Oud 12-11-2006, 21:34
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Uit het niets vond ik harmen_groen@hotmail.com en voegde hem toe. Blijkt dat hij een bot is voor de cda met allemaal voorgeprogrammeerde verhaaltjes. Hartstikke leuk allemaal, maar wat vinden jullie van dit:

Harmen Groen zegt:
Maar er is een man en die altijd vreselijk hard roept dat zijn partij de komende verkiezingen gaat winnen.
Harmen Groen zegt:
Dat deed hij vier jaar geleden ook.
Harmen Groen zegt:
En daarvoor ook.
Harmen Groen zegt:
Maar keer op keer gaan de verkiezingen voor deze beste collega de mist in.
Harmen Groen zegt:
Nu vind ik het vervelend om hier namen van andere partijen te noemen, dus dat doe ik niet.
Harmen Groen zegt:
Maar die man roept dit keer niks.
Harmen Groen zegt:
Vreemd toch?
Harmen Groen zegt:
En hij is stilgevallen.
Harmen Groen zegt:
Hij durft niet meer.
Harmen Groen zegt:
Dus ik vroeg hem: 'Wat ga je nou doen?
Harmen Groen zegt:
Hij zei: 'Dit was niet de bedoeling, we zouden klein blijven.'
Harmen Groen zegt:
Dat bedoel ik, altijd veel roepen, maar als het erop aan komt weet hij niks meer te zeggen



Veel tekst maar ik vond het zelf best grappig en triest van de cda dat ze dit nodig hebben.

Om verdere discussie te stimuleren:
Wat vind jij van de manieren waarop de politiek stemmen probeert te winnen? Vind je dat ze zich te min inspannen, interesseert het je niet of vind je ze veel te aggressief?
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-11-2006, 21:45
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Tja, triest, maar in dit tijdperk van soep, navigatiesystemen, flyers, interupties en wandelende reclamezuilen van lijsttrekkers vind ik het geen slechte ontwikkeling.

Dat ik vind dat vooral de linkse oppositie zich schuldig maakt aan campagne zonder inhoud daar maak ik al langer geen geheim van. Ook Pechtold moet zich schamen, roepen dat de VVD niet voor liberalen is terwijl er van het liberale karakter van zijn eigen partij niks over is gebleven is niet bepaald terecht.

Overigens vind ik het wel opvallend op de plakborden. De meeste partijen gebruiken extra grote affices met afbeeldingen van hun lijsttrekker met een paar lege slogans, eventueel afgebeeld in een 'sociale' achtergrond voor de foto. De VVD daarentegen houdt het gewoon op een stuk A4 met "VVD" erop, niks geen gezeik of beloftes, gewoon zichtbaarheid.

Het is op zich een klein detail, maar het geeft wel aan in hoeverre partijen het spelen op inhoudelijke debat of op reclame maken.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 21:53
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik vind de campagne tot nu toe gewoon goed verlopen.

Soep en navigatiesystemen zijn leuke extraatjes, die ernaast gedaan worden. Het echte werk wordt natuurlijk gedaan door door het land te trekken, met gewone mensen te spreken, hen proberen te overtuigen, boeken schrijven en uitbrengen (wel zelf doen, zoals Femke, en geen ghoswriter nemen zoals JP!), interviews doen in kranten en op tv en in debat te gaan met de andere lijsttrekkers.

Als je dat goed doet, zoals Jan Marijnissen, stijg je in de peilingen. Ga je met een zielig snotterverhaal in roddelblaadje Privé staan, zoals Markie-Mark en ga je ook nog eens op de voorpagina van 'de Telegraaf' vertellen dat je Sasha de Boer een lekker wijf vindt, dan kan je het wel schudden natuurlijk.

Het enige wat ik sneu vind, is dat VVD en CDA zo op de persoon Bos spelen in plaats van op zijn plannen. De Nederlander is blijkbaar meegegaan in deze demonisering, want ze geven aan in meerderheid achter zijn plannen te staan, maar ze vinden hem onbetrouwbaar. Ja, dat krijg je van een normen-en-waarden premier die met modder smijt.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 21:54
Verwijderd
Bos is ook een onbetrouwbare zak, maar jammer genoeg is de keuze tussen Balkenende en Bos gauw gemaakt.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 21:57
Snakeboy
Avatar van Snakeboy
Snakeboy is offline
Citaat:
Sylph schreef op 12-11-2006 @ 22:54 :
Bos is ook een onbetrouwbare zak, maar jammer genoeg is de keuze tussen Balkenende en Bos gauw gemaakt.
gewoon geen van beide dan.
veel mensen denken dat het nu nog steeds tussen Balkenende en Bos is...
Das gewoon slecht om te denken,
Zo blijf je die 2 houden als je er steeds op blijft stemmen.
Stem gewoon waar je hart ligt,
Dan doe je het goed.
__________________
Jimi Hendrix Expirienced
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 21:57
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Sylph schreef op 12-11-2006 @ 22:54 :
Bos is ook een onbetrouwbare zak, maar jammer genoeg is de keuze tussen Balkenende en Bos gauw gemaakt.
Ik denk dat dat juist die beeldvorming is die over Bos ontstaan is. Bos wil z'n opties openhouden als het op regeren aankomt. Balkenende ook, maar hem wordt dat blijkbaar wél vergeven. JP wordt als betrouwbaar gezien, terwijl Nederland afgelopen jaren toch heeft gezien hoe zijn 'normen en waarden' bij praatjes bleven en niet vertaald werden naar sociaal beleid. Laat ik het zo zeggen: als ik JP een hand moest geven, zou ik daarna even natellen of ik alle vijf m'n vingers nog zou hebben.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 21:58
Verwijderd
Ik stem al waar mijn hart voor het grootste deel ligt, maar zie jij Halsema al als premier? Nee dus.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 22:02
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 12-11-2006 @ 22:57 :
Ik denk dat dat juist die beeldvorming is die over Bos ontstaan is. Bos wil z'n opties openhouden als het op regeren aankomt. Balkenende ook, maar hem wordt dat blijkbaar wél vergeven. JP wordt als betrouwbaar gezien, terwijl Nederland afgelopen jaren toch heeft gezien hoe zijn 'normen en waarden' bij praatjes bleven en niet vertaald werden naar sociaal beleid. Laat ik het zo zeggen: als ik JP een hand moest geven, zou ik daarna even natellen of ik alle vijf m'n vingers nog zou hebben.
Dit heeft niets met beeldvorming te maken, dit is mijn mening over de persoon Bos. En het heeft niets te maken met opties open maken, maar met machtsgeil zijn. Jammer dat Marijnissen en Halsema zich zo moeten uitverkopen aan Bos, omdat het de enige kans op macht voor ze is...

Dat Balkenende leider is van een zeer dubieus kabinet is zeker waar, en erg bekwaam vind ik hem niet, maar hij is iig wel betrouwbaarder dan Bos. Maar jammer genoeg hou ik niet van rechts, dus is Bos toch mijn keuze voor het premierschap.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 22:07
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Sylph schreef op 12-11-2006 @ 22:58 :
Ik stem al waar mijn hart voor het grootste deel ligt, maar zie jij Halsema al als premier? Nee dus.
In de zin van: gaat ze het worden? Nee. In de zin van: zou ze het goed doen? Absoluut. Maar ze wil zelf toch in de Kamer blijven, dus..

Citaat:
Sylph schreef op 12-11-2006 @ 23:02 :
Dit heeft niets met beeldvorming te maken, dit is mijn mening over de persoon Bos. En het heeft niets te maken met opties open maken, maar met machtsgeil zijn.
Bos is een carriéreventje, zeker. Net als Rutte, overigens. Maar om nou te zeggen dat hij echt zó onbetrouwbaar is als Rutte en Verhagen hem willen afschilderen, nee.

Citaat:
Dat Balkenende leider is van een zeer dubieus kabinet is zeker waar, en erg bekwaam vind ik hem niet, maar hij is iig wel betrouwbaarder dan Bos. Maar jammer genoeg hou ik niet van rechts, dus is Bos toch mijn keuze voor het premierschap.
Overigens vind ik Verhagen het meest onbetrouwbaar. "Het is een glibberige glijer, vieze vuile fractielijer" (Tim van der Sluijs, cabaretier)
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 22:10
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 12-11-2006 @ 23:07 :
In de zin van: gaat ze het worden? Nee. In de zin van: zou ze het goed doen? Absoluut. Maar ze wil zelf toch in de Kamer blijven, dus..

Het is een feit dat deze verkiezingen draaien om het premierschap, en de enige twee die daar kans op maken zijn Balkenende en Bos.

Citaat:

Bos is een carriéreventje, zeker. Net als Rutte, overigens. Maar om nou te zeggen dat hij echt zó onbetrouwbaar is als Rutte en Verhagen hem willen afschilderen, nee.

Dat is natuurlijk verkiezingsretoriek. Maar ik ben alsnog geen fan van Bos.

Citaat:

Overigens vind ik Verhagen het meest onbetrouwbaar. "Het is een glibberige glijer, vieze vuile fractielijer" (Tim van der Sluijs, cabaretier)
Verhagen is eng ja.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 22:15
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Sylph schreef op 12-11-2006 @ 23:10 :

Het is een feit dat deze verkiezingen draaien om het premierschap, en de enige twee die daar kans op maken zijn Balkenende en Bos. [/B]
Nou nee, dat is dus allesbehalve een feit. Deze verkiezingen gaan net als alle anderen om de verdeling van de zetels in de Tweede Kamer. Je moet je niet mee laten slepen door het circus dat voornamelijk de media ervan gemaakt hebben.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 22:17
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 12-11-2006 @ 23:15 :
Nou nee, dat is dus allesbehalve een feit. Deze verkiezingen gaan net als alle anderen om de verdeling van de zetels in de Tweede Kamer. Je moet je niet mee laten slepen door het circus dat voornamelijk de media ervan gemaakt hebben.
Oh alsjeblieft zeg, natuurlijk ben ik blij als GroenLinks er dadelijk een zetel bij wint, maar het is wel degelijk relevant voor de formatie wie de grootste wordt en dus wie (vrijwel altijd) de premier levert.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 22:18
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Sylph schreef op 12-11-2006 @ 23:17 :
Oh alsjeblieft zeg, natuurlijk ben ik blij als GroenLinks er dadelijk een zetel bij wint, maar het is wel degelijk relevant voor de formatie wie de grootste wordt en dus wie (vrijwel altijd) de premier levert.
Dat is relevant. Maar de verkiezingen gaan niet over het premierschap, laat dat duidelijk zijn.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 22:19
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 12-11-2006 @ 23:18 :
Dat is relevant. Maar de verkiezingen gaan niet over het premierschap, laat dat duidelijk zijn.
Jawel, want beiden zullen een stevige invloed op hun gewenste formatie uitoefenen. Denk maar aan Bos die geen vice-premier onder Balkenende wil worden, en omgekeerd.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 22:20
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Sylph schreef op 12-11-2006 @ 23:19 :
Jawel, want beide zullen een stevige invloed op hun gewenste formatie uitoefenen.
Maar we kiezen dus geen premier. We kiezen partijen die ons vertegenwoordigen in de Tweede Kamer. En de media maken er een circus van rondom Bos en Balkenende.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 22:23
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 12-11-2006 @ 23:20 :
Maar we kiezen dus geen premier. We kiezen partijen die ons vertegenwoordigen in de Tweede Kamer. En de media maken er een circus van rondom Bos en Balkenende.
De strijd om het premierschap is een logische consequentie van het strijden om zetels. En óf het CDA wordt de grootste, óf de PvdA.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 22:46
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Sylph schreef op 12-11-2006 @ 23:23 :
De strijd om het premierschap is een logische consequentie van het strijden om zetels. En óf het CDA wordt de grootste, óf de PvdA.
Maar het is geen premiersverkiezing.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 22:48
Verwijderd
Ik vind indirect wel.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-11-2006, 22:49
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Sylph schreef op 12-11-2006 @ 23:48 :
Ik vind indirect wel.
Wat je vindt, moet je naar de politie brengen.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 22:50
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
http://johnnyash.blogspot.com
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 22:50
reno
reno is offline
Indirect wel.
__________________
"Give us the child for 8 years and it will be a Bolshevik forever."
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 23:15
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 12-11-2006 @ 23:49 :
Wat je vindt, moet je naar de politie brengen.
Dat doet de gemeente hier tegenwoordig.

