Oud 02-03-2002, 23:17
*leintje*
*leintje* is offline
Hoi

Hoe gaat het met jullie?
Met mij?? SLECHT, ik leef oke dat is ook alles. Waarom? nou ik zal even alles vertellen, zo ongeveer. Eerst werd ik uitgescholden, want ik ben namelijk dik.
Ik kreeg opmerkingen enz. Nou daar stopten ze wel mee toen er wat van werd gezegd en was ik weer populair. Ik ben best wel populair over heel de school, met een bepaalde naam: peilewajer. Zegt jullie niets maar mij wel! Het zo stoer dat zelfs een leraar me zo noemde!! Dus allemaal heel te gek!!! Nog steeds hoor. Ik heb ook Thuis problemen mijn ouders hebben heel veel ruzie enzo. Very K*T. Daar heb ik veel over gepraat met mijn mentrix! SUPER aardige vrouw hoor. Nou het stopte allemaal wel, want ik had haast mijn spullen gepakt en was ik weg gegaan. Waar naar toe wist ik nog niet. Maar ze stopten. Een tijd ben ik SUPER HAPPY geweest. Tot dat alles weer op nieuw begon. Thuis begon weer, ik liet er niets van merken het was al een tijdje zo, maar ik negeerde het. Een tijdje later kwam het er toch uit. Mijn vriendin Mies uite ook haar problemen. Mies was een tijdje terug uitgescholden voor hoer enz. En ze had weleens een paar pogingen gedaan tot zelfmoord. waar ik het heel moeilijk mee had. Dankzij haar vriend leefde ze nog zei ze. toen kwam haar verjaardag en heel veel jongens zoende haar en zij hun, gewoon heel onschuldig. Haar vriend werd er kwaad om en hij maakte het uit. Iedereen wist het al, behalve zei. Ze kwam er als laatste achter. HET WAS UIT. Toen ik het hoorde, wist ik van dit gaat weer helemaal fout. Ze gaat zelfmoord plegen enzo. Ik heb het toen heel moeilijk gehad. En zij liep melig/vrolijk te doen op school. Ik jankte soms op school, zij wist het niet. Ik Maakte mijn S.O Frans niet, omdat ik mijn gedachten er niet bij kon houden. Ik zei tegen de lerares dat er wat met Mies was. Ze vroeg wat, Ik zei dat kan ik niet vertellen. Ik jankte toen haast voor haar gezicht (van de lerares). Ik hoefde de S.O iet te maken. Iedereen vroeg waarom ik hem niet maakte. Ik zei: zomaar. en Priscilla. Die was het vergeten of zo. De lerares zei: Zij maken hem niet omdat ik hen het liefst van de klas vind. Iedereen moest wel lachen. Toen zei er een jongen die goed bevriend is met de ex-vriend van Mies. Je maakt hem zeker wegens Mies. Nou mijn andere vriendin Judith viel echt heel erg tegen hem uit. En ik ook. Ik stak mijn tong uit naar hem de lerares moest daar wel om lachen maar ik niet. Na die les hadden we gym. Ik kon het niet meer tegen houden mijn tranen. Ik had gewoon een hele les zitten janken bekant. Wat er thuis gebeurde, dat ik bang was mies te verliezen, dat ik met gym niets kon en er altijd bij zat. Dat was een tijdje terug met een klap bij mij aangekomen. Ik zit er altijd maar bij. Ik durf het gewoon niet. Judith zei tegen me kom we gaan naar de kleedkamer, je kan niet zo blijven zitten. Dan kijkt iedereen zo naar je. Ik was eigenlijk aan de beurt om te springen voor een cijfer. Dus de leraar riep ons terug, maar wij liepen gewoon door. Ik had een heel goed gesprek met Judith. Ik hield echt van Judith en Mies. Ik wilde ze niet kwijt en was er toch bang voor. Tot Christa in de kleedkamer kwam. Ze zag mij en vroeg wat er was, maar ik kon het niet