Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-01-2016, 22:08
studentje16
studentje16 is offline
Het zit allemaal zo. Jaartje terug gedate met een heel leuk meisje. Tijdens de laatste date met haar vertelde ze dat ze helaas geen relatie wilde.

Nu bijna een jaar later vroeg ze me plotseling om samen wat te doen. Ik was haar in dat jaar al vergeten en had me over haar heen gezet. Dit kwam ook als een verassing voor me. Van tevoren een beetje sceptisch aangezien ik niet opzoek ben naar een relatie atm en niet dezelfde fout als vorige keer met haar wilde maken. Ben uiteindelijk toch maar haar op die date gegaan... En wat gebeurt er? Ik word weer vol verliefd op haar. Later nog een keer afgesproken en aan haar gevraagd hoe ze er overdacht gezien het feit hoe het de vorige keer was geëindigd. Ze vertelde me dat ze me nu wel leuk vond en even tijd nodig had. Vervolgens nog een afspraakje gemaakt. Was allemaal zo leuk en gezellig. Aan het einde gaf ze me zelfs een kus op de wang.

Nu paar dagen later word ik gek door alle gedachtes. nu school is weer begonnen kan ik minder met haar afspreken. Ik spreek haar niet zo vaak meer. Via whatsapp praat ze ook niet veel. Dit geeft me het gevoel dat, ondanks alle overige signalen, ze me toch niet 'zo' leuk vind. Bovendien heb ik het heel erg druk met school en werk waardoor ik nauwelijks tijd voor mezelf hebt. Mocht er een relatie uit voortvloeien dan zie ik haar ook niet zo vaak wat denk ik niet echt gezond is voor een goeie relatie.

Ik ben van plan om nog een keertje met haar af te spreken en mezelf volledig tegenover haar openbaren. Ik zal haar vertellen hoe leuk ik haar vind en vragen of zij mij op dezelfde manier leuk vind. Tegen haar vertellen dat ik niets liever wil dan bij haar zijn maar ik niet weet hoe ik dat moet doen gezien mijn drukte...

Wat vinden jullie hiervan? enige tips?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-01-2016, 22:12
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Waarom wacht je niet tot zij weer initiatief neemt? Jij wil er nu vol voor gaan, terwijl je daar amper ruimte voor hebt in je leven, terwijl je nog twijfelt of zij jou ook wel zo geweldig vindt...
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 06-01-2016, 22:19
studentje16
studentje16 is offline
Ik snap je punt. Maar ik ben bang dat als ik wacht totdat zij weer initiatief neemt, zij dan weer denkt dat ik haar niet leuk vind oid.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2016, 08:47
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Neem het initiatief en spreek af. En wees eerlijk naar elkaar toe. Dan weet je beide waar je aan toe bent.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied #34
Verwijderd
496 23-05-2006 22:37
Liefde & Relatie Klassiek probleem: Verliefd, vertellen of niet?
U*NiQ
13 17-07-2005 18:42
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Mijn muze
Verwijderd
0 14-11-2004 17:03
Psychologie ik voel me enorm klote, ik trek het niet meer....
SimplyABoy19
37 07-10-2004 16:10
Verhalen & Gedichten Geef je mening over deze tekst
lestat080
31 29-03-2004 16:23
Verhalen & Gedichten [verhaal] Hij
Verwijderd
13 14-08-2003 20:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:11.