Verwijderd
Citaat:
Niet zo denderend hij moet kiezen tussen zijn ouders of ikke ... zijn ouders moeten mij niet meer alles wordt nagekeken ... zelfs zijn gsmfactuur wordt helemaal uitgepluisd ...
Wtf?! Dat is sick.


Oh en ik heb de leukste en liefste en grappigste kerel ever
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 11:17
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Niet zo denderend hij moet kiezen tussen zijn ouders of ikke ... zijn ouders moeten mij niet meer alles wordt nagekeken ... zelfs zijn gsmfactuur wordt helemaal uitgepluisd ...
Hoezo dan? Wat heb je gedaan dat ze dat vinden?
OT: samen is het gewoon leuker dan alleen.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 11:48
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Terugvindpost.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 12:17
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
november
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 12:40
Verwijderd
Hij moest vanochtend weer vroeg weg om te werken, maar hij kwam nog even snel naar boven om tegen me aan te liggen voor hij weg moest. En dan lig ik daar nog helemaal slaperig, maar wel lekker tegen hem aan. En dan voel ik me zo rustig, zo geliefd. Er is nergens een plek waar ik me meer thuis voel dan in zijn armen (he bah, wat klinkt dat toch vreselijk! Maar voelt wel fijn )
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 13:45
Verwijderd
Relatie met mn computer is weer goed. Heb nu HP deel 5 als game, en deze is nog gaver dan de vorige. Ik denk dat ik de komende week niet achter mn pc weg te slaan ben in de uurtjes dat vriendje er niet is en ik niks anders te doen heb. En ik baaaal ervan dat ik hem dit weekend niet kan begluren in z'n werkkleding. Dat ziet dr namelijk uitermate sexy uit
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 13:46
Verwijderd
Liefde!!



Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 13:54
love is life
love is life is offline
Citaat:
Hoezo dan? Wat heb je gedaan dat ze dat vinden?
OT: samen is het gewoon leuker dan alleen.
wel euhm dat is het juist ... ik weet niet van waar dat ineens komt... ik ben daar gedurende twee jaar en een half altijd heel goed ontvangen geweest, werd altijd uitgenodigd voor de verjaardagen enzo...
ineens vond zijn mama dat ik niet meer bij hem mocht komen zolang ze niet zeker is dat ik voor altijd met hem ga blijven... en de pa zegt da ik alleen maar op het geld uit ben ...
__________________
...I don't want to be anything other than what I've been trying to be lately...
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 14:18
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Yes, ik heb net weer een reisje geboekt voor eind oktober . Gek dat elkaar over een maand zien, opeens 'dichtbij' lijkt. Ik verheug me er nu al op.

Maar hier is het ook heel leuk, vanavond afstudeerfeestje van een paar vriendinnen. En één daarvan had gevraagd of ik een praatje voor haar wilde houden, dus daar ben ik nu mee bezig. Krijgt ze nog spijt van, ik heb héél véél genante foto's .
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 14:39
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
ik kreeg net te horen dat mijn vader mij helemaal nooit gewilt heeft.. ik was een lastig ongelukje.

*auw*

*zucht*
en altijd als je denkt dat je gevoel niet erger in de war kan raken, blijkt het toch nog te kunnen.
Gisteren (toen ik dat dus te horen kreeg) helemaal ingestort.. ik heb nergens meer zin in, wil niemand zien, voel me nutteloos, ongewild.. haast geen persoon meer.. waarom ben ik er eigenlijk als hij me toch maar een ongeluk vind? en nog lastig ook..

*fucked up is*
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 15:04
Miek
Avatar van Miek
Miek is offline
Soms doe ik echt stom en ik wil dat hij gewoon eens boos daar om wordt want dat is wel eens nodig@
__________________
Addicts of communication..
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 15:13
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
ik kreeg net te horen dat mijn vader mij helemaal nooit gewilt heeft.. ik was een lastig ongelukje.

*auw*

*zucht*
en altijd als je denkt dat je gevoel niet erger in de war kan raken, blijkt het toch nog te kunnen.
Gisteren (toen ik dat dus te horen kreeg) helemaal ingestort.. ik heb nergens meer zin in, wil niemand zien, voel me nutteloos, ongewild.. haast geen persoon meer.. waarom ben ik er eigenlijk als hij me toch maar een ongeluk vind? en nog lastig ook..

