Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Bekijk resultaten poll: Wat wil je proberen
aftrekken 42 68.85%
pijpen 44 72.13%
geneukt worden (bttm) 31 50.82%
neuken (top) 33 54.10%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 61. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-05-2016, 23:36
dyrdek
dyrdek is offline
Ik lees vaak dat jongens willen experimenteren met een andere jongen.
Maar hoe ver wil je daar in gaan
Met citaat reageren
Oud 30-05-2016, 00:44
MisterShy
Avatar van MisterShy
MisterShy is offline
Alles proberen, dan weet ik pas hoe het is.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2016, 06:27
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wat onderzoek je precies wat met biseksualiteit te maken heeft?
Met citaat reageren
Oud 14-06-2016, 22:09
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Oeps. Not so smart. Waarom is deze poll eigenlijk niet openbaar?
Met citaat reageren
Oud 20-06-2016, 12:43
PiettePeter
PiettePeter is offline
@dyrdek
en wil jij experimenteren?
__________________
"If opportunities don't knock on your door, then build one!"
"Life is hard, but my dick is harder!" - by Geordi Dankstorm
Met citaat reageren
Oud 22-06-2016, 19:32
Bengel
Bengel is offline
Citaat:
Alles proberen, dan weet ik pas hoe het is.
Jee dat is net wat mijn neefje en ik nodig hebben, Is het echt zo lekker om geneukt te worden. Hij is 14 en ik ben15 jaar. En kunnen ook jongens worden klaar geneukt?
Spreek jij uit ervaring
Met citaat reageren
Oud 22-06-2016, 22:59
MisterShy
Avatar van MisterShy
MisterShy is offline
Citaat:
Jee dat is net wat mijn neefje en ik nodig hebben, Is het echt zo lekker om geneukt te worden. Hij is 14 en ik ben15 jaar. En kunnen ook jongens worden klaar geneukt?
Spreek jij uit ervaring
Helaas geb ik nog geen ervaring. Maar ik ken wel mensen die het echt lekker vinden. Maar ga niet meteen anaal neuken. Wen er eerst lekker aan door jezelf te vingeren.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2016, 16:15
Bengel
Bengel is offline
Citaat:
Helaas geb ik nog geen ervaring. Maar ik ken wel mensen die het echt lekker vinden. Maar ga niet meteen anaal neuken. Wen er eerst lekker aan door jezelf te vingeren.
Bedankt voor je tip, dat hebben we al enige keren gedaan. En zelfs met de dildo van mijn zus geoefend. Die is 13 cm lang en 3,5 dik. Gaat met en glijmiddel al heel soepel, en is onwijs lekker. Denk dat we het nu maar eens echt gaan uit proberen, Jee man wat is dat spannend.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2016, 21:53
Skyle
Skyle is offline
Citaat:
Bedankt voor je tip, dat hebben we al enige keren gedaan. En zelfs met de dildo van mijn zus geoefend. Die is 13 cm lang en 3,5 dik. Gaat met en glijmiddel al heel soepel, en is onwijs lekker. Denk dat we het nu maar eens echt gaan uit proberen, Jee man wat is dat spannend.
Ik hoop dat je dat van te voren gevraagd hebt, en daarna HEEL goed schoongemaakt
Met citaat reageren
Oud 23-06-2016, 21:59
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
In zijn fantasie waar dit alles zich heeft afgespeeld zal hij dat niet hebben gevraagd.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2016, 22:29
Skyle
Skyle is offline
Citaat:
In zijn fantasie waar dit alles zich heeft afgespeeld zal hij dat niet hebben gevraagd.
