Oud 04-05-2008, 16:23
Artemist
Artemist is offline
Als je gedoucht hebt, heb je dan dat je je vulva kan ruiken als je er met je vinger langsgaat? En zo niet, vanaf wanneer heb je dat, en vanaf wanneer vind je dan dat het stinkt/weer gewassen moet worden? En als je gaat zweten daar gaat het dan veel sneller stinken en soms ook door je kleren heen?

Ik vraag het omdat ik het zelf (snel) vindt stinken, de huisarts er met tig uitstrijkjes en medicatietjes niks op vindt en ik me afvraag of dat wat ik heb nog normaal kan zijn. (en er ondertussen wel enorm veel last van heb)
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 16:46
Verwijderd
Nee? En wanneer wel ik heb geen idee want ik douche eigenlijk elke dag en ik ruik zoiets er.... nooit. En nee als ik ga zweten dan gaat het niet sneller stinken, dan stink ik zelf gewoon naar zweet. En dat vind ik best normaal eigenlijk...

Mischien verbeeld je je het of heb je gewoon een schimmel?
Met citaat reageren
Oud 05-05-2008, 09:16
llell
Avatar van llell
llell is offline
Je moet het daar benenden sowieso minstens dagelijks wassen. misschien doe je dat te weinig en is dat je probleem. Heb je al lactacyd geprobeerd? en katoenen ondergoed ipv dat synthetische spul
Met citaat reageren
Oud 05-05-2008, 10:22
Elmoo
Avatar van Elmoo
Elmoo is offline
Het heeft altijd wel een beetje een apart luchtje.. Inderdaad gewoon elke dag wassen (géén zeep!). Wat je nog kunt doen is je zuurgraad laten meten (dat kan bijvoorbeeld bij de gyneacoloog). Mocht dit te zuur zijn heb je een grote kans op schimmelinfecties, dan is spoelen met lactacyd aanbevolen. Maar als je juist een te laag zuurgehalte hebt (waarbij de kans op schimmelinfecties ook weer groter is) moet je niet met lactacyd aan de gang gaan, deze verlaagt namelijk het zuurgehalte.
__________________
Huiswerk?? Ik neem de afwas toch ook niet mee naar school?!
Met citaat reageren
Oud 05-05-2008, 16:03
Verwijderd
Citaat:
Je moet het daar benenden sowieso minstens dagelijks wassen. misschien doe je dat te weinig en is dat je probleem. Heb je al lactacyd geprobeerd? en katoenen ondergoed ipv dat synthetische spul
Dat klopt niet helemaal hoor, als je je teveel wast beschadigt het juist.

Citaat:
Wat kunt u er zelf aan doen?

* Klachten ontstaan eerder door te veel dan door te weinig hygiëne. Het is niet goed als er zeep in de vagina komt; was u daar dus niet met zeep. Het is voldoende de schaamstreek onder de douche met lauw water af te spoelen en deppend af te drogen.
* Sommige vrouwen spoelen de vagina met een ‘melkzuuroplossing’, te koop bij drogist en apotheek. Er is geen bewijs dat dit helpt. Vaginale spoelingen en –deoderant kunnen de vagina irriteren en worden daarom afgeraden.
* Veeg uzelf na de ontlasting altijd van voren naar achteren af.
* Het is niet bewezen dat inlegkruisjes en nylon slipjes de afscheiding erger maken. Toch wordt vaak geadviseerd katoenen slipjes te dragen en geen inlegkruisjes te gebruiken. Dat voorkomt een 'broeierig' klimaat, waarin schimmels en bacteriën zich thuisvoelen.
* Krab bij jeuk zo min mogelijk. Het tere weefsel rond de vagina beschadigt gemakkelijk.
* Vrijen terwijl de vagina nog droog is, kan het slijmvlies irriteren. Laat de vagina eerst vochtig worden of gebruik een glijmiddel bij het vrijen.
* Gebruik van een zaaddodend middel kan de vagina irriteren (gebruik condooms en glijmiddelen waar geen zaaddoded middel aan is toegevoegd).
* Gebruik een condoom als u niet altijd met dezelfde partner vrijt, om een seksueel overdraagbare aandoening te voorkomen.
van de website van mijn huisarts.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2008, 16:19
Artemist
Artemist is offline
Citaat:
Je moet het daar benenden sowieso minstens dagelijks wassen. misschien doe je dat te weinig en is dat je probleem. Heb je al lactacyd geprobeerd? en katoenen ondergoed ipv dat synthetische spul
Ik draag altijd katoenen ondergoed, slaap naakt of in een losse piamabroek, draag geen strakke broeken, droog het zelfs af met een aparte handdoek. Lactacyd, bedoel je wasemulsie of sproeiding voor binnen? Dat sproeiding voor aan de binnenkant krijg ik brokkelige afscheiding van + het probleem zit 'm aan de buitenkant en wasemulsie helpt ook niks.

