Oud 30-01-2013, 00:50
Seymenn
Seymenn is offline
Een paar maanden geleden kwam er een meisje naar mijn wedstrijd(voetbal) kijken.
Ze is een vriendin van een teamgenoot, ik heb haar heel lang gezocht en een paar dagen terug gevonden op facebook. ik stuurde haar een pb en vertelde dat ik haar zag en leuk vond. Eerst deed ze afstandelijk en geloofde me niet; wrm het dan zo lang had geduurd en dat het toch niet zo moeilijk was om haar te vinden. Ze woont zelf in een andere stad 10 km van de stad waar ik woon. Ik wilde met haar afspreken en vroeg om een kans maar telkens zei ze nee. Vrijdag was ze in de buurt en vroeg of ik kon komen.
Ze wachtte op het station en we hebben kennisgemaakt en daar 10 min staand gepraat. ze was niet heel afstandelijk maar ook niet echt open. ik bood haar aan om haar naar huis te brengen en eerst zei ze nee, maar toen ik nog een keer vroeg wou ze wel en zei als je me maar niet ontvoerd ofzo. ik heb haar naar huis gebracht, maar haar moeder was niet thuis dus gingen we in de auto wachten. we hebben nog gepraat en ze liet me fotos zien op haar telefoon. ik vroeg of ik even mocht bellen en belde me eigen nummer om haar nummer op te slaan. dit had zij niet door. ze had rugpijn en ik vroeg of ik haar mocht masseren en dit vond ze goed. nadat ik haar had gemasseerd belde haar moeder en ging ze naar huis. ik belde her net voor ik weg ging en ze zei lachend en een beetje geschrokken dat ik echt erg was. sindsdien spreken we via whatsapp, ik vroeg haar om weer af te spreken maar ze zegt nee. ik ben al een paar dagen ziek en was in het ziekenhuis, ze wilde me bellen en zelfs langskomen. ze geeft me veel aandacht stuurt veel fotos van dingen die ze doet etc. maar ze zegt dat ze me niet leuk vind en nooit zal gaan leuk vinden. ik vind haar heel leuk en weet niet wat ik moet doenn????
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-01-2013, 06:56
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Lastig om naar aanleiding van je verhaal dit te beoordelen, maar het lijkt erop alsof ze je gewoon wel aardig vindt, maar niet meer dan dat. Als je al hebt gevraagd of ze je leuk vind en misschien meer wil, en ze zei nee ik vind je niet leuk, tja dan is het duidelijk.

Als iemand in het ziekenhuis ligt, die je aardig vindt lijkt het me best normaal dat je is belt, of misschien wel langskomt.
Hoe is ze in de whattsapjes tegen je? kortaf, of met meer lieve woordjes? Het lijkt er op alsof ze je ziet als een gewone vriend.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2013, 11:55
Seymenn
Seymenn is offline
met whatsapp praat ze heel veel en is ze absoluut niet droog ofso, en als ze op whatsapp is is dat meestal om met mij te praten. maar ik vind haar echt leuk en wil een relatie met haar, maar ik weet niet hoe ik dit moet aanpakken
Met citaat reageren
Oud 30-01-2013, 12:24
Padzorz
Padzorz is offline
Ik denk dat ze gewoon wat aan het spelen is met jou. Ik weet niet of dit goed komt, maar in het begin heb je een beetje 'overdreven' gedaan, ik denk dat ze een beetje bang was in het begin en dat speelt niet in jouw voordeel.

Als je zelf ook het gevoel hebt dat ze wat met jou aan het spelen is dan kun je het even goed tegen haar zeggen dat je dat niet accepteert. Ik vind dit een heel lastige situatie, het is voor mij niet echt duidelijk wat ze juist wilt.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben er zeker van dat ze jou aardig vindt, maar of ze echt interesse heeft dat denk ik niet. Als jij op iemand verliefd bent ga je ook niet soms wel of soms niet aardig doen? Dat zij het wel doet communiceert wel wat.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2013, 15:35
Eind-Baas
Eind-Baas is offline
Niet meer contact met haar op zoeken maar wachten tot zij contact op neemt. Als ze je leuk vindt dan zal ze dat wel doen en kan je voorstellen om ergens een keer wat te gaan drinken ofzo, en als ze geen contact op neemt naar de volgende.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2013, 18:07
Seymenn
Seymenn is offline
ja dat heb ik gedaan, ik heb haaar genegeerd en gewacht. maar toen begon zij weer op whatsapp
Met citaat reageren
Oud 30-01-2013, 18:13
Verwijderd
Terugwhatsappen dat je uit eten bent met een verschrikkelijk knap meisje en dat je even moet aankijken wanneer je weer tijd hebt om af te spreken omdat je vooralsnog de hele week hebt volgepland met het knappe meisje in kwestie.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2013, 20:14
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Volgens mij heeft ze prima in de gaten dat je ervan houdt om spelletjes te spelen. Je hebt tenslotte haar telefoonnummer op een slinkse wijze weten te ontfutselen. Ik denk dat ze in jou een gelijke ziet en daarom het spelletje hard to get get speelt. Nog even volhouden en ze zal uiteindelijk aan je toegeven.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen sluierverbod (betoog) Nederlands
bayirgul
12 26-03-2004 10:59
Films, TV & Radio Buffy-topic #2
x-spekkie-x
500 14-07-2003 13:37
Liefde & Relatie Ik ben er ziek van!
PFP
47 11-04-2002 17:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:58.