Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-02-2002, 21:47
sunna
sunna is offline
aan de ene kant gaat het heel goed,
ik heb een nieuw vriendjuh.
maar aan de andere kant raak ik mn twee beste vriendinne kwijt. Ik voel me hierdoor erg eenzaam. Ik weet niet wat ik fout doe want ik ga nog evenveel met ze om als eerst, maar ze schijnen het me gewoon niet te gunnen. wat moet ik doen?
__________________
u never get a second chance to make your first impression
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-02-2002, 22:20
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Citaat:
dancing girl schreef:
aan de ene kant gaat het heel goed,
ik heb een nieuw vriendjuh.
maar aan de andere kant raak ik mn twee beste vriendinne kwijt. Ik voel me hierdoor erg eenzaam. Ik weet niet wat ik fout doe want ik ga nog evenveel met ze om als eerst, maar ze schijnen het me gewoon niet te gunnen. wat moet ik doen?

Hey, leuk voor je dat je nieuwe vriend hebt!
Maarre je vriendinnen voelen zich blijkbaar bedreigd door zijn aanwezigheid.
Ik neem aan dat jullie heel vaak met elkaar om gingen enzo?

Als t je beste vrienden zijn, moeten jullie erover kunnen praten, toch?

nou ja suc6 iig,
xxx's J.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 10:14
dream-chaser
Avatar van dream-chaser
dream-chaser is offline
Vrienden zijn heel belangrijk in iedereen z'n leven. Je moet oppassen dat je ze niet helemaal kwijt raakt.

Is dat eigenlijk begonnen toen je een vriendje kreeg? Als dat zo is denk ik dat ze denken dat je vriendje ten koste zal gaan aan hun. Praat er met ze over en ook met je vriendje, zodat hij ook niet in een keer denkt dat je hem niet mag omdat je ook met je ander vrienden om gaat. Als ze je vriendje niet kennen neem hem dan gewoon een keer mee als je naar je vriendinnen gaat. Leren ze hem ook kennen en als ze hem ook wel aardig vinden gaat het misschien wel beter.

Greetz
__________________
Allow yourself to slide into a world as real as you want it to be.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 10:26
sunna
sunna is offline
fijn dat jullie wat terug schreven
het is idd een beetje begonnen toen ik met hem kreeg, maar dat is omdat we een poos geleden ook wat hadden en hij er toen opeens vandoor ging met een ander meisje.
ik geloof dat hij er nu oprecht spijt van heeft maar zij niet. ik ga voor mn gevoel niet minder met ze om, maar zij denken opeens dat ik ze alleen bel als ik nix te doen heb, dat mn vriend ofsow dan nie kan. Dat is egt onzin, ik hoef tog niet altijd met hem af te spreken. Ik ga ook met 1 van hen op vakantie... ik weet niet hoe dat zal aflopen...
__________________
u never get a second chance to make your first impression
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 16:38
dream-chaser
Avatar van dream-chaser
dream-chaser is offline
He meid.

Je moet niet te vaak vooruit denken ook. Vakantie duurt nog een tijd en daar moet je je nu ff niet mee bezig houden. Als hjet echte vrienden zijn respecteren ze je keus dat je weer wat met hem begint en als jij gelooft dat hij daar spijt van heeft dan moeten ze je geloven.

Greetz
__________________
Allow yourself to slide into a world as real as you want it to be.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 17:00
lake bodom
lake bodom is offline
hey ik heb t zelfde
mun beste vriend had ik een maand niet meer gezien.. toen gingk met hem erover praten, maar t is heel anders geworden, hij doet ook gewoon anders tegen mij enzo.. maarja, ik heb nog 1 beste vriendin, die is nu een jaar weg naar t buitenland, dus t is wel weer leuk als zij trug is.. verder hebk ook niet echt veel vrienden meer. mijn vriendje heeft wel gewoon zijn eigen vrienden nog. en kweet ook niet wat ik fout doe
maarja, als je bijv op een sport gaat kan je misschien nieuwe vrienden maken ofzo..
nou ik hoop iig dat t wel weer goed komt met je eigen vriendinnen. en anders worden wij gewoon vriendinnen toch..
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 17:57
sunna
sunna is offline
Citaat:
dream-chaser schreef:
He meid.

Je moet niet te vaak vooruit denken ook. Vakantie duurt nog een tijd en daar moet je je nu ff niet mee bezig houden. Als hjet echte vrienden zijn respecteren ze je keus dat je weer wat met hem begint en als jij gelooft dat hij daar spijt van heeft dan moeten ze je geloven.

Greetz
hey hey
thanks, ja ik heb egt hetzelfde, maar ze zitten dus bij mij op fitness al. en het probleem is dat, die twee vriendinne ook met elkaar ruzie hebben dus ik kan het ook nooit over de ander hebben.
die vriendin van de vakantie doet ook egt anders ja, er vallen nu ook stiltes

xxxx
__________________
u never get a second chance to make your first impression
Met citaat reageren
Oud 02-03-2002, 07:25
dream-chaser
Avatar van dream-chaser
dream-chaser is offline
Das wel irri ja dat ze ook nog bij op fitness zitten. Daar kun je niet veel aan doen. Probeer zo gauw er een stilte valt een over een ander onderwerp te beginnen, van mij part over het weer. Als je probeert langer met elkaar te praten en als zij ziet/zien dat jij ook veel tijd in hun stopt dat het dan wel wat beter gaat.

Greetz
__________________
Allow yourself to slide into a world as real as you want it to be.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2002, 12:12
niekske17
Avatar van niekske17
niekske17 is offline
ik denk dat je wel moet oppassen ik bedoel ik gun je je vriendje wel maar je vriendinnen vind ik toch wat belangrijker ik zal je een voorbeeld geven:
een hele goeie vriendin van mij was bevriend met een meisje al 12jaar (ze waren beste vriendinnen) en toen kreeg dat meisje een vriend en liet haat beste vriendin gewoon kei hard vallen en toen ging het uit tussen die twee en toen ging zij weer na die vriendin van haar bellen en toen ging het weer aan en nu zien ze elkaar niet meer, toen dat andere meisje een vriend kreeg vroeg haar beste vriendin ook aan haar dat ze moest kiezen tussen haar of haar vriend en dat noem je nou beste vriendinnen? die twee zien elkaar niet meer gelukkig maar want dat meisje werd er echt niet gelukkiger van, maar na 12jaar vriendschap was het gewoon opeens over das gewoon heel erg. dus daarom moet je er gewoon mee opassen.
maar veel succes ermee.....
kuzz monique
__________________
[URL=http://www.fotopocket.nl][IMG]http://www.fotopocket.nl/img/0aaef9b60ce1bddbde30e519a1058fa8/basset.gif[/IMG][/URL]
Met citaat reageren
Oud 02-03-2002, 21:15
sunna
sunna is offline
ja ik ben ook al 13 jaar beste vriendinnen met de 1! daarom is het ook allemaal zo lastig, maar ik heb het er met ze over gehad en ik geloov dat het nu allemaal ietsje beter gaat.
ik wil jullie btw allemaal bedanken voor het reageren!
xxxxxxx
__________________
u never get a second chance to make your first impression
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ik voel me alleen
Jason2
34 12-01-2011 22:09
Psychologie Ik voel me eenzaam :( :(
blue_angel
17 11-09-2009 07:19
Psychologie ik weet het even niet meer.
my iron lung
4 21-05-2005 18:22
Liefde & Relatie Zet je liefdesgedichten hier!!
icegirl.com
45 11-10-2002 19:58
Psychologie Kamp nachtmerrie..............wat moet ik nu? help me mensen.....
HelpMePlease
12 07-10-2002 17:35
Liefde & Relatie is uit met me vriend en ik voel me verschrikkelijk lees mijn verhaal please!!!
**~yvie~**
3 23-07-2002 16:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:44.