Maar ik ga sowieso weeeeeer naar de gynaecoloog alleen veel hoop voor een oplossing heb ik niet meer.
Helaas betekent dat geen relaties/seks want no way dat ik ooit een man daar laat. Ik voel me nooit fris daar beneden en spontane sex zit er al helemaal niet in.

Ben daarom dus benieuwd wanneer het bij andere mensen gaat ruiken.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2008, 16:21
Artemist
Artemist is offline
Citaat:
Het heeft altijd wel een beetje een apart luchtje.. Inderdaad gewoon elke dag wassen (géén zeep!). Wat je nog kunt doen is je zuurgraad laten meten (dat kan bijvoorbeeld bij de gyneacoloog). Mocht dit te zuur zijn heb je een grote kans op schimmelinfecties, dan is spoelen met lactacyd aanbevolen. Maar als je juist een te laag zuurgehalte hebt (waarbij de kans op schimmelinfecties ook weer groter is) moet je niet met lactacyd aan de gang gaan, deze verlaagt namelijk het zuurgehalte.
Wat betreft de zuurgraad ik heb zelf ph-strips, maar dat is voor de binnenkant en die is altijd goed. Alhoewel, die strips beginnen met 4,5 (een gezonde vagina) en lopen op tot 10 dus als t lager dan 4,5 is zou ik t niet weten.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2008, 17:33
llell
Avatar van llell
llell is offline
Citaat:
Dat klopt niet helemaal hoor, als je je teveel wast beschadigt het juist.

Ik neem niet aan dat dagelijks wassen onder overdaad valt. misschien als je altijd van die lactacyd gebruikt.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2008, 17:48
llell
Avatar van llell
llell is offline
Citaat:
Ik draag altijd katoenen ondergoed, slaap naakt of in een losse piamabroek, draag geen strakke broeken, droog het zelfs af met een aparte handdoek. Lactacyd, bedoel je wasemulsie of sproeiding voor binnen? Dat sproeiding voor aan de binnenkant krijg ik brokkelige afscheiding van + het probleem zit 'm aan de buitenkant en wasemulsie helpt ook niks.

Maar ik ga sowieso weeeeeer naar de gynaecoloog alleen veel hoop voor een oplossing heb ik niet meer.
Helaas betekent dat geen relaties/seks want no way dat ik ooit een man daar laat. Ik voel me nooit fris daar beneden en spontane sex zit er al helemaal niet in.

Ben daarom dus benieuwd wanneer het bij andere mensen gaat ruiken.
ik bedoelde niet de vaginale douche, maar gewoon de wasemulsie, of het schuim, of die doekjes (zijn misschien handig voor onderweg, of als er seks in de lucht hangt).

ben even voor je gaan googlen en vond deze threat op een surinaams (?) forum (over poeni's dus ). Er staat iets in over yoghurt , maar ook over mogelijke oorzaken (waar je misschien al op onderzocht bent). Zag ook iets over kruidig eten en lichaamsgeur. Dat leek me ook geen raar verband.

http://www.mamjo.com/forum/index.php..._next=prev#new

Verder blijft er veel zweet en vuil hangen in schaamhaar, dus ik zou voor een brazilian of in ieder geval een korte coupe gaan
Als ik jou was zou ik maar gewoon voor de oplossende aanpak gaan, ipv maar in de medische molen te blijven. misschien lost het vanzelf op.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2008, 11:21
Verwijderd
Citaat:
Maar ik ga sowieso weeeeeer naar de gynaecoloog alleen veel hoop voor een oplossing heb ik niet meer.
Helaas betekent dat geen relaties/seks want no way dat ik ooit een man daar laat. Ik voel me nooit fris daar beneden en spontane sex zit er al helemaal niet in.

Ben daarom dus benieuwd wanneer het bij andere mensen gaat ruiken.
Ik denk eigenlijk dat jouw probleem psychologisch is en niet lichamelijk. Je schaamstreek heeft altijd een bepaalde geur en bij sommige mensen is die iets sterker dan bij anderen. Maar als jij je dagelijks doucht (en je hebt dus geen blaasontsteking/schimmelinfectie/soa), kan het onmogelijk echt stinken, het ruikt gewoon naar jou. En als het gewoon schoon is, vindt geen kerel dat vies, dus ik zou echt niet zo moeilijk gaan doen over seks. Laat het es los, joh.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2008, 15:09
Verwijderd
Als je wat onzeker bent, ruik je jezelf sowieso erg snel, terwijl mensen om je heen helemaal niets ruiken. (En het misschien ook wel helemaal niet bijzonder ruikt, maar dat jij dat er van maakt.)

Ik heb altijd geleerd om me dagelijks te wassen, gewoon met wat lauw water. Heel af en toe - meestal tijdens m'n menstruatie - was ik me met wasemulsie van Lactacyd. Vaginale douches zijn helemaal niet nodig, dus die moet je niet gebruiken. Verder draag ik meestal katoenen ondergoed en geen inlegkruisjes, zodat het niet gaat broeien. Ik heb helemaal geen last van vreemde geurtjes of iets.

Heb je al aan de dokter of gyneacoloog gevraagd of hij/zij het ook sterker vond ruiken dan 'normaal'? Ik kan me voorstellen dat zij wel weten wat 'normaal' is, namelijk.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2008, 15:10
Verwijderd
Citaat:
Verder blijft er veel zweet en vuil hangen in schaamhaar, dus ik zou voor een brazilian of in ieder geval een korte coupe gaan
Als je je iedere dag wast (washandje bij de wastafel, onder de douche met wat zeep), dan is je schaamhaar écht niet vies hoor.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2008, 10:14
Verwijderd
Citaat:
Ik neem niet aan dat dagelijks wassen onder overdaad valt. misschien als je altijd van die lactacyd gebruikt.
Jij zei minstens dagelijks en ik las dat (als vrouw zijnde) als "twee keer op een dag of vaker"
Met citaat reageren
Oud 08-05-2008, 23:25
vosje16
Avatar van vosje16
vosje16 is offline
Bij mij gaat het snel stinken als ik 1 bepaalde jeansbroek aan doe. Geen idee hoe het komt, want ik heb andere jeansbroeken waarbij ik nergens last van heb...
Met citaat reageren
Oud 11-05-2008, 13:10
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Helaas betekent dat geen relaties/seks want no way dat ik ooit een man daar laat. Ik voel me nooit fris daar beneden en spontane sex zit er al helemaal niet in.
Dan heb ik 2 tips voor je:

1. Ga bij een vishandel werken, mocht men wat ruiken dan kan je gewoon de schuld geven aan je baan.
2. Versier een dronken man in een kroeg/discotheek. Los van de verdoofde smaakpapillen is een zatte vent slechts met 1 ding bezig en dat is namelijk hoe hij zo snel mogelijk zijn penis in jouw vagina kan proppen.

En kans bestaat dat het gewoon de doodnormale kutlucht is die in jouw broek hangt maar dat je dat zelf vies vindt ruiken. Mannen vinden van niet.
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2008, 14:15
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 11-05-2008, 21:53
Verwijderd
Citaat:
Ik draag altijd katoenen ondergoed, slaap naakt of in een losse piamabroek, draag geen strakke broeken, droog het zelfs af met een aparte handdoek. Lactacyd, bedoel je wasemulsie of sproeiding voor binnen? Dat sproeiding voor aan de binnenkant krijg ik brokkelige afscheiding van + het probleem zit 'm aan de buitenkant en wasemulsie helpt ook niks.

Maar ik ga sowieso weeeeeer naar de gynaecoloog alleen veel hoop voor een oplossing heb ik niet meer.
Helaas betekent dat geen relaties/seks want no way dat ik ooit een man daar laat. Ik voel me nooit fris daar beneden en spontane sex zit er al helemaal niet in.

