Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-02-2011, 15:08
Verwijderd
Marita zit zichzelf niet in de weg hoor, ze zit alleen mij in de weg,

Man wat is dat mens irritant!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-02-2011, 07:00
Verwijderd
Ik vind dr ook altijd een beetje vies , d'r haar enzo
Met citaat reageren
Oud 13-02-2011, 19:29
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dr ook altijd een beetje vies , d'r haar enzo
Ze trekt ook vaak haar bovenlip een beetje op, waardoor ze vies kijkt...
Met citaat reageren
Oud 13-02-2011, 20:25
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Oh, god, wat een creep is Marcel toch. De manier waarop hij praat, zo praten kinderverkrachters en seriemoordenaars ook Marcel en Ksenia samen zijn ZO awkward en ik krijg de indruk dat dat keihard gaat floppen. Ksenia ziet er ook niet gelukkig uit als ze bij Marcel is.

Boer Frank en Anita, sja, het zal wel. Aan de voorstukjes te zien hebben ze wel gezoend dus dat gaat wel gewoon goed. Niet zo heel boeiend.

Boer Gijsbert en Femke, ja, dat gaat ook wel werken, denk ik. Ook niet boeiend verder.

Boerin Annemarie en Adriaan. Eh. Zo afstandelijk, zo kil en onromantisch. Ze gaan niet eens naast elkaar zitten, ze hebben elkaar nog niet eens aangeraakt.

Boer Richard en Annemieke lijkt me ook verschrikkelijk. Annemieke maakt de hele tijd die haast snauwende opmerkingen (dat met die taart, verschrikkelijke sfeer) en ze gedraagt zich alsof ze hem neit kan vergeven hoe stom hij is geweest door het zo te verknallen. Dan vind ik het ook raar dat ze op de boerderij blijft. Ik zie geen echte chemie.
Man, wat een awkwardness. Ik zat echt met gekromde tenen te kijken
Met citaat reageren
Oud 13-02-2011, 20:38
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Vond het wel een verrassing dat Frank voor Anita koos, dat had ik niet verwacht. En Adriaan en Annemarie dat kwam op mij echt zo over als dat ze samen een weekendje weggaan en als het dan niet leuk is, dan kiest ze alsnog voor Harrie ofzo
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 13-02-2011, 20:46
Verwijderd
Citaat:
Vond het wel een verrassing dat Frank voor Anita koos, dat had ik niet verwacht. En Adriaan en Annemarie dat kwam op mij echt zo over als dat ze samen een weekendje weggaan en als het dan niet leuk is, dan kiest ze alsnog voor Harrie ofzo
Ik dacht echt dat Frank voor Judith zou kiezen, maar ik vind het errug leuk dat hij voor Anita is gegaan! Ze zagen er ook leuk uit samen in Utrecht!

En Annemarie klonk alsof ze zei;'Goh, die Harrie ken ik wel een beetje, die Adriaan nog niet echt, dus ik probeer Adriaan even en als dat niets is, dan kies ik Harrie!!' Voorstukje belooft ook niet veel goeds

Verder vond ik het leuk om Gijsbert met het zoontje van Femke te zien! Leuk jochie ook <3
Richard doet me niet zoveel, vind hem naar, Annemiek vind ik ook maar vreemd met hoe ze Richard behandelt (zo verwijtend, vreemd sfeertje).

Marcel vind ik raar! Maar ben blij dat hij Ksenia heeft gekozen, Marita vond ik irritant.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2011, 20:47
Verwijderd
Haha noedelhap die opmerking over marcels stem, klopt helemaal marcel is een engerd... met zn ja,ja,ja,ja.....

Frank was de enige waarvan ik de keus niet had verwacht.
Maar frank was vandaag ook wel een tikkeltje lomp tegen judith"nouja het is eigenlijk helemaal mijn keus" en bij het afscheid"kijk nog maar eens in dat boek"of zoiets zei hij, wtf war sloeg dat op??

Adriaan zat eerst nog doodleuk te vertellen dat hij was opgevoed met eerst trouwen dan het huis uit , heeft ie nu ineens een huis...
En t gaat volgens mij echt falen tussen die twee..
Met citaat reageren
Oud 13-02-2011, 20:50
Verwijderd
^ Adriaan had het volgens mij over eerst trouwen, dan samenwonen. Dus niet eerst samenwonen en dan trouwen. Maar ik vond 'm wel heel huiselijk in zijn eigen huis, leuk om te zien! Alleen is dat geen lang leven, beschoren denk ik.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2011, 21:14
Allure
Allure is offline
Heel verrassend dat Frank voor Anita koos, ik dacht echt dat hij voor Judith zou gaan. Wel heel leuk voor Anita. En zielig voor Judith natuurlijk, maar ik kreeg de indruk dat zij er beter mee om zou kunnen gaan dan Anita.

Marcel is zo eng! Er klopt iets niet aan hem. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat Ksenia hem echt leuk vindt.

Annemieke deed weliswaar verwijtend naar Richard toe maar toen ze samen in beeld waren vond ik het toch wel een leuk stel.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2011, 22:09
Verwijderd
Ik vond Frank ineens wel tof vandaag, omdat ie toch voor Anita koos.
En ik vond haar nogal een mutsje, maar ik verwacht dat ze gewoon stikonzeker en zenuwachtig was op die boerderij, in Utrecht zag ze er al stukken losser uit. En ze hield hem goed vast op de fiets
Met citaat reageren
Oud 14-02-2011, 07:48
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Dat huis van Femke Dat kan toch op termijn nooit goed gaan tussen die twee?
Gijsbert: "Ja, ik vind dat er in een huis wel gewoon geleefd mag worden, hoor!"
Femke: "Dat vind ik ook hoor!" En even daarna: "Stel nu dat we over tien jaar een huis hebben, dan moet je er wel rekening mee houden dat het er dan zo uitziet." Dus met allemaal lege mandjes en planken overal en nergens ook maar een tijdschrift of een stuk speelgoed of wat dan ook te bekennen?
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 14-02-2011, 10:30
Verwijderd
Gijsbert en Femke gaat wel werken, Gijsbert past zich wel aan aan haar en zij moet gewoon d'r perfectionisme in huis kwijt kunnen ofzo. Het enige wat ze deed bij het logeren, was ook binnen koken en schoonmaken enzo.

Dat Frank voor Anita koos vond ik ook leuk! En dat gaat wel goed. Wij dachten dat hij voor Judith ging, dat dat stuk zou lopen en dat hij over een jaar toch eens eindelijk voro gevoel zou gaan.

Ik vind Richard en Annemieke elkaar juist wel kunnen hebben, zij kan hem aan en ze horen bij elkaar. Ook die vind ik prima.

Bij Ksenia en Marcel heb ik het idee dat Ksenia zich gewoon neerlegt bij een veilige vaderfiguur, de liefde van d'r leven heeft ze al gehad en ze neemt genoegen met een relatief liefdeloos bestaan, als dat een goed thuis oplevert. Dus hij houdt wel van haar en zij vindt het wel prima zo.

En met Annemarie wordt het gewoon niks. En die Harrie, wat een sprankelend persoon die dan in één klap zo intens verdrietig keek Ik zou hem zo een andere vrouw gunnen.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2011, 12:17
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Citaat:
Dat huis van Femke Dat kan toch op termijn nooit goed gaan tussen die twee?
Gijsbert: "Ja, ik vind dat er in een huis wel gewoon geleefd mag worden, hoor!"
Femke: "Dat vind ik ook hoor!" En even daarna: "Stel nu dat we over tien jaar een huis hebben, dan moet je er wel rekening mee houden dat het er dan zo uitziet." Dus met allemaal lege mandjes en planken overal en nergens ook maar een tijdschrift of een stuk speelgoed of wat dan ook te bekennen?
"Het moet geen museum zijn"
- "Vind je dit een museum dan?"


