Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-05-2004, 11:35
BlackVoid
BlackVoid is offline
Het valt me op als ik hier berichten lees, dat jongens hier vrij snel al een knoepharde paal hebben en ook zelfs te snel klaarkomen. Ik vraag me toch wel af hoe dat komt, zijn jullie dan gewoon in een keer bloed geil of zo?

Ik merk namelijk dat als ik met mijn vriendin bezig ben dat ze wel wat moet doen om mij een harde te geven, of ik geil haar op en dan krijg ik zelf ook wel een harde. En daarna moet ze toch wel wat doen om mij zover te laten komen...

Euh, hoe zit dat bij jullie allemaal dan? Want nu begin ik toch wel nieuwschierig te worden...
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 11:36
Verwijderd
10 sec
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 11:38
BlackVoid
BlackVoid is offline
Joah Lekker dan. Ik kan dat ook wel zo bij mijn vriendin whaha, maar ik wil juist tijdrekken enzo. Maar bij mij is dat dus absoluut niet mogelijk, als dat wel zo was dan zou mijn vriendin me echt doodmaken... gaat ze de hele tijd door
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 11:40
Verwijderd
Hoe snel mijn vriend een erectie krijgt, hangt echt heel erg af van de situatie... stel we hebben elkaar een paar dagen niet gezien en dan zien we elkaar weer, dan kan een glimp opvangen van een stukje borst genoeg zijn om hem een erectie te geven... maar stel dat we tijdens een vrijpartij even pauze nemen om op adem te komen en hij verliest dan zijn erectie, dan is er wel wat meer voor nodig om die weer terug te krijgen.

En hoe snel hij klaar komt hangt er ook van af . Na een opwindend voorspel van een uur kan vijf minuten sex hebben al genoeg zijn (al kan hij het dan ook wel uitstellen), maar als hij bijvoorbeeld die dag al eerder een orgasme heeft gehad en we hebben niet meer voorspel dan 'nodig is', dan kan het zijn dat-ie pas na drie kwartier in de buurt komt (en ook dan kan hij het nog wel uitstellen).
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 12:00
juno
Avatar van juno
juno is offline
Even zoenen, even aaien of even tegen hem aanrijen, of soms alleen maar er zijn is al genoeg voor de knoepharde paal.

En het orgasme: het kan binnen een paar minuten als hij echt op springen staat, en dan kan hij het ook niet best tegenhouden, maar hij kan het ook heel lang rekken als ik dat wil en hij is "gewoon" ontspannen.

Ik heb liever iemand die wat moeilijker komt dan zo'n Speedy Gonzales.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 12:09
VanDalen
Een erectie krijgen gaat heel snel..
daar is nooit veel moeite voor nodig..

Komen trouwens ook niet..
Vooral na een goed voorspel kan 't soms
heel snel gaan, afhankelijk van de standjes
is het nog te rekken of juist niet..

Dan is het een kwestie voor de volgende ronde gaan,
bijna altijd krijg ik snel weer een erectie dus ..

Ik beschouw 't trouwens niet als problemen hoor.
't gaat gewoon makkelijk.. En ik besteed graag veel
tijd aan het plezieren van de dame in kwestie voordat
er verdere actie volgt..
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 13:08
wie?
Avatar van wie?
wie? is offline
ik heb nooit een erectie
__________________
"The first decree is to legalize marijuana. The tyrany and bullshit's gone on too long. You old fuckin' shrivs who blocked it's legalization..."
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 13:09
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
wie? schreef op 30-05-2004 @ 14:08 :
ik heb nooit een erectie
Onzin. De clitoris komt ook in erectie als een meisje opgewonden wordt.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 13:13
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
wie? schreef op 30-05-2004 @ 14:08 :
ik heb nooit een erectie
Oh jawel. vrouwen hebben ook extra bloedtoevoer naar de lagere regionen. Het gaat niet voor niets kloppen en heet worden daar als je opgwonden wordt! En probeer jij maar eens te plassen dan. Kortom, ook vrouwen hebben een erectie. Meer nog dan mannen zelfs! Je kunt het ook voelen, het zit langs je hele vaginawand, van begin tot eind, en het voelt dan ontzettend strak aan. Strak is niet alleen een kwestie van spieren, of van nauw zijn, maar ook van jouw mate van opwinding. Een man die klaagt dat zijn vrouw te wijd is, is zelf een slechte minnaar, want hij windt haar niet op..
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 13:35
BlackVoid
BlackVoid is offline
Citaat:
juno schreef op 30-05-2004 @ 14:13 :
Oh jawel. vrouwen hebben ook extra bloedtoevoer naar de lagere regionen. Het gaat niet voor niets kloppen en heet worden daar als je opgwonden wordt! En probeer jij maar eens te plassen dan. Kortom, ook vrouwen hebben een erectie. Meer nog dan mannen zelfs! Je kunt het ook voelen, het zit langs je hele vaginawand, van begin tot eind, en het voelt dan ontzettend strak aan. Strak is niet alleen een kwestie van spieren, of van nauw zijn, maar ook van jouw mate van opwinding. Een man die klaagt dat zijn vrouw te wijd is, is zelf een slechte minnaar, want hij windt haar niet op..
Oewh ja, mijn vriendin is geloof ik 10x zo snel opgegeild als ik.. en dat is dus heel goed te merken. Zit ik ook helemaal niet mee