Ben daarom dus benieuwd wanneer het bij andere mensen gaat ruiken.
Ik kan je uit ervaring vertellen dat ik de grote oplossing heb voor dit probleem, namelijk je voortaan niet meer zo aanstellen.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2008, 18:22
Verwijderd
Citaat:
Dan heb ik 2 tips voor je:

1. Ga bij een vishandel werken, mocht men wat ruiken dan kan je gewoon de schuld geven aan je baan.
2. Versier een dronken man in een kroeg/discotheek. Los van de verdoofde smaakpapillen is een zatte vent slechts met 1 ding bezig en dat is namelijk hoe hij zo snel mogelijk zijn penis in jouw vagina kan proppen.

En kans bestaat dat het gewoon de doodnormale kutlucht is die in jouw broek hangt maar dat je dat zelf vies vindt ruiken. Mannen vinden van niet.
vind je het zelf nou gaaf om deze shit te posten?
Met citaat reageren
Oud 19-05-2008, 09:15
Artemist
Artemist is offline
Citaat:
Ik kan je uit ervaring vertellen dat ik de grote oplossing heb voor dit probleem, namelijk je voortaan niet meer zo aanstellen.
Ik wil jou wel eens horen als je alsmaar moet nadenken over je kut omdat als je er niet over nadenkt je na 2 uur zitten het door je kleren heen ruikt.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2008, 09:19
Artemist
Artemist is offline
Citaat:
Ik denk eigenlijk dat jouw probleem psychologisch is en niet lichamelijk. Je schaamstreek heeft altijd een bepaalde geur en bij sommige mensen is die iets sterker dan bij anderen. Maar als jij je dagelijks doucht (en je hebt dus geen blaasontsteking/schimmelinfectie/soa), kan het onmogelijk echt stinken, het ruikt gewoon naar jou. En als het gewoon schoon is, vindt geen kerel dat vies, dus ik zou echt niet zo moeilijk gaan doen over seks. Laat het es los, joh.
Ik weet wat normaal is en dit is niet normaal. Waarschijnlijk heb je gewoon nog nooit zo geroken dus kan je je niet voorstellen dat iemand daar zo kan stinken maar geloof me het kan. Ik kan moeilijk mensen vragen of ze het ruiken of hun neus erop douwen, dus tja. En het is heel vervelend om er geen erkenning voor te krijgen. Omdat jij jezelf nooit ruikt als je dagelijks doucht wil nog niet zeggen dat dat voor iedereen geldt.

Als ik mijzelf daar aan raak krijg ik het er niet meer van mijn vingers af gewassen.
Als ik een uur zit ruikt mijn onderbroek naar een soort zweetvulvalucht. Als ik 2 uur zit ruikt het door mijn kleren heen.

Dat zijn dingen die kun je niet negeren.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2008, 09:21
Artemist
Artemist is offline
Trouwens ook vervelend dat iedereen tips gaat geven terwijl ik daar niet naar vroeg.
De lijst van dingen die ik al heb geprobeerd is 2 A4tjes lang.

Ik wou alleen maar weten of er mensen zijn die iets vergelijkbaars hebben, of dat mensen zichzelf niet ruiken of hun vingers na het vingeren wel gewoon met zeep kunnen wassen en het dan niet ruiken enz.
Dus als iemand daar nog iets over wilt posten graag.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2008, 11:10
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Ik weet wat normaal is en dit is niet normaal. Waarschijnlijk heb je gewoon nog nooit zo geroken dus kan je je niet voorstellen dat iemand daar zo kan stinken maar geloof me het kan. Ik kan moeilijk mensen vragen of ze het ruiken of hun neus erop douwen, dus tja. En het is heel vervelend om er geen erkenning voor te krijgen. Omdat jij jezelf nooit ruikt als je dagelijks doucht wil nog niet zeggen dat dat voor iedereen geldt.

Als ik mijzelf daar aan raak krijg ik het er niet meer van mijn vingers af gewassen.
Als ik een uur zit ruikt mijn onderbroek naar een soort zweetvulvalucht. Als ik 2 uur zit ruikt het door mijn kleren heen.

Dat zijn dingen die kun je niet negeren.
Vond de arts dat ook?
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 19-05-2008, 11:21
wallflower
Avatar van wallflower
wallflower is offline
Na het vingeren blijft die lucht ook altijd aan mijn vingers hangen, ook nadat ik ze een aantal keer heb gewassen. Niet dat je het van een afstand ruikt ofzo, ik moet wel echt aan mn vingers ruiken. Niemand die dat gaat doen dus dat lijkt me verder geen probleem.
__________________
i need so badly to believe that there is truth, that love is real
Met citaat reageren
Oud 19-05-2008, 11:48
Verwijderd
Citaat:
Ik weet wat normaal is en dit is niet normaal. Waarschijnlijk heb je gewoon nog nooit zo geroken dus kan je je niet voorstellen dat iemand daar zo kan stinken maar geloof me het kan. Ik kan moeilijk mensen vragen of ze het ruiken of hun neus erop douwen, dus tja. En het is heel vervelend om er geen erkenning voor te krijgen. Omdat jij jezelf nooit ruikt als je dagelijks doucht wil nog niet zeggen dat dat voor iedereen geldt.