*fucked up is*
Das echt niet leuk zeg
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 15:15
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Het gaat goed! Gisteren naar Faithless geweest met hem, zus en zwager. Begin ging wat minder. Mijn zus viel flauw, en werd niet goed. Maar daarna kregen we wel hele relaxte zitplaatsen. Kon ik toch nog wat zien!
Gezellig blijven slapen bij haar, en ik vind het dan zo leuk dat hij het ook zo goed kan vinden met mijn fam.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 16:25
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Damn, hij is echt zo goed en lief voor mij. Ik ben zo blij dat ik hem heb. Vanmorgen had ik hem gewoon echt even nodig en dan is hij er zo fantastisch goed voor me

En @ HvJ: Heb je sinds een tijdje een nieuwe lover, of is het weer helemaal goed met je ex? Volg het niet meer helemaal, want het is toch een paar keer weer aan en uit geweest met je ex?
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 16:26
CrazyCorny
Avatar van CrazyCorny
CrazyCorny is offline
Ik heb het zo fijn ik lach en ik straal, ik geniet en ik dwaal..
lopend over dezelfde paden, lachend naar de dingen die het ons geeft,
verdwaal ik tussen de verschillende prachtmomenten, waar jij voor leeft.
gelijkwaardig idealisme, dat gedeeld wordt door twee,
jij en ik together, niemand zit ermee

Nouja kan zeggen dat het heeeel goed gaat
__________________
Leef de dag met een lach, en zorg ervoor dat je "pakt" wat je pakken mag. =)
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-09-2007, 16:39
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
ik kreeg net te horen dat mijn vader mij helemaal nooit gewilt heeft.. ik was een lastig ongelukje.
Au . Waarom heb je dit eigenlijk te horen gekregen?
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 16:55
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Ik ben zó boos. Echt héél boos. Godver.

Maar we blijven ademen en het komt wel goed
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 16:55
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
Citaat:
ik kreeg net te horen dat mijn vader mij helemaal nooit gewilt heeft.. ik was een lastig ongelukje.

*auw*

*zucht*
en altijd als je denkt dat je gevoel niet erger in de war kan raken, blijkt het toch nog te kunnen.
Gisteren (toen ik dat dus te horen kreeg) helemaal ingestort.. ik heb nergens meer zin in, wil niemand zien, voel me nutteloos, ongewild.. haast geen persoon meer.. waarom ben ik er eigenlijk als hij me toch maar een ongeluk vind? en nog lastig ook..

*fucked up is*
misschien nu ff vervelend,maar je kent em dus wel, en gaat met em om?(woont bij em?)

ik heb mn vader al jaren niet meer gezien en hij heeft duidelijk te kennen gegeven geen zin meer te hebben om aandacht aan mij en mn broertje te geven.Het kan dus veel erger.

Misschien rot om nu zo te horen van hem dan, maar dat was waarschijnlijk zn gevoel toen, en hij heeft er dus wel voor gekozen je al die jaren in je leven tot nu toe te accepteren.

ofzoiets,maargoed wazige post, kut voor je anyway, sterkte.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 18:21
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:

En @ HvJ: Heb je sinds een tijdje een nieuwe lover, of is het weer helemaal goed met je ex? Volg het niet meer helemaal, want het is toch een paar keer weer aan en uit geweest met je ex?
Haha, dat verhaal met mijn ex-vriend klopt inderdaad en dat is ook nooit meer helemaal goed gekomen. Tis allemaal wat vreemd gelopen, maar ik ben maar al te blij met mijn 'nieuwe lover'
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 19:20
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Jaa goed. <3 Ik was een beetje moe en emo afgelopen week maar toen kwam-ie gisterenavond hier en dat is heerlijk. Wij komen er wel. We liggen de hele dag in bed en we zijn heerlijk nutteloos maar zelfs dat is lief. En hij heeft een teh leuke trui voor me betaald in de H&M omdat ik geen geld had maar dat krijgt-ie wel terug, maandag over een week.
En over twee dagen is het alweer tien maanden! <3 Het gaat snel nu, en goed. Waren weekenden maar langer dan twee dagen.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 21:09
Tommie K.
Avatar van Tommie K.
Tommie K. is offline
Vanaf nu heb ik er echt geen zin meer in. Ik ben er klaar mee. Het leidt tot niks. Al zo lang niet. En het is allemaal zo ingewikkeld!
(Maar het is jammer dat mijn gevoel en verstand niet zo goed samenwerken..)

Naja, hoe dan ook, ik wil eerst me zelf goed voelen, en dan komt er waarschijnlijk vanzelf wel weer 's een leukert.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 21:37
Verwijderd
oh mn nichtje is zo lief <3 ze moet nu sowieso tot vrijdag in het ziekenhuis blijven, maar wat een schatje zeg <3
en ik vind mn zwager ook erg schattig, vertederend. en mn zus is een vechtertje. je kindje is ziek en ligt helemaal aan de andere kant van het ziekenhuis, de verpleegsters vinden het regelmatig te veel moeite om haar te brengen voor de voeding, ze vergaat van de pijn, maar ondertussen wel positief blijven. ik ben trots op haar.


En hij? oh hij is zo lief <3 vanmorgen begonnen we met een melig flauw gesprek, dat eindigde in dat hij zei dat hij 100% voor me gaat, echt, dat ik van hem ben en hij van mij. En ja, ik vind het nog wel vervelend dat er geen label aanhangt omdat het mijn onzekerheid weg zou nemen en omdat ik graag écht een deel van zijn leven zou willen zijn, maar dat komt wel. we hebben geen haast. En ik twijfel nog of ik hem in vertrouwen wil nemen dat het niet zo goed met mij gaat. ik weet het nog niet, omdat ik weet dat hij overbezorgd gaat zijn en laat ik dat nu juist níet nodig hebben. Eerst even afwachten nog
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-09-2007, 21:40
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Het gaat nog steeds onwijs goed. Nu voor het eerst sinds lange tijd weer eens een weekendje niet bij elkaar. Hij heeft een housewarming van een vriend van me en zo ziet mijn moeder me ook nog eens. Gisteravond stuurde ik hem een mailtje omdat ik hem zo miste, hij al naar bed was en ik even al m'n gevoel voor hem kwijt wilde. Kreeg vanavond echt een onwijs lief mailtje terug waarin hij schreef dat het allemaal veel beter ging dan hij verwacht had en dat hij me zoveel vrolijker en leuker vond dan toen we nog niets hadden en dat hij dat zo tof vond dat ie nog heel lang met me samen wilde zijn. Van de week hebben we ook tegen elkaar uitgesproken dat we allebei toch wel heel graag nog heel lang samen willen zijn. We zijn zo ontzettend vrij samen. Hij vond het zo leuk dat hij ook gewoon zelf iets kon gaan doen, zonder mij. Ik vond het wel vrij vanzelfsprekend maar we zijn zo lekker vrij en vanzelfsprekend samen. Zo mooi is dat en zo lief dat mailtje <3333
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 21:41
niña
Avatar van niña
niña is offline
Ik begin het steeds meer te waarderen wat we samen gemeen hebben ^-^
__________________
“I have a friend who is a stripper. You’re much happier than her.”
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 21:46
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
misschien nu ff vervelend,maar je kent em dus wel, en gaat met em om?(woont bij em?)

ik heb mn vader al jaren niet meer gezien en hij heeft duidelijk te kennen gegeven geen zin meer te hebben om aandacht aan mij en mn broertje te geven.Het kan dus veel erger.

Misschien rot om nu zo te horen van hem dan, maar dat was waarschijnlijk zn gevoel toen, en hij heeft er dus wel voor gekozen je al die jaren in je leven tot nu toe te accepteren.

ofzoiets,maargoed wazige post, kut voor je anyway, sterkte.
Nee, hij had toen ik 18 werd al een rechtzaak tegen me aangespannen, vanwege alimentatie, maar ik heb nooit geweten dat ik niet gewenst was door hem, hij zei altijd dat ie me zo miste enz. allemaal bullshit dus

Ik kom al vanaf mijn 8e ofzo niet meer regelmatig bij hem omdat mijn stiefbroer me misbruikte en mijn stiefmoeder me geestelijk naar de tering joeg..
maar als ik er dan was, was he altijd van waarom ben je er niet vaker.. pff.. lulkoek.. he never wanted me

edit: wat een emo post zeg

Citaat:
Au . Waarom heb je dit eigenlijk te horen gekregen?
Ik was gisteren en vandaag bij gedeelde kenissen die ik als opa en oma beschouw en dus ook dingen van de rechtzaak hebben meegekregen, en toen zei mijn 'oma' opeens, ach je vader heeft nooit kinderen gewilt, hij zei dat je een ongelukje was, en nog lastig ook.