Annemarie en Adriaan vond ik van begin al een ideaal koppel. Beide kijken de persoon waartegen ze praten niet aan. Ze zullen dit alleen nooit van elkaar weten Tof dat ze elkaar nu in ieder geval gevonden hebben, zal moeizame boel worden.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2011, 12:29
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
In het voorfilmpje zag je Adriaan zeggen: "Ja, we bellen nog wel een keer, toch?", dus moeizaam lijkt inderdaad van toepassing

Nou ja, Femke flipte ook al zo ongeveer toen Gijsbert (Gijs, voor Femkes familie) zijn vest niet aan de kapstok, maar over een stoel had gehangen. Ik denk eigenlijk echt niet dat Gijsbert zich aan zo iemand aan kan passen, dan toch hopelijk eerder andersom, want dat moet toch vreselijk vermoeiend zijn, om je huis zo te hebben, zonder spullen of iets. Gijsbert gaf mooi geen antwoord hè, toen Femke vroeg of hij het een museum vond
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 14-02-2011, 12:46
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik denk dat Gijsbert veel te lief en zachtaardig is. Ik denk ook niet dat hij iets snel vervelend vindt, dus er zullen dan wel weinig ruzies ontstaan over het schoonmaken en hij laat haar denk ik gewoon zijn gang gaan. Maar ze is wel bazig zeg, met opruimen en Fries spreken...
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 14-02-2011, 16:01
Verwijderd
bij dat huis van femke zag je echt totaal niet dat er een kind woont!!
Zo opgeruimd!
Bijna medelijden met dr zoontje

En heel heel misschien heb ik die Sonja van Marcel vandaag gespot
Met citaat reageren
Oud 14-02-2011, 16:06
Verwijderd
Die kast van Femke met de lege mandjes dan heb je een hele vitrinekast, en dan zet je er lege mandjes in!
Met citaat reageren
Oud 14-02-2011, 16:51
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Ik vond het er wel leuk uitzien eigenlijk, maar ik lolde wel toen ie over museum begon xD
Met citaat reageren
Oud 14-02-2011, 17:15
Verwijderd
Ik dacht bij die mandjes: my god, lege mandjes? Spullen erin zou de opgeruimde variant zijn, stapeltjes zou de nette normale vorm zijn, maar meestal komt het neer op leefchaos met overal spulletjes en zij noemde spullen in mandjes 'troeperig'
Met citaat reageren
Oud 14-02-2011, 17:34
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
'Over 10 jaar ziet jouw huis er ook zo uit', ik was gaan rennen als ik Gijsbert was ;o
Met citaat reageren
Oud 14-02-2011, 18:19
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik vond Marita echt heel sympathiek toen ze het Ksenia zo gunde omdat haar zoontje dan weer een vader zou hebben.

En verder Frank die uit dat o-nee-je-studeert-dilemma is gekomen.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 15-02-2011, 08:11
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Sympathiek? Ja, misschien, ze bedoelde het goed en ik geloof wel dat het een erg zachtaardige vrouw is, waarschijnlijk iets té. Maar Marcel als je stiefvader
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 15-02-2011, 23:18
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Annemarie en Harrie keken elkaar ook niet aan, dus wat dat betreft maakt het niet uit of ze Harrie of Adriaan koos. Het wordt heel a-romantisch, dus ik ben benieuwd naar volgende week, of ze dan misschien uit haar schulp trekt, en hij ook.

Ik heb dat stukje met dat schone huis van Femke gemist geloof ik. Even herkijken
Met citaat reageren
Oud 20-02-2011, 20:21
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Wat een ijskoude, kille a-romantische kutreisjes allemaal Het viel ook zo op dat hun gesprekken nergens over gingen, maar volgens mij is die camera ook erg aanwezig de hele tijd.

Ksenia die aparte kamers wil en het 'niet weet'. Terecht natuurlijk, want Marcel is een creep. Wel goed dat ze eerlijk vertelde dat ze het nog niet voelde.

Adriaan vind ik extreem lomp, saai, chagerijnig en dom, hem lijkt niks te interesseren. Annemarie digt hem blijkbaar wel, maar vind hem toch ook weer irritant? Heel vreemd om te zien iig. Volgens mij is dat niks geworden, of heeft Adriaan extreme moeite om zijn gevoelens te uiten.

