Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-01-2007, 11:46
wolvin_26
Avatar van wolvin_26
wolvin_26 is offline
Citaat:
homehapero schreef op 24-01-2007 @ 21:20 :
ontopic: hangt ervan af, soms ben ik in een echte leesbui en ga ik elke week naar de bib, soms stel ik me tevreden met wat voorhanden is thuis. Als ik ga dan is het meestal om lag rond te hangen. Niet meteen omdat wij zo'n gezellige bib hebben (de muren zijn gebroken wit met kattenkots en er is nergens plaats om te zitten) maar omdat ik zo moelijk een echt goed boek vind

offtopic: werken in de bib hoe gaat dat? Waar solliciteer je? Hoeveel verdien je? ik heb namelijk gezien dat jullie allemaal twintigers zijn en is dat dan voltijds of om studiez te betalen of ik weet niet waarom want het lijkt me niet zo'n gek goed betaalde job...
De CAO van de bieb is heel redelijk, dus ook een heel redelijk loon. Er zijn meestal ook veel parttimebanen beschikbaar. Tegenwoordig hoef je niet een bibliotheekopleiding te hebben gedaan om bij de bieb te werken.

Voor meer info kun je kijken op www.werkenbijdebibliotheek.nl (staan ook vacatures bij bibliotheken op), daarnaast kun je een kijkje nemen op www.debibliotheken.nl.
__________________
Je kunt tegenwoordig zoveel worden dat ik maar blijf wie ik ben
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-01-2007, 15:00
Jannekus
Avatar van Jannekus
Jannekus is offline
Ik werk ook in de bibliotheek maar ik krijg vrij slecht betaald. 3,40 per uur omdat het betaald vrijwilligerswerk is. Het wordt dus ook niet hoger dan dat als je ouder wordt.

Ik werd twee jaar geleden in eerste instantie aangenomen voor 3 uur en ik werk inmiddels 10 uur per week. Ik doe verschillende dingen: achter de balie staan / converteren (ISBN-nummer koppelen aan een andere code) en boeken terug zetten.

De mensen die er echt 'vast werken' krijgen wel veel meer maar ik weet niet precies wanneer je er vast werk en waar de grens ligt. Ik vind m'n baan namelijk erg leuk alleen het lijkt me niks om dit over twee jaar nog te doen met dit salaris.

Maar goed, volgend schooljaar ga ik studeren en dan stop ik er ook mee.
__________________
Neti gaat studeren <3
Met citaat reageren
Oud 26-01-2007, 21:30
pino123
pino123 is offline
ga eerder naar de mediatheek bij mij op school. Tjah, als je d'r toch bent, kun je wel een boek of twee meepikken
__________________
Jacob lovesss you
Met citaat reageren
Oud 26-01-2007, 21:43
Clumsy*
Avatar van Clumsy*
Clumsy* is offline
zo'n één à twee keer per maand, het ligt eraan of er leuke boeken zijn en of ik veel zin heb om te lezen.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2007, 00:49
Manus J. van Alles
Avatar van Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Citaat:
wolvin_26 schreef op 26-01-2007 @ 12:46 :
Voor meer info kun je kijken op www.werkenbijdebibliotheek.nl (staan ook vacatures bij bibliotheken op), daarnaast kun je een kijkje nemen op www.debibliotheken.nl.
Ik zie dat er een vacature is op Sint Maarten, wie neemt hem?
__________________
Daedalus:GlobalNode:Scholieren//FORUM//RESTRICTED//923.128.6430/Login
Met citaat reageren
Oud 27-01-2007, 11:02
Verwijderd
www.werkenindebibliotheek.nl is één van mijn vaste 'help ik zoek werk'-bookmarks.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 27-01-2007, 22:22
PV
PV is offline
Vroeger, toen het nog gratis was en ik nog op de basis/middelbare school zat ging ik bijna elke twee weken wel. Nu nooit meer. Misschien wel een goed idee om er te gaan zitten lezen/studeren ja
Met citaat reageren
Oud 07-02-2007, 22:27
justa
justa is offline
Ik vind de bieb echt verschrikkelijk ik hou ontzettend veel van lezen maar er zitten altijd van die mensen boeken te lezen en achter de computer en dan heb ik echt het gevoel alsof iedereen me aanstaart! Wij hebben dan ook geen hoge rekken maar van die lage rekken, in één grote ruimte. Het is er altijd zo stil en als ik dan met mijn hakken binnenkom kijkt iedereen meteen om nee ik haal mijn boeken liever in een winkel of op mijn school.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2007, 12:00
Nyawa
Ik heb er ruim twee jaar gewerkt en kwam er destijds twee keer per week. Sindsdien ben ik er niet zo vaak meer omdat ik meestal geen tijd heb om te lezen of al zoveel studieboeken heb gelezen dat ik geen boek meer kan zien, maar toch nog wel minstens één keer per maand. Vroeger ging ik wel heel vaak: op de basisschool zo'n twee à drie keer per week, op de middelbare school werd dat minder omdat we toen verplicht literatuur moesten gaan lezen. Als er iets vernietigend is voor je leesplezier is het verplicht lezen wel.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2007, 11:08
wolvin_26
Avatar van wolvin_26
wolvin_26 is offline
Citaat:
justa schreef op 07-02-2007 @ 23:27 :
Ik vind de bieb echt verschrikkelijk ik hou ontzettend veel van lezen maar er zitten altijd van die mensen boeken te lezen en achter de computer en dan heb ik echt het gevoel alsof iedereen me aanstaart! Wij hebben dan ook geen hoge rekken maar van die lage rekken, in één grote ruimte. Het is er altijd zo stil en als ik dan met mijn hakken binnenkom kijkt iedereen meteen om nee ik haal mijn boeken liever in een winkel of op mijn school.
Klinkt als een ouderwetse bieb. Welke is het?
__________________
Je kunt tegenwoordig zoveel worden dat ik maar blijf wie ik ben
Met citaat reageren
Oud 22-02-2007, 11:14
Verwijderd
Citaat:
homehapero schreef op 24-01-2007 @ 21:20 :
ontopic: hangt ervan af, soms ben ik in een echte leesbui en ga ik elke week naar de bib, soms stel ik me tevreden met wat voorhanden is thuis. Als ik ga dan is het meestal om lag rond te hangen. Niet meteen omdat wij zo'n gezellige bib hebben (de muren zijn gebroken wit met kattenkots en er is nergens plaats om te zitten) maar omdat ik zo moelijk een echt goed boek vind

offtopic: werken in de bib hoe gaat dat? Waar solliciteer je? Hoeveel verdien je? ik heb namelijk gezien dat jullie allemaal twintigers zijn en is dat dan voltijds of om studiez te betalen of ik weet niet waarom want het lijkt me niet zo'n gek goed betaalde job...
Ik begeleid een leeskring en dat verdient voor geen meter; het is gewoon leuk. De bieb had een docent bij mijn studie (Nederlands ) gemaild of er studenten waren die leeskringen wilden begeleiden, daar heb ik op gereageerd en toen mocht ik naar een sollicitatiegesprek komen. Niet heel spannend dus. Denk dat je gewoon bij de balie kunt vragen of ze uberhaupt nog mensen nodig hebben en vervolgens hoe je daar op moet reageren...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Leren, voor je plezier?
Se7enUp
12 21-06-2012 16:28
Psychologie Het Grote Lucht-Je-Hart-topic #145!
indigo
500 15-05-2009 20:19
Psychologie Moeilijk en angstig praten
bayirgul
14 23-04-2004 18:19
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Lieverdjes
Ieke
0 08-04-2004 20:00
ARTistiek GRAFFITI, kan iemand me helpen?
nouk-squad
88 06-11-2003 18:44
Lichaam & Gezondheid IEDEREENS hulp gevraagt bij een enquete
Xanatos
59 03-02-2003 15:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:50.