Maar het is fijn om deze reacties te lezen. Het is ook zo dat we elkaar een beetje de hele dag lopen op te geilen, en dan uiteindelijk op z'n laatst of zo echt iets doen. En ik heb dan 't probleem dat m'n lul steeds minder snel weer hard wordt. Maar ja, daar heb je ook weer manieren voor
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 15:13
Verwijderd
Erectie duurt niet zo lang, komen echter kan soms wat langer duren.



maar dat maakt niet uit
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 15:21
BlackVoid
BlackVoid is offline
Zolang je em maar hard kan houden is het allemaal wel okeej denk ik zo
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 15:23
the_only_fieke
Avatar van the_only_fieke
the_only_fieke is offline
Mijn vriend heeft niet veel nodig om er een te krijgen, maar jammer genoeg heeft hij ook niet veel nodig om klaar te komen !!

Het betert nu wel, omdat we al een tijdje samen zijn, maar soms gaat het zo rap dat ik er niks van ondervonden had.

In elk geval, wees blij dat het niet zo makkelijk gaat, dan kan je vriendin er meer moeite voor doen en jij extra genieten !!
__________________
Just me ....
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 15:26
BlackVoid
BlackVoid is offline
Ja daar heb je zeker wel gelijk in ja
Bij ons is het juist zo dat mijn vriendin juist heel snel klaarkomt haha.

Hoe zit dat dan eigenlijk bij jullie vrouwen... of jullie vriendinnen... hoe snel raken jullie/die opgewonden en hoe snel volgt een orgasme? Ik heb het namelijk over een kwestie van minuten... Ookal is het natuurlijk supergeil om tijd te rekken.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 15:29
Verwijderd
Ik raak wat moeilijker opgewonden dan mijn vriend, behalve als ik me er al een hele tijd op aan het verheugen was, maar ik kom wel sneller klaar, hoe snel ligt er eigenlijk aan wat ik er van verwacht. Als ik verwacht dat 't 5 minuten gaat duren dan gebeurt het ook in ong. 5 minuten, als ik verwacht dat het minstens een kwartier gaat duren dan niet. Op zich wel handig want op die manier kan ik plannen dat ik tegelijk met mijn vriend klaarkom
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 15:34
BlackVoid
BlackVoid is offline
Citaat:
Sarah schreef op 30-05-2004 @ 16:29 :
Ik raak wat moeilijker opgewonden dan mijn vriend, behalve als ik me er al een hele tijd op aan het verheugen was, maar ik kom wel sneller klaar, hoe snel ligt er eigenlijk aan wat ik er van verwacht. Als ik verwacht dat 't 5 minuten gaat duren dan gebeurt het ook in ong. 5 minuten, als ik verwacht dat het minstens een kwartier gaat duren dan niet. Op zich wel handig want op die manier kan ik plannen dat ik tegelijk met mijn vriend klaarkom
Wow, volgens mij ben jij dan wel één van de weinigen die dat kan, tegelijker tijd klaarkomen.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 15:36
the_only_fieke
Avatar van the_only_fieke
the_only_fieke is offline
Ik raak wel snel opgewonden, daar heb ik zeker geen last van, maar klaarkomen, das een ander paar mouwen !! Mijn vriend doet veel moeite maar ik ben nog geen enkele keer klaargekomen tijdens de seks!! Meestal moet hij achteraf manueel afwerken (om het effie zo te zeggen)

Ik denk dat het komt omdat ik enkel clitoraal (ofzoiets) klaakom !! Bij mij gaat het soms over meer dan een uur
__________________
Just me ....
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 15:42
BlackVoid
BlackVoid is offline
Is juist nice, vind ik dan. Lekker lang erover doen.
Zo kom je er wel achter dat iedereen weer anders in elkaar zit ja.

