Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-05-2003, 14:41
juliettebinoche
Avatar van juliettebinoche
juliettebinoche is offline
Ik weet niet of iemand anders dit ook heeft, maar ik heb echt al JAREN en JAREN (ik kan me niet herrineren dat het ooit anders was) een hekel aan kinderen.. (baby's, kleuters, peuters..)
Ik zelf ben enigst kind.. gelukkig.. dus het is niet zo dat ik gewoon een hekel heb aan mijn broertje ofzo.
Maar ik haat en walg echt van kinderen. Zet mij niet bij een paar kinderen neer, dan irriteer ik me rot en zou ik ze het liefst allemaal een schop verkopen..
Je denkt nu misschien dat ik dit verzin of me aanstel, maar zo VOEL ik me wel, en zo denk ik ook.

Iedereen vind me natuurlijk vet gaar, als vriendinnen het over kindjes hebben en ik meteen zo'n IEW uitdrukking heb, of er gewoon walgend aan denk.
Nahja, het lijkt me overbodig te zeggen dat ik geen moedergevoelens koester, nooit oppas, geen kinderen wil enzow.

Wie heeft dit ook? Of kan er iets nuttigs over zeggen?
__________________
http://roospleonasmes.blogspot.com | ~rosacrouch
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-05-2003, 14:50
CoveredEyes
Avatar van CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Ik heb dt niet. Misschien wel het tegenovergestelde...
Enig id hoe het komt?
__________________
And I'll be holding your hand 'cause it's never too late!
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 14:57
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
ik heb dit ook niet...
en ik kan het me ook niet voorstellen, sorry....
maar het is toch geen echte ramp?
gewoon geen kinderen nemen later.
-xxx-
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 15:01
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
ik heb het niet. srry kan je neit helpen
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 15:02
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
maarre sinds wanneer heb je het.. had je het ookal toen je zelf een kind was?
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 15:05
juliettebinoche
Avatar van juliettebinoche
juliettebinoche is offline
Citaat:
dyfusica schreef op 03-05-2003 @ 16:02:
maarre sinds wanneer heb je het.. had je het ookal toen je zelf een kind was?
Ik denk vanaf het moment dat ik mezelf geen kind meer vond, zal maar zeggen.
Ik had geen hekel aan mezelf als kind.. of aan mijn vriendinnetjes..
__________________
http://roospleonasmes.blogspot.com | ~rosacrouch
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 15:07
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
hoe denk je over ouderen en mensen die anders dan jou leven
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 15:09
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Neej, ik kan me het ook totaal niet voorstellen, ik kan juist heel goed met kinderen.
De enige verklaring die ik kan vinden is omdat je enigskind bent. Dat je misschien vroeger te weinig met kinderen in aanraking bent gekomen en dat je altijd met oudere kinderen/mensen omging. Kan dat kloppen?
__________________
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 15:15
Angeles
Angeles is offline
Ik ben ook enig kind, maar ik heb het totaal niet. Ik kan me er ook totaal niks bij voorstellen. Dat je niks met kinderen hebt of ze misschien niet zo leuk vindt, okee, maar dat je er op zo'n manier van walgt...tja, dat vind ik eerlijk gezegd best ver gaan.

Je hebt er trouwens vooral jezelf mee, kinderen zijn er nou eenmaal en je zo ergeren kost een hoop energie. Het zou dus alleen voor jezelf al prettig zijn als je wat verdraagzamer zou worden, maar aangezien ik je probleem totaal niet herken, zou ik ook niet weten hoe je dat aan moet pakken.
__________________
Susan
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 15:15
juliettebinoche
Avatar van juliettebinoche
juliettebinoche is offline
Citaat:
dreen schreef op 03-05-2003 @ 16:09:
Neej, ik kan me het ook totaal niet voorstellen, ik kan juist heel goed met kinderen.
De enige verklaring die ik kan vinden is omdat je enigskind bent. Dat je misschien vroeger te weinig met kinderen in aanraking bent gekomen en dat je altijd met oudere kinderen/mensen omging. Kan dat kloppen?
Hmm.. misschien.
Ik ging wel met leeftijdsgenootjes om enzow, maar idd, ik ging altijd veel liever met oudere en volwassenere mensen om..
wat een onthulling!
__________________
http://roospleonasmes.blogspot.com | ~rosacrouch
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 15:16
juliettebinoche
Avatar van juliettebinoche
juliettebinoche is offline
Citaat:
dyfusica schreef op 03-05-2003 @ 16:07:
hoe denk je over ouderen en mensen die anders dan jou leven
ouderen? leuk, aardig, lief..
mensen die anders dan ik leven? wie leeft er NIET anders dan ik?
__________________
http://roospleonasmes.blogspot.com | ~rosacrouch
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 15:17
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
juliettebinoche schreef op 03-05-2003 @ 16:16:
ouderen? leuk, aardig, lief..
mensen die anders dan ik leven? wie leeft er NIET anders dan ik?
sorry dan weet ik het ook neit meer
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 15:17
juliettebinoche
Avatar van juliettebinoche
juliettebinoche is offline
Citaat:
Angeles schreef op 03-05-2003 @ 16:15:
Ik ben ook enig kind, maar ik heb het totaal niet. Ik kan me er ook totaal niks bij voorstellen. Dat je niks met kinderen hebt of ze misschien niet zo leuk vindt, okee, maar dat je er op zo'n manier van walgt...tja, dat vind ik eerlijk gezegd best ver gaan.

