Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-01-2005, 14:35
ItsSuuS
Avatar van ItsSuuS
ItsSuuS is offline
hallo lieve mensen!!
__________________________________
Ik heb een probleempje met mijn lichaam ( WIE NIET??) en dat is het volgende; ik heb een twee ingetrokken tepels, dat wil zeggen dat dat stukje tepel wat normaal hard wordt met sex en als je het koud hebt en waar babys aan zuigen met borstvoeding, er niet is. Nou ja, hij is er wel, alleen hij heeft zich naar binnen getrokken, ik vindt dit zelf echt heel erg lelijk en raar. Ik wil ook graag sexy gevonden kunnen worden als je die stipjes door je shirtje ziet ofzoiets, en ik wil er met de sex ook gewoon plezier van hebben.
Ik had eens ergens gelezen dat er een soort dingetjes bestonden die je op je tepels kon zetten en dan ze dan een beetje naar buiten kwamen ofzo. Ik heb dit bij de dokter nagevraagd maar die zei dat ze er nog nooit van had gehoord en dat het waarschijnlijk onzin was.. is er iemand hier die hetzelfde probleem heeft of het probleem kent? Weet iemand ook wat je eraan kan doen? Want ik wil echt niet mijn hele leven van die rara borsten hebben!!


xxx SuuS
__________________
*Oi With the poodle allready!*
Met citaat reageren
Oud 07-01-2005, 14:48
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
ik heb ook ooit gehoort dat er iets is wat je op je borsten kunt plakken waardoor ze naarbuiten komen... Het waren een soort van zuignapjes ofzo die je een paar dagen moest laten zitten ofzoiets... Maar dat is al een jaar geleden dat ik dat op de radio heb gehoord dus ik weet het niet meer precies, maar er bestaat iig wel iets voor... miss even opzoeken op internet
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Met citaat reageren
Oud 07-01-2005, 14:57
barbara.inc
Avatar van barbara.inc
barbara.inc is offline
volgens mij kan een plastisch chirurg er iets aan doen. Wat ook nog misschien wel kan helpen zijn tepelpiercings, maar dat moet je dan natuurlijk wel willen...
__________________
*Work like you don't need the money, love like you've never been hurt, dance like nobody's watching and fuck like you're beiing filmed* A.K.A Barbelle
Met citaat reageren
Oud 07-01-2005, 15:01
deurbel
Avatar van deurbel
deurbel is offline
ik heb het ook ja.. maar waarom denk je dat mannen je niet sexy vinden met zulke tepels? mijn vriend vindt het bijvoorbeeld helemaal niet raar ofzo en vindt mij evengoed sexy, ook al heb ik van die naar binnen getrokken tepels.
als een man op zoiets af zou knappen is ie jou toch gewoon niet waard zeker
__________________
ero quod omnes erunt
Met citaat reageren
Oud 07-01-2005, 15:19
niempje
niempje is offline
ik had er ook iets van gehoord dat er zoiets bestond.. gewoon van die "zuignapjes" die je een bepaalde tijd moest laten op je borsten. dacht dat het iets van een nacht of een dag was ofzo! en ik denk dat ze gewoon bij de apotheek te koop waren , maar is wel raar dat je dokter er nog nooit van had gehoord maar je kan daar dus altijd misschien gaan vragen eh..
Met citaat reageren
Oud 07-01-2005, 17:52
brynn
brynn is offline
Bij de apotheek kun je inderdaad een soort zuigpompje halen, volgens mij heten ze niplette. Volgens mij zet je deze een periode elke dag even op je tepel, en blijft het dan na een tijdje niet meer ingetrokken staan. Ze gebruiken ze ook voor vrouwen met ingetrokken tepels die borstvoeding willen gaan geven, dus in de apotheek of in de thuiszorgwinkel kunnen ze je er vast meer over vertellen.