HAHA -_-
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 23:32
Verwijderd
Meh.

Anime > verkiezingen.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 23:34
Verwijderd
Citaat:
Magican schreef op 12-11-2006 @ 22:34 :

Om verdere discussie te stimuleren:
Wat vind jij van de manieren waarop de politiek stemmen probeert te winnen? Vind je dat ze zich te min inspannen, interesseert het je niet of vind je ze veel te aggressief?
Mensen uit de politiek horen gewoon niet thuis in de entertainment business. Ik krijg gewoon last van plaatsvervangende schaamte wanneer ik deze mensen bezig zie met het hopeloos zien te winnen van zieltjes. Tuurlijk leven we nu in een tijdperk waarin (multi-)media centraal staat, maar dit hoeft niet tot op de bodem uitgebuit te worden. Ook zorgt het bij veel politici voor een averechts effect. Het optreden van Wilders bij de Lama's was bijvoorbeeld gewoonweg zielig. Als het zo doorgaat vinden de verkiezingen straks plaats door middel van Tele-voting:

"Wil je Balkende terugzien voor een volgend termijn, bel dan nu 0800-0123 of stuur een sms met de tekst: 'Balkenende' naar 6464."

"Ga je dan toch voor het vrouwelijk schoon en zie je wel wat in Halsema, bel dan nu 0800-01234 of stuur een sms met de tekst: 'Halsema' naar 6464"

Schoenmakers, blijf bij uw leest!
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 23:36
Verwijderd
Kunnen wie die Harmenbot niet hacken ofzo, of hem verhaaltjes laten ophangen over dat Balkenende een gore gristenhond is die vroeger kleine kindertjes in hun kont neukte op een altaar in een achterkamertje bij CDA-congressen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-11-2006, 23:40
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 13-11-2006 @ 00:36 :
Kunnen wie die Harmenbot niet hacken ofzo, of hem verhaaltjes laten ophangen over dat Balkenende een gore gristenhond is die vroeger kleine kindertjes in hun kont neukte op een altaar in een achterkamertje bij CDA-congressen?
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 23:50
Verwijderd
nare man heeft soms van die destructieve buien.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2006, 04:12
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
nare man schreef op 13-11-2006 @ 00:36 :
Kunnen wie die Harmenbot niet hacken ofzo, of hem verhaaltjes laten ophangen over dat Balkenende een gore gristenhond is die vroeger kleine kindertjes in hun kont neukte op een altaar in een achterkamertje bij CDA-congressen?
Laffo
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 13-11-2006, 08:58
lawallan
Avatar van lawallan
lawallan is offline
Citaat:
T_ID schreef op 12-11-2006 @ 22:45 :
Tja, triest, maar in dit tijdperk van soep, navigatiesystemen, flyers, interupties en wandelende reclamezuilen van lijsttrekkers vind ik het geen slechte ontwikkeling.

Dat ik vind dat vooral de linkse oppositie zich schuldig maakt aan campagne zonder inhoud daar maak ik al langer geen geheim van. Ook Pechtold moet zich schamen, roepen dat de VVD niet voor liberalen is terwijl er van het liberale karakter van zijn eigen partij niks over is gebleven is niet bepaald terecht.

Overigens vind ik het wel opvallend op de plakborden. De meeste partijen gebruiken extra grote affices met afbeeldingen van hun lijsttrekker met een paar lege slogans, eventueel afgebeeld in een 'sociale' achtergrond voor de foto. De VVD daarentegen houdt het gewoon op een stuk A4 met "VVD" erop, niks geen gezeik of beloftes, gewoon zichtbaarheid.

Het is op zich een klein detail, maar het geeft wel aan in hoeverre partijen het spelen op inhoudelijke debat of op reclame maken.
je hebt helemaal gelijk! de VVD heeft inhoud! geen inhoudsloze slogans maar informerende teksten als: 'de VVD is de partij van de vooruitgang!', 'Zo roos, al een mening over integratie? Nee, nog steeds niet? Jammer!' of 'Woutertje doet het niet zo goed meer in de peilingen he?' Stuk voor stuk vol met inhoud en op geen enkele manier proberen ze andere partijen belachelijk te maken, ze zeggen alleen wat ze zelf willen gaan doen!
__________________
Nothing is just satire
Met citaat reageren
Oud 13-11-2006, 11:27
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 13-11-2006 @ 00:36 :
Kunnen wie die Harmenbot niet hacken ofzo, of hem verhaaltjes laten ophangen over dat Balkenende een gore gristenhond is die vroeger kleine kindertjes in hun kont neukte op een altaar in een achterkamertje bij CDA-congressen?
Met citaat reageren
Oud 13-11-2006, 13:41
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
lawallan schreef op 13-11-2006 @ 09:58 :
je hebt helemaal gelijk! de VVD heeft inhoud! geen inhoudsloze slogans maar informerende teksten als: 'de VVD is de partij van de vooruitgang!', 'Zo roos, al een mening over integratie? Nee, nog steeds niet? Jammer!' of 'Woutertje doet het niet zo goed meer in de peilingen he?' Stuk voor stuk vol met inhoud en op geen enkele manier proberen ze andere partijen belachelijk te maken, ze zeggen alleen wat ze zelf willen gaan doen!
Neem vooral de openingszin van een speech en doe net alsof dat de gehele campagne is.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 13-11-2006, 13:43
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Magican schreef op 12-11-2006 @ 22:34 :
Uit het niets vond ik harmen_groen@hotmail.com en voegde hem toe.
Je was op zoek naar een harige 50+ homo en kwam doen 'spontaan' op dat adres uit ofzo? Wat is dit nou voor'n onzin dat je 'uit het niets' bij iemand uitkomt en toevoegt?
Met citaat reageren
Oud 13-11-2006, 14:57
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
Chimera schreef op 13-11-2006 @ 14:43 :
Je was op zoek naar een harige 50+ homo en kwam doen 'spontaan' op dat adres uit ofzo? Wat is dit nou voor'n onzin dat je 'uit het niets' bij iemand uitkomt en toevoegt?
Wat een taal. Nee hij stond onderin mijn messenger bij de reclames, werd aangeprezen met iets politieks en je kon hem toevoegen dus waarom niet.
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 13-11-2006, 15:22
pc nerd
pc nerd is offline
Ja, ik had zoiets op de CDA website zien staan.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2006, 16:37
Verwijderd
Harmen Groen zegt:
Vorig jaar nog, zijn Conny en ik op vakantie geweest met het vliegtuig. Nou de reis wat beter dan de vakantie, zal ik maar zeggen.
saar : zit voor zegt:
is Conny uw vrouw?
Harmen Groen zegt:
Conny is mijn verloofde.
saar : zit voor zegt:
wat vindt Conny van groenlinks?
Harmen Groen zegt:
Conny is mijn verloofde.
saar : zit voor zegt:
ja, dat zei u al
Harmen Groen zegt:
Cool.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2006, 20:46
pc nerd
pc nerd is offline
Ik had ook een super grappig gesprek met Herman. Echt een hel goede campagne voor het CDA!