Je hebt er trouwens vooral jezelf mee, kinderen zijn er nou eenmaal en je zo ergeren kost een hoop energie. Het zou dus alleen voor jezelf al prettig zijn als je wat verdraagzamer zou worden, maar aangezien ik je probleem totaal niet herken, zou ik ook niet weten hoe je dat aan moet pakken.
Het is ook niet echt alsof ik dit voor mijn lol doe.
Het gevoel is er, de irritatie is er..
Daar kan ik toch niet zoveel aan doen?
__________________
http://roospleonasmes.blogspot.com | ~rosacrouch
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 15:18
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
juliettebinoche schreef op 03-05-2003 @ 16:15:
Hmm.. misschien.
Ik ging wel met leeftijdsgenootjes om enzow, maar idd, ik ging altijd veel liever met oudere en volwassenere mensen om..
wat een onthulling!
tis dus denk ik een combinatie van enigskind en gewoon je karakter enz.

Maare heb je er echt problemen mee eigenlijk?
__________________
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 15:20
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
ehh heb je slecte ervaringen met kleine kinderem/
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 15:21
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
juliettebinoche schreef op 03-05-2003 @ 16:17:
Het is ook niet echt alsof ik dit voor mijn lol doe.
Het gevoel is er, de irritatie is er..
Daar kan ik toch niet zoveel aan doen?
Hoort u mij dat zeggen, mevrouw?

Het wil alleen niet zeggen dat je je erbij neer moet leggen, want zoals ik al zei, je hebt puur jezelf er maar mee. Vind je het zelf prettig leven zo?

Ik hoop voor je dat er iemand reageert die zich erin herkent en weet wat je er mee moet doen.
__________________
Susan
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 15:22
Angeles
Angeles is offline
Zoek eens op www.kindervrij.nl en kindervrij.pagina.nl, daar vind je denk ik wel mensen die hetzelfde hebben als jij.
__________________
Susan
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 15:31
Verwijderd
nou, ik heb dat absoluut niet.. ik ben dol op van die kleine kinderen.. maargoed. uhm.. ik denk wel dat het komt omdat je enig kind bent.. en vriendin van mij is ook enig kind en kan ook absoluut niet met mijn schattige *kots* zusje van 9 opschieten, terwijl de rest van mijn vriendinnen dat wel redelijk kunnen.. ik denk dat het daaraan ligt..
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-05-2003, 15:38
Angeles
Angeles is offline
Ik denk niet dat het daaraan ligt, want er zijn zat enig kinderen die kleine kinderen heel erg leuk vinden. Volgens mij zit het gewoon in je karakter en het maakt ook niks uit, want je hoeft kleine kinderen ook helemaal niet per se leuk te vinden, net zo min als dat je dieren of bejaarden of wat dan ook leuk MOET vinden.

Je moet alleen uitkijken dat het geen negatief stempel drukt op je leven. Misschien zit je zelf gewoon niet goed in je vel en is je irritatiedrempel daardoor heel erg laag of zo.
__________________
Susan
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 15:58
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Dat soort dingen hebben te maken met:
- Je karakter (dus hoe je bent)
- Gebeurtenissen (bijv. je neefje van 3 maanden heeft over je heen gekotst, sindsdien heb je een hekel aan kinderen. Of je buurmeisje heeft bloemen voor je geplukt, dat vind je erg leuk
- Omstandigheden (Dus of je enigskind bent, of je in een kinderbuurt opgroeit)

Dus dat betekend dat niet standaard alle enigskinderen een hekel hebben aan kleine kinderen en niet iedereen die in een kinderbuurt opgroeit vind kinderen later ook nog leuk.

Mja, dat heb ik nu ff bedacht, eventuele aanvullingen of opmerkingen zijn altijd welkom
__________________
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 15:58
PV
PV is offline
mwah niet zo ernstig, maar ik vind kleine kinderen/baby's etc alleen maar irritant eigenlijk.. ze kunnen niks fatsoenlijks en vallen je alleen maar lastig en dan ouders die er tegen praten alsof t hun huisdier is.. bah.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 16:04
Verwijderd
Citaat:
PV schreef op 03-05-2003 @ 16:58:
mwah niet zo ernstig, maar ik vind kleine kinderen/baby's etc alleen maar irritant eigenlijk.. ze kunnen niks fatsoenlijks en vallen je alleen maar lastig en dan ouders die er tegen praten alsof t hun huisdier is.. bah.
whahaha, met dat huisdier gedoe ben ik het wel eens eignelijk... doet me moeder altijd tegen me neefje en nichtjes van 4, 4 en 2 net alsof het een hond is..
'zit, zit, ja goedzo!! grote meid'
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 16:06
aboe
aboe is offline
Wat je daar hebt getypt, zou echt van mij kunnen zijn. Ik heb er ook een gruwelijke hekel aan!
Ik kan er totaal niet mee omgaan, tegen huilende kinderen kan ik niet..dan word ik zelf panish, en zou het liefst ze een klap verkopen. (hoe lullig dit ook klinkt)
Gelukkig zijn er in mijn omgeving geen kleine kinderen, anders zou het moeilijk worden want zou me echt moeten beheersen.

Damn ik heb altijd gedacht dat ik de enige was, vrienden van mij vinden dit soms ook raar. Maar goed,

Ja hier zul je verder vrij weinig aan hebben...maaruh.. ja..ik denk ik zeg het toch maar even

Aboe
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 16:11
juliettebinoche
Avatar van juliettebinoche
juliettebinoche is offline
Citaat:
aboe schreef op 03-05-2003 @ 17:06:
Wat je daar hebt getypt, zou echt van mij kunnen zijn. Ik heb er ook een gruwelijke hekel aan!
Ik kan er totaal niet mee omgaan, tegen huilende kinderen kan ik niet..dan word ik zelf panish, en zou het liefst ze een klap verkopen. (hoe lullig dit ook klinkt)
Gelukkig zijn er in mijn omgeving geen kleine kinderen, anders zou het moeilijk worden want zou me echt moeten beheersen.

Damn ik heb altijd gedacht dat ik de enige was, vrienden van mij vinden dit soms ook raar. Maar goed,

Ja hier zul je verder vrij weinig aan hebben...maaruh.. ja..ik denk ik zeg het toch maar even

Aboe
*kneels and bows* Hail..! I AM NOT ALONE!
__________________
http://roospleonasmes.blogspot.com | ~rosacrouch
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 17:24
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
aboe schreef op 03-05-2003 @ 17:06:
Wat je daar hebt getypt, zou echt van mij kunnen zijn. Ik heb er ook een gruwelijke hekel aan!
Ik kan er totaal niet mee omgaan, tegen huilende kinderen kan ik niet..dan word ik zelf panish, en zou het liefst ze een klap verkopen. (hoe lullig dit ook klinkt)
Gelukkig zijn er in mijn omgeving geen kleine kinderen, anders zou het moeilijk worden want zou me echt moeten beheersen.

Damn ik heb altijd gedacht dat ik de enige was, vrienden van mij vinden dit soms ook raar. Maar goed,

Ja hier zul je verder vrij weinig aan hebben...maaruh.. ja..ik denk ik zeg het toch maar even

Aboe
dan hebben we toch nog een groot verschil in karakter
spreek ik je binnenkort nog op msn?
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-05-2003, 18:10
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Ik kan me er ook totaal niet in vinden.
Ik ga zelfs aan de pabo studeren vanaf volgend schooljaar (als het goed is tenminste).
Ik ken meerdere mensen die kinderen niet leuk vinden, maar zulke walging als waarover jij spreekt heb ik nog nooit meegemaakt...
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 18:11
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
juliettebinoche schreef op 03-05-2003 @ 17:11:
*kneels and bows* Hail..! I AM NOT ALONE!

Ik heb er ook de schurft aan. Behalve dan de kindjes die ik persoonlijk ken, die vind ik enig. Maar de supermarkt-exemplaren zou ik het liefst doodtrappen.