Richard vind ik ook bijzonder creepy. Dat kleffe gezwijmel van die gast met dat lelijke Duitse accent is echt om kriegelig van te worden

Gijsbert en Femke en Frank en Anita vind ik eigenlijk wel leuk samen, die zijn ook oprecht verliefd en kunnen het goed met elkaar vinden
Met citaat reageren
Oud 20-02-2011, 20:37
Verwijderd
Marcel zit ksenia gewoon veel teveel op de hielen

Wel typisch trouwens zowel marcel, annemarie en frank hebben van die hangwallen onder hun ogen.
Maar bij marcel zijn ze verreweg het engst...

Richard:bier is toch wat makkelijker, Wtf!!hij móet echt altijd stoer doen en opscheppen.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2011, 20:39
Verwijderd
Saai en seksloos.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2011, 21:11
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Grappig hoe Femke aan Gijsbert vraagt of hij weet hoe hij moet eten (etiquette) en dat ze vervolgens haar mes links pakt en haar vork rechts
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2011, 22:41
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Naar mijn idee hadden Annemarie en Adriaan het helemaal niet zo leuk samen, iig die indruk kreeg ik niet. Het was lomp en het kon, zeker Adriaan, allemaal geen donder schelen. De ruines waren stom, het eten was mwa etc, etc. Maar als je dan die intervieuwtjes hoort vinden ze elkaar en het wegzijn toch wel leuk. Best bizar aangezien ik het er echt niet aan af zie.

Ik heb wel een beetje medelijden met Marcel. Eigenlijk moet daar een vrouw naast die net zo is als hem. Hopeloos romantisch, rustig, saai etc. Ksenia lijkt eigenlijk gewoon niet over haar overleden man heen te zijn.

De rest vind ik best leuk, zeker Gijs&Femke en Frank&Anita. Richard blijft een creep, maar op een een of andere manier vind ik ze samen ook weer iets leuks hebben omdat ze het samen zo leuk lijken te hebben.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2011, 22:48
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
Grappig hoe Femke aan Gijsbert vraagt of hij weet hoe hij moet eten (etiquette) en dat ze vervolgens haar mes links pakt en haar vork rechts
ze zal wel linkshandig zijn
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 20-02-2011, 22:49
Verwijderd
Ik vind het allemaal weer een beetje tegenvallen hoor!

Alleen Gijsbert vind ik dan nog wel leuk!
Maar voor de rest..

Dit jaar niet zo'n leuke Boer zoekt vrouw!

Volgend jaar hopelijk meer leuke mensen op tv!
Met citaat reageren
Oud 21-02-2011, 06:59
Verwijderd
Citaat:
ze zal wel linkshandig zijn
Ook dan moet je rechts je mes vasthouden volgens etiquette

En marcel had sonja moeten houden. Die wilde vast bij hem in bed slapen.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2011, 07:41
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Die Annemieke of hoe heet ze, van Richard, vind ik echt wel een heel toffe vrouw
Met citaat reageren
Oud 21-02-2011, 07:55
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Grappig hoe Femke aan Gijsbert vraagt of hij weet hoe hij moet eten (etiquette) en dat ze vervolgens haar mes links pakt en haar vork rechts
Hoogtepunt van de aflevering

En dat heeft niets met links- of rechtshandig te maken hoor, ik ben linkshandig en eet keurig met links (vork dus), terwijl mijn zusje rechtshandig is en het altijd omwisselde

Wat is die Adriaan chagrijnig zeg Maar Annemarie noemt dat 'een echte kerel'. Ben benieuwd hoe en of dat verder gaat.

