Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-07-2010, 23:40
Xeeby91
Xeeby91 is offline
Heey allemaal,

Ik zit met een groot probleem. Ik had een vriend, hij was t helemaal voor mij, echt de ware. We hebben 2.5 jaar wat gehad, met ups en downs. Maar ik weet wel zeker dat ik bij hem wil zijn, de rest van mijn leven.

Als je t over downs hebt, tussen mijn vriend en mij ging t even niet goed. Ik woon in Limburg hij in Zuid-Holland dus we konde er ook niet steeds voor elkaar zijn. Dus ik wilde hier vrienden zoeken, want die heb ik niet veel. Dat liep nogal uit de hand toen die jongen gevoelens voor me kreeg, en ik later voelde dat ik ook wat voelde. Maar wat ik voelde wilde ik helemala niet voelen want ik had een vriend waar ik zielsveel van hou. Ik met mijn domme kop liet de gevoelens alleen maar erger worden en mn vriend kwam erachter.

Hij kwam t weekend bij mij, van vrijdag tot maandag. Hij wist t al van die andere jongen maar zei niks. We waren zaterdag naar de kermis gegaan, was allemaal nog leuk en aardig. Zondags kregen we ruzie, ben toen met mn boze kop in bad gegaan en toen ik terug kwam hebben we elkaar zitten negeren, gingen boos naar bed. Maandag vroeg op omdat hij naar school moest en vroeg de trein moest hebben. Ik had hem eten gemaakt, toen hij weg wilde gaan zei ie nog: Wil je nog n kus? Ik zo: Ja natuurlijk. 2 kussen volgde maar gingen wel met ruzie uit elkaar. Toen smste ik hem van: Kon je nou niet weggaan zonder ruzie? ( ik wist toen nog niet dat hij het wist ) waarop hij boos reageerde dat hij alles al wist. Ik schrok, ik wist t. Maar vertelde dit per sms. Waarop meteen luidde dat ie niet met me verder wilde.

Ik was gebroken, kapot van verdriet. Kon echt alleen maar huilen. Het beste wat ik had, had ik verpest. Die donderdag ging ik naar hem toe, we hebben gepraat, ik heb flink gehuild. Maar het hielp niet. Hij moest toch een handtekening van me. Ik vroeg m om nog na te denken over ons en dat zou ie doen, ik zette de handtekening. Hij bracht me naar de bus en ik vroeg nog op om een kus. Die kreeg ik, en die kus was zo liefdevolle. Ik ging met een fijn gevoel naar huis. Die dag erna zou ie me laten weten of ie verder met me wilde. Ik had zo'n goede hoop na ons gesprek en die kus. Maar niets bleek minder waar. Hij wilde niet meer. Weer was ik kapot en kon ik alleen maar huilen.

Echter bleek die vrijdag dat die ene jongen niet echt gevoelens had, maar een opdracht was van een kennis van mij. Mijn relatie moest stukgaan. En als ik iets niet wil is dat andere medeplichtig zijn aan het verpesten van mijn relatie.

Voor de buitenwereld verberg ik t. Iedereen denkt dat ik happy ben. Ik doe alsof ik naar andere jongens kijk en of ik andere jongen wil. Maar ik wil niemand anders. Niemand is beter dan wat ik had. En ik kan t maar niet loslaten.

Hij is echt nog steeds woedend op me. Ik heb alles geprobeert wat kon. Maar ik wil gewoon nog 1 ding proberen, maar weet niet wat. Ik wil hem overtuigen van mijn liefde voor hem.

Tips hoe ik hem kan overtuigen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-07-2010, 08:11
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik volg een paar dingen in je verhaal niet.

Je zegt gevoelens voor de andere jongen ontwikkeld te hebben, maar heb je ook wat met hem gedaan? Gezoend of meer? Want zo ja, dan kan ik het heel goed begrijpen dat je gedumpt bent.
Als je niets met je gevoelens gedaan hebt, dan snap ik je vriend juist weer niet. Dat zijn juist dingen waar je over moet praten en die een opwelling kunnen zijn en zo weer over gaan.

Dan heb je het nog over een handtekening. Waarom in godsnaam moet je iets ondertekenen en wat? Is er iets zo belangrijks dat hij per sé een handtekening van je nodig heeft?

En verder vind ik die 'kennis' van je ontzettend zielig. Sowieso mensen die bewust de relatie van een ander kapot proberen te maken op zo'n manier.