vertellen ik jankte nog steeds. Een paar minuten later kwam Priscilla ons roepen, dat we moesten komen van de leraar. Dus ik kwam ook als laatste iedereen keek naar me en er vroege sommige wat er was, ik zei niets. Al de meiden kwamen rond me heen zitten en ik heb veel steun aan hun gehad! En nu nog steeds. De leraar zag me ook zo zitten, hij kwam naar mij toe en vroeg of ik er tegen op zag om te springen. Want hij wist wel zo iets van vorig jaar. Ik zei: Ja, dat ook maar niet alleen. Hij zei van je mag altijd bij mij komen, ik ben er voor je. Je kan het beter aan iemand vertellen anders blijf je er alleen mee zitten en dat is ook niet goed. Ik zei: oke. En hij liep even later weg. De les was om en de rest van de dag ben ik met moeite door gekomen. De volgende dag moest ik die S.O inhalen in de pauze. Voor de pauze had ik 3 andere uren. Toen was het pauze. Ik ging met Priscilla (die de so ook niet had gemaakt) naar de lerares. We kregen de woordjes en we gigen ze maken. Priscilla was eerder klaar en ging weg. Ik zat daar dus alleen met de lerares. Ik was even later ook klaar. En toen vroeg ze hoe het met me ging. Slecht, zei ik. En ze vroeg waarom. Ik zei niet veel. Toen zei ze: Je mag altijd naar me toe komen of naar een andere leraar, maar praat er over. Ik sta voor je klaar, want ik vind het niet leuk als ik jou zo zie, dan word ik ook verdrietig hoor. Ik zei: ik denk er over na. Toen kwam mijn mentrix binnen en vroeg of wij mee naar buiten gingen. Ik schrok best erg want ik dacht straks gaat zei ook vragen stellen. Maar nee. Dus ik liep naar buiten naar Jenny toe daar kan ik ook goed mee opschieten. En ik vertelde dat ik een 7 had voor die S.O. Ik vroeg of ze mee ging naar Mies en ze zei ja. We liepen naar de andere kant van het schoolplein waar Mies altijd stond. Wij kwamen aangelopen en Mies met Jorien ook. Mies jankte en ik vroeg wat er was. Amin had een opmerking gemaakt over zelfmoord. Hij zei: als je 4 pakjes parcetemol in neemt ga je dood. Dat vond ik niet leuk toen ik het hoorde. En ik liep naar Amin en vroeg waar het voor nodig was. Er stond een hele groep jongens bij, waaronder vele vrienden van mij en ze keken er raar. Toen ik zei van: Moest dat nou en dan een beetje kwaad. Kwamen Judith, Christa en Marlien naar me toe van dat zei hij niet en bla bla. Ik zei: Ja het zal wel ze verzint het zeker. Daaag en ik liep kwaad en verdrietig weg. Wij (ik, jenny, Jorien en mies) gingen ergens zitten. en bleven zo eventjes zitten. De bel ging en wij bleven zitten tot iedereen binnen was. Nou ik had geen zin om de les in te gaan en de rest ook niet. Mies was kwaad en liep het teken lokaal in waar ik les had. Want Amin zit in mijn klas. Ze liep naar hem toe en zij wat tegen hem. En ik ging naar de leraar toe en zei dat ik geen zin had om de les in te gaan en Jenny ook niet. Dus wij liepen weg. We gingen met z'n vieren in de w.c zitten. Even later klopt er de lerares Frans op de deur. en ze kwam binnen. Mies vroeg van hoe wist u dat we hier zaten. De teken leraar had dat gezegd hij was bezorgd. En wij vertelde alles aan haar. wat er was gebeurt op het schoolplein. Zij zei dat we het aan de directeur moesten vertellen dus wij gingen er heen. We gingen zitten en vertelde alles. We moesten