Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-03-2003, 20:02
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
kent iemand deze? of heeft iemand hier zelf gezeten. ik word daar binnenkort waarschijnlijk aangemeld voor dagbehandeling 3 hele dagen in de week.


daar krijg ik dan ook iets van psychomotorische therapie????

wie heeft hier ervaring mee?

oh ja ik ga daarheen omdat ik vroeger sexueel misbruikt ben, hier heel erg last van heb, ik vaak dissocieer, ik dwangstoornis heb, ik adhd heb, last heb van agressie en hele erg woede uitbarstingen. heel wat dus.


maar heeft iemand ervaring met deze kliniek? het is volgens mij een ziekenhuis ook............mmm......hoop dat ik wat van iemand hoor vind t allemaal heel erg eng
__________________
Wat heb je aan mensen die je alleen kunt benaderen met de juiste woorden?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-03-2003, 09:28
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Psychomotorische therapie (PMT) is een soort gym, waarbij je jezelf dingen aan gaat leren in een groep. Dan ben je met zijn allen aan het voetballen en dan krijg jij plotseling de taak om iets aan het spel te veranderen, of juist de leiding te nemen in het spel.
Ik heb het ook gehad en ik vond het 1 van de leukste therapie-en Maar wel moeilijk

Liefs

Eendje
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 12:09
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
Eend schreef:
Psychomotorische therapie (PMT) is een soort gym, waarbij je jezelf dingen aan gaat leren in een groep. Dan ben je met zijn allen aan het voetballen en dan krijg jij plotseling de taak om iets aan het spel te veranderen, of juist de leiding te nemen in het spel.
Ik heb het ook gehad en ik vond het 1 van de leukste therapie-en Maar wel moeilijk

Liefs

Eendje
oh wat eng zeg lijkt me dat, maar toch ergens best wel leuk of niet? en is dat alleen maar gymmen? gewoon iets met bewegen. Wie leide dat dan? gewoon leiders zeg maar en die bepalen wat je moet doen? ik snap niet hoe zoiest tijdens zon therapie werkt. Stel nou dat ik op zon moment een of andere woede uitbarsting krijg, wat doen hun dan? gewoon kwaad worden en mij tegen de muur zetten net als op school of doen hun anders? Want ik word juist heel snel kwaad tijdens spelen, en in groepsverband.....sjonge ik wil dat niet het lijkt me eng.
__________________
Wat heb je aan mensen die je alleen kunt benaderen met de juiste woorden?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:33.