Ik weet niet precies hoe het werkt en waar ze verkrijgbaar zijn, maar volgens mij is er veel op internet te vinden over borstvoeding geven en ingetrokken tepels, misschien kun je zo aan meer informatie komen over verkrijgbaarheid, werkzaamheid, vergoeding etc.

Laatst gewijzigd op 07-01-2005 om 18:00.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2005, 21:19
ItsSuuS
Avatar van ItsSuuS
ItsSuuS is offline
Citaat:
koeiii schreef op 07-01-2005 @ 16:01 :
maar waarom denk je dat mannen je niet sexy vinden met zulke tepels? mijn vriend vindt het bijvoorbeeld helemaal niet raar ofzo en vindt mij evengoed sexy, ook al heb ik van die naar binnen getrokken tepels....
hey hey!!
ik zei niet dat mannen dat niet sexy vinden hoor, ik heb ook een hele lieve vriend die het ook helemaal niet erg vind. Hij vindt het juist wel leuk eigenlijk maar ik vind het zelf niet sexy dat is het. Ik vind het gewoon raar, en ik schaam me ervoor
wel heel leukd at er meer mensen zijn die erover gehoord hebben!!! ik zal eens een x op internet kijken, of bij de apotheek vragen..
__________________
*Oi With the poodle allready!*
Met citaat reageren
Oud 09-01-2005, 22:17
Verwijderd
Ik heb een beetje hetzelfde, mijn tepels zijn ook lichtelijk ingetrokken, maar niet heel erg. Het is onzin dat het mannen het niet sexy vinden, ik heb meerdere relaties gehad (Nou, zo veel ook weer niet, laten we het op zo'n 3 houden die mijn borsten echt hebben gezien ) en geen van deze had er moeite mee. Toch voel ik me er zelf nog wat onzeker bij, en ik ben nog steeds aan het overwegen er iets aan te (laten) doen.

Er zijn inderdaad een soort 'zuignapjes' die je over je tepels kunt plaatsen en die je tepels dan als het ware 'naar buiten zuigen'. Deze zuignapjes worden ook wel tepelhoedjes genoemd, en een bekende variant er van is de Niplette. Op deze site is meer informatie over de Niplette.

Ook kan een plastisch chirurg je helpen aan je ingetrokken tepels. Op deze site zie je foto's van ingetrokken tepels vóór en ná de ingreep. De ingreep zelf is vrij klein, en kan onder plaatselijke verdoving gebeuren. Op deze site vind je meer informatie over de behandeling / ingreep. Mijn moeder heeft het laten doen omdat ze mij anders geen (of moeilijk) borstvoeding kon geven toen ik net geboren was. Ik ben zelf ook aan het overwegen of ik het laat doen. Het is wel een cosmetische ingreep, wat betekent dat niet alle verzekeringen het vergoeden, en het kost toch al gauw een 2000 euro of meer. Maar als je geluk hebt, heb je een goede verzekering, en als je er echt mee zit heb je dat geld er wel voor over denk ik?

En dit is misschien nog interessant om te lezen:
(Afkomst van de site Sexwoordenboek.nl)
Carla (13): "Mijn borsten groeien al een beetje, maar de tepel komt er niet uit. Ik schaam me hier vreselijk voor en durf me niet te verkleden waar anderen bij zijn. Ben ik de enige? Valt hier wat aan te doen?"

Je tepels kunnen nog dikker worden, maar dat gebeurt niet bij alle meisjes. Bij heel veel meisjes zijn de tepels plat en bij iets meer dan 3% is sprake van ‘ingetrokken’ tepels. Bij hen is het melkkanaaltje te kort, waardoor de tepel naar binnen wordt getrokken. Dit kan veranderd worden door een plastisch chirurg. Het is een vrij kleine ingreep en ze kunnen het tegenwoordig zo doen dat je later nog gewoon borstvoeding kunt geven. Wacht even af hoe je borsten zich ontwikkelen. Maar heb je er tegen de tijd dat je borsten volgroeid zijn nog last van en kun je het niet accepteren, dan is deze ingreep het overwegen waard. Realiseer je wel dat je zelf vaak veel kritischer bent op je eigen lichaam dan anderen. Het is heel goed mogelijk dat waar jij je voor schaamt, anderen niet eens opvalt.


