Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-08-2014, 21:25
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben op zoek naar een fijne bodylotion voor mijn droge huid. Ik gebruikte altijd die van Vaseline Intensive Rescue met kamille maar die is niet meer verkrijgbaar. Ik heb een tijdje baby bodylotion gebruikt maar m'n vriend vind me dan naar baby stinken Ik heb nu Dove maar die vind ik lastig uitsmeren en ook niet echt bijzonder.

Ik zoek dus iets voor een droge huid, met een niet te sterke geur maar liefst niet helemaal geen geur en een die makkelijk smeert en snel intrekt dus geen dikke body butters enzo. Liefst ook nog een beetje betaalbaar. Iemand een idee of ben ik te veeleisend?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-08-2014, 23:04
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik zou gewoon zeggen dat mijn vriend dan pech heeft als hij daarover gaat zeuren

Maargoed. Je hebt tegenwoordig die vaseline intensive care sprays die snel intrekken, is dat niet wat voor je?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 26-08-2014, 23:06
Miss.Jazz.
Avatar van Miss.Jazz.
Miss.Jazz. is offline
Of de onder-de-douche-bodylotion van Niveau.
Ideaal, insmeren onder de douche en dan afspoelen. En na het douchen is je huid heerlijk zacht.
Alleen je douchebak wordt er wel glad van als je het niet goed wegspoelt!
__________________
Meetwaterkan.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2014, 10:24
Hazel
Hazel is offline
Ik zou eens iets van The Body Shop proberen.
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Met citaat reageren
Oud 27-08-2014, 11:27
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ben met Jazz, die onder de douche is echt handig, inderdaad wel uitkijken dat je je nek niet breekt (volgens mij staat dat zelfs op het flesje). Neem wel altijd de witte variant, ik heb namelijk het idee dat de blauwe varianten van Nivea niet zo lekker uitsmeren. Ik gebruik zelf de bodylotions die ik heb staan en dus ooit heb meegejat uit mijn oude huis of hotels, maar sinds kort heb ik een olie van Rituals die ook erg lekker is en snel intrekt. Sowieso spullen van Rituals
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2014, 18:47
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Maar die witte is voor een normale en die blauwe eigenlijk voor een droge huid. Zou dat dan wel voldoende werken? Die sprays zijn er volgens mij ook niet meer voor een droge huid maar ik ga eens kijken!

Edit: die site van vaseline word ik nou ook niet echt veel wijzer van geloof ik Misschien maar eens in de winkel kijken en gewoon wat proberen al heb ik al zoveel geprobeerd wat ik uiteindelijk weer weg kan gooien of geven omdat het niet bevalt.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...

Laatst gewijzigd op 28-08-2014 om 18:54.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2014, 11:49
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Het lijkt me dat je bij de Vaseline sprays de Essential Moisture moet hebben, want die is voor de gevoelige huid. Overigens zijn Vaselineproducten natuurlijk allemaal gemaakt om de droge huid te verzorgen, dus op dat punt zit je sowieso goed.

En tja, je kunt er niet anders achter komen of een product goed werkt dor deze uit te proberen! Misschien kun je van een product wat je wilt gaan uitproberen eerst een mini kopen -als die er zijn-. Of ga naar een wat luxere drogisterij en vraag om productmonsters. Soms kun je via de website van de fabrikant ook monsters aanvragen.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 29-08-2014, 14:14
Miss.Jazz.
Avatar van Miss.Jazz.
Miss.Jazz. is offline
Citaat:
Maar die witte is voor een normale en die blauwe eigenlijk voor een droge huid. Zou dat dan wel voldoende werken? Die sprays zijn er volgens mij ook niet meer voor een droge huid maar ik ga eens kijken!
Ik heb de blauwe en ik vind 'm erg fijn!
Heb zelf ook een droge huid en het voelt altijd goed als ik de douche uitkomt.
Het fijnste vind ik dat je na het afdrogen gelijk wat warms aan kunt trekken en dan niet nog eens in je naksie moet insmeren, dan vind ik het effect van een lekkere warme douche weg.
__________________
Meetwaterkan.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:47.