Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-09-2001, 21:41
The Sentinal
The Sentinal is offline
hallo
Ik heb dus een vraag
binnen enkele maanden mag ik een scooter kopen van thuis maar ik weet nog ni direct welk merk ik heb al wel eens in catalogussen gezien maar nu kwam ik opt idéé van hier eens een topic te plaatsen .de scooter die ik voort het moment wel zie zitten is een Peugeot Elyséo 50 cc maar ben dus nog ni zeker ,mocht er iemand van jullie toevallig er een hebben ,wil die persoon er dan zijn meededeling erover geven wat die van die scooter vindt,...ps er mogen ook andere scooters hier geplaats worden hoor en mag ook met foto als het goed is ! allé dag laat ff wat hore dan ben ik ook weer blij
__________________
Life's a bitch and then you die, so fuck the world and let's get high.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-09-2001, 22:49
L@CuTu$
Avatar van L@CuTu$
L@CuTu$ is offline
aprilia RS50
__________________
Nerds met Borsthaar coden in EV8 ASM || Lid van het Alpha promotie team
Met citaat reageren
Oud 15-09-2001, 22:55
The Sentinal
The Sentinal is offline
Citaat:
L@CuTu$ schreef:
aprilia RS50
graaf machientje vind ik
__________________
Life's a bitch and then you die, so fuck the world and let's get high.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2001, 00:01
L@CuTu$
Avatar van L@CuTu$
L@CuTu$ is offline
IDD helamaal als ie in stukken op in de garage staat met en complete er naast
__________________
Nerds met Borsthaar coden in EV8 ASM || Lid van het Alpha promotie team
Met citaat reageren
Oud 16-09-2001, 00:22
Tha Wheeliemaster
Tha Wheeliemaster is offline
koop een honda, veel mooier rijden en niet zo saai en een stuk goedkoper, als je er 1x op gereden hebt wil je niks anders meer,

blauwe met rode buddy is een honda mb70cc
zwarte met rode buddy is een honda mtx125cc
zwart met gele is een puch 50cc
















__________________
No speed, No life!
Met citaat reageren
Oud 16-09-2001, 03:13
Wasp
Avatar van Wasp
Wasp is offline
Honda SFX, en een Gilera Citta.

M'n Gilera voor als het héérlijk weer is, en mn scooter voor de lange afstanden, school bv.
__________________
Ex fb-er van Drugs & Alcohol. Dajjetffweet!
Met citaat reageren
Oud 16-09-2001, 14:33
The Sentinal
The Sentinal is offline
Citaat:
Wasp schreef:
Honda SFX, en een Gilera Citta.

M'n Gilera voor als het héérlijk weer is, en mn scooter voor de lange afstanden, school bv.

Heb je geen foto van ? gilera citta ken ik ni maar ik weet wel dat het hoogst waarschijnlijk een mooi bakkie zal zijn !
__________________
Life's a bitch and then you die, so fuck the world and let's get high.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2001, 16:24
vortex
vortex is offline
Ik had een Gilera Typhoon maar hij is pas geleden gejat
!@#$$%
Met citaat reageren
Oud 16-09-2001, 16:55
Wasp
Avatar van Wasp
Wasp is offline
Citaat:
The Sentinal schreef:
Heb je geen foto van ? gilera citta ken ik ni maar ik weet wel dat het hoogst waarschijnlijk een mooi bakkie zal zijn !
Klik hier om een foto van mijn Gilera te zien. 't Is dus geen scooter, officieel is het zelfs een snorfiets.
Hij loop 50 km/u. D'r zitten inmiddels hogere achtervering op, een normaal zadel, en een nieuw achterbandje.

Klik hier voor een foto van mijn Honda SFX. Deze had ik gehuurd in Spanje, maar zo ziet 'ie er wel ongeveer uit. Dat kleine gastje is m'n broertje.
__________________
Ex fb-er van Drugs & Alcohol. Dajjetffweet!
Met citaat reageren
Oud 16-09-2001, 20:34
Genesis
Avatar van Genesis
Genesis is offline
Malaguti FireFox F-15 met 70CC polini EVO, Gianelli Shot, 19MM carb, top performances carterdeksel, polini Delta koppeling, Polini SC vario, Polini EVO 12MM krukas, Yamashi krukaslagers, Open sportluchtfilter, Malossi MHR ontsteking, CDI & bobine. Topsnelheid digitaal: 135 km/h

Dit geheel is compleet wit gespoten. De velgen feloranje met gepolijste randen. Veel polini stickers. Op de voorste kap over de koplampen staat een airbrush van een wolf.

Heb ook nog 2 puchjes staan... (voor tijdnes de werkzaamheden aan de scoot en voor als de scoot het weer eens niet doet )
Met citaat reageren
Oud 17-09-2001, 08:23
ick
ick is offline
Citaat:
Genesis schreef:
Malaguti FireFox F-15 met 70CC polini EVO, Gianelli Shot, 19MM carb, top performances carterdeksel, polini Delta koppeling, Polini SC vario, Polini EVO 12MM krukas, Yamashi krukaslagers, Open sportluchtfilter, Malossi MHR ontsteking, CDI & bobine. Topsnelheid digitaal: 135 km/h

Dit geheel is compleet wit gespoten. De velgen feloranje met gepolijste randen. Veel polini stickers. Op de voorste kap over de koplampen staat een airbrush van een wolf.

Heb ook nog 2 puchjes staan... (voor tijdnes de werkzaamheden aan de scoot en voor als de scoot het weer eens niet doet )


hoezo overdreven duur.... en dan heb je zelfs nog 2 puchies in reserve.... issie zo onbetrouwbaar? >

ik hebbe een Vespa PK50, net als de Elyseo van Peugeot is die brommer der ook in motoruitvoering, en de motoruitvoering (bij mijne 200cc, elyseo 125 cc) heeft ET ZELFDE FRAME, ofwel, je zal geen frame-aanpassingen hoeven doen als je harder als 80 wil... voordeel dus!

mijn pk50 heb ik geen foto van, maar die kan je vast wel vinden ergens als je zoekt naar Vespa PK 50 Automatic (die heb ik in't rood)

me vespa doet 't overigens nu nie, dus race ik op'm puchje (popu reserve dingen man!
Met citaat reageren
Oud 17-09-2001, 11:20
Genesis
Avatar van Genesis
Genesis is offline
Citaat:
ick schreef:

hoezo overdreven duur.... en dan heb je zelfs nog 2 puchies in reserve.... issie zo onbetrouwbaar? >
Mwah.. dr gaat idd wat geld in zitten jah Ennehh.. ja hij staat nogal eens stil langs de kant van de weg.. Heb er nogal eens last van dat ik het koppelingshuis in 2 stukken trek.. Irritant kwaaltje is dat. Verder heb ik nu al 2 keer een krukas gemold, denk dat ik bij de volgende keer overstap op iets anders dan een Polini, want ben niet zo weg van die kwaliteit..
Als je een betrouwbare scooter wil, dan moet je eigenlijk al niet eens aan een andere uitlaat beginnen.. gewoon standaard uitlaat, en maximaal zo'n 70/75 km/h.

groet'n

Genesis
Met citaat reageren
Oud 18-09-2001, 13:11
Willy
Willy is offline
Ik heb geen scoots meer maar ik heb alleen nu een SUZUKI TSX 70 cc andere carburateur powerfilter andere vertanding (weet niet meer uit me hoofd welke) Andere 5 versnellings bak Racekoppeling een gianelli 70cc uitlaat en nog meer prulletjes. Loopt nu 105 Km/uur Op autotellers maar het kan nog harder (gaat ook wel gebeuren )

Oja het is een Cross model nieuwer dan de MT(x)

Je zal er waarschijnlijk niet aankomen als je geintereseerd bent omdat er weinig in Nederland rijden!!
__________________
www.accesforum.tk
Met citaat reageren
Oud 19-09-2001, 11:56
Genesis
Avatar van Genesis
Genesis is offline
hm als iedereen ook over de brommer gaat lullen dan begin ik daar ook nog ff over..

heb dus 2 puchies.. ééntje is compleet in de picasso uitvoering (geweldig gespoten in 25 verschillende kleuren) Voorzien van een verhoogde voorvork en dubbele koplamp (heeft iets van een chopper zo) Het is eigenlijk gewoon een crossbrommer..
Hij is voorzien van een 70CC Airsal Eurokit, 18MM carburateur, sportluchtfilter en Tecno uitlaat. vertanding weet ik zo niet. Topsnelheid ongeveer 70 km/h (hijs nogal afgeragd y'know)

Dan nog een mooi pronkstukje:
Een volledig wit gespoten exemplaar, met oranje sterwielen met gepolijste randen en enige oranje accenten. Verder veel chroom, zoals de koplamp, koplampkapje, voetplankje, steunbuizen voor voetplankje en de achterschokbrekers. Veel reclamestickers van o.a. Polini.
De brommer is voorzien van een Polini 65CC met membraan, 15MM carb, uitgefreesd carter, open sportluchtfilter en 18/36 vertanding. Topsnelheid digitaal 104 km/h.

De oplettende lezer merkt dat deze brommer dus in dezelfde stijl is gemaakt als mn scooter. (vet cool man)

groet'n

Genesis
Met citaat reageren
Oud 19-09-2001, 11:58
Genesis
Avatar van Genesis
Genesis is offline
ohw ja, wat ik nog even wilde melden: je moet geen elyséo kopen!! Die zijn niet cool.. Koop dan een speedfight ofzo, die zijn wel strak!

groet'n

Genesis
Met citaat reageren
Oud 19-09-2001, 16:03
ick
ick is offline
Citaat:
Genesis schreef:
ohw ja, wat ik nog even wilde melden: je moet geen elyséo kopen!! Die zijn niet cool.. Koop dan een speedfight ofzo, die zijn wel strak!

groet'n

Genesis


elyseo = misschien nie cool, wel relax! hij heb de touch van 'n motor, der passe 2 helme onder je zadel, en hij heb'n onwijs stevig frame...
Met citaat reageren
Oud 19-09-2001, 17:13
Genesis
Avatar van Genesis
Genesis is offline
Citaat:
ick schreef:

elyseo = misschien nie cool, wel relax! hij heb de touch van 'n motor, der passe 2 helme onder je zadel, en hij heb'n onwijs stevig frame...

Gilera Runner dan?? rijdt super, motor-touch, en een superstijf frame! (en ook nog eens watergekoeld en WREED snel te krijgen) dr passen alleen geen 2 helmen in, maar buddy is wel redelijk groot!!

Die elyseo passen trouwens geen 2 integraalhelmen in hoor.. alleen een integraalhelm en een jethelm.. Maar goed, dat wist je vast al..

Genesis
Met citaat reageren
Oud 19-09-2001, 23:25
Razor - Blade
Avatar van Razor - Blade
Razor - Blade is offline
Aprilia SR 2000
mallosi 70CC giet
mallosi vario
polini 2G
mallosi v-snaar
19mm carb mallosi (natuurlijk met membranen)
polini 4 race uitlaat...
(125 teller)

koop voor de volgende zomer mijn auto.(206)
beter dan zo'n scoot
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-09-2001, 13:18
Genesis
Avatar van Genesis
Genesis is offline
Citaat:
Razor - Blade schreef:
koop voor de volgende zomer mijn auto.(206)
beter dan zo'n scoot
Daar ben ik het mee eens.. heb zelf een Honda CRX V-TEC.. bevalt erg goed, maar de scoot bevalt me eigenlijk ook nog prima!! gewoon de kick van juten pesten ofzo.. weet niet wat het is!
Met citaat reageren
Oud 20-09-2001, 13:37
Razor - Blade
Avatar van Razor - Blade
Razor - Blade is offline
Citaat:
Genesis schreef:
Daar ben ik het mee eens.. heb zelf een Honda CRX V-TEC.. bevalt erg goed, maar de scoot bevalt me eigenlijk ook nog prima!! gewoon de kick van juten pesten ofzo.. weet niet wat het is!

hahaha ja idd wat zijn die juten toch dom!!
ze proberen je de hele tijd te grazen te nemen met zo'n loge grote golf, hehehe het blijft lol honda crx is trouwens een leuke bakkie mits je wat verlaagt en dergelijke,,,



[Dit bericht is aangepast door Razor - Blade (20-09-2001).]
Met citaat reageren
Oud 20-09-2001, 20:14
Genesis
Avatar van Genesis
Genesis is offline
Citaat:
Razor - Blade schreef:
hahaha ja idd wat zijn die juten toch dom!!
ze proberen je de hele tijd te grazen te nemen met zo'n loge grote golf, hehehe het blijft lol honda crx is trouwens een leuke bakkie mits je wat verlaagt en dergelijke,,,
tjaa echt ongelofelijk die lui.. mn scoot herkennen ze nou zo langzamerhand ook wel, maar ze krijgen me echt niet zomaar te pakken