Als ik mijzelf daar aan raak krijg ik het er niet meer van mijn vingers af gewassen.
Als ik een uur zit ruikt mijn onderbroek naar een soort zweetvulvalucht. Als ik 2 uur zit ruikt het door mijn kleren heen.

Dat zijn dingen die kun je niet negeren.
Al naar gelang de broek/onderbroek die ik aan heb, kan ik het soms ook wel ruiken na een tijd zitten, net zoals bijna alle meiden vermoed ik. Heb d'r wel eens een vriendje naar gevraagd maar die kon dat niet. En idd, het blijft ook betrekkelijk sterk aan je vingers hangen, zelfs als ze je wast. Maar als iets niet naar zeep ruikt, wil dat niet meteen zeggen dat het stinkt Je mond ruikt het grootste gedeelte van de dag niet naar tandpasta maar gewoon naar speeksel, dat stinkt toch ook niet?

Maar goed, als jij je de rest van je leven kut wilt voelen omdat je jezelf iets aanpraat, moet je dat vooral doen. Ik zou eerst eens aan vrienden vragen of het echt zo abnormaal ruikt (je hoeft niet meteen te zeggen dat het om je vulva gaat, verzin desnoods iets als 'ben vergeten deo op te doen vandaag, ruik jij iets?' Alsof iemand ruikt waar een geur specifiek vandaan komt.).
Met citaat reageren
Oud 19-05-2008, 18:25
Verwijderd
Je kan trouwens best aan een arts vragen of hij het wél ruikt en of hij vindt dat het een overdreven geur is, dat is echt geen vreemde vraag.

En ik denk ook dat iedere vrouw zichzelf wel eens ruikt, daarom zijn er ook al die maandverband en inlegkruisjes op de markt met een fris geurtje. (Niet dat dat meteen verstandig is om te gebruiken, maar kennelijk is er vraag naar.)
Met citaat reageren
Oud 25-05-2008, 22:30
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Ik van nature ook een redelijk sterke geur, dat kan gewoon zo zijn. Gelukkig is het inderdaad zo dat je het alleen zelf merkt, hoe erg je ook denkt dat anderen het ook ruiken . Ik ben er een poos geleden indd ook ff mee langs mijn huisarts gegaan, en inderdaad ook niets mis bevonden. Dus ik denk indd dat het klopt wat eerder in het topic is gezegd: eerder een psychologisch probleem.
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Met citaat reageren
Oud 26-05-2008, 10:05
Calyx
Avatar van Calyx
Calyx is offline
Met Cola spoelen. Volgens Filemon
__________________
Indien mogelijk omdraaien, liefje..
Met citaat reageren
Oud 26-05-2008, 10:13
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Met Cola spoelen. Volgens Filemon
Lijkt me niet echt bevorderlijk ?
Met citaat reageren
Oud 26-05-2008, 10:15
Calyx
Avatar van Calyx
Calyx is offline
Citaat:
Lijkt me niet echt bevorderlijk ?
Iets met de zuurgraad.
Ik heb er geen ervaring mee, maar ik hoorde het gisteravond bij Spuiten&Slikken.
__________________
Indien mogelijk omdraaien, liefje..
Met citaat reageren
Oud 26-05-2008, 21:09
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Iets met de zuurgraad.
Ik heb er geen ervaring mee, maar ik hoorde het gisteravond bij Spuiten&Slikken.
Ja juist daarom maar ik heb er geen verstand van. Maar ik vertrouw Spuiten&Slikken ook niet zomaar leuk programma verder, maar niet altijd even feitelijk.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2008, 21:12
Verwijderd
Douche met Coca-Cola als anticonceptie
Een mythe die nog steeds leeft – vooral bij de Amerikaanse tieners – is dat een vaginale douche met Coca-Cola een goed anticonceptief middel is. Onderzoek wees uit dat de frisdrank inderdaad het sperma kan verlammen. Cola Light gaf daarbij het beste effect en Classic Coke scoorde beter dan New Coke. Het probleem is echter dat sperma al vrij snel (binnen anderhalve minuut) in de eileider terecht kan komen. Het is dus onwaarschijnlijk dat men de vaginale douche op tijd kan toepassen. Bovendien worden de zaadcellen door de druk van de vloeistof eerder naar de baarmoeder toe gestuwd, dan verwijderd.