Ik ben verder een supertante, maar ik moet er niet aan denken om er zelf een te hebben. De hele dag, iedere dag iemand die je aandacht opeist, en die van het niveau debiel of net daarboven is.

Niet praten, maar krijsen of jengelen. Op je klimmen, aan je hangen, je het bloed onder nagels vandaan jennen door niet mee te willen werken, overal aan zitten met hun fikken.

En je mag ze tegenwoordig niet eens meer lekker slaan....
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 19:47
kleinedraak
Stelletje dozen als je het toch niej hebt wrom reageer je dan?
Hey...ik heb ut ook ieder1 is zo weg van baby's maar ik haat ze gewoon. Ze kunnnen niks en lijken allemaal opelkaar!
Ik wil later les gaan geven op een school. Ieder1 zo: zul je wel zeker peuters willen. Neuh rot op man ik wil groep 7/8 of middelbare scholieren. baby's slapen en eten alleen maar en peuters doeb alles wat je zegt, Saai toch!
Ik wil zelf ook geen kids maar ik wil wel graag kinderen van een jaar op8 of ouder adopteren. maybe ook een optie voor jou???
*kuzz*+ groetjes
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 19:52
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
kleineghcdraak schreef op 03-05-2003 @ 20:47:
Stelletje dozen als je het toch niej hebt wrom reageer je dan?
ze vraagt niet alleen wie ook heeft, maar ook of er mensen raad kunnen geven. ik kan me voorstellen dat mensen die het herkennen wellicht betere raad kunnen geven, dat wil niet zeggen dat anderen dat niet mogen doen.
verder zal ik dat *stelletje dozen* maar negeren, want ik wordt niet zo graag doos genoemd

-xxx- wendy
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 20:48
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Mijn vriend heeft ook zoiets, maar dan volgens mij niet zo erg. Hij heeft het idee dat alle kinderen jengelend, verwend en vervelend zijn en tot niets in staat zijn dan zinloos geweld. Voor een deel snap ik het wel, want zoals sommige kinderen zich zomaar op straat gedragen kan gewoon echt niet; de dingen die ze roepen, het geweld dat ze toepassen... Echt erg soms.

Wel frustrerend, want ik had eigenlijk (veel later dan nu) kinderen gewild en als we bij elkaar blijven kan dat weleens een probleem worden met zijn kinderfobie...
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 21:17
elledc
elledc is offline
Ik erger me er ook wel aan, als ze krijsen en schreeuwen dan heb ik soms wel zin ze een "lap" te geven.
Een eigen kind hebben is anders natuurlijk maar nu zou ik er nog niet van willen hebben, al die verantwoordelijkheid en steeds bezig moeten zijn met een schreeuwend kind, bah nee is niks voor mij.

Waar ik nog een hekel aan heb is als mensen overdreven enthousiast doen over één of andere baby die net geboren is, alsof het een wonder is! Histerische mensen noem ik het, daar doe ik helemaal niet aan mee.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 21:46
elledc
elledc is offline
Citaat:
kleineghcdraak schreef op 03-05-2003 @ 20:47:
Stelletje dozen als je het toch niej hebt wrom reageer je dan?
Hey...ik heb ut ook ieder1 is zo weg van baby's maar ik haat ze gewoon. Ze kunnnen niks en lijken allemaal opelkaar!
Ik wil later les gaan geven op een school. Ieder1 zo: zul je wel zeker peuters willen. Neuh rot op man ik wil groep 7/8 of middelbare scholieren. baby's slapen en eten alleen maar en peuters doeb alles wat je zegt, Saai toch!
Ik wil zelf ook geen kids maar ik wil wel graag kinderen van een jaar op8 of ouder adopteren. maybe ook een optie voor jou???
*kuzz*+ groetjes
Waar heb jij leren schrijven?
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 21:51
Angeles
Angeles is offline
Volgens mij kun je ook geen kinderen van acht jaar adopteren, de maximale adoptieleeftijd is volgens mij zes (tenzij je meerdere kinderen tegelijk adopteert die broertjes en zusjes van elkaar zijn, dan worden er wel uitzonderingen gemaakt, maar daar ga ik bij jou maar even niet vanuit).
__________________
Susan
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 21:59
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
nee ik hou van kinderen.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 22:05
l0ve.Bel0w
Avatar van l0ve.Bel0w
l0ve.Bel0w is offline
Ik heb er ook last van. T klinkt echt heel erg naar enzo, alsof ik een kreng ben maar soms als zon koter me voorbij komt rennen heb ik zin hem te laten struikelen maar daar kan ik nix aan doen

en altijd als ik een baby hoor huilen dan wordt ik gek dan denk ik echt aaarggghh HOU TOCH OP!!!

