Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-08-2004, 19:56
evanescence
Avatar van evanescence
evanescence is offline
ik had een vraagje!! uuuh een week of 4 geleden was op Yorin het programma 'sextips for girls'...er werden toen voorspeltips aan mannen en vrouwen gegeven... de vrouwen kregen onder andere de aftrektip genaamd: ode to brain
(de homo vriend van de lerares heet brain en die heeft dat trucje toen aan haar geleerd)
het trucje is een beetje onduidelijk om uitteleggen dat moet je gewoon gezien hebben om een beetje te snappen, maar ik vroeg me af of meerdere mensen dit toen hebben gezien en ook uitgeprobeert hebben....

ik iig wel bij mijn vriend en hij vind het meesterlijk!!!!

dus ik vraag andere die dit ook wellus geprobeert hebben om reactie, hoe hebben jullie het ervaren???....ik hoop dat die mensen er zijn
__________________
Broken......

Laatst gewijzigd op 30-08-2004 om 19:59.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 20:32
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Hmmmm, kun je t niet proberen uit te leggen?
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 20:34
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 30-08-2004 @ 21:32 :
Hmmmm, kun je t niet proberen uit te leggen?
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 20:40
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 30-08-2004 @ 21:32 :
Hmmmm, kun je t niet proberen uit te leggen?
9 keer omhoog, 9 keer omlaag, 8 keer omhoog, 8 keer omlaag en zo naar 0
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 21:15
evanescence
Avatar van evanescence
evanescence is offline
pfff ik zal het proberen...

je hebt iig massage olie nodig...moet beetje glijden natuurlijk....

de man/jongen moet liggen...(iig doen wij altijd)....je begint met je linkerhand, pakt zijn ding onderaan vast, met je duim naar zijn buik toe (hand op de kop dus) glijd met je hand omhoog, eenmaal bij zijn eikel pak je dat ding gewoon vast en glij weer met je hand naar beneden, en dan sta je met je rechterhand alweer klaar om het zelfde te doen....maar ik weet niet of het nu duidelijk gezegt is haha

het moet iig lekker glijden en hij moet ontspannen zijn....
__________________
Broken......
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 21:58
Verwijderd
Citaat:
evanescene schreef op 30-08-2004 @ 22:15 :
pfff ik zal het proberen...

je hebt iig massage olie nodig...moet beetje glijden natuurlijk....

de man/jongen moet liggen...(iig doen wij altijd)....je begint met je linkerhand, pakt zijn ding onderaan vast, met je duim naar zijn buik toe (hand op de kop dus) glijd met je hand omhoog, eenmaal bij zijn eikel pak je dat ding gewoon vast en glij weer met je hand naar beneden, en dan sta je met je rechterhand alweer klaar om het zelfde te doen....maar ik weet niet of het nu duidelijk gezegt is haha

het moet iig lekker glijden en hij moet ontspannen zijn....
oow die

der zijn 2 odes aan brian geloof ik dat t was, mar je legt t goed uit, maar is lastig denk ik als je t niet gezien hebt.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 22:59
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
evanescene schreef op 30-08-2004 @ 22:15 :
pfff ik zal het proberen...

je hebt iig massage olie nodig...moet beetje glijden natuurlijk....

de man/jongen moet liggen...(iig doen wij altijd)....je begint met je linkerhand, pakt zijn ding onderaan vast, met je duim naar zijn buik toe (hand op de kop dus) glijd met je hand omhoog, eenmaal bij zijn eikel pak je dat ding gewoon vast en glij weer met je hand naar beneden, en dan sta je met je rechterhand alweer klaar om het zelfde te doen....maar ik weet niet of het nu duidelijk gezegt is haha

het moet iig lekker glijden en hij moet ontspannen zijn....
Ik geloof dat ik het wel begrijp, maar het klinkt nog best wel lastig
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 10:11
leucomelas
Avatar van leucomelas
leucomelas is offline
um... huh? dus je handen afwisselen, totaal eroverheen laten glijden... okay.. maar wat is dat dan van dat van 9 terug naar 0? ik bedoel huh? 9 keer omhoog, 9 keer omlaag? das toch niet de bedoeling?
__________________
ChIcHiNg!
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 10:12
evanescence
Avatar van evanescence
evanescence is offline
Citaat:
spacegirl schreef op 30-08-2004 @ 22:58 :
oow die

der zijn 2 odes aan brian geloof ik dat t was, mar je legt t goed uit, maar is lastig denk ik als je t niet gezien hebt.

nee het is op zich niet lastig, alleen wat jij zegt...als je het niet gezien hebt...maar het zal wel niet zo ernstig zijn als je het ietsjes anders doet....tis echt leuk
__________________
Broken......
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 10:13
evanescence
Avatar van evanescence
evanescence is offline
Citaat:
leucomelas schreef op 31-08-2004 @ 11:11 :
um... huh? dus je handen afwisselen, totaal eroverheen laten glijden... okay.. maar wat is dat dan van dat van 9 terug naar 0? ik bedoel huh? 9 keer omhoog, 9 keer omlaag? das toch niet de bedoeling?

nee dat hoort er niet bij....is een interpretatie van iemand anders....geloof ik....
__________________
Broken......
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 10:24
Verwijderd
Citaat:
leucomelas schreef op 31-08-2004 @ 11:11 :
um... huh? dus je handen afwisselen, totaal eroverheen laten glijden... okay.. maar wat is dat dan van dat van 9 terug naar 0? ik bedoel huh? 9 keer omhoog, 9 keer omlaag? das toch niet de bedoeling?
ze haddne in die aflevering van dingen onder t mom ode aan brian, t zijn dus 2 verschillende dingen,een zoals evanescene al zei, en je hebt er eentje dat je eerst 9 keer omhoog gaat met je hand, en dan 9 keer naar beneden, dan 8 keer omhoog, dan 8 keer naar beneden en dan naar nul gaan
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 10:27
evanescence
Avatar van evanescence
evanescence is offline
owwwja....hahah dat heb ik ook wel gezien, maar dat was me een beetje ontschoten....maar lijkt me ook minder spannend als wat ik heb uitgelegt.....maargoed....probeer het allemaal zo snel mogelijk uit...ik wil ervaringen en reacties horen!!
__________________
Broken......
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 15:12
IEMOW-KOR
Avatar van IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Volgens mij heb ik die sex tip for girls een jaar geleden al gezien.


Ode to Brian volgens mij 1 keer gedaan ("gekregen") en daarna hoefde het van mij niet meer
__________________
Into The Eyes Of The Jackyl I Say Kaa-Boooom
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 21:17
evanescence
Avatar van evanescence
evanescence is offline
Citaat:
IEMOW-KOR schreef op 31-08-2004 @ 16:12 :
Volgens mij heb ik die sex tip for girls een jaar geleden al gezien.


Ode to Brian volgens mij 1 keer gedaan ("gekregen") en daarna hoefde het van mij niet meer
klopt, die 4 weken geleden was een herhaling, want het kwam me al bekend voor, maar een jaar geleden had ik nog geen vriendje om het op uit te proberen dus vond ik het ook niet de moeite om het te onthouden...

jammer dat je het niet leuk vond....het schijnt errug lekker te zijn...
__________________
Broken......

Laatst gewijzigd op 01-09-2004 om 09:31.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:34.