De CRX is voor 4 cm verlaagd, achter 2 cm, voorzien van 16 inch lichtmetaal, achterspoiler, sideskirts en voorbumperopzetstuk. Knipperlichten voor zijn vervangen door exemplaren van helder, wit glas.
Verder issie elektronisch getuned, voorzien van K&N open sportkelk, en het uitlaatsysteem komt van Sebring, met een 2x 114MM achterdemper waarbij de kat is vervangen door een demper, en is de middendemper verdwenen. De nokkenassen komen van Advantix, evenals de koppen en de verdelerkap inclusief bedrading.
Goed voor een vermogen van ruim 200pk. (das nog es wat anders dan een paar kw )
Met citaat reageren
Oud 20-09-2001, 20:42
ick
ick is offline
Citaat:
Genesis schreef:
(das nog es wat anders dan een paar kw )


rekenen ze scootervermogen dan ik Kw?

ik heb wel pk's! 2.7 om psies te zijn (als die nog origineel zou zijn...
Met citaat reageren
Oud 20-09-2001, 21:43
Genesis
Avatar van Genesis
Genesis is offline
ja.. bij een rollerbank controle, rekenen ze je vermogen uit in kW. maar hoe gaat het met jou scoot eigenlijk??
Met citaat reageren
Oud 21-09-2001, 10:55
ick
ick is offline
Citaat:
Genesis schreef:
ja.. bij een rollerbank controle, rekenen ze je vermogen uit in kW. maar hoe gaat het met jou scoot eigenlijk??

heb nog nie ge tuned/opgevoerd, rijdend krijgen vrat teveel geld...

Vespa PK 50,
38.6 mm zuiger (1e overmaat)
beetje aangepaste uitlaat (boortje in de proppies gezet) ga der binnekort nog wat cools mee doen, *laten doen* buisjes op lassen dattie nnog sneller z'n lucht kwijtkan
Code:
    __
    | |
____| |=_____ 
UITLAATBUIS
------------
op die manier gaan ik der 3 buisies naast mekaar op lassen, vlakbij 't motorblok, diie 't T stukkie hoor je 't verschil als 't goed is niet.... maar reken maar dat met 3x 6MM der veeeeel meer lucht doorheen kan
verders zit5 ik te denken aan een 75cc + 19 MM carbu, en 'n sportvario + racekoppeling, maar dat word DUUR...

Met citaat reageren
Oud 21-09-2001, 10:56
ick
ick is offline
ohja, bijna vergeren, ouwe zuiger + nieuwe zuigerveertjes (60 KM gereden) topspeed plm. 55-60KM/h (schatting, ik ga net zo snel als de autowz
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-09-2001, 12:50
Willy
Willy is offline
Citaat:
Tha Wheeliemaster schreef:
koop een honda, veel mooier rijden en niet zo saai en een stuk goedkoper, als je er 1x op gereden hebt wil je niks anders meer,

blauwe met rode buddy is een honda mb70cc
zwarte met rode buddy is een honda mtx125cc
zwart met gele is een puch 50cc


*plaatjes*
Je frame van die MTX is krom.Maar mooie brommers hoor.

__________________
www.accesforum.tk
Met citaat reageren
Oud 21-09-2001, 13:43
Genesis
Avatar van Genesis
Genesis is offline
ICK:
Je wilt dus buisjes aan de zijkant van je uitlaat lassen?? Hm.. dat systeem van opvoeren ken ik niet.. Kan me ook eigenlijk niet echt voorstellen dat het helpt, want het buisje is immers dicht aan de bovenkant (toch?) En dan gaat de lucht ALSNOG achter je uitlaat uit, het gebeurt alleen via een omweg. En dat terwijl je in theorie juist zou moeten zorgen dat je die uitlaatgassen zo snel mogelijk die uitlaat uit moet hebben...
STERKER NOG: ik ken dit systeem alleen scooterfabrikanten die dit doen om hun scooters te begrenzen!!! De originele uitlaat van mijn firefox (Was een uitlaat met katalysator, model thermosfles..) had ook zo'n pijpie dr aan, en mn dealer zei dat ie harder ging als ie er juist AF was!! (hij liep uiteindelijk 5 km/h harder en trok ietsje beter..

Dus ik weet niet wie je het veteld heeft, maar ik zou het nog eens goed navragen als ik jou was, voordat je je uitlaat helemaal verneukt!!
Als je harder wil, kan je beter een raceuitlaat kopen, en je originele op reserve houden.. Wat je ook uitspookt met je standaard uitlaat, hij wordt nooit erg snel...