*klats* als een klap in mn gezicht

Citaat:
Das echt niet leuk zeg [afbeelding]
dank je dat is het zeker niet
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 21:57
Verwijderd
Fijnfijnfijnfijn.. Vandaag waren een paar belangrijke mensen uit mijn familie hierheen gekomen en het was heerlijk. En mensen blijven zeggen dat ik er zo enorm gelukkig uitzie! Dat is mooi, want dat ben ik ook. En iedereen vond het huis prachtig.. mja, zo was het al ingericht toen ik bij hem introk dus ik kan er de credit niet voor nemen. Vriendmijnheer heeft gewoon een enorm goede smaak! <3

@ Dott: dat is niet zo tactisch dan van je 'oma' Maar goed, "tweedehands" informatie zou ik niet zo serieus nemen als eerstehands, zeg maar. Je hebt altijd het probleem van de context waarin dat gezegd is missen en de interpretatie van de "doorgever". Ik vind dat altijd maar lastig hoor, ik probeer zelf alles wat ik van een ander dan de persoon zelf hoor, eerst even te verifieren!
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 23:49
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Hij is echt een schatje. Gisteren smste hij me of hij nog wat lieve woordjes mocht omdat hij nu moest afkicken, aww. Hij is gewoon echt lief. <3
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 00:36
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:

@ Dott: dat is niet zo tactisch dan van je 'oma' Maar goed, "tweedehands" informatie zou ik niet zo serieus nemen als eerstehands, zeg maar. Je hebt altijd het probleem van de context waarin dat gezegd is missen en de interpretatie van de "doorgever". Ik vind dat altijd maar lastig hoor, ik probeer zelf alles wat ik van een ander dan de persoon zelf hoor, eerst even te verifieren!
ik begrijp wat je bedoeld, maar ze kennen mijn ouders nu al jaren. ook voor ik geboren was al. Hij is nooit echt enthousiast geweest.
Ben ook ff bij mn stiefbroer (daar heb ik wel goed contact mee) polshoogte gaan nemen, en hij zei hetzelfde.. dat hij het toen hij daar nog thuis woonde vaak had over dat ik nooit geboren had moeten worden enz. enz.
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 10:06
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
Citaat:
Nee, hij had toen ik 18 werd al een rechtzaak tegen me aangespannen, vanwege alimentatie, maar ik heb nooit geweten dat ik niet gewenst was door hem, hij zei altijd dat ie me zo miste enz. allemaal bullshit dus

Ik kom al vanaf mijn 8e ofzo niet meer regelmatig bij hem omdat mijn stiefbroer me misbruikte en mijn stiefmoeder me geestelijk naar de tering joeg..
maar als ik er dan was, was he altijd van waarom ben je er niet vaker.. pff.. lulkoek.. he never wanted me

edit: wat een emo post zeg



Ik was gisteren en vandaag bij gedeelde kenissen die ik als opa en oma beschouw en dus ook dingen van de rechtzaak hebben meegekregen, en toen zei mijn 'oma' opeens, ach je vader heeft nooit kinderen gewilt, hij zei dat je een ongelukje was, en nog lastig ook.

*klats* als een klap in mn gezicht



dank je dat is het zeker niet

pfff bagger allemaal hoor,
dan snap k wel dat je t ff helemaal gehad hebt,maargoed ik zou dan denken, van zo iemand zou ik niet eens aandacht/liefde willen,dus misschien maar beter zo, en gewoon proberen te vergeten.
succes ermee iigeval,kutverhaal hoor.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 11:32
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Wow ja sterkte @ Dott.. lijkt me echt heel kut om te horen.. succes ermee!

OT: omg die droom!! Ik zoende met de jongen die ik echt zooo lekker vind. Gelukkig is mn vriendje ook super knap ow en lief
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 12:17
Verwijderd
Knuffel @ Dott, das echt heel erg klote zeg!