zeggen wie het deden enzo. Hij zou hun er op aan spreken. Ik en mies zaten te janken. Jorien en Jenny bijna. De directeur zei: Marjolein en Michelle jullie gaan maar een rondje lopen door het bos heen. En Jorien en Jenny jullie naar de les. Dus zijn wij naar buiten gegaan. We hebben toen een hele tijd gepraat we bleven een uur lang weg en we gingen terug. We liepen door de school want de lessen waren nog niet om. We kwamen de mentor van Mies tegen. En daar vertelden we ook alles aan. We hadden nog steeds geen zin om naar de les te gaan. dus zeiden we dat tegen de leraar. En mies tegen de lerares. De lerares vond het goed. Maar de leraar niet hij moest weten wat er was gebeurd. Dus wij vertelden het weer. En hij liep met ons naar de directeur. Hij vond dat we weer de les in moesten. Dus wij met tegen zin weer de les in. Ik kreeg heel de klas tegen me. Vreselijk. Ik kon het niet. De klas kreeg een hele preek van de leraar. En ik jankte, want wat daar allemaal werd gezegd. Verschrikkelijk. En toen gingen ze vragen stellen tegen mij. waarom dit en dat. Nou ik ben toen heel erg uit gevallen. Alleen Jenny steunde me toen. Op het laatst zei Amin: Stoppen allemaal dit is niet leuk voor Marjolein en iedereen stopte. De les verliep voor de rest wel soepel. Toen de bel ging moest ik even mijn boeken halen bij de leraar, want die leende hij altijd. Hij zei tegen mij: Precies het zelfde als de andere twee. Je kan altijd bij mij komen of mij bellen. ’s Ochtends, ’s Middags, ’s Avonds of ’s Nachts dat maakt niet uit. De rest van de dag verliep wel oke.
De volgende dag moest ik het gewoon vertellen aan mijn mentrix kon niet want zei was er die dag niet. Dus ging ik naar mijn Franse lerares, die al wat wist. Ik vertelde alles, wat ik jullie nu heb verteld. Maar dan nog meer dingen. Ook van thuis en van gym. En dat ik mezelf soms zo haatte dat ik dik was. Maar zij zei: Je bent een hartstikke leuke, knappe, vrolijke, gezellige, lieve meid en ga zo maar door. Dat zeg ik niet vaak hoor zei ze. En je moet er niet om geven dat je niet goed ben in iets. En daardoor kreeg ik veel moed.
Ik maakte het weer goed met mijn klas en dat is tot nu toe nog steeds goed.
Verder is niet belangrijk voor jullie.
Ik en Mies hebben nog steeds problemen waar we elkaar doorheen helpen.
Maar het gaat even om mij.
Heeft iemand van jullie ook ouders die ruzie maken, dan weet je wat ik door maak. Het stopt gewoon niet. Ik kan er niet meer tegen. Ik ga met plezier naar school dat heb ik altijd nog gedaan, maar nu ga ik zo graag naar school. Om gewoon weg te wezen van alles thuis. De lerares Frans heeft me toen geholpen maar verder heb ik het niet verteld. Dus zij weet nu van niets, ze denkt dat het goed gaat of zo. De leraar Duits vraagt er ook niet meer naar, denkt ook dat het goed is misschien. De leraar gym weet er nu wel van. Ik had het verteld dat ik met K*T voelde met gym enz. Ik vond het ook moeilijk om iets te doen, ik ben bang dat ze me uitlachen en zo. Dat begreep hij en zou er op gaan letten. En hij zei ook van: zo als ik je kan ben je een hele leuke, vrolijke, gezellige meid. En het maakt mij niet uit of je nou dik bent of iets niet kan. Dat heeft iedereen wel, dat diegene iets niet kan. Gaf me wel moed. Dus ging ik 2 weken terug zeggen dat het weer al wat beter met me ging. Want we deden toen volleybal en toen mocht ik meedoen met 2 ploegen. Dat was voor mij gewoon te gek. Dus na de les loop ik naar hem toe en ik zeg: Het gaat al wat beter. Toen zei hij: Maar????
