Oud 31-07-2019, 07:45
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Citaat:
Heb je niet iets wat je zou willen leren? Als ik tijd over zou hebben zou ik bijvoorbeeld een serieuze fotocursus doen, of leren 3D ontwerpen, meer patroon tekenen (zit wel op naailes en heb de boeken, maar de lessen heb ik nog nooit bekeken)
Of ik zou meer met planten en tuindingen bezig gaan en dan vooral op het eetbare gedeelte. Moes en kruidengedeelte van de tuin uitbreiden, kijken of ik er zelf dingen mee kan doen.
Er is zoveel wat ik zou willen leren of wat me leuk lijkt om eens uit te proberen. Op internet staan genoeg instructies en filmpjes om zelf een heel eind te komen.
Ik heb inderdaad dingen die ik wil leren maar dat zijn meer dingen zoals dans en acteren mijn moeder en ik kijken nog steeds of we iets goedkoops kunnen vinden wat ik nog kan doen. Helaas kan ik niet te veel knutselen vanwege dat dat troep geeft aan de tafel waar mijn moeder ook werkt. Ik heb af en toe wel een cursus maar vanwege dat mijn moeder haar baan gaat verliezen moeten we echt heel erg op geld letten. Ik mag geen filmpjes kijken van mijn moeder.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-07-2019, 09:12
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik zat vroeger op een jeugdclub waar we spelletjes deden en knutselen. Je kan eens kijken of er bij jou in de buurt in een buurthuis ook zoiets is. Vaak is het gratis of een euro per keer ofzo.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 31-07-2019, 10:40
neardo
neardo is offline
In welke stad woon je? Want in veel steden kun je stadspas aanvragen. Rotterdam heeft bijvoorbeeld de Rotterdampas en Den Haag de Ooievaarspas. Voor mensen met een laag inkomen is de pas kosteloos en daarmee kun je gratis of tegen een gereduceerd tarief activiteiten en cursussen doen.
__________________
sensationeel kopje verse koffie
Met citaat reageren
Oud 31-07-2019, 11:30
Verwijderd
En heb je bijvoorbeeld een sport die je leuk lijkt? Iets wat je buiten kan doen?
Met citaat reageren
Oud 31-07-2019, 20:22
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Citaat:
Je kan lid worden van de bieb. Het is gratis. Alleen moet je wel eenmalig voor een pasje betalen, maar dat is niet zo duur.
mijn moeder zijn daar al lid van alleen zijn wij lui met inleveren dus ik mag niet meer. Of naar de oba op de hoek maar die heeft niet echt veel. Het inleveren probeer ik wel te doen alleen plant mijn moeder steeds iets anders en verschuift ze het naar de dagen dat het niet kan...
Met citaat reageren
Oud 31-07-2019, 20:23
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Citaat:
En heb je bijvoorbeeld een sport die je leuk lijkt? Iets wat je buiten kan doen?
In de buurt is er niet veel ik ben sowieso geen sporter omdat ik snel last van mijn ademhaling krijg 😔 Zelf zou ik dans en acteren leuk vinden maar helaas is mijn moeder ontslagen en we hadden het sowieso al krap dus eerst naar mijn nieuwe school en dan kijken wat ik überhaupt nog kan doen.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2019, 20:25
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Citaat:
In welke stad woon je? Want in veel steden kun je stadspas aanvragen. Rotterdam heeft bijvoorbeeld de Rotterdampas en Den Haag de Ooievaarspas. Voor mensen met een laag inkomen is de pas kosteloos en daarmee kun je gratis of tegen een gereduceerd tarief activiteiten en cursussen doen.
Daar hebben wij ook aan gedacht maar mijn moeder zit er steeds boven ook met haar ontslag geld die ze 3 jaar lang krijgt zit ze er echt net boven dus dat is echt moeilijk
Met citaat reageren
Oud 31-07-2019, 20:28
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Citaat:
Ik zat vroeger op een jeugdclub waar we spelletjes deden en knutselen. Je kan eens kijken of er bij jou in de buurt in een buurthuis ook zoiets is. Vaak is het gratis of een euro per keer ofzo.
ja daar gaan we naar kijken maar dat gaat pas gebeuren in december vanwege dat ik naar een ander voorgezet onderwijs ga moet ik daar eerst aan wennen en dan moeten we nog kijken wat er kan mijn moeder heeft er ook al aan gedacht. Het is echt moeilijk want we denken echt aan alles.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2019, 20:31
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Citaat:
Is er een reden dat je moeder zo (over)beschermend is?
Ik heb inderdaad wat meegemaakt een trauma en jaren lang gepest en een keer aangereden.
Ik snap dat ze me beschermt maar ik kan helemaal niks meer doen.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2019, 20:32
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Citaat:
Ik gebruik ook niet insta. Behalve om vrienden te contacteren.
dat insta en zo snap ik maar als ik helemaal niks meer kan zelfs geen filmpjes mag kijken dan is dat best moeilijk.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2019, 20:46
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Ik heb inderdaad wat meegemaakt een trauma en jaren lang gepest en een keer aangereden.
Ik snap dat ze me beschermt maar ik kan helemaal niks meer doen.
Ik werd ook aangereden door een motor toen ik 8 jaar was. Ik werd ook jarenlang gepest op school. Maar nu ben ik een sterke gozer, doordat ik tijd had om mezelf te ontwikkelen in de middelbare school. ¯\_(ツ)_/¯

