Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-07-2018, 19:00
Driktrok
Driktrok is offline
Ik zie dat wel in maar ik wil er eens op wijzen dat al die commentaar niet nodig is
Met citaat reageren
Oud 21-07-2018, 19:01
Verwijderd
Boehoe de forumbazen nemen het voor me op. Ja nou ze zeggen ook wel eens dat ik moet dimmen hoor, wees gerust.

Wat ik zou doen? Ten eerste: zou ik nooit vreemdgaan.

Als ik vreemdgegaan was dan had ik het verteld aan diegene met wie ik in een relatie zat en groot gelijk geven door bij me weg te gaan.

Je moet idd kappen met wenen. Met je slachtofferrol. Het was de schuld van de alcohol blablablaaaaat. Het is je eigen schuld.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2018, 19:02
Driktrok
Driktrok is offline
Citaat:
Boehoe de forumbazen nemen het voor me op. Ja nou ze zeggen ook wel eens dat ik moet dimmen hoor, wees gerust.

Wat ik zou doen? Ten eerste: zou ik nooit vreemdgaan.

Als ik vreemdgegaan was dan had ik het verteld aan diegene met wie ik in een relatie zat en groot gelijk geven door bij me weg te gaan.

Je moet idd kappen met wenen. Met je slachtofferrol. Het was de schuld van de alcohol blablablaaaaat. Het is je eigen schuld.
Bedankt! Dit is nu de eerste maal dat ik iets heb aan je reactie
Met citaat reageren
Oud 21-07-2018, 19:02
Verwijderd
Citaat:
Ik zie dat wel in maar ik wil er eens op wijzen dat al die commentaar niet nodig is
Amai dat is wel nodig se
Met citaat reageren
Oud 21-07-2018, 19:03
Verwijderd
Citaat:
Off topic, maar jij had toch een vriendin?
Hij raakt een beetje in de war van zijn eigen leugens.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2018, 19:04
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Jij spreekt al over haat voor er iets baars richting jou gezegd is, met uitzondering van de opmerking van Straatmeid (waar ze keurig op aangesproken werd door een forumbaas). Je hebt het zelf uit proportie geblazen met je felle reacties, waar mensen ook weer fel op reageren...
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 21-07-2018, 19:05
Driktrok
Driktrok is offline
Citaat:
Amai dat is wel nodig se
Neen al die commentaar is echt niet nodig. Nu zie ik toch wie er barmhartig is en wie niet
Met citaat reageren
Oud 21-07-2018, 19:07
Driktrok
Driktrok is offline
Citaat:
Jij spreekt al over haat voor er iets baars richting jou gezegd is, met uitzondering van de opmerking van Straatmeid (waar ze keurig op aangesproken werd door een forumbaas). Je hebt het zelf uit proportie geblazen met je felle reacties, waar mensen ook weer fel op reageren...
Ik reageer niet fel. Lees de berichten nog maar eens. Ik vraag alleen maar wat ik nu moet doen en toch krijg ik zoveel niet relevante informatie
Met citaat reageren
Oud 21-07-2018, 19:09
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik reageer niet fel. Lees de berichten nog maar eens. Ik vraag alleen maar wat ik nu moet doen en toch krijg ik zoveel niet relevante informatie
Je hebt bakken relevante informatie gehad! Lees alles nog eens rustig door...

Kort samengevat:
1. Biecht het op/ Wees eerlijk
2. Besef dat vreemdgaan fout is
3. Draag de gevolgen van het vreemdgaan en opbiechten, ook als dat betekent dat je je vriendin kwijtraakt

Oh, PS. Jij reageert wel fel.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 21-07-2018, 19:09
Verwijderd
Nou klaar dan. Ik hoop dat je nog een beetje zelfreflectie krijgt, want je weet echt niet hoe het voelt om bedrogen te worden.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2018, 19:10
Driktrok
Driktrok is offline
Ik zal dat allemaal doen! Maar daarvoor moet de rest toch niet zo ombeschofd reageren
Met citaat reageren
Oud 21-07-2018, 19:13
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Jongens en meisjes, kappen nu. Als je vindt dat je onheus bejegend wordt moet je die post rapporteren met de knop met de uitroeptekentjes. Als je dat niet bevredigend vind en je wil de forumregels bespreken, open dan maar een topic op beleidszaken. Niet in het topic zelf, want daarmee ontspoort iedere vorm van inhoudelijke discussie en die posts zal ik dus gaan verwijderen. En schelden hoort natuurlijk niet, maar iets ergers dan snotneus heb ik niet gezien.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 21-07-2018, 19:30
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Het is belangrijk om de consequenties van je acties te accepteren. Door proberen te doen alsof er niks gebeurd is, en erover te liegen, verandert niet wat je hebt gedaan. Daarnaast is er een dikke kans dat ze aanvoelt dat jij je schuldig voelt. Hoe dan ook is opbiechten het enige fatsoenlijke wat je kunt doen.