Ik denk dat je vooral moet praten, duidelijk maken hoe dingen zitten. Wat je ermee wilt doen en hoe je de toekomst ziet. Van wat ik lees ligt het toch echt in zijn handen allemaal nu.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2010, 10:36
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
Wat een klote kennis heb je, zeg! Een relatie expres kapot maken. Maar ik snap idd ook niks van die handtekening, waarom moet dat? En... ja verder, enige wat je kan doen is het er met hem over hebben, dat hij alles is en dat je zielsveel van hem houdt en niet van die kennis. Die kennis erbij betrekken lijkt me geen goed idee, laat die, niks meer mij te maken hebben als je t mij vraagt. Wat een naaistreek.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2010, 11:21
Xeeby91
Xeeby91 is offline
Heey,

Bedankt voor de reacties! Ik heb niks met mijn gevoelens gedaan, maar wel is t zo dat er meer dingen tussen ons is gebeurt. Maar er is nooit echt iets gebeurd want mijn hart ligt bij hem.

En die handtekening was voor bankrekening. Ik heb daar en tijdje gewoond en we dachten dat we vanaf dat moment voor altijd zouden samen zouden wonen. Niet dus. Ik ging weer thuis wonen. Maar hij wilde het dus weer op zn eigen naam laten zetten. wat ook wel logisch is.

Hij is té woedend, hij wil niet met me praten, en omdat ie zover weg is kan ik niet telkens aan de deur gaan staan ofzo. Heb mailtjes gestuurd, heb verhalen geschreven over ons, heb een mooi filmpje gemaakt, heb mijn stem opgenomen en het 1 en ander gezegd.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2010, 11:55
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Je kunt je (ex-)vriend misschien beter eerst 'n beetje af laten koelen, dan is 't ook gemakkelijker om 't met 'm uit te praten. Laat 'm weten dat hij de enige is voor jou, maar 't is verder aan hem of hij dat gelooft en wat hij daarmee doet. Ik zou nog niets vertellen over die kennis, anders lijkt 't alleen maar alsof je de schuld van je af probeert te schuiven. Hij is natuurlijk nog steeds kwaad, dat maakt 't moeilijker voor hem om je te geloven.

Ik vind 't trouwens heel knap dat jullie al 2,5 jaar iets hebben met zo'n afstand tussen jullie in . Ik ben zelf ook meestal in Zuid-Limburg (en soms in Noord-Brabant), terwijl m'n vriend in Zuid-Holland woont. Hopelijk komen we net zo ver als jullie!
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 14-07-2010, 12:01
Xeeby91
Xeeby91 is offline
Ik heb mijn vriend meteen verteld van die kennis. Ik ben eerlijk tegen hem. Maar hij gelooft dat niet echt.

Ik heb ook 1 jaar bij hem gewoond omdat het niet goed ging tussen ons en ik wist dat het fout zou gaan als ik weer thuis zou gaan wonen toen zei ik nog tegen m: Schatje, zorg ervoor dat t niet uitgaat tussen ons. Toen heeft ie me dat beloofd. Maja, hij heeft wel meer beloftes gebroken.

Ik wil hem zo graag even met rust laten, en dat lukt een paar dagen en dan wordt ik gewoon gek. Ik ben niet zo dom om 2.5 jaar relatie weg te gooien. Ik zou dat nooit zo makkelijk doen.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2010, 12:16
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
Citaat:
Ik heb niks met mijn gevoelens gedaan, maar wel is t zo dat er meer dingen tussen ons is gebeurt. Maar er is nooit echt iets gebeurd want mijn hart ligt bij hem.
Heb je nou wat met die ander gedaan of niet?

Wat verandert dat gedoe met die kennis aan het feit dat jij gevoelens kreeg voor een ander? En hij heeft er niet voor gezorgd dat het uitging, jij bent degene met gevoelens voor iemand anders, nogal ehh vreemd om dan te zeggen dat hij beloftes breekt.

Hoe weet hij dat jij iets voor een ander voelt als jij hem dat niet hebt verteld?
Met citaat reageren
Oud 14-07-2010, 12:30
Xeeby91
Xeeby91 is offline
Ik heb veel gedaan maar ik heb nooit iets met een ander gedaan.

Mijn ex is ook niet de liefste geweest, ik weet ook het een en ander. En als onze relatie nog een kans krijgt moeten er dingen zeker anders gaan anders zou het weer misgaan.