En ik had wel een beetje medelijden met Marcel, maar vond hem wel hoffelijk tegenover Ksenia, hij pushte haar niet. En Gijsbert en Femke vond ik nu toch wel leuk
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 21-02-2011, 09:33
Verwijderd
Citaat:
Grappig hoe Femke aan Gijsbert vraagt of hij weet hoe hij moet eten (etiquette) en dat ze vervolgens haar mes links pakt en haar vork rechts
Dat zei ik vorige week ook al, toen het in het voorstukje zat
Met citaat reageren
Oud 21-02-2011, 09:36
Verwijderd
Citaat:
Richard:bier is toch wat makkelijker, Wtf!!hij móet echt altijd stoer doen en opscheppen.

Dat is gewoon een mannelijk grapje. Dat dat nou net is waar je je aan ergert..
Met citaat reageren
Oud 21-02-2011, 16:03
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Vorig seizoen was er ook een aflevering waarin de stelletje bij elkaar kwamen om te horen waar ze naar toe zouden gaan, maar dat was dit jaar niet eens.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2011, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Vorig seizoen was er ook een aflevering waarin de stelletje bij elkaar kwamen om te horen waar ze naar toe zouden gaan, maar dat was dit jaar niet eens.
Nee, maar dat vind ik ook wel goed, want dat was een saaie aflevering

Ik ben weer pro-Frank nu hij toch voor Anita heeft gekozen, en Anita is een schatje. Gijsbert en Femke lijken het ook gezellig te hebben, evenals Richard en Annemieke.
Adiraan vond ik echt lomp inderdaad. Ook dat hij zegt 'naah.... eerst maar eens een paar nachtjes thuis slapen' en dan Annemarie laat vissen naar wat hij bedoelt en niets zegt. Zeg dan gewoon duidelijk dat je niet weet of je wel bij elkaar past en dat je er even rustig over na wil denken. Annemarie zag er zowaar onzeker uit, zo veel emotie heb ik haar nog nooit zien tonen .
Ja, en Marcel en Ksenia, tja. Het leek mij alsof Ksenia zichzelf ook wat zat te pushen, alsof ze zich tot doel had gesteld om aan het eind van het weekend verliefd te zijn, en zo werkt het niet. Op mijn werk vond iedereen de aparte slaapkamers maar gek, maar ik snap op zich wel dat je niet meteen in één bed kruipt met iemand met wie je nog geen relatie hebt
Met citaat reageren
Oud 21-02-2011, 16:18
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ja, ik vind het eigenlijk maf dat ze normaal gesproken maar één slaapkamer hebben, ik bedoel, zij hadden sowieso nog geen relatie, maar ook bij de rest is het nog behoorlijk pril, ik kan me voorstellen dat als je nog helemaal in de verliefdheidsfase bent, dat je dan niet wilt dat die ander je in je pyjama ziet en merkt dat je snurkt of zo

Ik vond het in eerste instantie opmerkelijk dat Richard ook een weekeinde weg mocht, omdat hij de regels heeft overtreden en zo, maar toen bleek dat ze hem in Schoorl gestald hadden. Ach, is ook buitenland voor hem.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 21-02-2011, 16:30
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Adriaan spreekt zichzelf tegen met zijn gedrag en wat hij in het interviewtje zei. Daar zei hij dat ze leuk en gezellig was en dat ze maar moesten afspreken en zouden zien, en dan tegen haar zegt hij dat hij haar nummer wel heeft. Wat bot.. Terwijl hij verder nog wel grapjes e.d. maakt
Met citaat reageren
Oud 21-02-2011, 16:42
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
maar ook bij de rest is het nog behoorlijk pril, ik kan me voorstellen dat als je nog helemaal in de verliefdheidsfase bent, dat je dan niet wilt dat die ander je in je pyjama ziet en merkt dat je snurkt of zo
Als je echt verliefd bent, wil je toch juist wél graag bij elkaar zijn en samen slapen?
Met citaat reageren
Oud 21-02-2011, 17:07
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Als je echt verliefd bent, wil je toch juist wél graag bij elkaar zijn en samen slapen?
Ook als je nog niet echt een relatie hebt? Ik vind er wel een verschil in zitten tussen graag bij elkaar zijn en maar meteen in hetzelfde bed gaan slapen, eigenlijk.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 21-02-2011, 18:33
Verwijderd
Ik vreet een beer als dat hele geklef tussen RIchard en Annemieke echt is. Ik geloof er geen deuk van. Maargoed