Genesis
Met citaat reageren
Oud 21-09-2001, 13:47
Genesis
Avatar van Genesis
Genesis is offline
Citaat:
Willy schreef:
Je frame van die MTX is krom.Maar mooie brommers hoor.
jaaa en niet te zuinig ook... Dat was mij ook al opgevalleen idd.. maar goed, kun je makkelijker door de bochten
Met citaat reageren
Oud 21-09-2001, 23:55
Tha Wheeliemaster
Tha Wheeliemaster is offline
frame is nie krom, alleen de buddy en achterkapje zaten er toen los op en dus scheef
__________________
No speed, No life!
Met citaat reageren
Oud 22-09-2001, 17:46
ick
ick is offline
Citaat:
Genesis schreef:
ICK:
Je wilt dus buisjes aan de zijkant van je uitlaat lassen?? Hm.. dat systeem van opvoeren ken ik niet.. Kan me ook eigenlijk niet echt voorstellen dat het helpt, want het buisje is immers dicht aan de bovenkant (toch?) En dan gaat de lucht ALSNOG achter je uitlaat uit, het gebeurt alleen via een omweg. En dat terwijl je in theorie juist zou moeten zorgen dat je die uitlaatgassen zo snel mogelijk die uitlaat uit moet hebben...
STERKER NOG: ik ken dit systeem alleen scooterfabrikanten die dit doen om hun scooters te begrenzen!!! De originele uitlaat van mijn firefox (Was een uitlaat met katalysator, model thermosfles..) had ook zo'n pijpie dr aan, en mn dealer zei dat ie harder ging als ie er juist AF was!! (hij liep uiteindelijk 5 km/h harder en trok ietsje beter..

Dus ik weet niet wie je het veteld heeft, maar ik zou het nog eens goed navragen als ik jou was, voordat je je uitlaat helemaal verneukt!!
Als je harder wil, kan je beter een raceuitlaat kopen, en je originele op reserve houden.. Wat je ook uitspookt met je standaard uitlaat, hij wordt nooit erg snel...

Genesis

nee OPEN buisjes... je last naast mekaar 3 DICHTE buisjes (6MM) opde uitlaat (eerst lassen, dan boren, dan afdekken) en op ELK van die 3 buisjes las je een OPEN buisje, weer 6 MM, en die laat je open

doordat ie nie gelijk die bocht om kan maar ook 'n kleine extra ruimte heeft HOOR je dit NIET, zelfde effect als 'n sportuitlaat

ohja, als je lawaai nie erg vind kan je die 3 1e buisjes ook derop lassen en open laten ipv. een 2e buisje als demper derop te bouwen...

als je je echt verveeld kan je der ook 20 op lassen, maar 3 is meest optimaal
Met citaat reageren
Oud 23-09-2001, 20:43
Razor - Blade
Avatar van Razor - Blade
Razor - Blade is offline
dan word alleen het geluid anders. de prestatie zit hem juist in de conus (ofzo) die zorg voor de druk endergelijke.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2001, 23:19
Genesis
Avatar van Genesis
Genesis is offline
Hm.. 'k denk dat ik me hier enigszins bij Razor Blade aan ga sluiten, want kan me bijna niet voorstellen dat het werkt..

Als je hard wilt, moet je gewoon een raceuitlaat kopen, je standaard uitlaat wordt nooit snel.

Het idee van een raceuitlaat is een snellere, maart vooral gelijkmatigere uitvoer van de uitlaatgassen. Snellere uitvoer gebeurt natuurlijk doordat ie minder weerstand geeft als een originele uitlaat, maar vooral die gelijmatige uitvoer is belangrijk!! Dat is ook het hele idee van een expansieuitlaat.

Kan me bijna niet voorstellen dat het goed werkt, te meer omdat ik nog nooit van dit hele idee gehoord heb...
Praktisch vraagje: weet je zeker dat je luchtdicht kan lassen?? heb je wel wat ervaring voor nodig hoor... Nou ja, dat zal het probleem ook wel niet zijn..
Met citaat reageren
Oud 24-09-2001, 12:51
ick
ick is offline
Citaat:
Genesis schreef:
Hm.. 'k denk dat ik me hier enigszins bij Razor Blade aan ga sluiten, want kan me bijna niet voorstellen dat het werkt..

Als je hard wilt, moet je gewoon een raceuitlaat kopen, je standaard uitlaat wordt nooit snel.

Het idee van een raceuitlaat is een snellere, maart vooral gelijkmatigere uitvoer van de uitlaatgassen. Snellere uitvoer gebeurt natuurlijk doordat ie minder weerstand geeft als een originele uitlaat, maar vooral die gelijmatige uitvoer is belangrijk!! Dat is ook het hele idee van een expansieuitlaat.

Kan me bijna niet voorstellen dat het goed werkt, te meer omdat ik nog nooit van dit hele idee gehoord heb...
Praktisch vraagje: weet je zeker dat je luchtdicht kan lassen?? heb je wel wat ervaring voor nodig hoor... Nou ja, dat zal het probleem ook wel niet zijn..

dat systeempie heb 'n vriend van me op z'n Kymco K12, en 't werkt wel, als die de doppies derop zet gaat ie 85, anders gaat ie 95


maar ik wil eigenlijk beswel graag die 75cc.... me 50cc trekt 't bijna nie als je der met z'n 2 opspringt
Met citaat reageren
Oud 24-09-2001, 22:23
Genesis
Avatar van Genesis
Genesis is offline
Citaat:
ick schreef:
dat systeempie heb 'n vriend van me op z'n Kymco K12, en 't werkt wel, als die de doppies derop zet gaat ie 85, anders gaat ie 95
DOPPIES??? ik ben misschien een beetje dom ofzo, maar volgens mij vat ik op het moment echt geen reet van wat je nou eigenlijk met die uitlaat van je wil gaan doen... Hm.. nou ja, als het werkt: go and do it en zie maar wat er gebeurt..

Genesis
Met citaat reageren
Oud 25-09-2001, 11:57
Willy
Willy is offline
Op een tweetakt moet je juist veel tegen druk hebben en op een viertakt minder of weinig.

Greetz Willy
__________________
www.accesforum.tk
Met citaat reageren
Oud 25-09-2001, 12:01
Willy
Willy is offline
Citaat:
Tha Wheeliemaster schreef:
frame is nie krom, alleen de buddy en achterkapje zaten er toen los op en dus scheef
Kijk eens naar je achterwiel en dan naar je tank. Of ga een stukkie rijden (onroad) op een rechteweg laat ff je stuur los.Duikt ie 1 kant op dan issie krom.
En ik word ff wakker bij een berichie van je staat rij een honda dan wil je niks meer anders.Nou ik heb op verschillende mt's (x) en mb's gereden maar geef mij maar mijn TSXjes hoor
__________________
www.accesforum.tk
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-09-2001, 19:15
Tha Wheeliemaster
Tha Wheeliemaster is offline
Citaat:
Willy schreef:
Citaat:
Tha Wheeliemaster schreef:
frame is nie krom, alleen de buddy en achterkapje zaten er toen los op en dus scheef
Kijk eens naar je achterwiel en dan naar je tank. Of ga een stukkie rijden (onroad) op een rechteweg laat ff je stuur los.Duikt ie 1 kant op dan issie krom.
En ik word ff wakker bij een berichie van je staat rij een honda dan wil je niks meer anders.Nou ik heb op verschillende mt's (x) en mb's gereden maar geef mij maar mijn TSXjes hoor


hej dat heb ik al een paar x gedaan maar hij trekt niet naar links/rechts ofzo het wiel zit wel iets naar links dat klopt wel maar dta moet wel anders staat het ketting niet recht, maar de achterkap en de zijkappen zitten niet perfect, maar het frame is nie krom hoor, en tsx is ook wel cool, is tenminste skakel e niet zon plee

__________________
No speed, No life!
Met citaat reageren
Oud 28-09-2001, 10:34
Willy
Willy is offline
Draai je achter as eens los en ga de rechterkant bij draaien dan moet het lukken. En anders weet ik het niet meer.
__________________
www.accesforum.tk
Met citaat reageren
Oud 04-10-2001, 13:00
anonieme_teddybeer
Avatar van anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
Nou wil ik helemaal niet zeuren ofzo maar dat van die "buisjes"is gelul en mijn scoot ging met de "standaard (iets aangepaste)"uitlaat ook gewoon 95 tot ik over een drempel reed maar goed. ik had zo'n uitlaat met katalysator, dus dat zijbuisje eraf, uitlaat doormidden gezaagd, katalysator eruit,1 van de 3 tussen schotten eruit, uitlaat weer dicht gelast, prop uit mondstuk van de uitlaat, (95 op de teller), maar dat is nu allemaal verleden tijd ik heb nu een aerox met een gianelli NRX (nieuwe versie)standaard 50cc (heb overigens binnenkort nog een leuk cilindertje voor een minarelli blok dan is een 50 cc uitgehomed,spoelpoorten uitgevijld en dat blokje wat in je cillinder poort zit)(je uitlaatpoort is normaal rond maar een standaar 50cc heeft daar een begrenzer zitten is een blokje dat de poort ovaal maakt die haal je er dus uit) wel moelijk want het is gehard staal maar goed, het komt dus uit op een 80/85 cc minarelli. pic van mijn oude Malaguti phantom F12 luchtgekoeld (95 met technigasspijp) en 1tje van mijn aerox (op de foto nog standaardpijp top was wel 95)
__________________
Fuck you! and you, and you and everybody else
Met citaat reageren
Oud 05-10-2001, 09:57
ick
ick is offline
genesis: wat ik bedoel, pak 'n stuk buis met 6 MM doorsnee (beetje stevig metaal anders dan is't na 100 KM 'n scheur in je uitlaat)

las 3 buisjes van ong. 5MM hoog op je uitlaat, zet der 'n boor in, en klaar, nu heb je dus 'n raceuitlaat due je nouwelijks wat kost,

voor gedempt las je der 3x 1,5 CM om, zet je der 'n boor in, dek je ze af, en las je der op elk buisje weer een, zet je weer 'n boor in, en die laat je open, vuila, ietsie mindere raceuitlaat gebouwd
Met citaat reageren
Oud 05-10-2001, 11:43
The Sentinal
The Sentinal is offline
Citaat:
anonieme_teddybeer schreef:
Nou wil ik helemaal niet zeuren ofzo maar dat van die "buisjes"is gelul en mijn scoot ging met de "standaard (iets aangepaste)"uitlaat ook gewoon 95 tot ik over een drempel reed maar goed. ik had zo'n uitlaat met katalysator, dus dat zijbuisje eraf, uitlaat doormidden gezaagd, katalysator eruit,1 van de 3 tussen schotten eruit, uitlaat weer dicht gelast, prop uit mondstuk van de uitlaat, (95 op de teller), maar dat is nu allemaal verleden tijd ik heb nu een aerox met een gianelli NRX (nieuwe versie)standaard 50cc (heb overigens binnenkort nog een leuk cilindertje voor een minarelli blok dan is een 50 cc uitgehomed,spoelpoorten uitgevijld en dat blokje wat in je cillinder poort zit)(je uitlaatpoort is normaal rond maar een standaar 50cc heeft daar een begrenzer zitten is een blokje dat de poort ovaal maakt die haal je er dus uit) wel moelijk want het is gehard staal maar goed, het komt dus uit op een 80/85 cc minarelli. pic van mijn oude Malaguti phantom F12 luchtgekoeld (95 met technigasspijp) en 1tje van mijn aerox (op de foto nog standaardpijp top was wel 95)
De onderdste is wel een gaaf scooterke
__________________
Life's a bitch and then you die, so fuck the world and let's get high.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2001, 07:24
Tha miss Cazzz
Tha miss Cazzz is offline
hi ik heb een Suzuki Streetmagic....
zou dr graag een foto van willen neerzetten maar weet niet hoe dat moet.
Anyways ik heb de zwarte, maar ik wil er nog wat op spuiten zodat je echt kan zien dat hij van mij is.

dat zijn pas gave dingetjes

en behalve eeen streetmagic vind ik een gilera DNA wel vet!!!! en Een gilera Ice, dat vind ik eigenlijk 1 van de weinige mooie scooters.

[Dit bericht is aangepast door Tha miss Cazzz (12-10-2001).]
Met citaat reageren
Oud 12-10-2001, 14:12
Genesis
Avatar van Genesis
Genesis is offline
Citaat:
Tha miss Cazzz schreef:
hi ik heb een Suzuki Streetmagic....
zou dr graag een foto van willen neerzetten maar weet niet hoe dat moet.

Heb ook liever dat je dat niet doet, dus dat laten we maar mooi zo

Citaat:

Anyways ik heb de zwarte, maar ik wil er nog wat op spuiten zodat je echt kan zien dat hij van mij is.

Euh? direct herkennen ze je nog op dat ding!!!heb je dat weer.. Spuit hem anders compleet roze met geel, daar gaat ie alleen maar op vooruit..

Citaat:

dat zijn pas gave dingetjes

Firefox is pas een gaaf dingetje..