Beschermen voor wat? Voor pedo's op roblox? Met common sense kom je al ver genoeg.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2019, 22:12
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Als je alles zo af blijft wijzen wordt het sowieso niks.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2019, 22:19
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Wat als je een wat feller tegen je moeder ingaat? Het is uit te leggen waarom ze zo beschermend doet en alles wil verbieden, maar dat maakt het niet terecht. Je mag daar af en toe best eens flink over uitbarsten of tegenin gaan. Deze situatie klinkt namelijk niet bepaald goed.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2019, 22:22
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Je bent 13. Betekent niet dat je alles zelf mag en kan bepalen, maar een beetje meer ruimte lijkt me niet verkeerd. Bewijs haar dat je de verantwoordelijkheid wel aankan.

En denk in oplossingen. Als je moeder alles plant, dan kun je ook samen een moment plannen dat je je biebboeken kunt inleveren. Problem solved.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2019, 22:24
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Als je alles zo af blijft wijzen wordt het sowieso niks.
Luiheid XD
Met citaat reageren
Oud 31-07-2019, 23:41
Verwijderd
Citaat:
In de buurt is er niet veel ik ben sowieso geen sporter omdat ik snel last van mijn ademhaling krijg 😔 Zelf zou ik dans en acteren leuk vinden maar helaas is mijn moeder ontslagen en we hadden het sowieso al krap dus eerst naar mijn nieuwe school en dan kijken wat ik überhaupt nog kan doen.
iedereen die begint met sporten krijgt last van de ademhaling
Met citaat reageren
Oud 31-07-2019, 23:42
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
dan ga je sneller ademhalen om meer lucht in en uit te krijgen en dat soort basic biologie shit.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2019, 07:52
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Er komt elke keer een excuus bij. Ongeloofwaardig heur
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 01-08-2019, 08:49
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Citaat:
iedereen die begint met sporten krijgt last van de ademhaling
Het is niet alleen met sporten
Met citaat reageren
Oud 01-08-2019, 08:56
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Dan ga je naar de dokter en laat je je testen.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 01-08-2019, 08:56
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ib4 mag/kan niet
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 01-08-2019, 08:58
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Citaat:
Er komt elke keer een excuus bij. Ongeloofwaardig heur
Ik kijk al langer naar opties het is niet dat ik een week niks te doen heb maar al voor januari.... Je kan het zien als excuus maar ook dat ik al langer me best doe. Ik waarder de hulp echt alleen weet ik het niet meer.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2019, 08:59
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Citaat:
Dan ga je naar de dokter en laat je je testen.
Mijn amandelen zijn er uit gehaald enzovoort mijn moeder heeft tips gehad van iemand die we kennen ze zei dat ze het ging opzoeken af en toe vraag ik er nog over maar dan zegt ze jja ja doe ik donderdag wel...
Met citaat reageren
Oud 01-08-2019, 09:01
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Citaat:
Je bent 13. Betekent niet dat je alles zelf mag en kan bepalen, maar een beetje meer ruimte lijkt me niet verkeerd. Bewijs haar dat je de verantwoordelijkheid wel aankan.