En Annemarie had het er de hele tijd over dat 'Hij wel goed bij me zou passen,' maar ze zei geen moment dat ze hem leuk vond of verliefd was of meer wilde. Een beetje suggestief doen, maar niks zeggen. Als ze ook zo naar Adriaan heeft gedaan, snap ik zijn reactie ook wel.
Ik vond het wel een beetje zielig voor Marcel... Hij deed heel erg z'n best om haar niet te pushen, dat heeftie iig netjes gedaan. Ik vind het ook wel stoer van haar dat ze zo eerlijk daar in is.

En Gijbert & Femke en Frank & Anita zijn leuk. Duidelijk gesekst dat weekend
Met citaat reageren
Oud 21-02-2011, 19:07
Verwijderd
Citaat:
Ook als je nog niet echt een relatie hebt? Ik vind er wel een verschil in zitten tussen graag bij elkaar zijn en maar meteen in hetzelfde bed gaan slapen, eigenlijk.
Idd, ik vind altijd dat ze zo snel samen slapen; eigenlijk kennen ze elkaar nog maar net en nog niet lang '1-op-1'. En als je dan niet verliefd bent, lijkt 't me helemaal vreemd.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2011, 20:40
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ook als je nog niet echt een relatie hebt? Ik vind er wel een verschil in zitten tussen graag bij elkaar zijn en maar meteen in hetzelfde bed gaan slapen, eigenlijk.
Ach, in hetzelfde bed slapen staat niet gelijk aan keiharde seks tot diep in de nacht ofzo

Bovendien is de reis al wat weekjes later, en in die tijd hebben de verliefde stelletjes al heel wat bezoekjes en momentjes samen gehad waarin ze aan elkaar konden wennen. Het is heus niet zo dat ze één week na de logeerpartij al op reis gaan.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2011, 20:42
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
En Gijbert & Femke en Frank & Anita zijn leuk. Duidelijk gesekst dat weekend
Dat was het eerste dat door mijn hoofd ging toen ik ze in bed zag liggen.

Dat vind ik trouwens ook nogal gênant, ik bedoel, je hebt het erg gezellig en romantisch met elkaar en een Hele Leuke Nacht gehad, en hoplakee!!, 's ochtends gelijk een camera in je gezicht.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 21-02-2011, 23:25
Verwijderd
Citaat:

En Gijbert & Femke en Frank & Anita zijn leuk. Duidelijk gesekst dat weekend

Hahaha dat dacht ik ook gelijk, toen ik de wilde haren van Femke zag
Met citaat reageren
Oud 22-02-2011, 17:07
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Dat vind ik trouwens ook nogal gênant, ik bedoel, je hebt het erg gezellig en romantisch met elkaar en een Hele Leuke Nacht gehad, en hoplakee!!, 's ochtends gelijk een camera in je gezicht.
Ach, niet overdrijven. Misschien was die cameraploeg er wel gewoon de hele nacht bij.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2011, 09:09
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ach, niet overdrijven. Misschien was die cameraploeg er wel gewoon de hele nacht bij.
Ja, als ik de keuze had tussen mijn eigen camera en een cameraploeg zou ik dat ook doen, dan heb je tenminste je handen vrij en staat het er zeker weten allemaal op.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 27-02-2011, 18:57
Allure
Allure is offline
Gijsbert en Femke: nog samen
Frank en Anita: niet meer samen
Marcel en Ksenia: niet meer samen
Annemarie en Adriaan: niet meer samen
Richard en Annemieke: nog samen
Met citaat reageren
Oud 27-02-2011, 19:24
Verwijderd
^ Is dat je voorspelling? In dat geval de mijne (en als het dus niet je voorspelling was, maar waarheid, dan heb ik pech ):

Gijsbert en Femke: samen
Frank en Anita: samen
Marcel en Ksenia: samen
Annemarie en Adriaan: niet meer samen
Richard en Annemieke: samen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:18.