Ontopic: ik wist gisteren toen ik binnen kwam en hem zag zitten al wat er zou gaan gebeuren. En hij overduidelijk ook zag ik aan zijn reactie toen hij mij zag.

Hij is nu net weg, nadat we voor het eerst in eeuwen samen ontbeten hebben. En nu voel ik me weer raar en heb een opkomend schuldgevoel van hier tot Tokio
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 12:17
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
OT: omg die droom!! Ik zoende met de jongen die ik echt zooo lekker vind. Gelukkig is mn vriendje ook super knap ow en lief
haha herkenbaarheid
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 12:41
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
bahbah, het is zo vervelend als je graag bij iemand wil zijn, maar dat kan niet....
Ofja, kan niet... Hij zei dat ik mocht bellen en langskomen, maar ik moet het toch zonder hem leren te doen. Dus ben ik maar even hard voor mezelf....
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-09-2007, 13:09
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Wow ja sterkte @ Dott.. lijkt me echt heel kut om te horen.. succes ermee!

OT: omg die droom!! Ik zoende met de jongen die ik echt zooo lekker vind. Gelukkig is mn vriendje ook super knap ow en lief
haha hoelang zal t dit keer duren voordat je beseft dat er nog 'zoveel andere leuke jongens zijn'
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 14:37
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
@ Crimson: Hopelijk duurt het nog heel lang, maar ik vrees van niet (ik ken mezelf wel een beetje).. Maar tot nu toe vind ik mn vriendje nog erg leuk en heb ik geen behoefte aan anderen
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 15:16
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
haha herkenbaarheid
bij mij ook ik had vanochtend een droom over een jongen die ik wel leuk/aantrekkelijk vind, dat hij helemaal verliefd op me was en me ging knuffelen etc en het was in die droom wel fijn maar ik wist nog steeds dat ik niks mocht doen wel raar gevoel daarna
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 15:46
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Dus! Gisteren nog oneerbare voorstellen gehad Was wel humor! Ik mocht er nog over nadenken Verder vind ik t wel best. Het moet ff rusten...
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 16:09
Ohmygosh!
Avatar van Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Raar, ongemakkelijk, maar wel goed
__________________
Sorrow drips into your heart through a pinhole, just like a faucet that leaks and there is comfort in the sound.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 17:09
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik vind het op dit moment vreselijk jammer dat hij mij ziet op het moment dat ik lichamelijk echt niet lekker in mijn vel zit. Steeds weer heb ik aanvallen met hyperventilatie en spasme, sla ik soms juist wild om me heen of val ik flauw. Elke keer weer staat hij op tijd naast me om me op te vangen, te zorgen dat mijn ademhaling weer rustig word, komt hij aanrennen met mijn medicijnen en een glaasje water en alles wat verder nog nodig is. Hij is zo lief en zorgzaam, en ik zou zo graag willen dat ik op dit moment iets meer van mezelf kon laten zien, want hij verdiend het echt.

Godver wat kan ik mensen dankbaar zijn, gewoon omdat zij er zijn. Het maakt mijn wereld stiekem gewoon net een beetje mooier En nu hoop ik dat ik genoeg in huis heb om vanavond een lieve, goed bedoelde actie waar te kunnen maken.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 17:53
CrazyCorny
Avatar van CrazyCorny
CrazyCorny is offline
Citaat:
Ik vind het op dit moment vreselijk jammer dat hij mij ziet op het moment dat ik lichamelijk echt niet lekker in mijn vel zit. Steeds weer heb ik aanvallen met hyperventilatie en spasme, sla ik soms juist wild om me heen of val ik flauw. Elke keer weer staat hij op tijd naast me om me op te vangen, te zorgen dat mijn ademhaling weer rustig word, komt hij aanrennen met mijn medicijnen en een glaasje water en alles wat verder nog nodig is. Hij is zo lief en zorgzaam, en ik zou zo graag willen dat ik op dit moment iets meer van mezelf kon laten zien, want hij verdiend het echt.

Godver wat kan ik mensen dankbaar zijn, gewoon omdat zij er zijn. Het maakt mijn wereld stiekem gewoon net een beetje mooier En nu hoop ik dat ik genoeg in huis heb om vanavond een lieve, goed bedoelde actie waar te kunnen maken.

