Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-05-2013, 11:15
Sara Doorn
Sara Doorn is offline
Een leuk meisje wat bij mij op school zit, zat afgelopen week ook op dezelfde camping waar wij ook stonden. We hebben daar twee avonden bij elkaar gezeten en gezellig gepraat. Nu zijn we weer thuis en hebben best wel veel contact via Whatsapp. Nu wil ik haar deze week vragen of ze na school misschien iets leuks wil doen. Maar heeft iemand een idee wat we zouden kunnen doen? Aangezien onze stad geen bioscoop heeft en het ook niet echt mooi weer word. En moet ik haar dan ook zoenen, of kan ik daar beter nog even mee wachten? En als ik haar dan zou zoenen, wat is dan het geschikste moment?*Ik ben trouwens zestien en zij is vijftien. En ik heb ook wel contact met een aantal vriendinnen van haar. Zou ik hun ook om tips kunnen vragen of niet, ik heb wel het idee dat die vriendinnen van haar ook alles met haar bespreken. En moet ik haar vriendinnen ook vertellen dat ik haar leuk vind? Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Alvast bedankt. Zit trouwens op account van mijn zus.

Laatst gewijzigd op 13-05-2013 om 16:14.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-05-2013, 13:19
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Ik ga er uit dat je geen 100 km. van een bioscoop woont dus je kunt ook op een zaterdagmiddag of zondagmiddag gaan of naar een vroege avondvoorstelling. Of als het mooi weer is een stukje gaan fietsen en dan wat te eten of drinken meenemen of naar het zwembad. Met kussen zou ik wachten tot jullie elkaar wat beter hebben leren kennen. En je zou het aan een vriendin van haar kunnen vragen maar dan loop je het risico dat ze haar mond niet kan houden en ik weet niet of je daar op zit te wachten.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 13-05-2013, 13:34
Verwijderd
Jij bent nog steeds een jongen op het account van je zus? Is wel zo handig om te weten als je iets wil ondernemen (omdat als je een meisje zou zijn en je zou gezellig dingen gaan doen met een ander meisje, de kans groot is dat ze je gewoon als vriendin zou kunnen zien en behoorlijk uit de lucht kan komen vallen als je haar dan plots probeert te zoenen ).
Met citaat reageren
Oud 13-05-2013, 16:17
Sara Doorn
Sara Doorn is offline
Citaat:
Ik ga er uit dat je geen 100 km. van een bioscoop woont dus je kunt ook op een zaterdagmiddag of zondagmiddag gaan of naar een vroege avondvoorstelling. Of als het mooi weer is een stukje gaan fietsen en dan wat te eten of drinken meenemen of naar het zwembad. Met kussen zou ik wachten tot jullie elkaar wat beter hebben leren kennen. En je zou het aan een vriendin van haar kunnen vragen maar dan loop je het risico dat ze haar mond niet kan houden en ik weet niet of je daar op zit te wachten.
Bedankt
Met citaat reageren
Oud 13-05-2013, 17:03
Sara Doorn
Sara Doorn is offline
ze zegt wel af en toe loveyou via whatsapp, en ik kreeg vanmorgen een berichtje dat ze me miste
Met citaat reageren
Oud 13-05-2013, 17:05
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Nou dat zijn goeie berichten. Grijp je kans en vraag haar uit!
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 13-05-2013, 18:07
Sara Doorn
Sara Doorn is offline
Citaat:
Nou dat zijn goeie berichten. Grijp je kans en vraag haar uit!
Wat zou ik dan met haar kunnen doen tijdens een afsraakje? Heb je misschien leuke ideeën?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2013, 18:33
Sara Doorn
Sara Doorn is offline
Citaat:
Wat zou ik dan met haar kunnen doen tijdens een afsraakje? Heb je misschien leuke ideeën?
Ik bedoel van we zitten wel bij elkaar op school maar we wonen wel vijftien kilometer bij elkaar vandaan. En ik wil graag dat zei mijn meisje word dus wil ik haar zoenen. En als we iets afspreken in de stad waar wij op school zitten kan ik haar moeilijk zoenen. Dus wat zouden we kunnen doen?
En hoe weet ik of zij ook voor mij gaat?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2013, 20:36
Verwijderd
Hoezo zou je haar moeilijk kunnen zoenen in de stad? Wtf het is geen befferij ofzo. Het is maar zoenen. En sowieso, er gewoon voor gaan als jij je kan ziet. Als je dan zit te praten ofzo buiten, je wijst je vinger in de lucht en zegt; 'he, wat is dat,' terwijl er niks is. Zij kijkt op, dan pak je haar bij haar wangen (niet echt grijpen maar gewoon je platte handen ofzo), draait haar gezicht naar je toe en neem je haar vol op d'r bek.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2013, 20:44
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Op je eerste date zou ik niet verder gaan dan handje vasthouden. Ga niet proberen haar te kussen als je denkt dat ze dat nog niet wil. En als ze het wel wil merk je dat snel genoeg. En wat Mutant al zei: het is misschien handiger om hier zelf een account aan te maken dan die van je zus te blijven gebruiken, dat gaat op den duur verwarring opleveren!
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis

Laatst gewijzigd op 13-05-2013 om 20:50.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2013, 21:06
VolvoFH750
Avatar van VolvoFH750
VolvoFH750 is offline
Citaat:
ze zegt wel af en toe loveyou via whatsapp, en ik kreeg vanmorgen een berichtje dat ze me miste
Tegenwoordig stelt 'love you' geen zak meer voor.
__________________
Zonder transport staat alles stil.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2013, 21:43
Verwijderd
Citaat:
Op je eerste date zou ik niet verder gaan dan handje vasthouden. Ga niet proberen haar te kussen als je denkt dat ze dat nog niet wil. En als ze het wel wil merk je dat snel genoeg. En wat Mutant al zei: het is misschien handiger om hier zelf een account aan te maken dan die van je zus te blijven gebruiken, dat gaat op den duur verwarring opleveren!
Handje vasthouden op je 16e? Haha.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wat moet ik nu doen :'(
nietpopulair
5 16-11-2015 06:59
Liefde & Relatie wat moet ik nu doen?
inges1234
11 10-04-2011 21:07
Psychologie Wat moet ik nu doen ???
Limburgertje
2 19-01-2005 19:08
Liefde & Relatie Wat moet ik nu doen?!
Ilona1
11 04-01-2003 17:20
Liefde & Relatie Wat moet ik nu doen???
ikben16
21 08-02-2002 14:40
Seksualiteit Wat moet ik nu doen???
ikben16
5 04-02-2002 12:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:36.