Hopelijk heb je hier wat aan!
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 12:18
jayna
jayna is offline
een vriendin van mij had er ook last van, en die heeft het chirurgisch laten wijzigen, je kan er niets van zien
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 12:45
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Dat je daar zelfs geopereerd aan kunt worden Dat zou ik echt alleen doen als je er echt last van hebt, als je bijvoorbeeld borstvoeding wil gaan geven of zo.. Nou ja, iedereen moet het natuurlijk voor zich weten, maar ik vind ingetrokken tepels eerder mooier dan lelijker als "gewone"
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 15:31
Verwijderd
Citaat:
Vogelvrij schreef op 10-01-2005 @ 13:45 :
Dat je daar zelfs geopereerd aan kunt worden Dat zou ik echt alleen doen als je er echt last van hebt, als je bijvoorbeeld borstvoeding wil gaan geven of zo.. Nou ja, iedereen moet het natuurlijk voor zich weten, maar ik vind ingetrokken tepels eerder mooier dan lelijker als "gewone"
Zo vreemd is het niet, je kunt je toch ook laten opereren aan bijv. flaporen, een scheve neus, te kleine borsten, wat dan ook? Zoals ik al zei; het is een cosmetische ingreep. En zolang je maar betaalt willen ze je vrijwel overal aan opereren.

Ik hoor trouwens vaker van mensen dat ze niet houden van 'uitstekende' tepels en ingetrokken / platte tepels mooier vinden. Dat is natuurlijk een kwestie van smaak, maar dat haalt niet weg dat veel mensen met ingetrokken / platte tepels zich er onzeker over voelen, omdat het niet 'standaard' of 'normaal' is.

Ik weet ook niet of ik me er aan zal / wil laten opereren, ik zit ereigenlijk niet meer zo mee de laatste tijd, toen ik jonger was had ik er veel meer problemen mee. Maar aan de andere kant; Het is maar een vrij kleine ingreep en ik zou mijn kind(eren) later toch graag borstvoeding willen geven. Borstvoeding geven met ingetrokken tepels is overigens niet onmogelijk, in sommige gevallen gaat het gewoon of 'moeilijker'.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 16:45
ItsSuuS
Avatar van ItsSuuS
ItsSuuS is offline
psies, ik wil later ook heel graag borstvoeding geven
maar ik ben een beetje anti cosmetische chirurgie, dus plastisch zou ik het niet doen. Nu moeten jullie niet denken dat ik gewoon TEGEN plastische chirurgie ben, dat is niet waar. Ik vind het heel goed dat mensen flaporen recht kunnen laten zetten en mensen die heel erg ergens mee zitten wat aan hun lichaam kunnen veranderen, maar ik vind wel dat er de laatste tijd gewoon een beetje te makkelijk over gedaan wordt; zo van.. ohw jeetje iedereen op de tv heeft cup c... dat moet ik ook!! Dat vind ik echt belachelijk hihi
Maar goed, ik hoop dat die niplette een goed systeem is dan.
IIG heel erg bedankt voor al jullie reacties. Jullie hebben me (nu al) erg geholpen. Maar blijf vooral reageren. dan kan ik er met 'lotgenoten' over praten

love
__________________
*Oi With the poodle allready!*
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 17:07
juz me
juz me is offline
hey allemaal,

ik heb er ook last van ...maar als ik het koud heb dan heb ik wel tepels..maar verder nooit.
ik vin het erg lastig,en kheb een vriend en ik schaam me er wel erg voor...
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 17:28
Verwijderd
Citaat:
juz me schreef op 10-01-2005 @ 18:07 :
hey allemaal,