Citaat:
VREEMDGAAN IS GEEN NORMAAL GEDRAG. HET IS VAN DEZELFDE KLASSE ALS BIJ IEMAND OP Z'N BED SCHIJTEN TERWIJL ZE ERNAAST LIGGEN TE SLAPEN.
Dat vind ik dan weer niet.Vreemdgaan is veel erger. Iemand die in mijn bed schijt is hooguit een beetje smerig, maar nauwelijks moreel verwerpelijk bezig.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 21-07-2018, 21:07
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Oh ja, tegen haar liegen, haar keuze ontnemen en haar opzadelen met iemand die seks met een ander heeft gehad, inclusief risico's op soa's etc. Nee, goed advies.
Ik zei wat er in het algemeen kon gebeuren. Daarbij gaf ik een optie. Zie je die 2de? Die kiezen jullie! Ik zeg toch niet dat ik de eerste zou doen? Sterker nog ik zeg de 2de! Dus bek dicht!
Met citaat reageren
Oud 21-07-2018, 21:09
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Off topic, maar jij had toch een vriendin?
Ja vriendin... Als in leuke dingen samen doen... Geen relatie.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2018, 21:10
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Off topic, maar jij had toch een vriendin?
Dat kon jij niet weten dus ben niet boos.😀
Met citaat reageren
Oud 21-07-2018, 21:31
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik zei wat er in het algemeen kon gebeuren. Daarbij gaf ik een optie. Zie je die 2de? Die kiezen jullie! Ik zeg toch niet dat ik de eerste zou doen? Sterker nog ik zeg de 2de! Dus bek dicht!
Je gaf het advies dat hij het niet moest zeggen. Dat is slecht advies. Dus nee, ik houd mijn bek niet dicht alleen omdat je het niet leuk vindt dat je aangesproken wordt op kutadvies.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 21-07-2018, 21:42
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Je gaf het advies dat hij het niet moest zeggen. Dat is slecht advies. Dus nee, ik houd mijn bek niet dicht alleen omdat je het niet leuk vindt dat je aangesproken wordt op kutadvies.
Hij wil weten wat ik zou doen en ik noemde mijn 2de optie.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2018, 21:47
Verwijderd
Citaat:
Hij wil weten wat ik zou doen en ik noemde mijn 2de optie.
En Dark Phoenix zegt je dat het onzinnig is
Met citaat reageren
Oud 21-07-2018, 21:51
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
God nu moet ik voor de verandering meisjelisa gelijk geven, want ze zei in haar post wel degelijk dat zij er wel voor zou kiezen om het op te biechten.

En het niet opbiechten is asociaal en onwenselijk, maar het is wel degelijk een optie voor onze drik (helaas)
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 21-07-2018, 22:57
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Maar het is toch überhaupt al raar dat meisjelisa optie 1 benoemt? Het is zoals hierboven gezegd een ronduit slecht advies en hij kiest er zelf ook niet voor, dus benoem dan alleen optie 2.
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 22-07-2018, 01:34
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Maar het is toch überhaupt al raar dat meisjelisa optie 1 benoemt? Het is zoals hierboven gezegd een ronduit slecht advies en hij kiest er zelf ook niet voor, dus benoem dan alleen optie 2.
Waarom is het raar dat ik optie 1 noem? Dat is ook een keuze die je kan maken. Wij zouden het allemaal niet doen maar het is niet onmogelijk...
Met citaat reageren
Oud 22-07-2018, 01:34
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
God nu moet ik voor de verandering meisjelisa gelijk geven, want ze zei in haar post wel degelijk dat zij er wel voor zou kiezen om het op te biechten.

En het niet opbiechten is asociaal en onwenselijk, maar het is wel degelijk een optie voor onze drik (helaas)
Bedankt nog Pluis!
Met citaat reageren
Oud 22-07-2018, 02:31
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Waarom is het raar dat ik optie 1 noem? Dat is ook een keuze die je kan maken. Wij zouden het allemaal niet doen maar het is niet onmogelijk...
Kijk, als je seks wilt moet je gewoon iemand van straat plukken en die even goed verkrachten. Ik zou het zelf denk ik niet doen aangezien ik nu geen zin heb in seks, maar het is wel een keuze die je kunt maken.