Harmen Groen zegt:
Hallo, ik ben Harmen. Je kunt met mij over van alles chatten maar ik ben vooral geïnteresseerd in politiek. Ik ken alle CDA-standpunten, jaja echt waar. Vraag maar raak.
LeEnDeRt zegt:
hoi
Harmen Groen zegt:
Leuk dat je er weer bent!
LeEnDeRt zegt:
vertel is wat over de domste man van Nederland: Balkenende?
Harmen Groen zegt:
Onze nummer 1! Wat zeg ik, de nummer 1 van het hele land.
LeEnDeRt zegt:
ja is hij echt de domste van het hele land?
Harmen Groen zegt:
Onze Minister president. Onze premier. Al sinds een jaar of vier.
LeEnDeRt zegt:
ja en in die tijd 3 kabinetten, knap hoor
Harmen Groen zegt:
Dat is... Van der Hoeven
LeEnDeRt zegt:
o is dat van der hoeven, die is nog dommer
Harmen Groen zegt:
OC&W, heet dat toch?
LeEnDeRt zegt:
ja dat zal wel ja, ik noem het gewoon dom
Harmen Groen zegt:
Ik weet het wel hoor. Minister van OC&W. Dat staat voor Onderwijs, Cultuur & Wetenschap
LeEnDeRt zegt:
nee dat niet
Harmen Groen zegt:
Wat wil je dan weten?
LeEnDeRt zegt:
iets over wouter bos
Harmen Groen zegt:
Aha, Bos. Die is ons welbekend.
LeEnDeRt zegt:
tuurlijk de slimste van heel nederland
Harmen Groen zegt:
Dat komt omdat de PvdA niet de enige partij is met een Bos op de lijst.
LeEnDeRt zegt:
nee die niet
Harmen Groen zegt:
Wat wil je dan weten?
LeEnDeRt zegt:
die van de pvda
Harmen Groen zegt:
Als ik aan de PvdA denk dan denk ik maar aan een ding.
LeEnDeRt zegt:
aan slimme mensen zeker?
Harmen Groen zegt:
Raden?
LeEnDeRt zegt:
doe maar
Harmen Groen zegt:
Het is erg moeilijk hoor.
LeEnDeRt zegt:
voor domme CDA'ers wel ja
Harmen Groen zegt:
Ligt voor hand, maar nee.
LeEnDeRt zegt:
tuurlijk licht het voor de hand dat CDA'ers daar te dom voor zijn
Harmen Groen zegt:
Waar ik aan denk ligt helemaal niet voor de hand.
LeEnDeRt zegt:
nee voor jou niet nee
Harmen Groen zegt:
Wat wil je dan weten?
LeEnDeRt zegt:
niks
Harmen Groen zegt:
Ik kan er ook niks aan doen.
LeEnDeRt zegt:
nee tuurlijk niet, je ben veel te dom
Harmen Groen zegt:
Wat wil je dan weten?
LeEnDeRt zegt:
nou ik ga maar is
Harmen Groen zegt:
Ik zal een tip geven. Het heeft met een van mijn hobby’s te maken.
LeEnDeRt zegt:
nou bedankt voor deze hele goede campagne voor het CDA!
Harmen Groen zegt:
Ja, de verkiezingen komen er weer aan. Je wilt natuurlijk weten wanneer de verkiezingen zijn.
LeEnDeRt zegt:
nee, ik ga weg
Harmen Groen zegt:
Dat is jammer, maar misschien ken je niet alle standpunten van het CDA. Noem eens een standpunt waar je de mening van het CDA over wilt weten.
LeEnDeRt zegt:
dag
Harmen Groen zegt:
Doei!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-11-2006, 22:00
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
T_ID schreef op 13-11-2006 @ 14:41 :
Neem vooral de openingszin van een speech en doe net alsof dat de gehele campagne is.
Dat is inderdaad precies wat de VVD en jij doen, vooral als het over de PvdA gaat.

Ik snap wel dat de VVD dat moet doen, want ja, je moet toch iets als je partij constant op verlies staat in de peilingen? Eerst ga je mogelijke coalitiepartner de ChristenUnie schofferen en vandaag in Netwerkbeweer je als lijsttrekker dat zonder Zalm het kabinet-Balkenende "mislukt" zou zijn. Een kat in het nauw maakt rare sprongen? De VVD houdt geen vriend meer over!

