Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Bekijk resultaten poll: Op welke datum(s) zou jij naar de Sex-meeting willen komen?
25 augustus 11 22.92%
1 september 17 35.42%
8 september 14 29.17%
15 september 18 37.50%
22 september 20 41.67%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 48. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-08-2002, 15:41
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Omdat het vorige Meeting topic niet bepaald serieus genomen werd, proberen we het bij deze nog een keer.

Het gaat dus over de Sexualiteit meeting. Eerst even wat zaken op een rij.
  • Iedereen mag komen op de Sexualiteit meeting. Je hoeft echt geen die-hard Sexualiteit-forummer te zijn om op de meeting te komen.
  • Een 'standaard' meeting bestaat meestal uit het op een terrasje zitten, praten, eten bij een fastfood-keten (), en eventueel nog andere dingen, die meestal vooraf besproken worden.
  • Een Sexualiteit meeting betekent niet dat we een grote orgie gaan houden. Mensen die daar behoefte aan hebben zou ik de plaatselijke prostituees adviseren.
  • De meest logische dag van de week om een meeting op te houden is een zondag. Niemand hoeft dan naar school of te werken. Laten we ons dus bij voorbaat oriënteren op een zondag.

Bij deze meteen een poll om je voorkeur in uit te spreken. Geef alsjeblieft aan waarom je kiest voor die dag.

De poll is niet doorslaggevend, het kan best zijn dat een dag 1 stem meer krijgt maar er uiteindelijk toch voor een andere dag gekozen wordt. Je kan meerdere antwoorden geven, dus als je op meerdere dagen kan of de datum niet zo heel veel uitmaakt voor jou, kan je ook dat aangeven.

Let op: Er mag best wat gediscussieerd worden over de meeting zelf, maar chatten over andere zaken dan de meeting of dingen die niet serieus bedoelt zijn, zijn hier niet gewenst en zullen verwijderd worden. Hou er dus alsjeblieft een beetje rekening mee dat er veel mensen zijn die het hier serieus over een meeting willen hebben.

Alvast bedankt voor het lezen van dit tekstje en hopelijk komen we tot een geschikte datum.

Edit: Ik ben vergeten het over een plaats te hebben. Geef in je reactie aub ook even aan wat je een geschikte plaats lijkt om de meeting te houden. Denk er dan echter wel aan dat dit een enigsins centrale plaats moet zijn waar wat te beleven is. (Kom dus niet aanzetten met Urk of Groningen )

Laatst gewijzigd op 13-08-2002 om 20:36.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 16:22
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Wat mij betreft zijn 1, 8 en 15 september allemaal prima.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 16:59
het dappere meisje
Avatar van het dappere meisje
het dappere meisje is offline
1 sept dan kom ik
__________________
Stoot je hoofd niet tegen de wolken
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 17:04
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Wat mij betreft wordt het ook 1 september.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 17:47
Mystique
Avatar van Mystique
Mystique is offline
Alles behalve 25 aug. En waar wordt het gehouden? Utrecht? Is wel lekker centraal.
__________________
Girls wanna have fun! :) (Y)
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 17:58
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
ik weet nu nog niet wat mij het beste schikt. Volgens mij kan ik alle dagen. Utrecht is wel een leuke stad voor een meeting.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 18:01
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Ik vind alles best.
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 19:30
Verwijderd
Heb op alles behalve 1 september gestemd. Dit omdat ik voor 2 september fit moet zijn..

Afhankelijk van de mensen zou ik echter nog wel komen, maar niet te lang blijven.

En ik hoop dat de meeting in Utrecht gehouden word.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 22:19
verbal-violence
Avatar van verbal-violence
verbal-violence is offline
Hmmz , 1 of 8 sept liever 8 dan heppik meer geld
__________________
You could have been anybody, You could have been anyone, All i needed was anybody all i needed was anyone...
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 23:03
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
8 kan ik iig niet .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 17:50
Mystique
Avatar van Mystique
Mystique is offline
Citaat:
******** schreef:
Heb op alles behalve 1 september gestemd. Dit omdat ik voor 2 september fit moet zijn..

Afhankelijk van de mensen zou ik echter nog wel komen, maar niet te lang blijven.

En ik hoop dat de meeting in Utrecht gehouden word.
hoop ik ook
__________________
Girls wanna have fun! :) (Y)
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 22:16
verbal-violence
Avatar van verbal-violence
verbal-violence is offline
Citaat:
Mystique schreef:


hoop ik ook
maakt mij in princiepe neit zo heel erg veel uit wanneer het is en waar het is als ik maar kan komen
__________________
You could have been anybody, You could have been anyone, All i needed was anybody all i needed was anyone...
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 11:11
Verwijderd
8, 15 of 22 september zou cool zijn, ('k zit in Oostenrijk tot den dertigste en den eerste zou ik dan nog willen slapen, aangezien we den eenendertigste nog zoeken uit te gaan )
als ik mag van thuis en ik kan kom ik gegarandeerd, en ik zal eens vragen aan ufo2230 of ie ook meekomt (hoef ik de trein niet te nemen )

*blue*
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 11:12
verbal-violence
Avatar van verbal-violence
verbal-violence is offline
Citaat:
*blue angel* schreef:
8, 15 of 22 september zou cool zijn, ('k zit in Oostenrijk tot den dertigste en den eerste zou ik dan nog willen slapen, aangezien we den eenendertigste nog zoeken uit te gaan )
als ik mag van thuis en ik kan kom ik gegarandeerd, en ik zal eens vragen aan ufo2230 of ie ook meekomt (hoef ik de trein niet te nemen )

*blue*
JIppie nog iemand het word strax gezelli Als ik Gnoko zover kan krijgen hoef ik ook neit met de trein
__________________
You could have been anybody, You could have been anyone, All i needed was anybody all i needed was anyone...
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 01:43
Verwijderd
Citaat:
'I'he Prophet schreef:
8 kan ik iig niet .
Jouw wil ik ontmoeten Dus niet op 8 september

Het liefst 15 of 22 September, maja dat is voor veel mensen zeker te ver weg. Voor die tijd kan ik zeker niet. En dan kan ik zelfs nog niet met zekerheid zeggen of ik op die data wel kan. Ik kan dus nog niet eens zeggen of ik überhaupt wel kom. Damn lekker bezig ben ik

Ik WIL wel komen, en als ik kan dan kom ik ook En dan sleep ik Soullar mee, of ie nou wil of niet

Het liefst 15 of 22, en dan bij voorkeur 22 September, en het liefst in Utrecht

Verder ligt het natuurlijk ook nog aan de mensen die komen
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 06:28
verbal-violence
Avatar van verbal-violence
verbal-violence is offline
Ik ben alleen.

Ikben bang dat als ik kom dat ik helemaal niks en niemand heb om mee te praten. Weinig mensen hiero vinden mij aardig heb ik het idee :/
__________________
You could have been anybody, You could have been anyone, All i needed was anybody all i needed was anyone...
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 11:26
Verwijderd
Citaat:
verbal-violence schreef:
Ik ben alleen.

Ikben bang dat als ik kom dat ik helemaal niks en niemand heb om mee te praten. Weinig mensen hiero vinden mij aardig heb ik het idee :/
Wrom heb je dat idee?

Btw: Op de meeting praat vaak iedereen al met elkaar vóórdat ze weten wie je op het forum bent haha. Dus maak je maar geen zorgen hoor En op een meeting is sowieso iedereen heel 'anders' dan hier online..
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 12:15
Rioto
wat moet ik me bij zo,n meeting voorstelen
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 13:52
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Citaat:
Maypole schreef:
wat moet ik me bij zo,n meeting voorstelen
Zie hier algemene uitleg over wat een meeting in grote lijnen voorstelt.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 14:59
verbal-violence
Avatar van verbal-violence
verbal-violence is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:


Wrom heb je dat idee?

Btw: Op de meeting praat vaak iedereen al met elkaar vóórdat ze weten wie je op het forum bent haha. Dus maak je maar geen zorgen hoor En op een meeting is sowieso iedereen heel 'anders' dan hier online..
whoohoo weet 1 mijn naam magk weer weg
__________________
You could have been anybody, You could have been anyone, All i needed was anybody all i needed was anyone...
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 16:47
Verwijderd
ufo2230 komt ook mee normaal gezien

nja over een plaats kan ik niet meediscussiëren, want ik ken nederland zo niet
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 16:47
Verwijderd
Citaat:
verbal-violence schreef:


whoohoo weet 1 mijn naam magk weer weg
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 17:24
verbal-violence
Avatar van verbal-violence
verbal-violence is offline
Citaat:
*blue angel* schreef:
Ik denk niet dat er mensen zijn die mij echt willen ontmoeten Ik ben eiglijk een best leuke en aardige gozer maar niemand ziet het
__________________
You could have been anybody, You could have been anyone, All i needed was anybody all i needed was anyone...
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 18:31
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
verbal-violence schreef:


Ik denk niet dat er mensen zijn die mij echt willen ontmoeten Ik ben eiglijk een best leuke en aardige gozer maar niemand ziet het
Als je werkelijk zo leuk en aardig bent, wat weerhoudt je er dan van om te komen? Een uitstekende gelegenheid om anderen te laten merken hoe leuk en aardig je bent, lijkt me. Je maakt je naar mijn idee onnodig ongerust dat anderen jou misschien niet zouden willen ontmoeten. Ik ben zelf iemand die van nature moeilijk contact maakt met anderen, maar ik ben desondanks van plan om straks in september toch naar de meeting te komen.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 18:41
verbal-violence
Avatar van verbal-violence
verbal-violence is offline
Naja denk dat ik toch wel kom maar dit is best wel eng enzow , allemaal blije mensen met allemaal leuke verhalen en dan kom ik aan lopen :/
__________________
You could have been anybody, You could have been anyone, All i needed was anybody all i needed was anyone...
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 18:51
Verwijderd
Citaat:
mathfreak schreef:
Ik ben zelf iemand die van nature moeilijk contact maakt met anderen, maar ik ben desondanks van plan om straks in september toch naar de meeting te komen.
Vreemd dat ik juist nieuwsgierig naar jou ben. Ben benieuwd of je werkelijk zo anders reageert dan je beweert .. of je echt zoveel moeite met contact hebt .. en wie er achter al die uitwerkingen op het EV-forum zit

Maar goed, moet nog zien of ik kom. Hangt van een aantal factoren af (wie er komt, of ik dan druk bezig ben het huis te renoveren of niet, etc)

Het is nog te vroeg om het zeker te weten. En Verbal-violence hoeft zich nergens zorgen over te maken, het valt allemaal reuze mee.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 19:00
verbal-violence
Avatar van verbal-violence
verbal-violence is offline
Wat als ik helemaal doordraai en iedereen ga knuffelen ?
__________________
You could have been anybody, You could have been anyone, All i needed was anybody all i needed was anyone...
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 19:07
Verwijderd
Citaat:
verbal-violence schreef:
Wat als ik helemaal doordraai en iedereen ga knuffelen ?
Utrecht kent veel afkoelende grachten ..
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 19:35
verbal-violence
Avatar van verbal-violence
verbal-violence is offline
Citaat:
******** schreef:
Utrecht kent veel afkoelende grachten ..
Bedoelde meer het vrouwelijk geslacht
__________________
You could have been anybody, You could have been anyone, All i needed was anybody all i needed was anyone...
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 19:47
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
******** schreef:
Vreemd dat ik juist nieuwsgierig naar jou ben. Ben benieuwd of je werkelijk zo anders reageert dan je beweert .. of je echt zoveel moeite met contact hebt .. en wie er achter al die uitwerkingen op het EV-forum zit
Hier op deze site is het leggen van contacten voor mij gemakkelijker omdat dat voor mij een indirecte manier van contact maken met anderen is. Ik ben op 3 april psychologisch getest en daaruit kwam onder andere naar voren dat ik geneigd ben om me bij persoonlijke contacten passief op te stellen, iets wat inderdaad klopt. Er werd ook geconstateerd dat ik weinig behoefte heb aan persoonlijk contact, maar de mate waarin ik daar behoefte aan heb is afhankelijk van de situatie waarin ik me bevind.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 19:55
Verwijderd
Citaat:
verbal-violence schreef:


Bedoelde meer het vrouwelijk geslacht
ik ben een knuffel-mens , dus als je absoluut de behoefte hebt iemand te knuffelen en niemand is onmiddellijk kandidaat: vraag effe aan ufo of het mag

*blue*
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 19:55
Verwijderd
Citaat:
mathfreak schreef:
Hier op deze site is het leggen van contacten voor mij gemakkelijker omdat dat voor mij een indirecte manier van contact maken met anderen is.

..

Er werd ook geconstateerd dat ik weinig behoefte heb aan persoonlijk contact, maar de mate waarin ik daar behoefte aan heb is afhankelijk van de situatie waarin ik me bevind.
Mjah, maar je vertelde ook eens op psych. dat je anders reageert dan anderen in bepaalde situaties (in een topic van FA iirc), dermate dat jouw gedrag niet gewaardeerd wordt. Kan me dat nog steeds moeilijk voorstellen, juist omdat je hier altijd zo nuchter reageert.

Overigens wat je in bovenstaande reply schrijft, is deels op mij van toepassing. Voornamelijk het onderhouden van contacten vormt voor mij een hoge drempel, omdat ik niet altijd even veel behoefte aan contact heb.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 20:16
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
******** schreef:
Mjah, maar je vertelde ook eens op psych. dat je anders reageert dan anderen in bepaalde situaties (in een topic van FA iirc), dermate dat jouw gedrag niet gewaardeerd wordt. Kan me dat nog steeds moeilijk voorstellen, juist omdat je hier altijd zo nuchter reageert.
Het lijkt misschien wel zo dat ik hier altijd nuchter reageer, maar ik kan soms heftig geëmotioneerd raken door de manier waarop anderen op mij reageren, ook al is dat niet direct door jou uit mijn replies af te leiden. Het is in ieder geval zo dat ik soms geneigd ben om erg impulsief te reageren, waardoor anderen geïrriteerd kunnen raken, en dat is hier op het forum ook wel eens voorgekomen, ook al is dat jou misschien niet opgevallen.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel

Laatst gewijzigd op 16-08-2002 om 20:19.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 21:44
Verwijderd
Ach, we zullen zien. Wanneer post je trouwens een foto op het forum? Zodat je op de meeting ook herkend wordt
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 22:50
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
******** schreef:
Ach, we zullen zien. Wanneer post je trouwens een foto op het forum? Zodat je op de meeting ook herkend wordt
Ik heb helaas geen scanner, dus dat posten van die foto zal niet lukken. Ik zal me in ieder geval even beschrijven: 1, 78 m lang, 80 kg zwaar, stevig postuur, brildragend (lichtblauw montuur), donker, al tamelijk grijzend haar (een erfenis van mijn moeder zaliger) en een zwarte snor en (eveneens al tamelijk grijzende) baard.
*Als je na dit alles nog niet in staat bent om me te herkennen weet ik het ook niet meer *
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 02:33
Verwijderd
Citaat:
verbal-violence schreef:
Ik ben alleen.

Ikben bang dat als ik kom dat ik helemaal niks en niemand heb om mee te praten. Weinig mensen hiero vinden mij aardig heb ik het idee :/
Je lijkt me aardig (ken je niet dus kan niet oordelen of je het ook daadwerkelijk bent ). En je mag altijd tegen mij aanpraten!

Ow ennuh, ik wil jou wel ontmoeten hoor!

Datum maakt me trouwens niet zo uit (wel liever in september iig) en Utrecht lijkt mij het meest centrale en er schijnt een boel te beleven zijn...
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 06:49
Verwijderd
Citaat:
mathfreak schreef:
*Als je na dit alles nog niet in staat bent om me te herkennen weet ik het ook niet meer *
Whaha

Ik kreeg btw de eerste grijze haren op mijn 15e
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 08:12
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Laten we eerst even een datum vastleggen voordat we overgaan op hoe men elkaar 't best kan herkennen, oke?

De dagen gaan een beetje gelijk op, misschien nog even wachten tot nog iets meer mensen gestemd hebben en dan maar hopen dat er een dag uitschiet.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 09:13
verbal-violence
Avatar van verbal-violence
verbal-violence is offline
Citaat:
tomtommertje schreef:


Je lijkt me aardig (ken je niet dus kan niet oordelen of je het ook daadwerkelijk bent ). En je mag altijd tegen mij aanpraten!

Ow ennuh, ik wil jou wel ontmoeten hoor!

Datum maakt me trouwens niet zo uit (wel liever in september iig) en Utrecht lijkt mij het meest centrale en er schijnt een boel te beleven zijn...
Hmmz , eerste keer dat ik zoiets hoor ...
__________________
You could have been anybody, You could have been anyone, All i needed was anybody all i needed was anyone...
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 11:06
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Koen schreef:
Laten we eerst even een datum vastleggen voordat we overgaan op hoe men elkaar 't best kan herkennen, oke?

De dagen gaan een beetje gelijk op, misschien nog even wachten tot nog iets meer mensen gestemd hebben en dan maar hopen dat er een dag uitschiet.
Als ik de posts zo lees kunnen we het beste op 15 of 22 sept afspreken. Aangezien een aantal heavy posters op de andere datums niet komen. Roelof wil ik wel weer eens meeten Verbal-violence ook, aangezien ik nog cd's van hem krijg en de rest is ook leuk.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 12:54
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
Als ik de posts zo lees kunnen we het beste op 15 of 22 sept afspreken.
Wat mij betreft is dat prima.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 12:55
verbal-violence
Avatar van verbal-violence
verbal-violence is offline
Citaat:
mathfreak schreef:

Wat mij betreft is dat prima.
Mij ook nu nog een locatie
__________________
You could have been anybody, You could have been anyone, All i needed was anybody all i needed was anyone...
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 23:29
Verwijderd
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
Verbal-violence ook, aangezien ik nog cd's van hem krijg en de rest is ook leuk.


15 of 22 sept. lijkt mij ook prima.
En plaats kan ik toch als enige Utrecht bedenken (als meest centrale). Hoewel dat toch niet echt bij mij om de hoek ligt... (maar dat boeit verder niet als het een leuke dag wordt; wat het ongetwijfeld wordt )
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 23:32
verbal-violence
Avatar van verbal-violence
verbal-violence is offline
Citaat:
tomtommertje schreef:




15 of 22 sept. lijkt mij ook prima.
En plaats kan ik toch als enige Utrecht bedenken (als meest centrale). Hoewel dat toch niet echt bij mij om de hoek ligt... (maar dat boeit verder niet als het een leuke dag wordt; wat het ongetwijfeld wordt )
Ik hoop dat het leuk word, lijkt me alsnog eng
__________________
You could have been anybody, You could have been anyone, All i needed was anybody all i needed was anyone...
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 13:22
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Zullen we dan maar gewoon in Utrecht afspreken. Ik heb verschillende meetings gehad met muziek en daar waren ze het leukste. Het ligt centraal en ze hebben een meetingpoint op het station.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 13:26
verbal-violence
Avatar van verbal-violence
verbal-violence is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
Zullen we dan maar gewoon in Utrecht afspreken. Ik heb verschillende meetings gehad met muziek en daar waren ze het leukste. Het ligt centraal en ze hebben een meetingpoint op het station.
Ik vind het best, is er ook iemand die vanaf mijn kant ergens in trein meot ofsow , zit ik iig niet alleen
__________________
You could have been anybody, You could have been anyone, All i needed was anybody all i needed was anyone...
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 14:37
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
Zullen we dan maar gewoon in Utrecht afspreken. Ik heb verschillende meetings gehad met muziek en daar waren ze het leukste. Het ligt centraal en ze hebben een meetingpoint op het station.
Begint wel een beetje eenzijdig te worden, dat Utrecht, maar aan de andere kant ligt het inderdaad wel centraal en is 't wel gezellig.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 16:41
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Koen schreef:


Begint wel een beetje eenzijdig te worden, dat Utrecht, maar aan de andere kant ligt het inderdaad wel centraal en is 't wel gezellig.
ik moet ook nog effe langs die cd winkel daar. Lag veel mooi spul. Vervelend zeg die muziekmensen
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 12:36
Mystique
Avatar van Mystique
Mystique is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:


ik moet ook nog effe langs die cd winkel daar. Lag veel mooi spul. Vervelend zeg die muziekmensen
Hmm hoe wil je op een zondag winkelen
Tja ik vind alles best als maar in Utrecht is.
Ik begrijp Verbal Violence wel. heb wel beetje hetzelfde. Ben nog nooit op meeting geweest en vind ook wel eng. Ook omdat ik hier eigenlijk niemand persoonlijk ken.
Moet ook even kijken of ik uiteindelijk wel kan, maar das later een zorg. Ik ga acoord met 15/22 september
__________________
Girls wanna have fun! :) (Y)
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 23:50
mobie
mobie is offline
Citaat:
*blue angel* schreef:
ufo2230 komt ook mee normaal gezien

nja over een plaats kan ik niet meediscussiëren, want ik ken nederland zo niet
jij woont waar ik woon
__________________
Lang leve de Aha-erlebnis!
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:55.