Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-06-2010, 12:21
Verwijderd
Citaat:
zodat-ie lekker openblijft het zal je maar gebeuren . Waar zit-ie als ik vragen mag?


Met wolken word je nog best bruin, duurt maar twee keer zo lang! (als het gewone witte wolken zijn)
Ja daar heb ik dus geen tijd voor Ik had vandaag ingeroosterd als in 1 klap poepbruin worden dag
Advertentie
Oud 29-06-2010, 12:21
Verwijderd
Citaat:
Mweh wat een gezeik. Ik lag er helemaal klaar voor om poepbruin te worden, wordt het opeens zwaar bewolkt
Hier regent het zelfs een beetje. Dat is fijn, want verkoeling.
Oud 29-06-2010, 12:21
Verwijderd
Citaat:
zodat-ie lekker openblijft het zal je maar gebeuren . Waar zit-ie als ik vragen mag?
Mjuh. Ik moest ook een natte broek aandoen, zodat het gaasje nat bleef Hij zit aan de binnenkant van mn bovenbeen, net onder de lies.

Oh en sorry voor de tmi enzo
Oud 29-06-2010, 12:22
Verwijderd
Citaat:
Ik vond de vliegeraar 3x niks, duizend schitterende zonnen daarentegen vond ik wel prachtig <3.
dsz vond ik ook veel mooier <3
Oud 29-06-2010, 12:22
Verwijderd
ah dat is een nare plek ook!

Voor het jurkje ga ik denk ik naar de h&m morgen, die hebben best veel leuke jurkjes. Hm hm voor het rokje misschien superstar of didi ofzo? Ik wil wel een rokje met frutsels en die op de h&m website vind ik merendeels te kort. En hemdjes moet ik dan maar even zien.
Oud 29-06-2010, 12:22
Verwijderd
Citaat:
ah dat is een nare plek ook!
Lopen als een cowboy ftw. Ik heb ze vrij regelmatig
Oud 29-06-2010, 12:25
Verwijderd
Wel een gekke plek om regelmatig abcessen te hebben, ik neem aan dat je op je bovenbeen toch geen puistjes of ingroeiende haren hebt.
Oud 29-06-2010, 12:25
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik vind de mode maar kut, allemaal hempjes en jurkjes waar je tetten in zo'n ding moeten passen omdat er een band onder je tetten hoort te zitten. Dat past niet.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 29-06-2010, 12:26
Verwijderd
Ah, nu regent het harder, <3.
Oud 29-06-2010, 12:26
Verwijderd
Citaat:
Wel een gekke plek om regelmatig abcessen te hebben, ik neem aan dat je op je bovenbeen toch geen puistjes of ingroeiende haren hebt.
Nee altijd in of net onder de lies. Niet midden op mn been ofzo. Zijn dat dan uit de hand gelopen ingegroeide haren
Oud 29-06-2010, 12:26
Verwijderd
Citaat:
Hebben jullie ook een soort pictogrammetje van een papiertje in je post en bij de topics?
Citaat:
Dat is gewoon de link naar de post. Die was er altijd al, maar ze hebben het pictogram veranderd.
aha is dat het.
Citaat:
Nee, dat ging over het bovenhuidse deel ;x Dat hebben ze nu maar laten zitten want het onderhuidse deel was ineens enorm gegroeid en er zat nogal druk achter, dus dat is opengesneden, uitgeperst als een citrusvrucht en er is een gaasje ingestopt.
auw ik word helemaal slap als ik dit lees.
Oud 29-06-2010, 12:26
Verwijderd
ja die vind ik ook niet handig want het deel dat erboven zit is vaak te wijd voor me dus dan zit die band te laag. Of als het een elastieken band is, dan zit-ie op de goede plek en heb ik allemaal stof over.
Oud 29-06-2010, 12:27
Verwijderd
Citaat:
Nee altijd in of net onder de lies. Niet midden op mn been ofzo. Zijn dat dan uit de hand gelopen ingegroeide haren
Nou dat weet je niet maar ingegroeide haren kunnen soms een huidabces veroorzaken, vooral in combinatie met puistjes. En als het vaak op dezelfde plek terugkeert ga je toch nadenken wat het probleem met die plek is, lijkt me.
Oud 29-06-2010, 12:38
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Wat een :222:@:@:mad op school. Vertrek ik over vier dagen, gaan ze nu nog lopen zeiken dat dingen niet kloppen. Ammehoela, ik heb alles netjes ingeleverd. En ik kan er weer achteraan.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 29-06-2010, 12:39
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Citaat:
ah dat is een nare plek ook!