Wat lijkt jullie dan eigenlijk het geilst? Dat de man makkelijker klaarkomt, of de vrouw? Ik weet wel dat ik zelf echt SUPER geil wordt als ik mijn vriendin laat klaarkomen, en omdat ze toch meerdere keren klaar kan komen
Maaruh, ik heb ook al gemerkt dat als ik heel rustige(net over het randje) klaarkom, dat ik dan gewoon weer door kan gaan. Als dat zo de hele dag doorgaat met opsparen en ik ontplof daarna
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 15:44
the_only_fieke
Avatar van the_only_fieke
the_only_fieke is offline
Ik zou toch graag wat makkelijker klaakomen ze !! Ik weet nie ik vind het zelf super lastig, en ik wil ook wel es klaarkomen tijdens de seks, weet absoluut nie hoe da voelt !!

Ik heb wel ondervonden, helemaal in het begin van mijn relatie lukte het gewoon volledig niet, en dan was mijn vriend steeds teleurgesteld !! Ondertussen lukt het wel maar moeten we er altijd veel tijd in steken eh
__________________
Just me ....
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 15:46
BlackVoid
BlackVoid is offline
Ja, dat gevoel ken ik dan ook wel weer... Mijn vriendin moet de hele tijd haar best doen enzo. Daarom begon ik me af te vragen hoe dat bij anderen zit. Maar ze moet gewoon meerdere dingen uitproberen om erachter te komen wat ik lekker vind geloof ik
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 15:58
Verwijderd
Citaat:
the_only_fieke schreef op 30-05-2004 @ 16:44 :
Ik zou toch graag wat makkelijker klaakomen ze !! Ik weet nie ik vind het zelf super lastig, en ik wil ook wel es klaarkomen tijdens de seks, weet absoluut nie hoe da voelt !!
helemaal offtopic, maar als jullie een keer sex op z'n lepeltjes hebben, en jullie zijn niet al te wild bezig, dan kan hij ondertussen jouw clitoris masseren, en dan kom je op die manier toch klaar tijdens de sex
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 16:19
BlackVoid
BlackVoid is offline
ik heb nog wel een vraagje: Hoe snel hadden jullie seks in jullie relatie?
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 16:22
Verwijderd
niet alles hoeft in hetzelfde topic he en al helemaal niet als er al een topic over is, deze
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 16:27
BlackVoid
BlackVoid is offline
Sorry Thanks voor de link

Ach ja, we waren al zo bezig.. dus ik dacht..
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 16:37
Verwijderd
Een harde krijgen gaat nogal snel, klaarkomen daarentegen niet.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 16:39
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
nare man schreef op 30-05-2004 @ 17:37 :
Een harde krijgen gaat nogal snel, klaarkomen daarentegen niet.
Idem, en blij van. Te vroeg komen lijkt me erg vervelend.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 17:10
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Bij mijn vriend krijg ik em redelijk snel hard. Even geil aankijken of een redelijk geile opmerking maken en hij begint al een beetje te stijgeren, als ik er dan ook nog even overheen aai dan is het net een blok beton zo hard.

Komen ligt er maar net aan hoe erg ik em heb lopen treiteren van te voren. Heb ik em een paar uur net af zitten houden dan is ie er zomaar, maar anders moet er echt wel wat gebeuren. Ligt ook beetje aan standje trouwens.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 18:36
emo
emo is offline
hoe stel je zoiets uit , ik heb echt ongeloofelijk veel last om me in te houden
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 18:40
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Yann schreef op 30-05-2004 @ 19:36 :
hoe stel je zoiets uit , ik heb echt ongeloofelijk veel last om me in te houden
Even heeeeeeeel rustig aan doen of gewoon even pauzeren en je volledig met je vriendin bezig houden met hand en mondwerk, daarna weer verder gaan.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 18:40
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 30-05-2004 @ 13:00 :
Even zoenen, even aaien of even tegen hem aanrijen, of soms alleen maar er zijn is al genoeg voor de knoepharde paal.

En het orgasme: het kan binnen een paar minuten als hij echt op springen staat
Same here, voor mij geld hetzelfde...
Het ligt er ook aan hoelang het geweest is, en mijn humeur.
Als ik hem een tijdje niet gezien heb zijn we beiden vaak snel opgewonden en snel klaar. In andere gevallen is heeft hij vaak sneller een erectie dan ik, en moet hij echt z'n best doen om mij zover te krijgen, het is niet dat ik het niet wil, ik ben dan gwoon echt niet geil... tsja.
Voor de rest is het niet zo dat hij super snel klaar is, we komen vaak samen (mmm ) en anders net voor of na elkaar.

Laatst gewijzigd op 30-05-2004 om 18:45.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 18:42
emo
emo is offline
angeluna , betert dat met de tijd of niet , je uistelvermogen ?
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 18:44
Verwijderd
Citaat:
Yann schreef op 30-05-2004 @ 19:36 :
hoe stel je zoiets uit , ik heb echt ongeloofelijk veel last om me in te houden
Mijn vriend had daar soms ook moeite mee, als hij merkt dat hij zich bijna niet in kan houden en het toch iets langer uit wil stellen voor mij; neuriet hij een liedje in z'n hoofd waar hij een gigantische hekel aan heeft... zo'n deuntje wat echt in je hoofd blijft steken en dat helpt hem meestal wel om het uit te stellen.
Klinkt vreemd maar voor hem werkt het erg goed
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 18:45
emo
emo is offline
haha , eens proberen
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 11:16
juno
Avatar van juno
juno is offline
Nog meer uitsteltruukjes:

1)mentaal:

denk aan iets wat helemaal niet met seks te maken heeft. Je lelijke ouwe heks van een overbuurvrouw in haar korset en steunkousen ofzo, met haar krulspelden nog in, of een verlaten spoorwegemplacement in november in de motregen terwijl je verdomme net de laatste trein gemist hebt.

2) en fysiek:

passief
ga er even uit of lig even stil.

actief
knijp in je piemel, of trek je ballen naar beneden. Dan kun je wel in haar blijven. Goede methode als zij bijna komt, en al flink strak om je begint te trekken, maar jij toch nog dichterbij bent. Als je nu uit haar gaat, kan zij weer overnieuw beginnen namelijk, en dat jou je dan echt niet vol.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 12:27
scalle
Avatar van scalle
scalle is offline
hm, hangt wat van de situatie af en wie je bij je hebt...
en het eindpunt is zoals juno al zei wel uit te stellen, maar niet te lang uitstellen anders wordt t gevoelloos en kan je wel uren blijven doorgaan...
__________________
Dont eat me.I'm a mighty pirate!
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 11:01
LoneLover
LoneLover is offline
Om nog eens 100% on topic te komen:

Alles hangt ERNORM fel af van hoe ik me voel, heb nogal een stressvol leven en dat heeft enorm veel invloed op mijn sexuele prestaties.

HEEL VEEL stress:

- Weinig zin in sex, ongeacht hoe fel m'n vriendin haar best doet.
- Traagjes om een erectie te krijgen, makkelijk verloren weer.
- Lang om klaar te komen.

MEDIUM stress:

- Zin in sex
- Snel erectie.
- Vrij lang tot klaarkomen, maar niet erg lang.

Geen (euhm, weinig) stress:

- VEEL zin in sex
- Instant erecties
- Klaarkomen kwasi 100% onder controle kan dus van 2 min tot 2 uur en zelf beslissen waneer ik wil komen.

Ik ben gewoon extreem stressgevoelig ...
__________________
Life is a bitch and then you die
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 11:10
Alistar
Avatar van Alistar
Alistar is offline
Soms hoef ik mn vriend alleen maar wat steviger vast te houden en wat steviger te zoenen om m n erectie te laten krijgen
Is wel grappig want dan kan ik m alvast beetje opgeilen voor 's avonds

Ik zelf kom niet zo makkelijk, duur altijd wel vrij lang. Maar ik geniet er wel van, zeker als hij allerlei dingen uit gaat proberen
__________________
'Nee' heb je, 'ja' krijg je niet || Just smile and wave
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 11:44
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Erectie is er snel, orgamse laat meestal een aardig tijdje op zich wachten.

Ik klaag niet .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 17:24
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
NyteWolf schreef op 01-06-2004 @ 12:44 :
Erectie is er snel, orgamse laat meestal een aardig tijdje op zich wachten.

Ik klaag niet .
[Edit] Orgasme kan op zich laten wachten, maar hoeft niet.
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 18:22
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Soullar schreef op 01-06-2004 @ 18:24 :
[Edit] Orgasme kan op zich laten wachten, maar hoeft niet.
Soms kan het snel idd, maar niet altijd .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 22:23
BlackVoid
BlackVoid is offline
Wahaha... uh.. okeej...
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 23:11
Verwijderd
Mijn vriend heeft wel heel snel een erectie. Sowieso wordt hij zo ongeveer altijd wakker met een erectie, dus dan is het makkelijk Verder hoef ik hem maar te herinneren aan eerdere acties of eventjes te stimuleren en 'floeps'.

Klaarkomen duurt langer. Bij neuken redelijk lang, bij aftrekken verschilt het en bij pijpen en aftrekken tegelijk het snelst.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Het onbegrijpelijk verbod
clubje
23 12-10-2003 18:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:43.