(Van Wikipedia, gaat alleen niet over de zuurgraad ed.)
Met citaat reageren
Oud 27-05-2008, 08:04
Verwijderd
Drink je genoeg water op een dag?
Met citaat reageren
Oud 28-05-2008, 23:33
Poeperd
Avatar van Poeperd
Poeperd is offline
Citaat:
Drink je genoeg water op een dag?
Citaat:
TS schreef:
Trouwens ook vervelend dat iedereen tips gaat geven terwijl ik daar niet naar vroeg.
Tuttuttut Quis, we doen hier niet aan mensen tips geven en helpen hoor

__________________
'Scuse me, who ordered the hamburger - with AIDS?
Met citaat reageren
Oud 06-06-2008, 18:03
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
Ik wil jou wel eens horen als je alsmaar moet nadenken over je kut omdat als je er niet over nadenkt je na 2 uur zitten het door je kleren heen ruikt.
Dat heb ik wel eens gehad, maar anderen beweerden dat ze nooit iets roken, hoe dichtbij ze ook stonden. Je bent daar zelf veel gevoeliger voor.

Je zou trouwens wel kunnen kijken naar het wasmiddel dat je gebruikt voor je onderbroeken. Misschien zit daar iets in waar je allergisch voor bent. Ander merk wasmiddel proberen?
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Oud 09-06-2008, 11:44
Artemist
Artemist is offline
Citaat:
Ik van nature ook een redelijk sterke geur, dat kan gewoon zo zijn. Gelukkig is het inderdaad zo dat je het alleen zelf merkt, hoe erg je ook denkt dat anderen het ook ruiken . Ik ben er een poos geleden indd ook ff mee langs mijn huisarts gegaan, en inderdaad ook niets mis bevonden. Dus ik denk indd dat het klopt wat eerder in het topic is gezegd: eerder een psychologisch probleem.
Wat is bij jou redelijk sterk?
Met citaat reageren
Oud 19-06-2008, 08:57
Verwijderd
Citaat:
Maar ik ga sowieso weeeeeer naar de gynaecoloog alleen veel hoop voor een oplossing heb ik niet meer.
Ik denk niet dat dat helpt, omdat je waarschijnlijk van nature gewoon een sterke zweetgeur hebt daarzo.
Citaat:
Helaas betekent dat geen relaties/seks want no way dat ik ooit een man daar laat. Ik voel me nooit fris daar beneden en spontane sex zit er al helemaal niet in.
Dat snap ik dan weer niet.. ik ben zelf ook heel onzeker over vanalles en nog wat, maar seks is wat je er zelf met je vriendje van maakt.
Je moet niet denken dat je er dan per se op ieder moment van de dag klaar voor moet zijn om je uit te laten kleden en dan direct volledig naakt hem met z'n neus tussen je benen moet durven laten.
Eh... die zin klinkt misschien een beetje raar...
Maar ik bedoel.. ik snap niet dat je in feite zegt dat je geen relatie wilt omdat je een man niet dáár durft te laten. Want dat hoef je toch ook helemaal niet? Dan doe toch je toch gewoon andere dingen, laat je je ondergoed aan, etc.

En als je eenmaal wel verder met hem wilt gaan kun je gewoon eerst ff naar het toilet of de badkamer gaan en je snel opfrissen.

Maar heb je dan echt weleens gehad dat je hartstikke verliefd was en dat je toen een relatie hebt afgehouden omdat je hier zo mee zat?
Citaat:
Ben daarom dus benieuwd wanneer het bij andere mensen gaat ruiken.
Ik denk dat het bij sommige vrouwen niet zo snel zal ruiken en bij andere vrouwen wat sneller. Ik geloof best dat jij er erg mee zit en dat het bij jou best wel sterk ruikt. Maar aan de ene kant zeg je dat je zeker weet dat wat jij hebt niet normaal is en aan de andere kant wil je toch van anderen horen wat ze hebben omdat het je gerust zou stellen als iedereen zegt van "ja dat heb ik ook."

Wat ik mij o.a. afvraag is hoe lenig jij bent, wat je ervoor moet doen om het te ruiken.
Kan jij jezelf ruiken als je gewoon ondergoed en een broek aanhebt en dan zonder dat je er met je neus op gaat zitten, maar gewoon zo in de kamer?
En ook vraag ik me af hoe gevoelig je bent voor (zweet)geuren in het algemeen.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2008, 11:49
Verwijderd
Ik heb geen zinnige reactie, maar ik ben toch wel benieuwd wat DDM hiervan vindt.

DDM naamzoek
Met citaat reageren
Oud 21-06-2008, 15:39
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:

Wat ik mij o.a. afvraag is hoe lenig jij bent, wat je ervoor moet doen om het te ruiken.
Kan jij jezelf ruiken als je gewoon ondergoed en een broek aanhebt en dan zonder dat je er met je neus op gaat zitten, maar gewoon zo in de kamer?
En ook vraag ik me af hoe gevoelig je bent voor (zweet)geuren in het algemeen.

De vraag is niet aan mij gesteld maar wil er wel antwoord op geven. Ik ruik mezelf ook best vaak. En daar hoef ik niet met mijn neus erbovenop te gaan zitten. Ik ruik het gewoon zo in de kamer. Maar mijn vriend ruikt het niet, vriendinnen die ik het heb gevraagd ruiken het ook niet en andere mensen die ik het heb gevraagd roken het ook niet. Ik ruik mezelf dus vaak maar niemand om mij heen ruikt het. Zelfs niet als ik vraag hun neus er bijna op te drukken. Ik denk dat het gewoon zo is dat mensen zichzelf soms gewoon sterker ruiken. Misschien is dit bij de TS ook het geval.

Ik denk niet dat ik gevoeliger ben dan anderen voor (zweet)geuren in het algemeen.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2008, 19:25
Verwijderd
Citaat:
De vraag is niet aan mij gesteld maar wil er wel antwoord op geven. Ik ruik mezelf ook best vaak. En daar hoef ik niet met mijn neus erbovenop te gaan zitten. Ik ruik het gewoon zo in de kamer. Maar mijn vriend ruikt het niet, vriendinnen die ik het heb gevraagd ruiken het ook niet en andere mensen die ik het heb gevraagd roken het ook niet. Ik ruik mezelf dus vaak maar niemand om mij heen ruikt het. Zelfs niet als ik vraag hun neus er bijna op te drukken. Ik denk dat het gewoon zo is dat mensen zichzelf soms gewoon sterker ruiken. Misschien is dit bij de TS ook het geval.

Ik denk niet dat ik gevoeliger ben dan anderen voor (zweet)geuren in het algemeen.
En misschien ook dat je van jezelf onderscheiden kunt waar de verschillende geuren vandaan komen (bijv. deo of juist zweet onder oksels, shampoo in je haren, de geur van wasmiddel in je kleren), en dat je van andere mensen gewoon een mengelmoes van geur herkent en niet de specifieke elementen daarvan?

Ik ruik het trouwens dus af en toe zelf ook en andere mensen niet, maar ik ben dan weer wél gevoelig voor geur. (nu schijnen vrouwen trouwens sowieso beter te ruiken dan mannen, heb ik laatst geleerd).
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 13:52
Artemist
Artemist is offline
Citaat:
Ik denk niet dat dat helpt, omdat je waarschijnlijk van nature gewoon een sterke zweetgeur hebt daarzo.

Dat snap ik dan weer niet.. ik ben zelf ook heel onzeker over vanalles en nog wat, maar seks is wat je er zelf met je vriendje van maakt.
Je moet niet denken dat je er dan per se op ieder moment van de dag klaar voor moet zijn om je uit te laten kleden en dan direct volledig naakt hem met z'n neus tussen je benen moet durven laten.
Eh... die zin klinkt misschien een beetje raar...
Maar ik bedoel.. ik snap niet dat je in feite zegt dat je geen relatie wilt omdat je een man niet dáár durft te laten. Want dat hoef je toch ook helemaal niet? Dan doe toch je toch gewoon andere dingen, laat je je ondergoed aan, etc.

En als je eenmaal wel verder met hem wilt gaan kun je gewoon eerst ff naar het toilet of de badkamer gaan en je snel opfrissen.