Voor het jurkje ga ik denk ik naar de h&m morgen, die hebben best veel leuke jurkjes. Hm hm voor het rokje misschien superstar of didi ofzo? Ik wil wel een rokje met frutsels en die op de h&m website vind ik merendeels te kort. En hemdjes moet ik dan maar even zien.
Esprit
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 29-06-2010, 12:41
Verwijderd
Citaat:
Esprit
Hm voor rokjes bedoel je? Op de website vind ik hun casual rokjes vaak te kort (of soms ook gewoon niet leuk) en de dressy rokjes zijn wat duur. Maar ik kan wel kijken of ze wat aanbiedingen hebben en kan sowieso voor hemdjes kijken natuurlijk.
Oud 29-06-2010, 12:42
Verwijderd
Nou zeg, blokker, xenos, hema etc. hebben nauwelijks nog groene spullen. Ik moest goed zoeken maar bij de v&d heb ik 2 leuke mandjes in lime gekocht. Zal m'n vriend wel weer gaan zeuren maar goed.
Oud 29-06-2010, 12:46
Verwijderd
ik vind dat zomerkamp topic onzin echt zo'n dikke win, ik wil dat hier ook
Oud 29-06-2010, 12:49
Verwijderd
Ik schijn een beetje een levensgenieter te zijn, hihi. Let wel, een beetje.

En ja, laten we op kamp gaan. Ik kan mijn kamvuurliederenbundel vast nog wel ergens vinden.

Laatst gewijzigd op 29-06-2010 om 13:00.
Oud 29-06-2010, 12:50
Verwijderd
Je bedoelt dat ik ongegeneerd het topic moet jatten & hier openen?
Oud 29-06-2010, 12:52
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
.
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 29-06-2010, 12:52
Verwijderd
Mensen, wat is het warm
Oud 29-06-2010, 12:55
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Maar wel nat .
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 29-06-2010, 12:56
Verwijderd
nou ik heb de dove zelfbruincreme maar weer uit de kast gepakt om mijn benen een handje te helpen, want dit schiet voor geen meter op natuurlijk
Oud 29-06-2010, 12:57
Verwijderd
Het miezert hier een beetje. En het waait lekker.
Oud 29-06-2010, 12:58
Verwijderd
Citaat:
Je bedoelt dat ik ongegeneerd het topic moet jatten & hier openen?
Jatten, jatten. Lénen mag vast wel.
Citaat:
nou ik heb de dove zelfbruincreme maar weer uit de kast gepakt om mijn benen een handje te helpen, want dit schiet voor geen meter op natuurlijk
Hmmm, lekker laagje dat er over tweedagen zo viezig afkomt met afdrogen.
Oud 29-06-2010, 12:59
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Hmm, zelfbruiner . Bad memories.
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 29-06-2010, 13:00
Verwijderd
Citaat:
Hmmm, lekker laagje dat er over tweedagen zo viezig afkomt met afdrogen.
/care over 20 minuten heb ik goddelijke benen voor vandaag <3.
Oud 29-06-2010, 13:00
Verwijderd
Citaat:
Hmm, zelfbruiner . Bad memories.
met van die oldschool zooi zeker? met dove enzo (dus die sinds een jaar of wat bestaan) kan echt niks misgaan, hoe slecht je ook smeert behalve dat het er na een paar dagen dus afkomt maar gewoon scrubben, dan blijft er niks achter
Oud 29-06-2010, 13:01
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Hmmz.
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 29-06-2010, 13:03
Verwijderd
Ook die dove geeft oranje vlekken als je het niet goed uitsmeert op je knieeen of enkelknokkels (hoe heten die dingen?). Maar idd nog geen fractie van hoe erg de zelfbruiners van vroegah dat deden
Oud 29-06-2010, 13:05
Verwijderd
Maleolus heten ze noem ze maar gewoon enkelknokkels.

En je kunt dat een beetje voorkomen door je knieën te scrubben van te voren en door er daar gewoon wat minder op te smeren
Oud 29-06-2010, 13:12
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
aw jammer

Ik krijg morgen een MRI van mijn hoofd
Dit voor het onderzoek van mijn begeleidster

Ook ga ik morgen (of overmorgen) 's ochtends even winkelen ik wil een jurkje (strandachtig maar niet doorschijnend), een rokje (niet te kort) en 2 hemdjes (niet te saai). Alles samen bij voorkeur <100 euro, max. 125.
Oh gaaf! Lekker in het vogelkooitje
__________________
you're not my demographic
Oud 29-06-2010, 13:12
Verwijderd
Citaat:
Het miezert hier een beetje. En het waait lekker.
Huh regent het bij jullie?
Oud 29-06-2010, 13:12
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Oh ja Lolita!

Zeg Lorelei, je denk toch niet dat je met dit soort posts: wegkomt zonder details voor ons hè?
Wel

Andere keer iig (misschien vanavond). Ben nog even aan het zorgen dat ik na morgenavond ook werkelijk vakantie heb. Zit nu in Driebergen omdat mijn bijlage voor een werkstuk hier nog lagen Dat werkstuk is nu af (46 blz inclusief alles ). En ik ga over een kwartiertje weer richting Utrecht om op de KNG mijn laatste statistiekwerkstuk in elkaar te zetten.