Zie je hoe dit a) absoluut niet nuttig en b) gevaarlijk advies is op een jongerenforum waar mensen misschien ook nog luisteren? Ja het is een optie maar het is een hele laffe, oneerlijke kutoptie die je niet moet nemen, zeker als je ook maar iets om je partner geeft.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 22-07-2018, 10:03
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Kijk, als je seks wilt moet je gewoon iemand van straat plukken en die even goed verkrachten. Ik zou het zelf denk ik niet doen aangezien ik nu geen zin heb in seks, maar het is wel een keuze die je kunt maken.

Zie je hoe dit a) absoluut niet nuttig en b) gevaarlijk advies is op een jongerenforum waar mensen misschien ook nog luisteren? Ja het is een optie maar het is een hele laffe, oneerlijke kutoptie die je niet moet nemen, zeker als je ook maar iets om je partner geeft.
Dat is waar maar ik heb die toch ook afgeraden? Ik heb niet gezegd dat die goed is...
Met citaat reageren
Oud 22-07-2018, 10:40
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Daarbij begin je nooit een zin met 'en'...
Offtopic: Dat argument gaat misschien wel op als 'en' als voegwoord fungeert, maar dat doet het in de zin waar jij naar verwijst niet. Het is mogelijk om 'en' als signaalwoord ter aanloop aan het begin van een zin te plaatsen, zoals deadlock ook deed, of om een aarzeling (meestal ook als 'enne)' aan te duiden. Verder kan 'en' ook vragend ter aansporing van verdere informatie worden gebruikt, of als synoniem voor het optelwoord plus.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel

Laatst gewijzigd op 22-07-2018 om 10:50.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2018, 11:16
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Dat is waar maar ik heb die toch ook afgeraden? Ik heb niet gezegd dat die goed is...
Het punt is dat je deze optie nooit had moeten/mogen benoemen als je er zelf ook niet achterstaat.
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 22-07-2018, 12:09
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Dat is waar maar ik heb die toch ook afgeraden? Ik heb niet gezegd dat die goed is...
Ik zei toch ook niet dat mijn suggestie goed was? Alleen dat als je seks wilt je dat gewoon even moet doen. Ik zei daarna zelfs nog dat ik het zelf niet zou doen.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 22-07-2018, 14:27
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Ik zei toch ook niet dat mijn suggestie goed was? Alleen dat als je seks wilt je dat gewoon even moet doen. Ik zei daarna zelfs nog dat ik het zelf niet zou doen.
Je begrijpt me verkeerd maar maakt niet uit, sorry!
Met citaat reageren
Oud 22-07-2018, 14:32
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Je begrijpt me verkeerd maar maakt niet uit, sorry!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 22-07-2018, 15:59
SummerAnoniem
Avatar van SummerAnoniem
SummerAnoniem is offline
Citaat:
Hallo allemaal

Ik heb al enkel maanden een relatie met een meisje die wat jonger is dan mij. Ik zie ze heel graag maar gisteren is het misgelopen. Ik was op een fuif en had wel wat gedronken. Ik praatte wat met een meisje en toen gebeurde het. We hebben gekust en daarna gingen we samen naar buiten. Daar hadden we seks. Nadien had ik er heel veel spijt van maar op het moment zelf lik niet.

Wat moet ik nu doen? Moet ik het zeggen tegen mijn vriendin? Maar dan zal ze kapot zijn van verdriet. Of is het beter om te zwijgen? Ik weet echt niet wat te doen... als er mensen zijn met tips mag je altijd antwoorden
Ik zou echt kwaad worden als mijn vriendin dit zou doen. Ik vind het echt niet kunnen wat je hebt gedaan en ik vind het nu ook wel je eigen schuld. Als ik jou was zou ik het gewoon aan haar vertellen. Een van de belangrijkste dingen in een relatie is eerlijkheid.
__________________
A true friend is someone who sees the pain in your eyes while everyone else believes the smile on your face.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2018, 21:34
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Karma karma
Met citaat reageren
Oud 23-07-2018, 13:31
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Topic opgeschoond, beleidsvragen of opmerkingen svp daar waar ze horen, namelijk op BZ
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 23-07-2018, 17:20
jaap11
jaap11 is offline
Vroeg of laat zal ze er achter komen dus ik denk maar uitmaken
Met citaat reageren
Oud 23-07-2018, 17:21
jaap11
jaap11 is offline
En denk ook idd andersom als zij vreemd zou gaan wat zou jij dan doen....
Met citaat reageren
Oud 23-07-2018, 17:30
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Vroeg of laat zal ze er achter komen dus ik denk maar uitmaken
Ik zou het niet uitmaken omdat ze er vroeg of laat toch achterkomt, maar gewoon vertellen. Dan kan zij nog kiezen of ze je een klootzak vindt of nog potentie ziet in jullie relatie.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2018, 17:36
Verwijderd
Ja inderdaad. Maar wel met de opmerking dat de jongeman alcohol ziet als een geldig excuus en niet voor rede vatbaar is én zich ab-so-luut niet kan verplaatsen in de gevoelens die andere mensen hebben, dus ik zou er niet vanuit gaan dat het bij deze ene keer blijft.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2018, 18:08
Driktrok
Driktrok is offline
Citaat:
Ja inderdaad. Maar wel met de opmerking dat de jongeman alcohol ziet als een geldig excuus en niet voor rede vatbaar is én zich ab-so-luut niet kan verplaatsen in de gevoelens die andere mensen hebben, dus ik zou er niet vanuit gaan dat het bij deze ene keer blijft.
Euhm ik denk van wel
Met citaat reageren
Oud 23-07-2018, 18:14
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Euhm ik denk van wel
Okee.. maar als alcohol jouw excuus is, betekent dat dan dat je nooit meer alcohol gaat drinken terwijl je in een relatie zit? Want blijkbaar kan je de verantwoordelijkheid van alcohol niet aan en jij stelt dat je verantwoordelijk genoeg bent om het niet nog eens (letterlijk) te verneuken?