ik heb ook al besloten dat ik maar geen kinderen moet nemen terwijl ik juist wel goed met me buurmeisjes van 6 kan omgaan .

vaag
__________________
<3
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 23:06
juliettebinoche
Avatar van juliettebinoche
juliettebinoche is offline
Ik vind meisjes ook minder erg dan jongetjes.. Vooral jongetjes.. IEWW..
Soms dan fiets ik gewoon over straat, rent er zo'n rotkind langs en die gooit gewoon een stuk hout naar me ofzo.. OHHHH.. dan wordt k zooow pissig.
Of van die kinderen die met van die supersoakers langs de weg staan.. En lol dat ze hebben als ze je raken.. ARGH!
*killkill*

Maar kijk, ik kan er best mee leven. Alleen is het nadeel dat ik gewoon OOK wel eens mijn gevoelens wil uiten en als er weer zo'n rotkind langskomt kan ik me gewoonweg niet inhouden.
En dan krijg ik rare reacties van mensen. Bdoel, meeste van mijn vrienden zijn er wel aan gewend.. Maar sommige zijn zó walgelijk Kind-Lievend, daar kan ik echt niet tegen..
Maahja..

Blij iig dat ik niet de enige ben..! *zucht van verlichting*

Ik sla geen kinderen ofzo hoor, ik scheld ze niet eens uit.. Voor het geval het net lijkt alsof ik allemaal kinderen mishandel.. Dat is dus niet het geval..
__________________
http://roospleonasmes.blogspot.com | ~rosacrouch
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-05-2003, 23:10
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 03-05-2003 @ 21:48:
Mijn vriend heeft ook zoiets, maar dan volgens mij niet zo erg. Hij heeft het idee dat alle kinderen jengelend, verwend en vervelend zijn en tot niets in staat zijn dan zinloos geweld. Voor een deel snap ik het wel, want zoals sommige kinderen zich zomaar op straat gedragen kan gewoon echt niet; de dingen die ze roepen, het geweld dat ze toepassen... Echt erg soms.

Wel frustrerend, want ik had eigenlijk (veel later dan nu) kinderen gewild en als we bij elkaar blijven kan dat weleens een probleem worden met zijn kinderfobie...

Dan zou ik nog eens heel goed gaan nadenken, want hij zal niet van gedachten veranderen.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 23:12
kiek
Avatar van kiek
kiek is offline
ik heb het ook een beetje
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 23:17
juliettebinoche
Avatar van juliettebinoche
juliettebinoche is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 04-05-2003 @ 00:10:
Dan zou ik nog eens heel goed gaan nadenken, want hij zal niet van gedachten veranderen.
Ik zou echt geen kinderen willen..
Ik bdoel, dat hou je van die "dingen"( sorry voor die benaming) en dan worden ze zelfstandig en haten ze je toch alleen maar.. En pas als ze 20 zijn gaan ze je mss accepteren/ waarderen.. Als dat uberhaupt gebeurd..

Neej, kinderen kosten alleen maar geld.. en leveren niks op.
(Ja, duh, liefde, maar die krijg ik meer dan genoeg van mijn katje! )
__________________
http://roospleonasmes.blogspot.com | ~rosacrouch
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 06:48
Quantes
Avatar van Quantes
Quantes is offline
Citaat:
juliettebinoche schreef op 04-05-2003 @ 00:17:
Ik zou echt geen kinderen willen..
Ik bdoel, dat hou je van die "dingen"( sorry voor die benaming) en dan worden ze zelfstandig en haten ze je toch alleen maar.. En pas als ze 20 zijn gaan ze je mss accepteren/ waarderen.. Als dat uberhaupt gebeurd..

Neej, kinderen kosten alleen maar geld.. en leveren niks op.
(Ja, duh, liefde, maar die krijg ik meer dan genoeg van mijn katje! )
ikheb dat gevoel ook.
gisteren nog, toen stapte ik in de trein en die zat helemaal vol met ouders, kinderen. toen ben ik gewoon op het balkon gaan zitten.
toen ik klein was moest ik altijd huilen als ik andere kinderen hoorde huilen.
__________________
Boe.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 11:56
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Ik heb ook een hekel aan 'kleine' kinderen...altijd maar krijsen, gillen en vreselijk domme dingen zeggen...en vooral bij deze generatie: een grote bek bij het minste of geringste. Ik erger me dan vooral aan dat krijsen en gillen...
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 11:58
Verwijderd
Nee hoor, hou wel van kinderen. heb verschillende oppasadresjes in de buurt hier, en vind het heerlijk , geld verdienen met verhaaltjes voorlezen
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 12:01
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
juliettebinoche schreef op 04-05-2003 @ 00:17:
Ik zou echt geen kinderen willen..
Ik bdoel, dat hou je van die "dingen"( sorry voor die benaming) en dan worden ze zelfstandig en haten ze je toch alleen maar.. En pas als ze 20 zijn gaan ze je mss accepteren/ waarderen.. Als dat uberhaupt gebeurd..

Neej, kinderen kosten alleen maar geld.. en leveren niks op.
(Ja, duh, liefde, maar die krijg ik meer dan genoeg van mijn katje! )
een kat is eig ook een kind.. alleen heeft een kat het nivo van een 6 jarige en groeit een kind naar een steeds hoger nivo
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 13:29
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 03-05-2003 @ 19:11:
Maar de supermarkt-exemplaren zou ik het liefst doodtrappen.
Wat moet ik me bij supermarktexemplaren voorstellen?

Citaat:
poesiefox schreef op 03-05-2003 @ 19:11:
en die van het niveau debiel of net daarboven is..
Je gebruikt hier een verouderde term. Tegenwoordig spreekt men van licht zwakzinnig, wat neerkomt op een IQ van 50 tot 70.

Citaat:
poesiefox schreef op 03-05-2003 @ 19:11:
Niet praten, maar krijsen of jengelen. Op je klimmen, aan je hangen, je het bloed onder nagels vandaan jennen door niet mee te willen werken, overal aan zitten met hun fikken..
Houd er wel rekening mee dat dit geen betrekking hoeft te hebben op kinderen in het algemeen. De manier waarop een kind zich gedraagt is afhankelijk van de manier waarop het is opgevoed, dus misschien is het beter om naar de manier van opvoeding van de ouders te kijken.

Citaat:
poesiefox schreef op 03-05-2003 @ 19:11:
En je mag ze tegenwoordig niet eens meer lekker slaan....
Waarom zou je dat dan per se willen?
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 14:26
Verwijderd
een hekel heb ik niet aan ze, maar ze zijn soms wel irritant
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 14:54
Chelsea
Chelsea is offline
ik heb eigelijk niks met kindertjes soms zijn ze wel lief maar ze doen me meestal niks. ik vind jongetjes kindjes wel leuker dan meisjes
__________________
*MaskedMage fan*
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 17:13
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 04-05-2003 @ 00:10:
Dan zou ik nog eens heel goed gaan nadenken, want hij zal niet van gedachten veranderen.
Misschien wel, misschien niet. Hij vindt zijn nichtje wel lief, dus misschien gaat het niet om kinderen in het algemeen. En misschien wil IK later wel helemaal geen kinderen meer. We zien wel...
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 18:15
In Your Room
Avatar van In Your Room
In Your Room is offline
hm ik heb niet echt een hekel aan ze ofzo, maar ik vind ze wel redelijk irritant en ik kan er ook absoluut niet mee omgaan ofzo (paar uitzonderingen daargelaten...)
__________________
And if rain brings winds of change, let it rain on us forever.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 19:11
skaapie
skaapie is offline
ik heb dit ook! en mijn vriendje ook...dus dat komt goed uit. we willen dus ook geen kinderen. veel mensen vinden dit raar maar jah..
dit komt gewoon om dat ik heel veel neefjes en nichtjes heb...een stuk of 26!
en ja...als je die allemaal moet vast houden en je ziet ze erg vaak huilen...tja...dan ga je je er echt wel aan ergeren!

veel liefs xxx skaapie
__________________
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 22:39
telluriet
Avatar van telluriet
telluriet is offline
Ik heb geen hekel aan kleine kinderen, maar:

- wel aan kleine kindertjes met een grote bek die neven en broers gaan halen als je er iets van zegt.
- huilende baby's / peuters / kleuters in bijvoorbeeld een winkel. Dan ga ik altijd meteen weg
__________________
"...kzit nu miss een uur op het forum en ik heb nu al een sgijthekel aan jou..."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal)
Verwijderd
226 27-11-2005 11:00
Lichaam & Gezondheid asperger-syndroom
niemand
26 03-02-2002 14:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:58.