Door gebruik te maken van Scholieren.com of door hiernaast op ‘akkoord’ te klikken, ga je akkoord met onze gebruiksvoorwaarden en geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Als je niet alle cookies wilt toestaan, ga dan naar ‘instellingen aanpassen’ om dit in te stellen. Ben je jonger dan 16 jaar? Zorg dan dat je toestemming hebt van je ouders om onze site te bezoeken. Hier lees je alles over hoe wij omgaan met je privacy.

Oud 07-08-2019, 19:17
Macrador
25M - Lid
Macrador is nu online
Een beetje te makkelijk langs elkaar heen praten met semi-vage termen die op verschillende manieren en/of persoonlijk te interpreteren zijn.
Ja je moet soms over je grens. Soms juist niet.
Oud 07-08-2019, 20:00
VeraIustitia
M - Lid
VeraIustitia is offline
Oké oké we gaan weer praten over sporten.
Oud 07-08-2019, 20:01
Destruct!
15M - Lid
Destruct! is nu online
Ik heb zojuist 2 big macs gegeten.
Oud 07-08-2019, 20:12
Haller
17M - Lid
Haller is offline
Ik heb vandaag 7 kilometer gelopen.
Oud 10-08-2019, 13:12
Daantje_0705
33V - Forumbaas+
Daantje_0705 is offline
Wij hebben binnen getraind vanwege de wind. Ben blij dat ik me daartoe kon zetten, gelukkig waren er nog twee vriendinnen en ik heb lekker getraind
Oud 12-08-2019, 14:54
VeraIustitia
M - Lid
VeraIustitia is offline
Ik heb echt een teringgore pre-workout drank. Gatverdamme, bijna niet te zuipen. Volgende keer maar een andere smaak nemen.
Oud 12-08-2019, 15:41
Kristaco
30V - Lid
Kristaco is offline
Of gewoon een kopje koffie
Oud 13-08-2019, 10:45
Daantje_0705
33V - Forumbaas+
Daantje_0705 is offline
Het bandje van mijn sporthorloge is kapot, ik mail Garmin voor een nieuwe. Zij sturen me een link en ik bestel dat. Drie weken later komt het binnen, is het niet de goede ik mail weer of ik hem mag ruilen, ja dat kan maar dat moet ik regelen met een andere afdeling. Volgens hen kan ik niet ruilen, afdeling A contact op laten nemen met afdeling B. Nu moet ik hem terug sturen en dan krijg ik hopelijk mijn geld terug maar een passend bandje is niet meer beschikbaar nu maar kijken bij aliexpress.
Oud 13-08-2019, 18:09
VeraIustitia
M - Lid
VeraIustitia is offline
Citaat:
Of gewoon een kopje koffie
Nee voor mij niet.
Oud 13-08-2019, 20:19
Miekje*
25V - Lid
Miekje* is offline
Veralustitia, eet/drink jij überhaupt weleens iets met suiker/caffeïne/alcohol?
Oud 13-08-2019, 20:59
Kristaco
30V - Lid
Kristaco is offline
Zo'n preworkout drink is toch suiker en caffeine..
Oud 13-08-2019, 21:00
Kristaco
30V - Lid
Kristaco is offline
Hiephoi 19km door de stormachtige duinen gerend op een dinsdagavond
Oud 13-08-2019, 22:18
Positive mind
21V - Lid
Positive mind is offline
Citaat:
Hiephoi 19km door de stormachtige duinen gerend op een dinsdagavond
Wat sportief!

Ik heb vandaag 2 km gewandeld en dat ging goed! Ik merk wel dat ik echt weer moet opbouwen want ik heb nu zere benen . Morgen staat de 2-3 km op de planning als het een beetje wil
Oud 14-08-2019, 09:46
VeraIustitia
M - Lid
VeraIustitia is offline
Citaat:
Veralustitia, eet/drink jij überhaupt weleens iets met suiker/caffeïne/alcohol?
Haha, ja hoor! Sowieso elke ochtend koffie. Dat bakje heb ik echt nodig. Rest van de dag drink ik geen koffie meer. Voor de rest drink ik dus idd geen alcohol (meer). Wel gedaan, maar ik ga er slecht op.
Suikers ook zo min mogelijk, wel veel fruit e.d. En ik doe ook gewoon een lading honing in mijn muntthee als ik er zin in heb. Veel mensen denken dat ik heel strikt ben. Maar dat ben ik ook, maar niet op het OCD af.
Wel wil ik nog iets meer vet kwijt. Daar zijn de meningen ook over verdeeld, maar ja het is mijn lichaam.

Ik ben wel eens helemaal zonder geweest en dan at ik ook geen vlees etc, dus wel echt straightedge etc, tot grote lol van velen, want ik ben helemaal niet zo heilig.

Maar ik weet sindsdien wel dat ik me kan inhouden en gedisciplineerd ben. En het is fijn om te weten dat ik een sterke impuls-controle heb. Als ik op een duister rave sta en ik hoor overal gesnuif en geknisper van zakjes vind ik dat dus eigenlijk heel sneu en ik krijg heel vaak de vraag hoe ik volledig nuchter zo'n nacht door kom.

Maar de voornaamste reden is nu dat ik op heel veel dingen lichamelijk heel slecht reageer. Ik vind het korte genot niet de moeite waard in verhouding tot het lange termijn effect.

edit: en oja, ik heb een paar aandoeningen en risico's tot andere ziekten, dus het is ook helaas een beetje wat ik wel móet doen. Maar ik ben meer gefocust op het lichamelijk en geestelijk gezond zijn en de rest van mijn leven zo min mogelijk klachten en problemen ondervinden. Beetje een goede tijd hebben voordat ik de pijp uitga.

Laatst gewijzigd op 14-08-2019 om 09:51.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2019, 11:16
Miekje*
25V - Lid
Miekje* is offline
Oud 14-08-2019, 12:52
Daantje_0705
33V - Forumbaas+
Daantje_0705 is offline
Heerlijk geroeid net, prachtige wolkenluchten en in de zon was het gewoon warm. Wel een stevige wind op de terugweg.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2019, 18:57
Mema
71V - Lid
Mema is offline
Vandaag op de koffie bij vriendinnetje in een nabijgelegen dorp, met de fiets omweggetje gemaakt van 30 km, met echt mega dik pr op een klim terugweg 10 km wind tegen maar alsnog boven de 22 km/hr
Oud 16-08-2019, 19:20
Daantje_0705
33V - Forumbaas+
Daantje_0705 is offline
Gisteren nog gesport bij de fysio maar alleen kracht gedaan en geen cardio. Wel leuke nieuwe oefeningen. Morgen weer roeien.
Oud Gisteren, 13:09
Daantje_0705
33V - Forumbaas+
Daantje_0705 is offline
Vanmorgen ergometertraining vanwege de regen. Ik roei weer vergelijkbare tijden met voor ik ziek werd in januari
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten