Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-07-2018, 12:28
iemandyolo
iemandyolo is offline
Hoe hebben jullie seks? Met of zonder voorspel, en op welke volgorde?
__________________
Dont worry, Be happy
Oud 06-07-2018, 14:09
Driktrok
Driktrok is offline
Je begint te knuffelen, dan kussen en daarna strelen. Zo gaan we een tijdje verder. Dan begint het voorspel (pijpen, beffen, aftrekken, vingeren) tot we beide genoeg zin hebben en dan gaan we voorzichtig omver naar de echte seks. Dit duurt meestal tot ik ben klaargekomen en dan nog wat naspel (vooral knuffelen, kussen en strelen)
Oud 06-07-2018, 15:57
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Je begint te knuffelen, dan kussen en daarna strelen. Zo gaan we een tijdje verder. Dan begint het voorspel (pijpen, beffen, aftrekken, vingeren) tot we beide genoeg zin hebben en dan gaan we voorzichtig omver naar de echte seks. Dit duurt meestal tot ik ben klaargekomen en dan nog wat naspel (vooral knuffelen, kussen en strelen)
Komt je partner ook klaar? Of ben jij de enige die klaarkomt?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 06-07-2018, 20:51
jaap11
jaap11 is offline
Ik heb sex met m’n piemel🙃
Oud 06-07-2018, 21:18
Chocolate_god
Avatar van Chocolate_god
Chocolate_god is offline
Citaat:
Ik heb sex met m’n piemel🙃
Dat noem je geen seks maar mastruberen
Oud 06-07-2018, 21:31
Verwijderd
Je noemt het ook geen mastruberen.
Oud 06-07-2018, 22:14
Driktrok
Driktrok is offline
Citaat:
Komt je partner ook klaar? Of ben jij de enige die klaarkomt?
Meestal niet want ze is een moeilijke om te laten klaar komen. Is wel al een paar keer gebeurd maar dan moet ik echt wel mijn best doen
Oud 06-07-2018, 23:50
Verwijderd
Citaat:
Meestal niet want ze is een moeilijke om te laten klaar komen. Is wel al een paar keer gebeurd maar dan moet ik echt wel mijn best doen
Dus doe je maar niet je best
Oud 07-07-2018, 19:19
Arrow
Avatar van Arrow
Arrow is offline
Citaat:
Meestal niet want ze is een moeilijke om te laten klaar komen. Is wel al een paar keer gebeurd maar dan moet ik echt wel mijn best doen
Natuurlijk want dat heb je niet voor je vriendin, vrouw, fwb over
__________________
HANDTEKENING
Oud 07-07-2018, 19:38
Verwijderd
Citaat:
Dat noem je geen seks maar mastruberen
Zeg je ook weps? Rusp? Trafekken?
Oud 07-07-2018, 20:06
Verwijderd
Pasgetti!
Oud 07-07-2018, 20:09
Driktrok
Driktrok is offline
Citaat:
Natuurlijk want dat heb je niet voor je vriendin, vrouw, fwb over
Jawel?? Wie zegt dat nu? Als je niets zinnigs te zeggen hebt, zwijg dan hè!!
Oud 07-07-2018, 21:21
1337Gamer
1337Gamer is offline
Citaat:
Zeg je ook weps? Rusp? Trafekken?
Dat zeg ik toch, raps.
Oud 07-07-2018, 22:56
Arrow
Avatar van Arrow
Arrow is offline
Citaat:
Jawel?? Wie zegt dat nu? Als je niets zinnigs te zeggen hebt, zwijg dan hè!!
Je zegt dat zij niet vaak klaarkomt omdat je daar je best voor moet doen.

Zij komt niet vak klaar= Niet je best er voor gedaan= het niks kunnen schelen/ niet voor over hebben.
__________________
HANDTEKENING

Laatst gewijzigd op 07-07-2018 om 22:57. Reden: Het moest natuurlijk best zijn
Oud 08-07-2018, 07:46
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Je zegt dat zij niet vaak klaarkomt omdat je daar je best voor moet doen.