Citaat:
Langer dan mijn thesis
Ja, het is ietwat belachelijk voor een niveau 2 bachelorvak. Maar goed
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 29-06-2010, 13:15
Verwijderd
Citaat:
Oh gaaf! Lekker in het vogelkooitje
ja! Weet jij hoe lang ik erin moet? Ik namelijk niet.
Oud 29-06-2010, 13:15
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
G'day allen
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 29-06-2010, 13:16
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
ja! Weet jij hoe lang ik erin moet? Ik namelijk niet.
Ligt eraan wat ze allemaal willen gaan maken he! MRI heeft zoveel verschillende sequenties.
__________________
you're not my demographic
Oud 29-06-2010, 13:16
Verwijderd
Citaat:
Huh regent het bij jullie?
paar druppeltjes, valt mee. Maar het is wel erg bewolkt.
Oud 29-06-2010, 13:18
Verwijderd
Citaat:
G'day allen
Hai Onslow.
Oud 29-06-2010, 13:19
Verwijderd
Citaat:
Ligt eraan wat ze allemaal willen gaan maken he! MRI heeft zoveel verschillende sequenties.
Copypaste kernwoorden uit het mailtje:
3D T1 met een vrij hoge resolutie
de 1,5T scanner
Dicom images

En alleen het hoofd dus, met de bedoeling de hersenen in beeld te brengen.
Oud 29-06-2010, 13:27
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Copypaste kernwoorden uit het mailtje:
3D T1 met een vrij hoge resolutie
de 1,5T scanner
Dicom images

En alleen het hoofd dus, met de bedoeling de hersenen in beeld te brengen.
Mjah, ik weet niet, ik neem dan maar even aan dat ze met 3D T1 een gradiëntechosequentie bedoelen, maar dat is dan ook weer gissen. Het is afhankelijk van hoeveel ze er op willen zetten, en dan heb je ook weer allerlei verschillende soorten "snelle" technieken (hoewel hoge resolutie meestal ook wel langere scantijd betekent). 1,5 Tesla zegt meer over de signaal-ruisverhouding en resolutie, dan over de scantijd. Maar ik denk dat ze misschien een kwartier tot een half uur bezig zijn?

En met DICOM images doelen ze op de uiteindelijke beelden denk ik, DICOM is een soort standaard voor medische beeldvorming.
__________________
you're not my demographic
Oud 29-06-2010, 13:27
Verwijderd
Pfff, veel te dure en leuke salsales (één van vijf) afzeggen voor een kijkavond? ja/nee?
Oud 29-06-2010, 13:28
Verwijderd
Hm nouja. Ik merk het morgen wel. Ik zal een cd mee nemen
Citaat:
Pfff, veel te dure en leuke salsales (één van vijf) afzeggen voor een kijkavond? ja/nee?
Alleen als de kamer heel geweldig lijkt.
Oud 29-06-2010, 13:29
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Hm nouja. Ik merk het morgen wel. Ik zal een cd mee nemen
Haha, ja, dat is altijd een goed alternatief. Ik val altijd in slaap in de MRI.
__________________
you're not my demographic
Oud 29-06-2010, 13:29
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Hai Onslow.
Goedenmiddag! Alles wel?

Ik 'geniet' van mn vrije dag. Nog beetje bijkomen van het afgelopen weekend en zo maar eens wat opruimen . Mn fiets staat ook nog op het station, zo maar eens die kant uit hollen gok ik; meteen wat actiefs gedaan.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence

Laatst gewijzigd op 29-06-2010 om 13:39.
Oud 29-06-2010, 13:31
Verwijderd
Ik heb geen zin meer en behoefte aan een verandering van uitzicht en er is hier echt helemaal niemand dus ik ga naar huis en daar verder werken
Oud 29-06-2010, 13:31
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Sarah, jij doet toch wel eens farmville he? Wat moet ik me precies voorstellen bij een Lama die "23% ready" is?
__________________
you're not my demographic
Oud 29-06-2010, 13:32
Verwijderd
Citaat:
Sarah, jij doet toch wel eens farmville he? Wat moet ik me precies voorstellen bij een Lama die "23% ready" is?
Oh al een tijdje niet meer. Maar ik denk dat de lama wol aan het maken is. Heb je hem sinds gisteren? Dan kun je over drie dagen wol oogsten
Oud 29-06-2010, 13:36
Verwijderd
Citaat:
Pfff, veel te dure en leuke salsales (één van vijf) afzeggen voor een kijkavond? ja/nee?
hoe gaaf is de kamer?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:00.