ik heb er ook last van ...maar als ik het koud heb dan heb ik wel tepels..maar verder nooit.
ik vin het erg lastig,en kheb een vriend en ik schaam me er wel erg voor...
Ja, dat heb ik ook. Bij mij zijn ze in 'rust' en als ik het koud heb dan komen ze (soms) wel een beetje naar buiten, en soms trekken ze dan juist naar binnen. Bij mij maakt het ook verschil of ik bijvoorbeeld sta of op mijn rug lig. Als ik sta en heb het koud komen ze meestal wel naar buiten maar als ik op mijn rug lig en ik heb het koud trekken ze juist naar binnen.

Lastig vind ik het niet, en voor mijn vriend schaam ik me er niet meer echt voor. Ik heb het hem uitgelegd 'wat' het is, en dat ik me er soms onzeker over voel. Hij heeft me verteld dat het hem helemaal niets uitmaakt en dat hij mijn borsten toch mooi vind. Dat is wel prettig om te horen.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 17:31
juz me
juz me is offline
dat is idd heel prettig om te horen..maar ik vind het erg moeilijk om erover te beginnen. ik ben zowiezo al niet zeker over mezelf, en dit is mijn 1e 'serieuse' vriendje
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 17:44
Verwijderd
Citaat:
juz me schreef op 10-01-2005 @ 18:31 :
dat is idd heel prettig om te horen..maar ik vind het erg moeilijk om erover te beginnen. ik ben zowiezo al niet zeker over mezelf, en dit is mijn 1e 'serieuse' vriendje
Even een vraagje, hoe oud ben je en hoe lang ben je al samen met je vriendje?

En ja, ik kan me goed voorstellen dat het moeilijk is om er over te beginnen. Maar als je een goede relatie hebt moet je dat gewoon tegen hem kunnen zeggen denk ik. Gewoon even doorbijten en het hem vertellen, achteraf voel je je waarschijnlijk heel opgelucht. En waarschijnlijk vind hij het helemaal niet erg, vaak ben je zelf veel kritischer op je lichaam dan anderen. En niemand is perfect, toch?

En als hij het wel erg vind, wat is het dan voor persoon? Ik zou een jongen die op mij afknapt vanwege een klein lichamelijke 'foutje' meteen de deur wijzen. Maar goed, zo ben ik.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 17:46
juz me
juz me is offline
ik ben 15 en ik heb net een half jaar verkering met hem...en je heb inderdaad gelijk...maja...t blijf moeilijk
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 17:51
Verwijderd
Citaat:
juz me schreef op 10-01-2005 @ 18:46 :
ik ben 15 en ik heb net een half jaar verkering met hem...en je heb inderdaad gelijk...maja...t blijf moeilijk
Als jullie al een half jaar samen zijn hebben jullie waarschijnlijk al een vrij hechte band, lijkt me zo? Dan moet je over zoiets wel kunnen praten denk ik. Succes met vertellen als je het nog van plan bent!

Het kan trouwens dat je tepels nog naar 'buiten' komen, aangezien je pas 15 bent en dus niet uitgegroeid bent. Ik ben zelf 16 (Ik word 17 in April) maar mijn borsten zijn sinds dat ik een jaar over 13 ben niet meer gegroeid of veranderd. Ik ben ook niet meer in de lengte gegroeid, en mijn lichaamsbouw is ook niet meer echt veranderd, dus ik denk dat ik wel mag stellen dat ik uitgegroeid ben. (Wat ook wel logisch is, omdat ik ook vrij vroeg was met 'puberen' / ontwikkelen.) Dus bij mij komt het waarschijnlijk 'niet meer goed'. Maar ja, wie weet.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 17:54
juz me
juz me is offline
ik ben best groot voor mn leeftijd, kben 1.77 m en al vrij ver ontwikkeld...dus bij mij zal ook niet veel meer gaan groeien ben ik bang..
Met citaat reageren
Oud 11-01-2005, 16:15
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 10-01-2005 @ 16:31 :
Zo vreemd is het niet, je kunt je toch ook laten opereren aan bijv. flaporen, een scheve neus, te kleine borsten, wat dan ook? Zoals ik al zei; het is een cosmetische ingreep. En zolang je maar betaalt willen ze je vrijwel overal aan opereren.
Ja, maar ik wist het gewoon niet

Ik heb er in ieder geval geen last van en ik hoef ook geen borstvoeding te geven want ik wil toch geen kinderen

Maar mensen moeten vooral doen waar ze zin in hebben, natuurlijk
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 16:23
ItsSuuS
Avatar van ItsSuuS
ItsSuuS is offline
Citaat:
juz me schreef op 10-01-2005 @ 18:54 :
ik ben best groot voor mn leeftijd, kben 1.77 m en al vrij ver ontwikkeld...dus bij mij zal ook niet veel meer gaan groeien ben ik bang..
ik ben ook zo groot als jij alleen ben ik 18 jaar, maar mijn borsten groeien nog steeds. Ik was een beetje laat met dat alles begon te groeien enzoow, hihi. Maar ik heb de laatste tijd wel steeds vaker dat de tepel van mijn linker borst naar buiten komt (ODE!!) maar dat is ook vooral als ik onder de douche wegkom dus als ik het koud heb. Maar als mijn tepels stijf worden als ik seks heb met mijn vriendje ofzow, dan trekt mn tepel zich wel weer terug echt heel vaag..

Maarreh, JuZ Me; don't worry bout ya boyfriend! Ik heb ook gewoon meteen gezegd van, oke ik doe mijn shirtje uit maarrr ik heb wel iets geks. En dan istie geïnteresseerd. Waarschijnlijk vind hij het heel erg meevallen hoor. Want het is helemaal niet zo heel erg. Kijk hoeveel mensen het al hebben op het forum

Mijn vriend vind het nog steeds ook niet erg dat ik het heb, maar omdat ik het zelf graag zo anders wil staat hij 100% achter me. Toen ik ook van de dokter kwam die mij had verteld niks te weten tegen ingetrokken tepels waren we samen best teleurgesteld. Maar als er nu echt niks was had hem dat niet zoveel uitgemaakt, dat weet ik wel al..
Jaaaa, hij is jou vriend he, dus hij vind je toch al leuk, wrom zou die dan over zoiets gaan zeuren Het is gewoon iets van jou waardoor je bent wie je bent.
halleluja

xxx
__________________
*Oi With the poodle allready!*
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 17:15
juz me
juz me is offline
dankje tis goed om te horen, had ik wel nodig
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 17:57
Doefus
Doefus is offline
Citaat:
ItsSuuS schreef op 07-01-2005 @ 15:35 :
een soort dingetjes bestonden die je op je tepels kon zetten en dan ze dan een beetje naar buiten kwamen ofzo.


Auw
Klinkt heel pijnlijk!
__________________
I don´t wanna know!
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 19:09
Silverchoice
Avatar van Silverchoice
Silverchoice is offline
Toevallig heb ik dit een keer gezien toen ik stage liep bij een huisarts. De plastisch chirurg kan hier wel wat aan doen. Als je er echt mee zit is er dus wel een optie; ik zou nog maar eens terug gaan naar de huisarts als ik jou was; hij/zij had je dit vorige keer al moeten vertellen imo.
__________________
Volgens mij snap je het niet helemaal.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 21:14
ItsSuuS
Avatar van ItsSuuS
ItsSuuS is offline
Citaat:
Silverchoice schreef op 12-01-2005 @ 20:09 :
ik zou nog maar eens terug gaan naar de huisarts als ik jou was; hij/zij had je dit vorige keer al moeten vertellen imo.
idd, slechte huisarts.. het was ook niet mijn eigen huisarts waar ik was
op die dag dat ik er was heeftie altijd een dagje vrij en zit er een vrouwelijke arts.. voor vrouwelijke probleempjes enzo.. ik zal het idd nog eens navragen, anders gewoon bij de apotheek