En denk in oplossingen. Als je moeder alles plant, dan kun je ook samen een moment plannen dat je je biebboeken kunt inleveren. Problem solved.
Hi dat eerste had ik al geprobeerd ze wil er eerst over praten.... Het biebboeke plannen hebben we ook gedaan. Het werkte eerst wel maar daarna veranderde steeds mijn planning of de Hare.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2019, 09:03
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Citaat:
Ik werd ook aangereden door een motor toen ik 8 jaar was. Ik werd ook jarenlang gepest op school. Maar nu ben ik een sterke gozer, doordat ik tijd had om mezelf te ontwikkelen in de middelbare school. ¯\_(ツ)_/¯

Beschermen voor wat? Voor pedo's op roblox? Met common sense kom je al ver genoeg.
Zeg het maar een keer tegen mijn moeder heb ik al vaak gezegd 😆😆
Maar voor het trauma zit ik echt al 2 jaar in behandeling...
Met citaat reageren
Oud 01-08-2019, 09:05
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Citaat:
Wat als je een wat feller tegen je moeder ingaat? Het is uit te leggen waarom ze zo beschermend doet en alles wil verbieden, maar dat maakt het niet terecht. Je mag daar af en toe best eens flink over uitbarsten of tegenin gaan. Deze situatie klinkt namelijk niet bepaald goed.
Heb ik al gedaan maar dat mens schreeuwt al als ik 1 ding verkeerd doe. En dan gaat ze lullig doen van ja je hebt me niet nodig etc. Je kan me bij het vuilnis zetten ik ben nooit genoeg voor je etc..

Ik word er moe van en door ' mijn laag zelfbeeld' helpt het ook niet echt.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2019, 09:08
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Citaat:
En heb je bijvoorbeeld een sport die je leuk lijkt? Iets wat je buiten kan doen?
Ik vind rolschaatsen leuk maar dat is meer binnen en dat is in Utrecht en ik mag niet alleen gaan.
Er is in de buurt sowieso geen speeltuin of zo iets waar ik heen kan gaan. In de buurt is dan wel het Oosterpark alleen mag ik daar niet alleen heen...
Met citaat reageren
Oud 01-08-2019, 09:10
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Citaat:
Als je alles zo af blijft wijzen wordt het sowieso niks.
Ik wijs het niet af 😂😂😂😂😂 ik zeg alleen dat ik het al heb geprobeerd altijd wel meerdere keren. Geloof me ik probeer sowieso veel al en ik doe echt me best.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2019, 09:55
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Heb ik al gedaan maar dat mens schreeuwt al als ik 1 ding verkeerd doe. En dan gaat ze lullig doen van ja je hebt me niet nodig etc. Je kan me bij het vuilnis zetten ik ben nooit genoeg voor je etc..

Ik word er moe van en door ' mijn laag zelfbeeld' helpt het ook niet echt.
Dan schreeuw je terug. Je moeder schiet in een slachtofferrol waardoor jij je schuldig gaat voelen en het gaat doen zoals zij wil.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2019, 00:13
Verwijderd
Citaat:
Ik wijs het niet af 😂😂😂😂😂 ik zeg alleen dat ik het al heb geprobeerd altijd wel meerdere keren. Geloof me ik probeer sowieso veel al en ik doe echt me best.
Je wijst het wel af eigenwijs stuk vreten.

Voor de godverdomme honderdduizendste keer VRAAG NIET OM ADVIES ALS JE ALLES IN DE WIND SLAAT.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2019, 00:24
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Wijsneus.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2019, 10:22
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Citaat:
Dan schreeuw je terug. Je moeder schiet in een slachtofferrol waardoor jij je schuldig gaat voelen en het gaat doen zoals zij wil.
Ik ga het een keer proberen.
Nu hopen dat ze niet bij mijn tante gaat uithalen of met deureng aat gooien
Met citaat reageren
Oud 02-08-2019, 10:25
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Citaat:
Je wijst het wel af eigenwijs stuk vreten.

Voor de godverdomme honderdduizendste keer VRAAG NIET OM ADVIES ALS JE ALLES IN DE WIND SLAAT.
.......
Ik zal het zonder AFWIJSEN tegen je zeggen.

Ik heb veel dingen al geprobeerd ook meerdere keren.
Sommige dingen hebben het toen al erger gemaakt.

Het is jou standpunt die ik snap alleen ik een beetje wanhopig geworden daar door.
Ik ga nu een 'update' neer zetten over hoe het nu gaat.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2019, 10:35
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
UPDATE UPDATE!

Dus mijn moeder heeft heel goedkoop een hotel kunnen boeken in Groningen.
Dus we waren deze hele week in Groningen in een hotel met een klein zwembadje

Ik had in het begin niet heel veel te doen omdat ik niet mocht zwemmen **bla bla bla**
We gingen een dagje naar Groningen en daar hadden ze een boekenwinkel en vanwege dat ik voor school nog 3 boeken mocht heb ik boeken gekregen en nog een paar extra.. Ze waren gelukkig niet heel duur.

Mijn moeder heeft gezegd ': Volgende keer dat je een boek wil ga je naar de bieb:'
Maar toen ik er verder op ging deed ze net alsog ze het niet had gezegd.

Dus ik heb voor nu wat boeken. Ik had trouwens 1 gekocht omdat ik net nog genoed geld had gespaard voor dat boek

Groetjes ImQuuer
Met citaat reageren
Oud 02-08-2019, 10:37
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
En wat wil je verder nu nog van ons?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2019, 10:45
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Robux.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2019, 10:45
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
UPDATE UPDATE!

Dus mijn moeder heeft heel goedkoop een hotel kunnen boeken in Groningen.
Dus we waren deze hele week in Groningen in een hotel met een klein zwembadje

Ik had in het begin niet heel veel te doen omdat ik niet mocht zwemmen **bla bla bla**
We gingen een dagje naar Groningen en daar hadden ze een boekenwinkel en vanwege dat ik voor school nog 3 boeken mocht heb ik boeken gekregen en nog een paar extra.. Ze waren gelukkig niet heel duur.

Mijn moeder heeft gezegd ': Volgende keer dat je een boek wil ga je naar de bieb:'
Maar toen ik er verder op ging deed ze net alsog ze het niet had gezegd.

Dus ik heb voor nu wat boeken. Ik had trouwens 1 gekocht omdat ik net nog genoed geld had gespaard voor dat boek

Groetjes ImQuuer
Gefelicitaart, Mission passed.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2019, 11:47
Verwijderd
Citaat:
UPDATE UPDATE!

Dus mijn moeder heeft heel goedkoop een hotel kunnen boeken in Groningen.
Dus we waren deze hele week in Groningen in een hotel met een klein zwembadje

Ik had in het begin niet heel veel te doen omdat ik niet mocht zwemmen **bla bla bla**
We gingen een dagje naar Groningen en daar hadden ze een boekenwinkel en vanwege dat ik voor school nog 3 boeken mocht heb ik boeken gekregen en nog een paar extra.. Ze waren gelukkig niet heel duur.

Mijn moeder heeft gezegd ': Volgende keer dat je een boek wil ga je naar de bieb:'
Maar toen ik er verder op ging deed ze net alsog ze het niet had gezegd.

Dus ik heb voor nu wat boeken. Ik had trouwens 1 gekocht omdat ik net nog genoed geld had gespaard voor dat boek

Groetjes ImQuuer
Welk gebied in de stad Groningen en welke boekenwinkel?
Met citaat reageren
Oud 02-08-2019, 17:18
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Ik ga het een keer proberen.
Nu hopen dat ze niet bij mijn tante gaat uithalen of met deuren gaat gooien
Citaat:
Ik heb veel dingen al geprobeerd ook meerdere keren.
Sommige dingen hebben het toen al erger gemaakt.
Dit klinkt misschien een beetje gek, maar soms moeten dingen eerst erger worden voordat ze beter worden.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2019, 19:41
cartman666
Avatar van cartman666
cartman666 is offline
Citaat:
Je wijst het wel af eigenwijs stuk vreten.

Voor de godverdomme honderdduizendste keer VRAAG NIET OM ADVIES ALS JE ALLES IN DE WIND SLAAT.
Yup. Ze wil ook geen advies, ze wil gewoon venten en misschien een methode om te kunnen blijven robloxen en fortniten.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2019, 20:08
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Of ze verzint alles bij elkaar
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 02-08-2019, 20:11
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Of ze verzint alles bij elkaar
Of ze is een fraude
Met citaat reageren
Oud 02-08-2019, 20:14
cartman666
Avatar van cartman666
cartman666 is offline
Kan ook nog, dan is de grap op ons. (eh, vertaling van "joke's on us" ? zijn wij in het ootje genomen?)
Met citaat reageren
Oud 03-08-2019, 10:42
Verwijderd
Citaat:
Of ze verzint alles bij elkaar
Wacht nou nog even
Met citaat reageren
Oud 04-08-2019, 10:31
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Ik heb dus nog een keer geprobeerd om over dingen die ik nou mag doen en welke niet te praten maar ik krijg 2 uur lang geschreeuw tegen me...
Met citaat reageren
Oud 04-08-2019, 10:57
Verwijderd
Waar in Groningen zat je nou?
Met citaat reageren
Oud 04-08-2019, 11:41
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Ik ga met de railrunner naar Groningen.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2019, 19:35
cartman666
Avatar van cartman666
cartman666 is offline
Citaat:
Ik heb dus nog een keer geprobeerd om over dingen die ik nou mag doen en welke niet te praten maar ik krijg 2 uur lang geschreeuw tegen me...
Als je je dit letterlijk voorstelt is het best grappig.
"Mam, wat mag ik nou wel, en wat mag ik nou niet? Kan je wat duidelijkheid geven, misschien ook over waarom ik dingen niet mag?"
"AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!"
(twee uur later)
"AAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! Oh, sorry, lieverd, ik liet me even gaan, wat was de vraag ook weer?"
Met citaat reageren
Oud 05-08-2019, 19:38
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Als je je dit letterlijk voorstelt is het best grappig.
"Mam, wat mag ik nou wel, en wat mag ik nou niet? Kan je wat duidelijkheid geven, misschien ook over waarom ik dingen niet mag?"
"AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!"
(twee uur later)
"AAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! Oh, sorry, lieverd, ik liet me even gaan, wat was de vraag ook weer?"
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA wat gaan we vanavond eten? AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Met citaat reageren
Oud 05-08-2019, 19:50
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Als je je dit letterlijk voorstelt is het best grappig.
"Mam, wat mag ik nou wel, en wat mag ik nou niet? Kan je wat duidelijkheid geven, misschien ook over waarom ik dingen niet mag?"
"AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!"
(twee uur later)
"AAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! Oh, sorry, lieverd, ik liet me even gaan, wat was de vraag ook weer?"
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Ik weet niet hoe ik me moet voelen.
jarne55555
5 28-05-2015 16:37
Verhalen & Gedichten Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal)
Verwijderd
226 27-11-2005 11:00
Verhalen & Gedichten -Verhaal-
Redhair
430 21-09-2005 13:54
Verhalen & Gedichten Dagboek Janne
Margriet
2 06-07-2003 19:33
Verhalen & Gedichten [verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??)
Lindatje
2 17-10-2002 14:40
ARTistiek Verhaal: Twee werelden
Kapee
14 22-02-2002 23:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:58.