Ik denk dat de jongen in jou kwestie het allemaal met heel erg veel liefde doet, ik kan me niet voorstellen dat hij jou minder waardeerd ookal ben je ziek, ik zou dat iedergeval niet doen. Hij vindt jou ongetwijfeld enorm leuk en gigantisch aantrekkelijk, ookal ben je niet helemaal fit, Hij kan alleen maar uitkijken naar actievere en gezondere tijden, en jou steunen op de momenten dat jij dat nodig hebt.


(En dat doet hij ook!!)
Kel je weet best wat ik bedoel! je bent een schat en ik zal er alles aandoen om er voor te zorgen dat het voor jou zo confortabel mogelijk is! ik weet dat je je soms wat bezwaard voelt, maar hou in de weet dat ik het geen belasting vindt, maar eerder een voorrecht.
__________________
Leef de dag met een lach, en zorg ervoor dat je "pakt" wat je pakken mag. =)
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 17:57
CrazyCorny
Avatar van CrazyCorny
CrazyCorny is offline
Ik voel me onwijs goed, en ben heel erg blij dat ik het meisje (uit mijn werkelijke dromen) Kan liefkozen en beminnen, mag verzorgen en een zoen geven, mag vasthouden en super tijden ermee mag beleven.
Ik vindt het wel verdrietig te zien dat je zo lijdt, ik zal al je pijnen en angsten willen dragen zodat je onbezorgd en onbetwist door het leven kan gaan. Ik probeer en probeer, en kan het alleen maar verzachtten.

MAAR ER KOMT EEN TIJD; Dat alles over is, en ookal niet, dat beleven wij alsnog samen de tijd van onze leven.
__________________
Leef de dag met een lach, en zorg ervoor dat je "pakt" wat je pakken mag. =)
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 18:13
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
pfff bagger allemaal hoor,
dan snap k wel dat je t ff helemaal gehad hebt,maargoed ik zou dan denken, van zo iemand zou ik niet eens aandacht/liefde willen,dus misschien maar beter zo, en gewoon proberen te vergeten.
succes ermee iigeval,kutverhaal hoor.
nee, maar dat moet ff verwerkt worden allemaal.
De problemen komen momenteel sneller dan dat ik ze kan verwerken.. en geloof me ik MAAK echt niet overal een probleem van ofzo

En dank jullie voor alle lieve reacties het helpt toch wel een beetje

Ot: voel me nog steeds leeg..
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 19:27
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
O mijn god. Heb zo'n vreselijk verhaal gehoord over mijn overgrootvader. Hij is vermoord in de 2e wereldoorlog (hij was Joods), dat wist ik al. Nu hoorde ik gisteren over zijn begrafenis (eigenlijk was het al een hele 'eer' dat een Jood een begrafenis kreeg natuurlijk) dat dat heel naar is gegaan. Het graf was te klein voor hem en ze hebben hem er echt in getrapt. Heel raar, maar ik kan daar dus echt mee zitten. Ik heb de hele man nooit gekend, maar toch...

Verder is mijn vriend gelukkig superlief voor me, en hij snapt ook echt dat ik hier mee zit ook al is t jaren geleden.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 19:59
Verwijderd
@ snoopy: wow, lijkt me bizar om dat te horen

Ontopic: ik moet leren, maar kan me er niet toe zetten. Zat net verveeld door m'n agenda te bladeren en kwam toen tot de ontdekking dat het over ongeveer 2 weken alweer oktober is. En het dus al een jaar weer aan de gang is

Laat er nou eindelijk echt iets veranderen
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 20:16
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Krijg ik vrijdag ineens een mms'je met een foto van een bord op t station met de trein naar groningen en de tekst "have a little patience". staat ie dus ook doodleuk een uur later op de stoep Spontaanheid ruleert.
alleen nu voel ik me emo en hij is er niet
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 20:44
Ireth69
Ireth69 is offline
Wow, het gaat echt supergoed tussen ons . Vandaag was ik wel een beetje chago bij dansles maarja, dat is me wel vergeven en dat had zo zijn redenen (shitweek gehad). Ik wist niet dat ik zoveel van iemand kan houden ^^.
__________________
Questions of science, science and progress
Do not speak as loud as my heart
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 21:02
Verwijderd
Ik mis hem.. stiekum...

En hij is pas 2 dagen weg.. ik ben één stom kind!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:27.