En mijn vriend vertrouwde mij blijkbaar niet, hij heeft mijn msn gesprekken gelezen met die jongen.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2010, 12:47
Xeeby91
Xeeby91 is offline
Niemand meer die me wilt helpen?
Met citaat reageren
Oud 15-07-2010, 13:12
hardcore boy
hardcore boy is offline
luister het beste wat je kan doen is hem een tijdje laten rusten. kijk om je heen ga naar vriendinnen.
of ga weer eens uit ga op vakantie. dat kun je het beste doen. even rust als al de emoties weg zijn.
is het ook makkelijker om er met elkaar over te praten. bij mij is het ook net over. en ik heb het opgelost door het te laten rusten en nu zijn we gewoon maatjes. mijn advies laat het even rusten en praat dan met hem. goodluck
Met citaat reageren
Oud 15-07-2010, 14:03
Xeeby91
Xeeby91 is offline
Ja, dat zijn mn zwager ook al. Maar het is zo moeilijk. En ik heb hem met rust gelaten, maar dan had ik toch weer t idee dat ik hem moest laten weten dat ik er nog ben en dat ik hem mis. Ik denk niet dat we hier uitkomen, ook niet als goeie vrienden... En ik denk ook niet dat ik dat kan, ik wil hem als mijn vriend... ik wil met hem zijn... Maja, als het alleen van mijn kant komt heb ik niks te willen.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2010, 17:53
Henck
Avatar van Henck
Henck is offline
Een beetje promiscuïteit op zijn tijd kan geen kwaad, dunkt me
Met citaat reageren
Oud 15-07-2010, 18:08
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
Citaat:
Een beetje promiscuïteit op zijn tijd kan geen kwaad, dunkt me
Wat lekker verwoord
Met citaat reageren
Oud 15-07-2010, 18:23
Xeeby91
Xeeby91 is offline
Een beetje promiscuïteit op zijn tijd kan geen kwaad, dunkt me


Hoe bedoel je dat Henck?
Met citaat reageren
Oud 16-07-2010, 17:04
Xeeby91
Xeeby91 is offline
Zegt Henck of iemand anders nog iets? :$
Met citaat reageren
Oud 16-07-2010, 21:34
Verwijderd
Wat wil je meer horen dan dat je het even moet laten rusten?
Niemand hier zal je met droge ogen gaan adviseren om tegen beter weten in contact te blijven zoeken.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2010, 22:23
Xeeby91
Xeeby91 is offline
Ik laat t al 6 weken rusten. Ik ga er aan onderdoor. Slaap niet, doe steeds of alles goed is, heb hoofdpijn, geen levenlust meer. Het klinkt allemaal dramatisch maar ik ben op. Heb al hulp voor mezelf gezocht.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2010, 22:35
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
langer laten rusten.
je kan heel boos en verdrietig zijn maar jij bent uiteindelijk degene die gevoelens heeft gekregen voor een ander. En het ziet er niet naar uit dat hij je snel gaat vergeven.
Je hoeft niet te doen alsof alles goed is en mag je best kut voelen liefde is niet 1 in dag over maar probeer een beetje vooruit te kijken, zoek afleiding, ga iets doen met vriendinnen etc. en blijf niet teveel hangen in het jezelf ellendig voelen
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-07-2010, 23:47
Xeeby91
Xeeby91 is offline
Maar ik voel me ellendig. Ik heb iets laten gebeuren wat niet had mogen gebeuren. Nu 6 weken later voel ik me nog echt kut.

Ik heb vrijdagavond nog ruzie gemaakt met de vriendin van mn beste vriendin ( lesbisch ). Aan de ene kant luchtte dit op, omdat ik mn woede kwijt kon. Maar aan de andere kant voel ik me echt kei rot omdat het de vriendin is van mn beste vriendin, daar wil ik echt geen ruzie meemaken.

Maar ik mis mn ex dus enorm. Maar hoe kan ik hem nou vergeten? Afleiding helpt maar even...
Met citaat reageren
Oud 19-07-2010, 00:32
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Zoiets gaat echt niet binnen een paar weken weg hoor en ruzie met vrienden zoeken gaat je ook niet helpen, want nu voel je je daar weer rot over.

Ga sporten, neem een Zumba les, volg het appel dieet (want dan kun je alleen aan eten denken), ga naar een pretpark met een buts vrienden, ga een avondje uit en drink wat (WAT, niet veel), ga bunjeejumpen/skydiven/iets anders engs, laat een piercing zetten (geen tattoo, daar krijg je spijt van ivm associaties en een piercing is iets makkelijker weg te halen ), neem een nieuw kapsel, het liefst iets drastisch, laat je hele lichaam harsen, leer spaans/duits/frans/italiaans/russisch/een andere moeilijke taal, lees de bijbel/koran/ander heilig boek, zoek een hobby (koekjes bakken ofzo), begin (opnieuw) alle Harry potter boeken te lezen, probeer verschillende make up stijlen bij jezelf en wat vriendinnen, hou een beautydag, zoek een lading slechte comedy's uit en ga die kijken met een grote bak popcorn, volg een dramales, ga bij je familie op bezoek, schrijf het van je af dmv een boek, gedichten, songteksten, wat je wil.

Ik heb je nu toch wel afleidingen gegeven, denk ik zo
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2010, 09:02
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Dit is echt heel vervelend inderdaad. Maar wat ik niet volledig begrijp; je hebt gevoelens gekregen voor iemand anders, maar er vervolgens niet (NIETS?) mee gedaan.. Wat wéét die vriend dan exact? En hóe weet hij het?

Gevoelens krijgen voor een ander is kwetsend, maar niets om boos over te kunnen worden. Je kunt teleurgesteld zijn en het kan een reden zijn om een relatie te verbreken. Maar gevoelens zijn niet volledig te sturen en het feit dat je er niets mee gedaan zou hebben, pleit enkel voor jouw loyaliteit richting je ex.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2010, 15:13
Xeeby91
Xeeby91 is offline
Heeey,

Ik heb inderdaad er niks mee gedaan. Omdat ik mijn vriend had en ook niet kwijt wou. Ik wist als ik 1 misstap zou begaan dat ik m zou kwijtraken daarom deed ik niks. Maar voor hem was de misstap al té groot. Mijn ex weet alles omdat ik puur eerlijk tegen m wil zijn en niks wil achterhouden, en hij weet t doordat hij bij toevallig mijn msn-gesprek had gelezen met hem. Waar ik met hem had gepraat over die gevoelens.

Citaat:
Gevoelens krijgen voor een ander is kwetsend, maar niets om boos over te kunnen worden. Je kunt teleurgesteld zijn en het kan een reden zijn om een relatie te verbreken. Maar gevoelens zijn niet volledig te sturen en het feit dat je er niets mee gedaan zou hebben, pleit enkel voor jouw loyaliteit richting je ex.
Dat dacht ik ook al, Was al trots op mezelf dat ik t goed onder controle had gehouden.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2010, 15:24
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
lol @ LP

En tja, het is zoals het is, ik denk niet dat daar wat aan te veranderen is.
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Met citaat reageren
Oud 03-08-2010, 01:00
Lotte
Avatar van Lotte
Lotte is offline
Hoezo wilde die kennis per se dat jullie relatie uitging? Zit daar een bijzondere reden achter? Vind het vrij vreemd.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2010, 22:21
Xeeby91
Xeeby91 is offline
Nou, die kennis mocht hem niet zo. Ze hadden elkaar 1 keer ontmoet en nooit meer en vanaf toen was het altijd: Die stomme rotterdammer dit, die stomme rotterdammer dat.. Ik denk dat mn kennis mij te goed vond voor hem. Maar das niet zo.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-08-2010, 01:53
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Zet 'm uit je hoofd. Zo te horen heeft die relatie z'n tijd gehad. Hij kan je gewoonweg niet meer vertrouwen; daarom wil die gewoon geen contact meer met je.

Denk eerlijk dat je eerst aan jezelf moet werken; 'geen levenslust meer' op jonge leeftijd is niet echt een goed iets, en als je als een vampier je geluk van andere mensen moet hebben, is het niet zo raar dat je je ingaf met andere jongen(s).

In langere relaties kan 't gebeuren dat je af en toe gevoelens krijgt voor een ander; dat is menselijk. Dan is het een kwestie van sterk en loyaal zijn om dat af te kappen. Als je dat niet kan, begin geen relaties.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2010, 11:41
Eind-Baas
Eind-Baas is offline
Er zijn zat anderen jongens.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Gevoelens voor een ander, wat moet ik doen?
Mitch8598
6 15-01-2016 13:03
Liefde & Relatie je hebt gevoelens voor een familielid?
missDraakkie97
26 19-01-2005 14:27
Liefde & Relatie gevoelens voor een ander dan je vriend(in)
Maurice
16 13-07-2004 09:00
Liefde & Relatie mijn vriend was verliefd op een ander...(en zij op hem)
Kuona
7 28-09-2003 19:28
Liefde & Relatie vervangen voor een andere jongen
Verwijderd
8 20-06-2003 16:01
Liefde & Relatie gevoelens voor een ander, maar er niks mee doen
miekmuis
14 21-03-2003 17:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:43.