Zij komt niet vak klaar= Niet je best er voor gedaan= het niks kunnen schelen/ niet voor over hebben.
Het kan ook dat hij zijn best doet maar dat zij te gespannen is. Dit hoeft dus niet per se.
Oud 08-07-2018, 08:08
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Het kan ook dat hij zijn best doet maar dat zij te gespannen is. Dit hoeft dus niet per se.
Dan kan hij toch wat meer z'n best doen om haar te helpen ontspannen. Het lijkt niet niet bepaald leuk als hij altijd klaarkomt en zij het er maar mee moet doen omdat het "te veel werk" is.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 08-07-2018, 08:15
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Oh kom zeg, dat zegt hij toch helemaal niet? Hij heeft eerlijk toe dat het niet altijd lukt, niet dat hij het niet probeert.
Plus wie zegt dat seks niet goed is als niet beide partners klaarkomen? Niet alles draait om klaarkomen.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 08-07-2018, 08:26
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Meestal niet want ze is een moeilijke om te laten klaar komen. Is wel al een paar keer gebeurd maar dan moet ik echt wel mijn best doen
Nee Pluis, hij zegt dat het meestal niet lukt. Dus niet "soms niet", maar vaker niet dan wel.

Natuurlijk heb je gelijk dat seksualiteit draait om meer dan alleen klaarkomen, maar dit klinkt vooral als een goede deal voor hem. Hij komt klaar en men stopt. Vrouwen komen lang niet altijd klaar door penetratie en op basis van de informatie die hij zelf geeft verbaasd het me niet zo dat hij de enige is die klaarkomt...
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 08-07-2018, 10:19
Verwijderd
De tering; al die waardeloze waardeoordeeltjes gebaseerd op kut. Misschien mankeert de dame in kwestie wel wat, misschien wéét de dame in kwestie dat prima en misschien zegt de dame in kwestie na ploeteren op een gegeven moment 'Laat maar zitten, kom knuffelen'. Maar goed, NUANCE HE. Altijd lastig.
Oud 08-07-2018, 13:01
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Nouja ik ben zelf ook geen makkelijke op dat gebied. Ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf er ook lang niet altijd het geduld voor heb. Dus om het dan allemaal op een gebrek aan inzet van deze jongen te schuiven is niet aardig zonder dat we haar verhaal kennen (en z'n vriendin zit niet op het forum gok ik). Hij vertelt gewoon eerlijk hoe het gaat thuis, en dat is precies wat de TS vraagt.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 08-07-2018, 19:25
Driktrok
Driktrok is offline
Ik probeer wel mijn best te doen, want ik vind dat zij het ook verdiend om een orgasme te krijgen. Maar ze is nog jong en het lukt zeer moeilijk om haar echt te laten klaarkomen.
Oud 08-07-2018, 19:40
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik probeer wel mijn best te doen, want ik vind dat zij het ook verdiend om een orgasme te krijgen. Maar ze is nog jong en het lukt zeer moeilijk om haar echt te laten klaarkomen.
Tenzij ze onder de 10 is zou leeftijd volgens mij zo veel uit hoeven maken wat betreft kunnen klaarkomen...
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 08-07-2018, 22:57
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Tenzij ze onder de 10 is zou leeftijd volgens mij zo veel uit hoeven maken wat betreft kunnen klaarkomen...
Nou ja, het kan betekenen dat ze nog weinig ervaring met seks en seksualiteit heeft en daardoor minder goed weet wat ze wil, wat ze lekker vindt, etc. Maar verder inderdaad weinig.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 08-07-2018, 23:01
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Nou ja, het kan betekenen dat ze nog weinig ervaring met seks en seksualiteit heeft en daardoor minder goed weet wat ze wil, wat ze lekker vindt, etc.
True, al gaat dat natuurlijk niet altijd op. Leeftijd ≠ ervaring.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 09-07-2018, 07:47
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Nouja ik ben zelf ook geen makkelijke op dat gebied. Ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf er ook lang niet altijd het geduld voor heb. Dus om het dan allemaal op een gebrek aan inzet van deze jongen te schuiven is niet aardig zonder dat we haar verhaal kennen (en z'n vriendin zit niet op het forum gok ik). Hij vertelt gewoon eerlijk hoe het gaat thuis, en dat is precies wat de TS vraagt.
Precies! Goed gezegd!
Oud 09-07-2018, 09:04
Chocolate_god
Avatar van Chocolate_god
Chocolate_god is offline
Citaat:
Precies! Goed gezegd!
Nice
Oud 09-07-2018, 09:47
Verwijderd
Citaat:
Ik probeer wel mijn best te doen, want ik vind dat zij het ook verdiend om een orgasme te krijgen. Maar ze is nog jong en het lukt zeer moeilijk om haar echt te laten klaarkomen.
Dit klinkt echt heel vies.
Oud 09-07-2018, 09:48
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, het kan betekenen dat ze nog weinig ervaring met seks en seksualiteit heeft en daardoor minder goed weet wat ze wil, wat ze lekker vindt, etc. Maar verder inderdaad weinig.
Of hij is gewoon slecht in bed, kan ook.
Oud 09-07-2018, 10:45
Chocolate_god
Avatar van Chocolate_god
Chocolate_god is offline
Citaat:
Of hij is gewoon slecht in bed, kan ook.
Dat dénk ik ook
Oud 09-07-2018, 11:00
Verwijderd
Citaat:
Dat dénk ik ook
Denken kan je beter aan 'n paard overlaten gap.
Oud 09-07-2018, 15:04
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Google 'orgasm gap', statistieken en verklaringen ervoor. Ik vind de kritiek totaal niet raar.