En toen heb ik alles van thuis vertelt en hij steunt me nu. Alleen toen we weer gym hadden de volgende dag was dat. Moesten er nog een paar springen voor een cijfer, waaronder ik. Maar ik durfde het gewoon niet de angst om uitgelachen te worden was zo groot. Echt eng. Dus de leraar kwam naar me toe en zei: Spring je? Ik zei van: Ik zie het echt niet zitten. Ik ben bang om uitgelachen te worden. Hij zei: Dat gebeurt niet, want dan zeg ik er wat van. Hij stelde nog een paar vragen. En toen zij hij tegen Judith. Overtuig jij haar eens. Want hij wist dat Judith mijn beste vriendin is. En hij dacht dat die me wel kon overtuigen dus niet. Ik kon het gewoon niet. Judith vond het moeilijk om me te helpen zei ze. Ik zeg van: Jij kan daar toch niets aan doen want ik moet tenslotte over mijn angst komen en de les was om. Ik heb het niet gedaan. Zo stom, ik had het moeten doen of niet?????
Na de les ging ik weer even naar de gymleraar. Hij zei van ik vond het wel jammer dat je het niet deed, want ik weet dat je het kan. En ik vind dat je mentrix het moet weten van thuis, ik zei van maar dat kan ik niet vertellen. Hij zei: ik zal wel wat tegen haar zeggen. Oke zei ik. Aan het einde van de volgende dag vroeg ik aan hem of hij iets had gezegd, want mijn mentrix keek een hele tijd naar me. Hij zei: Nee, ik heb haar nog niet gesproken, want iedereen stond er telkens bij, ik zei oke dan weet ik dat. Hij zei: Denk er nog eens goed over na of je na de vakantie springt en of ik het aan je mentrix moet vertellen. Ik zei oke dan hoort u het wel.
We gingen op vakantie, was heel tof. Alleen die woensdag niet. Mijn ouders hadden weer ruzie om heel iets stoms. Ik voelde met very k*t. Van dinsdag tot donderdag bleef Mies slapen. Ik een woensdag avond best vroeg naar bed, maar zei nog niet. Ik voelde me nog steeds rot na wat er was gebeurt. Ik was SUPER sago die avond. En kreeg veel op mijn kop. Ik ging liggen in bed en zette een lekker muziek je op. En ja hoor daar kwamen mijn tranen, dat kwam door mijn ouders en door dat ik dik ben. Ik voelde me zo dik en ik was afgevallen en mijn moeder zat een hele tijd te zeuren dat ik was aangekomen en rot opmerkingen te maken voor de grap dat begreep ik wel maar zei wist niet wat voor schade ze bij mij aanbracht. Ik voelde me zo dik, nog dikker dat ik ooit was geweest. Ik lag daar gewoon te janken, even later kwam mies ook naar bed. Ze keek naar me maar ze zag en merkte niets. Hield ik mezelf nu voor de gek of niet. Ze waren allemaal gewoon blind. Ze merkte niets. En ik walgde zo van mezelf en nu nog steeds, wat moet ik daar aan doen???? En thuis loopt het ook niet goed?? Wie heeft dit ook en begrijpt mij en Help me, steun me. Ik heb het nodig en wat denken jullie moet mijn mentrix het allemaal weten????? Zij kan er rekening mee houden anders denken ze dat ik mijn best niet doe op school en dat doe ik wel alleen kan mijn gedachten er niet bij houden!!
PLEASE reageer!! Alvast SUPER bedankt!! En antwoord ook op mijn vragen!!

-xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx-jes leintje
Ik heb jullie nodig!!
__________________
I'm wearing this f*cking mask, because my fase is so ugly
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-03-2002, 23:23
Nena21
Avatar van Nena21
Nena21 is offline
Ik snap 'm niet echt?
Met citaat reageren
Oud 02-03-2002, 23:27
*leintje*
*leintje* is offline
hoi

Wat snap je niet dan??
Vertel dat even.

xxxxxxxxxxxx-jes lein
__________________
I'm wearing this f*cking mask, because my fase is so ugly
Met citaat reageren
Oud 02-03-2002, 23:31
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
tje meid, das nie goed hoor, tis wel goed dat je er met je leraren etc. over praat maar ik vind dat je hier ook met je ouders over moet (kunnen) praten, tja voor de rest weet ik het eigelijk ook nie, iig veel sterkte xx
Met citaat reageren
Oud 02-03-2002, 23:33
Nena21
Avatar van Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
*leintje* schreef:
hoi

Wat snap je niet dan??
Vertel dat even.

xxxxxxxxxxxx-jes lein
Ik snap niet echt wat nou precies het probleem is?Maar ik zal wel niet goed gelezen hebben,zit er niet zo bij met m'n hoofd sorry.
Sterkte in ieder geval!

Met citaat reageren
Oud 02-03-2002, 23:38
*leintje*
*leintje* is offline
Ik snap niet echt wat nou precies het probleem is?Maar ik zal wel niet goed gelezen hebben,zit er niet zo bij met m'n hoofd sorry.
Sterkte in ieder geval!
[/B][/QUOTE]

hoi.
Het probleem is wat ik nou moet doen.
De laatste vragen nog maar lezen.
De problemen zijn. Dat mijn ouders ruzie hebben en dat ik er veel onder lijd. Dat ik walg van mezelf! dus, maar bedankt dat je me steunt. Mag ik vragen waarom dat je er niet met je hoofd bij bent? Problemen??

__________________
I'm wearing this f*cking mask, because my fase is so ugly
Met citaat reageren
Oud 02-03-2002, 23:40
*leintje*
*leintje* is offline
Citaat:
nathalie schreef:
tje meid, das nie goed hoor, tis wel goed dat je er met je leraren etc. over praat maar ik vind dat je hier ook met je ouders over moet (kunnen) praten, tja voor de rest weet ik het eigelijk ook nie, iig veel sterkte xx
Dankje dat je met sterkte wenst en dat je me steunt. Ik kan er niet over praten met mijn ouders ze hebben al ruzie en problemen zat, sorry.

xxxxxxxxxxxjes lein

__________________
I'm wearing this f*cking mask, because my fase is so ugly
Met citaat reageren
Oud 02-03-2002, 23:44
Nena21
Avatar van Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
*leintje* schreef:

hoi.
Het probleem is wat ik nou moet doen.
De laatste vragen nog maar lezen.
De problemen zijn. Dat mijn ouders ruzie hebben en dat ik er veel onder lijd. Dat ik walg van mezelf! dus, maar bedankt dat je me steunt. Mag ik vragen waarom dat je er niet met je hoofd bij bent? Problemen??
Hmm ik denk toch met je mentrix erover praten ja.
En ik kan me voorstellen dat je eronder lijd ja,dat je ouders ruzie hebben ja,klote voor je.Maar ja,praat er met je mentrix over,misschien kan zij je helpen!
Sterkte

[Dit bericht is aangepast door Celesta (03-03-2002).]
Met citaat reageren
Oud 03-03-2002, 12:52
*leintje*
*leintje* is offline
Citaat:
Celesta schreef:
Hmm ik denk toch met je mentrix erover praten ja.
En ik kan me voorstellen dat je eronder lijd ja,dat je ouders ruzie hebben ja,klote voor je.Maar ja,praat er met je mentrix over,misschien kan zij je helpen!
Sterkte.]

Bedankt.
Ik denk ook dat ik er met mijn mentrix over ga praten. Het zal wel moeilijk worden, want ik ben vorige keer ook bij haar geweest. En dan kom ik nu weer. Ik kan het zelf niet vertellen, dus dat moet de gymleraar maar voor me doen.
Je hoort het wel als ze het weet.
xxxxxxxxx-jes lein
__________________
I'm wearing this f*cking mask, because my fase is so ugly
Met citaat reageren
Oud 03-03-2002, 13:09
Nena21
Avatar van Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
*leintje* schreef:

Bedankt.
Ik denk ook dat ik er met mijn mentrix over ga praten. Het zal wel moeilijk worden, want ik ben vorige keer ook bij haar geweest. En dan kom ik nu weer. Ik kan het zelf niet vertellen, dus dat moet de gymleraar maar voor me doen.
Je hoort het wel als ze het weet.
xxxxxxxxx-jes lein
Óke succes!

Met citaat reageren
Oud 03-03-2002, 13:16
*leintje*
*leintje* is offline
Dankje!
__________________
I'm wearing this f*cking mask, because my fase is so ugly
Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 21:27
*leintje*
*leintje* is offline
Jammer dat er niet veel reageren, ik ben zeker onbelangrijk voor jullie het zal.
Maar ik maak dingen mee, die jullie nooit willen meemaken, maar wat interreseert jullie dat nou.
Ik zorg wel voor mijn eigen steun.
Echt vrienden heb je niet veel!

-xxxxxxxxx- leintje
__________________
I'm wearing this f*cking mask, because my fase is so ugly
Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 23:09
Nena21
Avatar van Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
*leintje* schreef:
Jammer dat er niet veel reageren, ik ben zeker onbelangrijk voor jullie het zal.
Maar ik maak dingen mee, die jullie nooit willen meemaken, maar wat interreseert jullie dat nou.
Ik zorg wel voor mijn eigen steun.
Echt vrienden heb je niet veel!

