Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-04-2002, 11:53
rickert
rickert is offline
Er is weer een nieuw gerucht over Verstappen: (bron: www.f1racing.nl)

Jos Verstappen hoeft nog steeds niet te gaan wanhopen. Ook na zijn gedwongen vertrek uit de F1 en zijn afwezigheid de voorbije 5 races, is hij nog steeds niet vergeten. Zo heeft Minardi teambaas Stoddart nog steeds interesse in de Nederlander.

Tegenover de Belgische krant ‘De Standaard’ liet Stoddart zich het voorbije weekend ontvallen Verstappen als de best mogelijke vervanger voor Alex Yoong te zien. Bij een onvoorzien forfait van één van de huidige rijders zou de Belg Saelens als reserverijder invallen. Wanneer echter langer geweten zou zijn dat Yoong of Webber een bepaald weekend niet kunnen rijden, heeft Stoddart toch iemand anders in gedachten dan de West-Vlaming.

“Mocht er zich een geval van overmacht overdoen tijdens een raceweekend, Alex die van zijn fiets valt en zijn been breekt bijvoorbeeld, dan mag David (Saelens) zijn bips in de racewagen plaatsen. De nodige superlicentie is geen probleem, daarvoor komt Saelens dank zij zijn ervaring in F3000 in aanmerking. Maar als er op voorhand een andere rijder moet worden gekozen, dan zijn er nog kandidaten. Jos Verstappen bijvoorbeeld.” (bron: De Standaard)

Leuk nieuws voor Jos dus die hiermee toch even een hart onder de riem wordt gestopt. Toch is het nieuws niet allemaal zou positief voor de ex-Arrows rijder. Zo hoeft hij geen loon te verwachten, mocht de gelegenheid voor een invalbeurt bij Minardi zich voor doen. Stoddart rekent er eigenlijk zelfs op dat Jos niet eens geld zou durven vragen.

“,Dacht je nu echt dat Jos geld zou vragen? Denk je dat Frentzen bij Arrows betaald wordt? Die jongens zijn al meer dan blij genoeg dat ze opnieuw met een F1 kunnen racen.'' (bron: De Standaard)

Los van dit alles ziet ook de toekomst van Saelens bij Minardi er nog goed uit. De jonge Belg zal binnenkort waarschijnlijk zichzelf mogen bewijzen tijdens een echte F1 test, al verzekerde Stoddart ons dat de deur ook voor Bas Leinders en Christijan Albers nog steeds op een kier staat. Zij zouden dan wel een aardig bedrag aan sponsorgeld moeten meebrengen voor het testzitje.




Als dit zo is moet Verstappen hier nou blij mee zijn of......????

Ik zelf denk dat hij beter kan wachen tot volgend seizoen omdat er waarschijnlijk wel weer gaat gebeuren rond BAR en Jaguar dat is toch iets beter dan Minardi.

Wat Denken jullie dr van?
__________________
het nare van spijt het is het is altijd te laat en nooit op tijd
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-04-2002, 12:18
Verwijderd
Ach, ik zou er mijn niet al te veel bij voorstellen wat kan Jos nou bij Minardi niet een supergoed team al zijn wel goed op weg op arrows en Jaguar in te halen.

Maar tot nu zie ik ervoor Jos niks in, tuurlijk mag hij daar rijen ik zou weleens willen zien wat hij presteert in een minardi Maar Jos en punten kunnen we dan wel vergeten of er moet (net als in australie) een ongeluk gebeuren waar veel auto's de klos bij zijn.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 12:41
Shumi
Shumi is offline
Ik denk dat jullie nixxx meer moeten verw888 van Jos dit jaar...
Hij is , denk ik, beter af als hij niet mee doet dit jaar. Maarja, als je een contract krijgt aangeboden als test-rijder bij Ferrari en je zit bij een 'piep'teambaas als Tom Walkinshow, dan zou ik wel weten wat ik zou doen, want die Tom denkt dat hij zomaar ff iemand op straat kan sturen vlak voor de deadline... (ok het mag wel, maar toch). Voor mijn part zet hij zichzelf voor 'pietje de klos' bij Minardi, maar hij is ervaren genoeg om een ietsjepietsje beter team te krijgen dan Minardi. (neem ik aan) maar misschien staat er volgend jaar een deurtje open bij BAR of misschien wel Jordan. En nu maar hopen...
__________________
Shumi is the best
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 17:00
rickert
rickert is offline
als reactie op schumi hier ben ik het toch niet helemaal mee eens nu ik het nieuwe gerucht hoor dit lijkt toch wel redelijk serieus:


(bron www.raceplanet.net)

De Formule 1 geruchtenmolen is op dit moment weer hard aan het draaien. Het nieuwste gerucht is voor de Nederlandse Formule-1 fans een uiterst positief bericht. Jos Verstappen zou wederom een comeback maken in de Formule-1 en wel met steun van Telecom Gigant KPN Mobile. KPN Mobile zou Verstappen willen hebben als promotor van het nieuwe I-Mode.