Citaat:

en behalve eeen streetmagic vind ik een gilera DNA wel vet!!!! en Een gilera Ice, dat vind ik eigenlijk 1 van de weinige mooie scooters.

zo jong en nu al zo verrot.. Wat hebben ze met je gedaan?? kom jongens, we gaan een praatgroep oprichten voor mensen met een slechte smaak!!


[EDIT]je moet het niet te serieus nemen hoor, t is gewoon niet helemaal mijn smaak[/EDIT]
Met citaat reageren
Oud 13-10-2001, 11:45
Cryptic Winterstorm
Avatar van Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Yah, ik weet het, het is een Neo's. Ik snap ook niet waarom ik hem ooit gekocht heb, maar jah, dat was toen, nu heb ik m'n rijbewijs, dus ik koop liever een nieuwe auto, dan een nieuwe scooter.









Ik heb er inmiddels een snelle pijp onder zitten, hij rijd nu 80 km/h, maar hij trekt nog niet zo hard. Dat is dan nog een kwestie van afstellen...
__________________
I have a dream.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2001, 11:50
L@CuTu$
Avatar van L@CuTu$
L@CuTu$ is offline
Mijn RS begint ondertussen vorm te krijgen
Mooi ninja-twin uitlaat er onder en pollinie 80CC nieuwe spruitstukken ETC andere vertanding en HEEL GOED gefine-tined
Rijd makkelijk 130-150 POWER !!!!
Is nu echt en lichte motor
__________________
Nerds met Borsthaar coden in EV8 ASM || Lid van het Alpha promotie team
Met citaat reageren
Oud 13-10-2001, 12:35
Tha Wheeliemaster
Tha Wheeliemaster is offline
http://hallumgang.8k.com kijk daar voor coole crossfotos van de mtx en andere brommers
__________________
No speed, No life!
Met citaat reageren
Oud 15-10-2001, 17:05
ick
ick is offline
Citaat:
L@CuTu$ schreef:
Mijn RS begint ondertussen vorm te krijgen
Mooi ninja-twin uitlaat er onder en pollinie 80CC nieuwe spruitstukken ETC andere vertanding en HEEL GOED gefine-tined
Rijd makkelijk 130-150 POWER !!!!
Is nu echt en lichte motor

issem te koop? ik ben nog opzoek naar 'n 125+ racemonster voor lange afstanden

Met citaat reageren
Oud 16-10-2001, 07:15
Tha miss Cazzz
Tha miss Cazzz is offline
sorry hoor meneer genesis

hij vroeg iets en ik gaf antwoord. jammer dat jij een andere smaak hebt. ik rijd toch liever op mijn dingetje dan op een puchje, moet ik daarom helemaal afgezeken worden?

maarrehm richt die praatgroep maar op...ik meld me wel aan als ik zooooooo erg ben
Met citaat reageren
Oud 16-10-2001, 21:18
Genesis
Avatar van Genesis
Genesis is offline
Citaat:
Tha miss Cazzz schreef:
sorry hoor meneer genesis

hij vroeg iets en ik gaf antwoord. jammer dat jij een andere smaak hebt. ik rijd toch liever op mijn dingetje dan op een puchje, moet ik daarom helemaal afgezeken worden?

maarrehm richt die praatgroep maar op...ik meld me wel aan als ik zooooooo erg ben
excuses geaccepteerd hoor miss Cazzz.

Ik rij ook liever op mn firefox dan op mn puchies maar ja, heb zo af en toe niet alles voor het kiezen he.. maar kom je nog wel es voorbij blazen op mn puchie hoor.. hehe..

wist niet dat je zo gefixeerd was op je scooterke hoor.. sorry dan

Ik hou je op de hoogte van alle ontwikkelingen omtrent die praatgroep oke?

Genesis
Met citaat reageren
Oud 17-10-2001, 07:16
Tha miss Cazzz
Tha miss Cazzz is offline
hehehe ok thnx Mister

ik zal deze topic regelmatig lezen dan.

maarrehm kan ik niet alvast een lesje krijgen in wat dan volgens u wel een mooi scooterke is?

en what about schakelbrommers...is dat ook goed? offeh neeeeeej?


hahahaha

[Dit bericht is aangepast door Tha miss Cazzz (17-10-2001).]
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verkeer & Vervoer Help! Brommer of scooter en welk merk?
x-spekkie-x
29 15-10-2006 01:52
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Hoger straffen werkt wel.
Verwijderd
81 27-06-2004 20:12
Muziek De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!]
Verwijderd
12 01-04-2003 08:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:11.