Oud 14-08-2019, 12:30
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
wat moet er allemaal zijn, wat absoluut niet, hoeveel gasten etc.
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-08-2019, 12:33
Verwijderd
Bij mij moet er heel veel lekkers zijn,
maar liever geen muziek.
En ongeveer 10 tot 20 gasten.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2019, 12:35
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Bier voor de gasten en appelsap voor mij. Verder mag er GEEN Amelie op! De Titanic Song is wel welkom en dan met name de valse fluit. Verder moeten er paprika chips, wortels, Cote d’or en condooms zijn en ze moeten rekening houden met dat ik om half 10 naar bed moet.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2019, 12:38
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
eigenlijk had ik moeten beginnen maar boeie ruurd

Ik hou het gewoon lekker thuis, alleen familie en vrienden (dus geen vage kennissen), liever geen muziek.
Cola, fanta en dat soort troep, maar ook wat bier voor de volwassenen. Ik heb een pokkehekel aan herrie, dus niet te veel mensen. ook chips, borrelnootjes en die andere vaste dingen die op een feestje voorkomen
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2019, 15:38
Verwijderd
Ik denk dat ik dat vorig jaar gegeven heb toen ik 30 werd. Ik had een klein bijgebouwtje van mijn favoriete strandtent afgehuurd, je moet een stuk door het bos lopen/fietsen om daar te komen en dan kom je ineens op een donker strand met een prachtig verlichte houten bungalow. Er waren een stuk of 40 gasten, mijn leukste vrienden en mijn zusje/zwager en ouders, en het personeel van de strandtent had een koelkast gevuld met allerlei frisdrank en specialere biertjes, er stond wijn en ze kwamen af en toe langs om de bestelling voor bier of koffie op te nemen en voor hapjes. Ik kon mijn eigen playlijst aansluiten met heel veel goede foute muziek en we hebben gedanst tot een uur nadat de strandtent eigenlijk dicht zou gaan, ze vonden het er zo gezellig uitzien en ze waren toch nog aan het opruimen dat ze het prima vonden. Op het laatst nog met een harde kern van 10 man of zo keihard heel raar dansen. Zoveel goede herinneringen.

Als ik nog één verbeterpunt moet bedenken dan was dat wellicht een liveband de eerste uurtjes
Met citaat reageren
Oud 14-08-2019, 15:39
Verwijderd
Oja en het stormde buiten
Met citaat reageren
Oud 14-08-2019, 15:45
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
klinkt idd als een droomfeestje!
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2019, 15:57
Verwijderd
Citaat:
ze moeten rekening houden met dat ik om half 10 naar bed moet.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2019, 18:33
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
De eilandfeesten van een vriend van me waren altijd episch. Je moest er met een bootje heen, er was een gigantisch kampvuur, een zelfgemaakt bubbelbad met daaraan een BBQ, een DJ Booth, een bar waar je alles kon pakken wat je wou en natuurlijk water waar je in kon zwemmen. En dat dan in combinatie met vette muziek en m'n beste vrienden. Good Times. <3
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 15-08-2019, 03:38
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is nu online
locatie: sensory deprivation tank, of beter nog, bovenop een berg ver weg van de beschaving waar je de sterrenhemel goed kan zien
wat moet er allemaal zijn: niks
wat absoluut niet: gezeur aan mijn hoofd
gasten: ik
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 15-08-2019, 10:50
Verwijderd
Citaat:
locatie: sensory deprivation tank, of beter nog, bovenop een berg ver weg van de beschaving waar je de sterrenhemel goed kan zien
wat moet er allemaal zijn: niks
wat absoluut niet: gezeur aan mijn hoofd
gasten: ik
<3333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333
Met citaat reageren
Oud 15-08-2019, 10:56
Verwijderd
Ik houd dus niet zo van feestjes, helemaal niet zelf organiseren, want prikkel-overkill en ik kan geen goede aandacht geven aan mijn vrienden. (Denk ik, mijn vrienden hebben fun met elkaar en maken via mij nieuwe vrienden, maar ik zit een maand later nog the overthinken dat ik die en die te weinig aandacht heb gegeven. )

Maar op dit moment ben ik samen met mijn beste vriend een groot feest aan het organiseren en wat er sowieso komt is een dikke gastenlijst en als je niet op die lijst staat dan mag je niet naar binnen. Dus er gaan een hele hoop mensen teleurgesteld zijn en daar doen we het eigenlijk voor. De volgende dag nemen we het vliegtuig en gaan we een tijd lang samen weg en genieten dat we een paar mensen nooit meer hoeven te zien. Uiteraard gaan we nauwelijks een woord wisselen tijdens die reis, maar wordt het amazing, want we zijn beide knetterintrovert en aan het einde van de reis vraag ik hem of hij met me wil trouwen denk ik. Hij zegt dan vast ja, maar dan gaan we ook een huwelijk aan waarin er niks gebeurt en niemand iets zegt, maar financieel wel alles geregeld.

Oké, dat is niet waar. Trouwen.

Maar het mooiste feestje is denk ik nog steeds een rave met gelijkgestemden.
"Haat jij deze wereld ook?"
"Ja"
"ÖMG let's be friends!"

Laatst gewijzigd op 15-08-2019 om 11:01.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2019, 11:01
Verwijderd
Waarom typ ik de laatste tijd zoveel op dit forum
Met citaat reageren
Oud 15-08-2019, 11:03
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Waarom typ ik de laatste tijd zoveel op dit forum
Omdat het kan
Met citaat reageren
Oud 15-08-2019, 11:14
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is nu online
Citaat:
Ik houd dus niet zo van feestjes, helemaal niet zelf organiseren, want prikkel-overkill en ik kan geen goede aandacht geven aan mijn vrienden. (Denk ik, mijn vrienden hebben fun met elkaar en maken via mij nieuwe vrienden, maar ik zit een maand later nog the overthinken dat ik die en die te weinig aandacht heb gegeven. )

Maar op dit moment ben ik samen met mijn beste vriend een groot feest aan het organiseren en wat er sowieso komt is een dikke gastenlijst en als je niet op die lijst staat dan mag je niet naar binnen. Dus er gaan een hele hoop mensen teleurgesteld zijn en daar doen we het eigenlijk voor. De volgende dag nemen we het vliegtuig en gaan we een tijd lang samen weg en genieten dat we een paar mensen nooit meer hoeven te zien. Uiteraard gaan we nauwelijks een woord wisselen tijdens die reis, maar wordt het amazing, want we zijn beide knetterintrovert en aan het einde van de reis vraag ik hem of hij met me wil trouwen denk ik. Hij zegt dan vast ja, maar dan gaan we ook een huwelijk aan waarin er niks gebeurt en niemand iets zegt, maar financieel wel alles geregeld.

Oké, dat is niet waar. Trouwen.

Maar het mooiste feestje is denk ik nog steeds een rave met gelijkgestemden.
"Haat jij deze wereld ook?"
"Ja"
"ÖMG let's be friends!"
Vind ik tof, waar ga je heen?
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 15-08-2019, 11:21
Verwijderd
Citaat:
Vind ik tof, waar ga je heen?
Dat hebben we nog niet helemaal uitgestippeld, maar sowieso gaan we eerst naar het land waar hij vandaan komt met heel veel zon, strand, blauwe zee en lekker eten. We blijven daar tot we klaar zijn met filosoferen en geestelijk ontgiftigd zijn en dan kijken we verder of we nog meer gaan reizen en dan wat drukkere steden waar dan ook op deze wereldbol!
Met citaat reageren
Oud 15-08-2019, 14:42
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
Waarom typ ik de laatste tijd zoveel op dit forum
Omdat het hier leuk is. Kopje thee?
Met citaat reageren
Oud 15-08-2019, 14:48
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
ik heb liever een kopje s
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-08-2019, 21:48
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Lastige vraag ik denk:

20 peoples.
Warme zomerdag.

Iedereen komt een dag van te voren redelijk laat rond 20:30 bij mij dan gaan we slapen
In de ochtend groot ontbijt en spelletjes en een film
In de middag gaan we in het park picknicken en voetballen.
In de avond gaan we thuis zelf pizza maken en gaan we weer naar het park om buiten te lasergamen in 2 groepen en dan de 2 groepen tegen elkaar

HET IS GROOT MAAR LEUK
Met citaat reageren
Oud 18-08-2019, 22:33
Argumentum
Avatar van Argumentum
Argumentum is offline
Een feestje is geen feestje als ik niet aanwezig ben.
__________________
Suffering from success.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2019, 22:34
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
Een feestje is geen feestje als ik niet aanwezig ben.
Bruh
Met citaat reageren
Oud 19-08-2019, 00:24
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Een feestje is geen feestje als ik niet aanwezig ben.
Wat een figuur ben jij
Met citaat reageren
Oud 19-08-2019, 09:05
Verwijderd
Citaat:
Lastige vraag ik denk:

20 peoples.
Warme zomerdag.

Iedereen komt een dag van te voren redelijk laat rond 20:30 bij mij dan gaan we slapen
In de ochtend groot ontbijt en spelletjes en een film
In de middag gaan we in het park picknicken en voetballen.
In de avond gaan we thuis zelf pizza maken en gaan we weer naar het park om buiten te lasergamen in 2 groepen en dan de 2 groepen tegen elkaar

HET IS GROOT MAAR LEUK
Ik vind dit zoooo schattig (L)
Met citaat reageren
Oud 19-08-2019, 10:09
Verwijderd
Citaat:
Lastige vraag ik denk:

20 peoples.
Warme zomerdag.

Iedereen komt een dag van te voren redelijk laat rond 20:30 bij mij dan gaan we slapen
In de ochtend groot ontbijt en spelletjes en een film
In de middag gaan we in het park picknicken en voetballen.
In de avond gaan we thuis zelf pizza maken en gaan we weer naar het park om buiten te lasergamen in 2 groepen en dan de 2 groepen tegen elkaar

HET IS GROOT MAAR LEUK
Met citaat reageren
Oud 19-08-2019, 13:29
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Een feestje is geen feestje als ik niet aanwezig ben.
arrogante zak
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-08-2019, 13:38
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Een feestje is geen feestje als ik niet aanwezig ben.
bruh.ogg
Met citaat reageren
Oud 19-08-2019, 15:50
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Citaat:
Een feestje is geen feestje als ik niet aanwezig ben.
De arrogantie spat ervanaf ik stuur je een bericht als ik een feest met de arrogantste mensen heb
Met citaat reageren
Oud 19-08-2019, 15:50
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Citaat:
Ik vind dit zoooo schattig (L)
why :>
Met citaat reageren
Oud 19-08-2019, 15:50
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Met citaat reageren
Oud 19-08-2019, 15:53
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
De arrogantie spat ervanaf ik stuur je een bericht als ik een feest met de arrogantste mensen heb
EEN FEESTJE IS GEEN FEESTJE ALS IK ER BIJ BEN **DAB** XDXXXXXXXDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Met citaat reageren
Oud 19-08-2019, 15:58
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Citaat:
EEN FEESTJE IS GEEN FEESTJE ALS IK ER BIJ BEN **DAB** XDXXXXXXXDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
XD XD *0* XD
Met citaat reageren
Oud 19-08-2019, 16:35
Verwijderd
Citaat:
why :>
Dat je 20.30 laat vindt, de activiteiten die je wilt gaan doen.. doet me gewoon denken aan mijn eerste feestjes als puber. Ja ik ben een oude taart
Met citaat reageren
Oud 20-08-2019, 10:21
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Citaat:
Dat je 20.30 laat vindt, de activiteiten die je wilt gaan doen.. doet me gewoon denken aan mijn eerste feestjes als puber. Ja ik ben een oude taart
XD Ja als je de volgende dag een vol schema hebt dan vind ik 20:30 laat XD
Met citaat reageren
Oud 22-08-2019, 14:57
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Dat je 20.30 laat vindt, de activiteiten die je wilt gaan doen.. doet me gewoon denken aan mijn eerste feestjes als puber. Ja ik ben een oude taart
Zo oud ben je toch niet? Ik ben onderweg naar de 50.
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:49.