Of het ontopic is, is een tweede.
Oud 09-07-2018, 15:54
Driktrok
Driktrok is offline
Citaat:
Of hij is gewoon slecht in bed, kan ook.
Ik ben niet slecht in bed. Dat kan ik je verzekeren. Mijn ex kwam tijdens de penetratie al klaar. Nu lukt het gwn wat moeilijker
Oud 09-07-2018, 16:01
Verwijderd
Citaat:
Ik ben niet slecht in bed. Dat kan ik je verzekeren.
Liever niet
Oud 09-07-2018, 16:29
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Ook hier het verzoek om weer ontopic te gaan. Als driktrok het graag met jullie wil hebben over zijn vaardigheden in bed mag hij een nieuw topic openen.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 09-07-2018, 16:33
Driktrok
Driktrok is offline
Citaat:
Ook hier het verzoek om weer ontopic te gaan. Als driktrok het graag met jullie wil hebben over zijn vaardigheden in bed mag hij een nieuw topic openen.
Ik wil het daar niet over hebben maar ik krijg hier zoveel haat tegen mij. Ik antwoordde gwn op de topic. De rest week af, zoals altijd...
Oud 09-07-2018, 16:46
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Een beetje gezonde scepsis over je eigen kunnen kan geen kwaad he jongen. Je gaat er toch met 2 uit moeten komen.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 09-07-2018, 16:48
Driktrok
Driktrok is offline
Citaat:
Een beetje gezonde scepsis over je eigen kunnen kan geen kwaad he jongen. Je gaat er toch met 2 uit moeten komen.
Wat bedoel je met 2 moeten uitkomen
Oud 09-07-2018, 16:55
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Wat bedoel je met 2 moeten uitkomen
Dat jij en je vriendin er samen (met z'n tweeën) uit moeten komen
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 09-07-2018, 17:33
Verwijderd
Citaat:
Ik wil het daar niet over hebben maar ik krijg hier zoveel haat tegen mij. Ik antwoordde gwn op de topic. De rest week af, zoals altijd...
Trek je niet teveel aan van die haat; het is vooral vooringenomen onnozelheid. Dat wil overigens niet zeggen dat ik je per definitie het voordeel van de twijfel die ontstaan is geef; ik neem geen enkel standpunt in zonder meer details die je terecht niet wilt of hoeft te geven verder.

En Googlen op 'orgasm gap' heeft daar ook nul invloed op, hoe populair of well-documented het ook is.
Oud 09-07-2018, 19:57
Driktrok
Driktrok is offline
We zijn beiden gelukkig met ons seksleven dus moet er niemand commentaar op geven
Oud 09-07-2018, 20:19
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Ik wil het daar niet over hebben maar ik krijg hier zoveel haat tegen mij. Ik antwoordde gwn op de topic. De rest week af, zoals altijd...
Ja dat zijn Straatmeid en Tunahan. Daar moeten we hier gewoon mee leven.
Oud 09-07-2018, 20:33
Verwijderd
Citaat:
Ja dat zijn Straatmeid en Tunahan. Daar moeten we hier gewoon mee leven.
mimimimi heb je haar weer

Tunahan is anders met Dicktrek eens hoor, beter lezen meisje
Oud 09-07-2018, 20:57
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Nou dan maar zo hoor, sjongejonge
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Hoe belangrijk vind jij seks in een relatie?
hello_one
43 05-08-2009 19:11
Seksualiteit Klaarkomen in bed?
BPF
87 15-05-2005 19:14
Seksualiteit maandstonden en seks
Red Lion
57 29-08-2004 14:52
Seksualiteit tot hoever laat jij het toe als jouw partner seks wil met eigen geslacht?
Magdalena
29 16-07-2003 19:54
Seksualiteit Heb jij seksuele frustraties?
^AmArU^
35 29-04-2002 18:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:41.