@ Doefus: Neej, ingetrokken tepels zijn juist veel ongevoeliger, tenminste dat ervaar ik, vooral bij seks enzo voel ik gewoon (bijna) niks. Dus als je er die Niplette opzet zal ik er waarschijnlijk ook vrij weinig van voelen

ja ja
__________________
*Oi With the poodle allready!*

Laatst gewijzigd op 12-01-2005 om 21:18.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 15:43
Sawna
Avatar van Sawna
Sawna is offline
Een meisje dat ik ken had ook ingetrokken tepels. Had, want ze heeft twee tepelpiercings laten zetten en nu zijn ze niet meer ingetrokken. Ik weet niet of het wat voor jou is? Ze zei ook dat ze veel gevoeliger zijn geworden en dat het heel erg fijn was en dergelijke
__________________
Neen.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 17:07
Doefus
Doefus is offline
Citaat:
Sawna schreef op 14-01-2005 @ 16:43 :
Een meisje dat ik ken had ook ingetrokken tepels. Had, want ze heeft twee tepelpiercings laten zetten en nu zijn ze niet meer ingetrokken. Ik weet niet of het wat voor jou is? Ze zei ook dat ze veel gevoeliger zijn geworden en dat het heel erg fijn was en dergelijke
Nou ItSSuus...ik hoop voor je dat er een andere oplossing is!
__________________
I don´t wanna know!
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 18:37
Verwijderd
Citaat:
ItsSuuS schreef op 12-01-2005 @ 22:14 :
idd, slechte huisarts.. het was ook niet mijn eigen huisarts waar ik was
op die dag dat ik er was heeftie altijd een dagje vrij en zit er een vrouwelijke arts.. voor vrouwelijke probleempjes enzo.. ik zal het idd nog eens navragen, anders gewoon bij de apotheek

@ Doefus: Neej, ingetrokken tepels zijn juist veel ongevoeliger, tenminste dat ervaar ik, vooral bij seks enzo voel ik gewoon (bijna) niks. Dus als je er die Niplette opzet zal ik er waarschijnlijk ook vrij weinig van voelen