Gelukkig maar
Met citaat reageren
Oud 25-06-2016, 12:10
Bengel
Bengel is offline
Citaat:
Ik hoop dat je dat van te voren gevraagd hebt, en daarna HEEL goed schoongemaakt
Hallo Skyle, de eikel van die dildo was poreus, en van zachte latex, zodat er een condoom om moest worden gedaan. Maar hoe lekker dat ook was, echt genomen worden is niet te overtreffen. Aangemoedigd door de indruk er ook door klaar te kunnen komen, zijn we het echt gaan doen. En wat we voor onmogelijk hielden bleek zich toch te voltrekken. Namelijk als een meisje te worden klaar geneukt, als de heftigheid van het stoten dat afdwingt. We hebben het met de video- camera opgenomen. En keken en luisterde met verbazing, naar onze actie en meest vreemde reacties. We zijn van plan het vaker te gaan doen, maar er gelijk zo door overrompeld, dat we bang zijn voor verslaving.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2016, 17:31
Skyle
Skyle is offline
Citaat:
Hallo Skyle, de eikel van die dildo was poreus, en van zachte latex, zodat er een condoom om moest worden gedaan. Maar hoe lekker dat ook was, echt genomen worden is niet te overtreffen. Aangemoedigd door de indruk er ook door klaar te kunnen komen, zijn we het echt gaan doen. En wat we voor onmogelijk hielden bleek zich toch te voltrekken. Namelijk als een meisje te worden klaar geneukt, als de heftigheid van het stoten dat afdwingt. We hebben het met de video- camera opgenomen. En keken en luisterde met verbazing, naar onze actie en meest vreemde reacties. We zijn van plan het vaker te gaan doen, maar er gelijk zo door overrompeld, dat we bang zijn voor verslaving.
Ik hoef geen details >,>, gewoon: ik deed er een condoom over is duidelijk genoeg...
Met citaat reageren
Oud 23-09-2016, 23:49
PimPamPet
PimPamPet is offline
Citaat:
Ik lees vaak dat jongens willen experimenteren met een andere jongen.
Maar hoe ver wil je daar in gaan
mij lijkt de grens toch echt als je elkaars pik gaat aanraking zonder in een relatie te zitten of gay te zijn
Met citaat reageren
Oud 24-09-2016, 18:44
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
mij lijkt de grens toch echt als je elkaars pik gaat aanraking zonder in een relatie te zitten of gay te zijn
De grens voor wat?
Met citaat reageren
Oud 24-09-2016, 23:13
PimPamPet
PimPamPet is offline
Een grens in hoe ver je wilt gaan met experimenteren met jongens als je hetero bent
Met citaat reageren
Oud 25-09-2016, 00:39
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Er is geen grens. Je kan gewoon doen wat je wilt.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2016, 03:13
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Hij zegt toch "mij lijkt". Niks mis met persoonlijke grenzen.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 25-09-2016, 03:45
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Ik vond het een beetje krampachtig vasthouden aan 'oei oei hoe kun je experimenteren maar toch Hetero™ blijven'. Maar ik kan me daarin vergissen. Met persoonlijke grenzen is inderdaad niets mis.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2016, 06:34
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Persoonlijke grenzen zijn inderdaad prima. Maar besef wel dat iedereen, ongeacht geaardheid, andere ideeën kan hebben over wat je wel of niet met iemand kunt doen zonder dat je een relatie hebt. Met je sekspartner gelijke verwachtingen scheppen is belangrijk, maar respecteer verder ook dat anderen andere normen mogen hebben
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Bi, lesbisch, hoe wat....?
Verwijderd
23 18-01-2010 23:02
Seksualiteit wat vinden jullie van homo's?
-MBI-
500 03-11-2008 20:33
De Kantine Knip en plak maar weer!
hasseltboy
500 23-03-2006 18:31
Huiswerkvragen: Exacte vakken [BI] invloed van zuurgraad op plantengroei
fayt-D
8 31-10-2004 14:26
Seksualiteit {POLL} Homo, Hetero of Bi ***
HET schatje
109 14-06-2003 18:25
Algemene schoolzaken Enquete: Praktische opdrachten in de 2e fase
Asilymor
14 25-03-2003 13:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:41.