Overigens haak ik bij Deadlock aan. Alcohol als excuus gebruiken is echt heel triest kerel.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2018, 18:21
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Heb je het al opgebiecht drik?
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 23-07-2018, 18:25
Driktrok
Driktrok is offline
Citaat:
Heb je het al opgebiecht drik?
Ze blijft normaal slapen en komt rond 8 uur aan
Met citaat reageren
Oud 23-07-2018, 18:28
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ze blijft normaal slapen en komt rond 8 uur aan
Heeft ze dan ook een optie om nog thuis te komen? Ik kan me zo voorstellen dat ze daarna niet gezellig knus meer naast jou in bed wil kruipen.

Vast zitten bij je (ex) partner met ruzie is echt het laatste wat je wil.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 23-07-2018, 19:43
Driktrok
Driktrok is offline
Ze is mijn ex nog niet hoor 😉
Met citaat reageren
Oud 23-07-2018, 19:59
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ze is mijn ex nog niet hoor 😉
Als jij vertelt dat je vreemdgegaan ben zou dat wel eens heel snel kunnen veranderen...

Zorg in elk geval dat je haar niet voor het blok zet, dat ze nog weg kan of thuis kan slapen als ze dat wil. Ik heb meerdere keren na een ruzie bij mijn vriend (nu ex) vastgezeten omdat er rond die tijd geen bussen meer reden en dat is echt heel naar. Dan blijf je omdat het niet anders kan, terwijl je het liefst gewoon thuis ver bij die ander vandaan bent.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 23-07-2018, 20:05
Driktrok
Driktrok is offline
Ik heb het haar juist verteld en ze was echt wel verschoten. Ze is zelf ook niet helemaal perfect dus begreep ze het wel een beetje. Ze kan nu niet meer naar huis dus moet ze wel bij mij blijven slapen maar seks zit er niet meer in denk ik
Met citaat reageren
Oud 23-07-2018, 20:12
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
maar seks zit er niet meer in denk ik
Fijn dat je in je egoisme toch nog aan je eigen seksleven denkt

Vind je haar echt leuk of gaat dit alleen maar om de seks? Want als je haar echt leuk vindt, mag je je wel eens wat anders op gaan stellen.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2018, 20:27
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Hoe bedoel je ze is zelf ook niet perfect?
Goed dat je het gezegd hebt, dat wel.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 23-07-2018, 20:54
Driktrok
Driktrok is offline
Ik weet uit goeie bron dat ze ook nu en dan flirt met een bepaalde jongen
Met citaat reageren
Oud 23-07-2018, 20:57
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik weet uit goeie bron dat ze ook nu en dan flirt met een bepaalde jongen
Flirten en seks hebben met zit nog wel verschil in hè?

Als jij dat niet tof vindt moet je daar samen uitkomen, dat geeft jou niet het recht om iets te doen wat nog veel erger is dan wat flirten.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 23-07-2018, 21:01
Driktrok
Driktrok is offline
Dat was ook niet de bedoeling
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie eerste relatie
thinky
104 04-11-2004 16:43
Liefde & Relatie zijn mun vriendinnen wel echte vriendinnen ??
kersje-15-v
8 06-07-2004 17:07
Liefde & Relatie onthoud jij vanzelfsprekend wie je hebt bedrogen?
devilcat
66 06-04-2004 20:26
Liefde & Relatie hoe zien of je bedrogen wordt
Verwijderd
2 27-07-2003 16:44
Liefde & Relatie wraak!
Black Reina
20 02-04-2003 15:54
Liefde & Relatie Ooit vreemd gegaan en niet betrapt??
logisch
33 31-10-2002 11:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:35.