KPN Mobile zou bereid zijn om een bedrag van 100 miljoen Euro op tafel te leggen om Verstappen in een zitje te krijgen. Doel hiervan zou zijn om het gevecht aan te gaan met concurrenten Orange (Arrows) en Vodafone (Ferrari).

Volgens dezelfde geruchten zal Jos Verstappen vooral kans maken op een zitje bij het DHL Jordan Honda team, er zullen ook gesprekken gaande zijn met Renault, BAR en Jaguar. Bij Jordan zou naar verwachting de Japanner Takuma Sato het veld moeten ruimen, Sato wist tot nu toe dit jaar nog niet te imponeren en moet dus zeker vrezen voor zijn stoeltje. Ook heeft teambaas Eddie Jordan op dit moment een grote geldschieter nodig. Motorleverancier Honda zal aan het eind van dit jaar waarschijnlijk het Jordan team verlaten en dus zal Eddie Jordan een nieuwe motorleverancier moeten zoeken. Ferrari en Cosworth lijken hiervoor de meest voor de hand liggende partners echter deze vragen enorme bedragen voor het gebruik van hun motoren.

De vraag is echter of Ferrari sponsor Vodafone blij zou zijn als Jordan met KPN Mobile sponsoring en Ferrari motoren gaat rijden. Zeker na de berichten van afgelopen week dat Cosworth nog ruimte heeft voor een derde team lijkt het er nu sterk op dat Jordan volgend jaar wel eens met Cosworth motoren kan gaan rijden. Jaguar teambaas Niki Lauda heeft er ook nooit een geheim van gemaakt dat hij Verstappen een heel goede coureur vindt. Voor Verstappen lijken dus alle wegen weer open te staan.

Of dit alles waar is, is natuurlijk nog maar de vraag. Aannemelijk lijkt het wel nadat wij vanuit KPN berichten ontvingen over gespreken die gaande zijn over mogelijke sponsoring.

Wordt dus zeker vervolgd!
__________________
het nare van spijt het is het is altijd te laat en nooit op tijd
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 17:28
TeiZ
TeiZ is offline
Now we're talking

Geruchten blijven geruchten, maar deze zou echt een uitkomst zijn voor jozz!!

Nou maar hopen dat dit een feit wordt, want met zoveel knaken kom je best ver in de f1.

Zelf Young die niet kan rijden zit er, dankzij het geld
__________________
You Talk the talk, but can you Walk the walk?
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 20:41
Verwijderd
Mjah, hoop wel dat het waar is maar ik betwijfel het

Waarom zou KPN anders de sponsering van het voetbal stop leggen en dan verder gaan met de Formule 1?

Ze hebben al grote schulden, dus kweet niet of we dit ebricht nu wel serieus moeten nemen, al hoop ik het van wel
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 15:12
rickert
rickert is offline
ik denk normaal ok eerst zien dan geloven hoor maar....

op www.formula1.nl staat het nu ook al en het SCHIJNT dat knp en Jos verstappen op Monaco IETS gaan bevestigen

daar bij ook nog is de woorden jos verstappen:

ik rijd weer eerder dan jullie denken


ik denk nu toch dat het waar is hoor
__________________
het nare van spijt het is het is altijd te laat en nooit op tijd
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 19:06
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
up neuh, dit is een gerucht (?) over Verstappen.. Volgens de Engelse Formule-1-website Grandprix.com zou Verstappen 4,2 miljoen euro eisen. Volgens Huub Rothengatter, de manager van de coureur, is dat bedrag veel hoger. De exacte claim wil hij niet bekendmaken. Arrows zou de tegenaanval hebben geopend. Het team eist 8,7 miljoen euro van Verstappen. Arrows houdt hem verantwoordelijk voor het afspringen van een sponsordeal wegens negatieve uitlatingen. Arrows zette Verstappen drie weken voor de eerste Grote Prijs van het seizoen op straat, ondanks een getekende verbintenis voor 2002. Teambaas Tom Walkinshaw verving hem zonder pardon door de Duitser Heinz-Harald Frentzen.

bron Okay, dit nieuws is al oud.. 2 dagen
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd [F1] GP China
Sandersss
24 18-10-2005 18:03
Vrije tijd Verstappen toch naar Jordan?
Verwijderd
50 27-05-2004 20:55
Vrije tijd Verstappen bij........???
DopeBean
66 23-12-2003 13:54
Vrije tijd Verstappen terug in Formule 1???
B@RTOLI
23 03-12-2002 20:01
Vrije tijd Jos wijnig keuze meer
The President
64 27-09-2002 23:41
Vrije tijd dag Verstappen - Rothengatter: Verstappen mogelijk terug bij Arrows
rickert
138 13-08-2002 21:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:59.