ja ja
Mijn tepels zijn juist heel erg gevoelig, en die van mij zijn dus ook ingetrokken. Ik denk dat de gevoeligheid van de tepel niet bepaald word door het feit of je ingetrokken tepels hebt of niet. De een heeft gewoon gevoeligere tepels dan de ander.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 15:57
ItsSuuS
Avatar van ItsSuuS
ItsSuuS is offline
Citaat:
Doefus schreef op 14-01-2005 @ 18:07 :
Nou ItSSuus...ik hoop voor je dat er een andere oplossing is!
idd OMFG! nee ik ga geen tepelpiercings laten zetten hoor!! getsie
__________________
*Oi With the poodle allready!*
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 18:00
Doefus
Doefus is offline
Citaat:
ItsSuuS schreef op 17-01-2005 @ 16:57 :
idd OMFG! nee ik ga geen tepelpiercings laten zetten hoor!! getsie
hehe nee tog niet !
__________________
I don´t wanna know!
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 10:18
ItsSuuS
Avatar van ItsSuuS
ItsSuuS is offline
Citaat:
Doefus schreef op 17-01-2005 @ 19:00 :
hehe nee tog niet !
ik vind piercings zowiezo al nbiet mooi, zal ik dat zeker moeten zetten voor dat.. MOI!
__________________
*Oi With the poodle allready!*
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 15:41
bench140
Avatar van bench140
bench140 is offline
ja ik kan hem er wel uitzuigen
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 10:50
ItsSuuS
Avatar van ItsSuuS
ItsSuuS is offline
Citaat:
bench140 schreef op 21-01-2005 @ 16:41 :
ja ik kan hem er wel uitzuigen
hahahaha
dat heeft mijn vriend ook al eens geprobeerd
wel fijn maar het werkt niet.. hij trekt er juist alleen maar meer van naar binnen lijkt het
__________________
*Oi With the poodle allready!*
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 18:52
Yab-Yum
Avatar van Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Ik heb het op uitzonderingen na (en dan vaak ook nog maar 1 ofzo) altijd.
Voordeel: onder strakke truitjes zie je geen tepels
Nadeel: Is er alleen als je er zelf een probleem van maakt, want ik ben nog geen jongen tegengekomen die er over begon te zeiken. (en met een beetje zuigwerk is er nog heel wat te bereiken hoor)
__________________
"Of course you can't understand anything i'm saying, but that's cool cause i'm still saying it."
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 18:53
Yab-Yum
Avatar van Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
marrel schreef op 07-01-2005 @ 15:48 :
ik heb ook ooit gehoort dat er iets is wat je op je borsten kunt plakken waardoor ze naarbuiten komen... Het waren een soort van zuignapjes ofzo die je een paar dagen moest laten zitten ofzoiets... Maar dat is al een jaar geleden dat ik dat op de radio heb gehoord dus ik weet het niet meer precies, maar er bestaat iig wel iets voor... miss even opzoeken op internet
zijn die niet speciaal voor de borstvoeding? vraag me af of dat dan werkt voor de rest van je leven.
__________________
"Of course you can't understand anything i'm saying, but that's cool cause i'm still saying it."
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 18:55
Yab-Yum
Avatar van Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Nog een voordeel: je tepelhof voelt extra zacht
__________________
"Of course you can't understand anything i'm saying, but that's cool cause i'm still saying it."
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 12:57
ItsSuuS
Avatar van ItsSuuS
ItsSuuS is offline
Citaat:
Yab-Yum schreef op 25-01-2005 @ 19:55 :
Nog een voordeel: je tepelhof voelt extra zacht
je wat ??
__________________
*Oi With the poodle allready!*
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 16:12
Sawna
Avatar van Sawna
Sawna is offline
Citaat:
ItsSuuS schreef op 30-01-2005 @ 13:57 :
je wat ??
tepelhof, dat rondom de tepeltop
__________________
Neen.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 16:46
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Ik had er eerst heel erg last van. Maar het is een beetje "bijgetrokken". Ze zijn nog steeds af en toe ingetrokken maar veel minder vaak. Ik weet eerlijk gezegd niet precies waarom. Misschien is dat iets geweest wat minder snel ontwikkelde of zo?
Met citaat reageren
Oud 01-02-2005, 12:04
ItsSuuS
Avatar van ItsSuuS
ItsSuuS is offline
oke ik weet nu wat tepelhof is
en ik wil ook normale tepels
__________________
*Oi With the poodle allready!*
Met citaat reageren
Oud 17-02-2005, 19:50
ItsSuuS
Avatar van ItsSuuS
ItsSuuS is offline
hmm jammer van alle reacties binnen deze lange tijd;
maar ik heb een up;
mijn tepel 'doet 't' met sexen!! Hureej, het is nu echt. Als ik dus geil ben gaatie er wel helemaal uit!
blij!!
__________________
*Oi With the poodle allready!*
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Ingetrokken tepel
GAnnoniemG
4 28-12-2015 20:40
Lichaam & Gezondheid ingetrokken tepel
SilverBlue
8 18-06-2006 22:09
Seksualiteit TEPELS: groot, klein, hard, zacht
Trinity
37 29-04-2005 10:14
Lichaam & Gezondheid ingetrokken tepels
treesje16
6 21-03-2004 20:34
Lichaam & Gezondheid ingetrokken tepels
missunderstood
14 15-01-2004 22:26
Lichaam & Gezondheid mini-tepels :(
scralatchtica
22 11-10-2002 14:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:16.