-xxxxxxxxx- leintje
Er zijn genoeg mensen die erge dingen mee hebben gemaakt/meemaken.
Maar dat het wil niet zeggen dat mensen niet reageren dat het ze niet kan schelen!
Heb je het al aan je mentrix verteld?
Met citaat reageren
Oud 07-03-2002, 21:05
*leintje*
*leintje* is offline
Hoi

Mijn mentrix weet ervan.
De gymleraar heeft het een dinsdag of zo gezegd. Maar op een woensdag is ze er nooit. En vandaag was ze er wel. Ze keek heel veel keer naar me SUPER irritant. en rond half 2 ging ik samen met Jenny naar een leraar om iets te bespreken. Over school. En toen gingen we weg en kwamen we onze mentrix tegen. Daar hebben we mee staan praten en op het laatst zei ze, ik wil je spreken een maandag de 1e pauze. Want morgen is ze er ook niet.
Je hoort het wel!

xxxxxxxxxxx-jes lein
__________________
I'm wearing this f*cking mask, because my fase is so ugly
Met citaat reageren
Oud 07-03-2002, 21:30
kaatje in da house
Avatar van kaatje in da house
kaatje in da house is offline
he meid,

wel nare boel waar jij nu in zit hoor...ik snap precies wat je bedoelt op het gebied van ruzie hebben met je ouders of dat je ouders ruzie hebben, das bij mij thuis ook al standaard. maar vaak is het bij mij dat ik ruzie heb met mn ouders, en daar wordt ik altijd zo kwaad om! maar ja, ik hou er niet van om mijn problemen te delen met mensen, dus al die woede laat ik ook nooit zien. ik weet dat dat hartstikke fout is, maar ik kan er niks aan doen.
alweer een tijd geleden ging het ook klote met mij, en toen zat zo'n jongen uit mijn klas zo ontzettend gemeen te doen, dat ik hem heb opgewacht en in elkaar geslagen heb. toen heb ik ook een tijdje een soort van begeleiding gehad om mijn agressie te beheersen en dat ik meer moet gaan praten, maar dat kan ik gewoon niet.maar goed genoeg over mij, terug naar jou.
ik snap heel goed dat je je onzeker voelt omdat je dik bent, en dat je daarmee ook wel es gepest wordt. dit klinkt misschien heel stom en makkelijker gezegd dan gedaan, maar daar moet je bovenstaan! als mensen wat vervelends tegen je zeggen, gewoon negeren! niet op ingaan, want dat willen ze graag. je moet proberen je niks ervan aan te trekken. zodra jij je zekerder gaat voelen, straal je dat ook uit en geloof me, als je dat bereikt hebt interesseert het je al veel minder wat iedereen zegt!
wat thuis betreft, dat is echt vervelend dat je ouders zoveel ruzie maken. ik denk niet dat zij zien dat jij daar de dupe van wordt. ik kan natuurlijk niet precies jouw thuissituatie inschatten, maar probeer echt een keer met je ouders te praten over dingen waar je meezit. misschien zeg je het wel liever tegen je moeder of vader, maar dat moet je zelf weten. het is niet goed als je met je problemen blijft lopen, en ik kan het weten.
ik wens je veel succes en sterkte!!

=X= K.G.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2002, 22:01
Nena21
Avatar van Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
*leintje* schreef:
Hoi

Mijn mentrix weet ervan.
De gymleraar heeft het een dinsdag of zo gezegd. Maar op een woensdag is ze er nooit. En vandaag was ze er wel. Ze keek heel veel keer naar me SUPER irritant. en rond half 2 ging ik samen met Jenny naar een leraar om iets te bespreken. Over school. En toen gingen we weg en kwamen we onze mentrix tegen. Daar hebben we mee staan praten en op het laatst zei ze, ik wil je spreken een maandag de 1e pauze. Want morgen is ze er ook niet.
Je hoort het wel!

xxxxxxxxxxx-jes lein
Goed dat je het hebt verteld!