Overigens was er in Lijst 0 vandaag een reclame-deskundige (blijkbaar) en die vond de campagne van GroenLinks goed: duidelijke en heldere naam (we zijn groen en we zijn links) en bovendien vond hij de FemFem en het verkiezingsfilmpje een positieve uitsraling hebben die laat zien dat Femke behalve een goede politicus ook een "leuke griet" is.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2006, 23:14
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 13-11-2006 @ 23:00 :
Overigens was er in Lijst 0 vandaag een reclame-deskundige (blijkbaar) en die vond de campagne van GroenLinks goed: duidelijke en heldere naam (we zijn groen en we zijn links) en bovendien vond hij de FemFem en het verkiezingsfilmpje een positieve uitsraling hebben die laat zien dat Femke behalve een goede politicus ook een "leuke griet" is.
Dat is nu dus precies mijn kritiek. Het is een leuke (dure) reclamecampagne, zonder echte inhoud.

Hoeveel problemen worden aangepakt door het inspreken van een navigatiesysteem?
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 13-11-2006, 23:24
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
T_ID schreef op 14-11-2006 @ 00:14 :
Dat is nu dus precies mijn kritiek. Het is een leuke (dure) reclamecampagne, zonder echte inhoud.

Hoeveel problemen worden aangepakt door het inspreken van een navigatiesysteem?
Hoeveel problemen worden aangepakt door in de Privé te vertellen dat je maar niet aan de vrouw komt? Hoeveel problemen worden aangepakt door op de voorpagina van 'de Telegraaf' te vertellen dat je Sasha de Boer een lekker wijf vindt? En hoe inhoudelijk is het dat je alleen maar je tegenstanders afkat?

Álle politieke partijen doen zowel inhoudelijke dingen als aardigheidjes eromheen, ook GroenLinks en ook VVD. Verschil is dat jij denkt dat GroenLinks alleen aardigheidjes doet en VVD alleen inhoudelijke dingen. En dat zijn dus die oogkleppen waar ik het over heb.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2006, 00:06
Jean-Bob
Jean-Bob is offline
Citaat:
pc nerd schreef op 13-11-2006 @ 21:46 :
Ik had ook een super grappig gesprek met Herman. Echt een hel goede campagne voor het CDA! [/SIZE]
Ja je hebt die Harmen maar mooi voor de gek gehouden. Maar in het vervolg je naam wel normaal schrijven hoor .

Verder vind ik dat als je een CDA bot toevoegt je wel iets van trashtalk richting Bos kunt verwachten. Je hebt em zelf toegevoegd. Waar ik me meer aan erger was studio voetbal zondag. Denk je even van de lijsttrekkers op tv af te zijn, zitten Bos en Marijnissen daar. En gaat het eindelijk over voetbal, besteden ze nog geen drie woorden aan Ajax - PSV. Er is momenteel echt een overkill aan politiek op tv. En dat is dan altijd wel in verkiezingstijd, het wordt volgens mij iedere keer erger.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2006, 09:12
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
T_ID schreef op 14-11-2006 @ 00:14 :
Hoeveel problemen worden aangepakt door het inspreken van een navigatiesysteem?
Behalve dat het inhoudsloos is, zorgt het er wel voor dat mensen erg vertrouwd raken met de stem. Dat is goede reclame.
__________________
Stelling onderbouwen aub.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2006, 20:34
lawallan
Avatar van lawallan
lawallan is offline
Citaat:
T_ID schreef op 13-11-2006 @ 14:41 :
Neem vooral de openingszin van een speech en doe net alsof dat de gehele campagne is.
je hebt gelijk zo gemeen als ik ben, heb ik ''vergeten'' om te zeggen dat Rutte daarna ook nog zei dat de pvda de partij van de achteruitgang was en het cda de partij van de stilstand. Als ik dit er gewoon bij had gezegd had het een stuk minder inhoudsloos geleken.
__________________
Nothing is just satire
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat heb je vandaag gedroomd?
Verwijderd
500 04-04-2012 11:14
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Welke coalities zie jij op het toneel graag verschijnen & bepaalt dit je stemgedrag?
Gatara
230 21-11-2006 00:05
Verhalen & Gedichten MIJN VERHAAL: Nina's droom
Nandje
24 30-07-2006 20:41
Algemene schoolzaken VWO literatuurlijst
Guimaraes
13 09-01-2005 14:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:20.