Maar heb je dan echt weleens gehad dat je hartstikke verliefd was en dat je toen een relatie hebt afgehouden omdat je hier zo mee zat?

Ik denk dat het bij sommige vrouwen niet zo snel zal ruiken en bij andere vrouwen wat sneller. Ik geloof best dat jij er erg mee zit en dat het bij jou best wel sterk ruikt. Maar aan de ene kant zeg je dat je zeker weet dat wat jij hebt niet normaal is en aan de andere kant wil je toch van anderen horen wat ze hebben omdat het je gerust zou stellen als iedereen zegt van "ja dat heb ik ook."

Wat ik mij o.a. afvraag is hoe lenig jij bent, wat je ervoor moet doen om het te ruiken.
Kan jij jezelf ruiken als je gewoon ondergoed en een broek aanhebt en dan zonder dat je er met je neus op gaat zitten, maar gewoon zo in de kamer?
En ook vraag ik me af hoe gevoelig je bent voor (zweet)geuren in het algemeen.
Mja het punt is dat ik seks vooral leuk vind als het spontaan is. Als ik eenmaal zo ruik werkt alleen een flinke douchestraal (met een washandje wat doen helpt niet) en moet ik dus zodra er seks van komt elke keer eerst de douche in. Zo af en toe is dat niet erg, maar als dat elke keer moet hoeft het van mij ook niet meer.
Ik kan het ruiken met kleren aan (d.w.z) +/- 1,5 uur nadat ik het gewassen heb als ik dan gezeten heb die tijd, zittend, staand, liggend, maakt niet uit.
Een tijd terug ging ik nog naar school, dw.z. 2 dagen per week, die dagen had ik dat dan dus ook standaard.
Als ik niet hoef te zitten, niet nerveus ben, het niet warm is gaat het in principe niet gauw door mijn kleren heen, dan ruik ik het alleen met kleren uit, alleen helaas is het vaak zo dat je zit of nerveus bent enz enz. Met nerveus bedoel ik dan niet perse nerveus voor de tandarts of een examen, het kan gewoon iets zijn wat nog een beetje eng is of waar je je op moet concentreren, iets wat pijn doet, enz. Emotioneel zweten zeg maar. Dat doe ik dagelijks, is het niet een lastig gesprek met die, dan is het wel het epileren van mijn benen. Van alles kan het veroorzaken.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 13:52
Artemist
Artemist is offline
Citaat:
De vraag is niet aan mij gesteld maar wil er wel antwoord op geven. Ik ruik mezelf ook best vaak. En daar hoef ik niet met mijn neus erbovenop te gaan zitten. Ik ruik het gewoon zo in de kamer. Maar mijn vriend ruikt het niet, vriendinnen die ik het heb gevraagd ruiken het ook niet en andere mensen die ik het heb gevraagd roken het ook niet. Ik ruik mezelf dus vaak maar niemand om mij heen ruikt het. Zelfs niet als ik vraag hun neus er bijna op te drukken. Ik denk dat het gewoon zo is dat mensen zichzelf soms gewoon sterker ruiken. Misschien is dit bij de TS ook het geval.

Ik denk niet dat ik gevoeliger ben dan anderen voor (zweet)geuren in het algemeen.
Met kleren aan of uit?
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 14:40
Verwijderd
Ik denk niet dat ze vaak bloot met d'r vriendinnen in de kamer zit
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 14:59
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Met kleren aan of uit?
aan
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 07:52
Verwijderd
t is maar een wilde gok hoor. Maar bij je vagina zitten ook zweetklieren. Misschien dat zweet een mede-veroorzaker is van de geur die je denkt te ruiken.

Nu weet ik dat overmatig zweten bestreden kan worden met botox.

Tis maar een idee, maar misschien het navragen waard
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Orgasmes
JingelBel
18 06-07-2010 20:55
Lifestyle Raar parfum: Vulva original
supergirl#1
5 20-03-2010 13:03
Seksualiteit Bef-les
kjoe
75 08-07-2004 21:00
Verhalen & Gedichten samenwerking: cHa0s + Wim Wok
Verwijderd
19 13-04-2004 07:36
Drugs & Alcohol Inkt
harrie the 5th
19 18-06-2003 17:35
Seksualiteit Kut...
Hornyboy
5 16-02-2002 10:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:35.