Met citaat reageren
Oud 08-03-2002, 21:25
*leintje*
*leintje* is offline
hey kaatje in da house

Bedankt dat je reageerde!!
Hoe gaat het met je??
Met mij gaat het wel!
Gelukkig is er ook nog iemand die ook thuisproblemen heeft, dan begrijp je tenminste hoe ik me voel.
Het loopt nog niet lekker, maar een maandag ga ik praten met mijn mentrix.
Ik kom er hopelijk wel over heen, met mijn ouders kan ik niet praten. Ik hoef maar 1 ding fout te zeggen en het is al weer ruzie dus. Maar ja. het leven gaat door.
En met dat pesten gaat het wel weer een beetje. Ik negeer het. Nou ja ik probeer het te negeren. Pas maakte er weer 1 een opmerking ik gaf geen antwoord en keek kwaad naar hem. Hij zei: Sorry. Maar ja dat helpt niet altijd. Ik zie wel verder.
En jij mag me altijd mailen hoor als je dat wilt!!
Dan kunnen we over !!onze!! problemen praten!!

xxxxxxxxx-jes lein
__________________
I'm wearing this f*cking mask, because my fase is so ugly
Met citaat reageren
Oud 08-03-2002, 21:26
*leintje*
*leintje* is offline
Hoi C

dankje dat je het goed vind!
Ik laat het je echt nog wel horen hoor!!
Ik hoop dat het een goed gesprek gaat worden met mijn mentrix!

xxxxxxxx-jes lein


[Dit bericht is aangepast door *leintje* (08-03-2002).]
__________________
I'm wearing this f*cking mask, because my fase is so ugly
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-03-2002, 00:26
Nena21
Avatar van Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
*leintje* schreef:
Hoi C

dankje dat je het goed vind!
Ik laat het je echt nog wel horen hoor!!
Ik hoop dat het een goed gesprek gaat worden met mijn mentrix!

xxxxxxxx-jes lein


[Dit bericht is aangepast door *leintje* (08-03-2002).]
Ik hoop het ook voor je!Maar het zal vast wel goed komen joh.Je hebt tenminste een gesprek met d'r,dat is toch al wat,en het betekend dat ze je wilt helpen

Met citaat reageren
Oud 09-03-2002, 10:14
*leintje*
*leintje* is offline
hey celesta.

Ik weet wel dat ze me wil helpen en we zien het wel wat ze gaat zeggen. Ik ben er een beetje zenuwachtig voor, Waarom?? Weet ik niet echt, maar dat ben ik overal voor als ik iets moeilijk of zo moet doen dus.

xxxxxxxx-jes lein
__________________
I'm wearing this f*cking mask, because my fase is so ugly
Met citaat reageren
Oud 12-03-2002, 21:35
*leintje*
*leintje* is offline
hoi

Ik heb gisteren met Westhoeve (mijn mentrix) gepraat. Ik vond het wel eng. Ze vroeg waarom ik naar die gymleraar was gegaan dus ik heb het helemaal vertelt. En ze weet nu ook ongeveer alles. Alleen vind ik het wel moeilijk om er over te praten maar ze is zo AARDIG! Ik ben haar nu een brief aan het schrijven. En daar vertel ik alles iin dat is wel moeilijk hoor. maar ja het moet.
Dus nu weet jullie het weer. Het gaat wel iets beterder met me want ik heb vandaag een cijferkaart gehad en daar stond ik +14 op!!!!
IK BEN DAAR HEEL BLIJ OM!!!!!!

-xxxxxxxxx- leintje
__________________
I'm wearing this f*cking mask, because my fase is so ugly
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Mijn eigen boeken
Demipet660
6 04-09-2015 07:41
Psychologie Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa
e-hazeleger
12 18-05-2011 18:09
Verhalen & Gedichten [verhaal]schrijftstijl
T_ID
10 28-10-2005 22:52
Liefde & Relatie Liefdesverdriet verwerken
AnoniemIemand
20 27-10-2002 11:39
ARTistiek [oud onzin verhaal] Het Verhaal
DarkCat
3 16-08-2002 18:58
ARTistiek Vorproefje: binnenkort in de winkels: Jantje zonder Reclame!
Verwijderd
3 05-09-2001 09:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:53.