Oud 12-07-2018, 14:12
Straatmeid
V - Lid
Straatmeid is offline
En een ketting aan mij zonnebril... ja wie heeft dat nu niet nodig? Echt supermakkelijk, natuurlijk moet hij ook glimmen ja. Anders past het niet bij mijn festivalplanga.
Oud 12-07-2018, 14:12
Straatmeid
V - Lid
Straatmeid is offline
OH WAT HEB IK TOCH WEER GOEDE REDENEN OM IETS TE KOPEN
Oud 12-07-2018, 14:16
Elin3
V - Forumbaas+
Elin3 is offline
Ik scheurde net een nagel, dus nu heb ik 9 normale nette nagels en één stompje
Oud 12-07-2018, 14:34
zoef de haas
30V - Lid
zoef de haas is offline
Ik heb ook een nieuwe planga nodig want ik heb exemplaar 3 van deze zomer alweer gesloopt. En omdat ik koningin zonnebrillen slopen ben en vrij kieskeurig ben in wat ik mezelf vind staan, haal ik al zeker 10 jaar gewoon elke keer weer dezelfde meest acceptabele goedkope H&M/Flying tiger unit. Maar nu heb ik Mn hartje verpand aan een Fossil bril maar ik kan als koningin zonnebrillen verneuken toch geen 85 euro betalen voor zo’n ding :’(
Oud 12-07-2018, 15:18
Straatmeid
V - Lid
Straatmeid is offline
Schat, ik heb een planga van 180 euro gesloopt ;-((((((((( ik had schade aan mijn ook veel te dure auto omdat ik voor een fietser uit moest wijken, die echt niet op zat te letten. ;-(((((( en toen ging ik uitstappen en natuurlijk casual mijn planga omhoog schuiven in mijn haar en toen schrok ik van de schade en flikkerde OOK nog die planga op de grond.

DUS KOOP HEM.

Nu heb ik een festivalplanga van 12 euro ofzo, dikke prima, want die flikkert ook altijd alle kanten op en drank er over en eten etc.
Oud 12-07-2018, 15:21
Straatmeid
V - Lid
Straatmeid is offline
Maar die fietser had anders wel dik letsel gehad, dus ik zie het als een helden-scar op mijn planga.

En de auto heb ik niet meer!
Oud 12-07-2018, 15:56
Loezzel
V - Lid
Loezzel is offline
Citaat:
Ik heb ook een nieuwe planga nodig want ik heb exemplaar 3 van deze zomer alweer gesloopt. En omdat ik koningin zonnebrillen slopen ben en vrij kieskeurig ben in wat ik mezelf vind staan, haal ik al zeker 10 jaar gewoon elke keer weer dezelfde meest acceptabele goedkope H&M/Flying tiger unit. Maar nu heb ik Mn hartje verpand aan een Fossil bril maar ik kan als koningin zonnebrillen verneuken toch geen 85 euro betalen voor zo’n ding :’(
Ik heb 1 dure en een paar goedkope. Ik maak ze niet stuk, ik laat ze altijd ergens liggen
En op die dure ben ik dus heel zuinig! Tip van de dag!
Oud 12-07-2018, 16:12
Elin3
V - Forumbaas+
Elin3 is offline
Ik heb er één van de opticien, niet op sterkte want ik draag eigenlijk altijd lenzen, maar hij is daardoor wel een stuk fijner dan een crappy reclame-zonnebril. Ik ben er daardoor ook best zuinig op. Ik heb nog wel een stapeltje van die goedkope zonnebrillen liggen, maar sinds ik een goede heb raak ik die eigenlijk nooit meer aan. Vind het vooral met autorijden fijn om gewoon een goede zonnebril te dragen.
Oud 12-07-2018, 16:27
Enilorac
Lid
Enilorac is offline
Ik was met goedkope zonnebrillen ook lang niet zo zuinig als op mijn hele dure. Al drie dure gehad die na een jaar of drie, vier de moed opgaven door het vele gebruik. Maar nooit geen goedkope crap meer, dan kan ik net zo goed niets op zetten.
Oud 12-07-2018, 17:59
Daantje_0705
32V - Forumbaas+
Daantje_0705 is nu online
Ik heb een zonnebril op sterkte en wil niet meer zonder. Hij ligt eigenlijk altijd in de auto.
Oud 12-07-2018, 18:43
zoef de haas
30V - Lid
zoef de haas is offline
Hmmm ik ga het overwegen. Ik betwijfel of ik zuiniger ben met iets duurs want ik ben gewoon een enorme kluns. En daarnaast rijd ik niet, wellicht dat dat scheelt in mijn ‘nooit het gevoel hebben gehad’ dat mijn zonnebril niet doet wat ie moet doen
Oud 12-07-2018, 19:02
Enilorac
Lid
Enilorac is offline
Nou ja, ik heb een groot hoofd en een rare neus en wil echt alleen maar bruine glazen, en dan ook nog een specifiek soort bruin en de meeste goedkope monturen zijn niet de dingen die me staan, dus het was min of meer een beetje noodzaak. Het was of een dure zonnebril of vanaf de lente na twee minuten buiten hoofdpijn. Dus dan maar een dure
Oud 12-07-2018, 22:21
Holland Oates
Lid
Holland Oates is offline
Ik heb een rode hartjeszonnebril op sterkte. Kostte me 35 euro. Daar kan je nog es wat voor slopen.

Spoiler
Oud 14-07-2018, 16:28
Miekje*
24V - Forumbaas
Miekje* is offline
Omg HO, die is echt awesome

Ik heb een goedkope Chinazonnebril die ik gekocht heb op het bevrijdingsfestival, omdat ik de mijne was vergeten en ik strontchaggo werd van de felle zon. Die heb ik nu het meest op, want hij slingert meestal wel ergens in mijn tas. Ik verwacht dat hij na deze zomer wel op is, maar dat is jammer dan. Ik heb ook nog een goede zonnebril van de sportzaak die ook geschikt is voor in de bergen enzo. Met fijne grote glazen (en wellicht een licht Iris Apfel-effect). Die heb ik ook altijd op wanneer we naar dingen toe gaan met veel water.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten