Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-04-2004, 16:06
Nuck
Nuck is offline
Ben benieuwd morgen, ik heb net de voorstukjes gezien
__________________
As if!
Advertentie
Oud 26-04-2004, 16:07
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
nu al vol.
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 26-04-2004, 16:17
Verwijderd
Ik hoop dat mn ouders het goed opnemen morgen..
Oud 26-04-2004, 16:26
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 26-04-2004 @ 17:17 :
Ik hoop dat mn ouders het goed opnemen morgen..
dat is echt kut.. mijn moeder bijv. kan echt niet opnemen
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 26-04-2004, 16:29
Verwijderd
Citaat:
Briseïs schreef op 26-04-2004 @ 17:26 :
dat is echt kut.. mijn moeder bijv. kan echt niet opnemen
mijn moeder ook niet.. volgens mij hebben heel veel moeders dat
Maar mn vader wel gelukkig Alleen hebben we sinds kort een dvd-recorder, en hij vindt het leuk om vanalles uit te proberen, en dat gaat nogal eens mis Dus ik ga hem heeeel duidelijk vertellen dat ie dat met everwood absoluut niet mag doen
Oud 26-04-2004, 16:32
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 26-04-2004 @ 17:29 :
mijn moeder ook niet.. volgens mij hebben heel veel moeders dat
Maar mn vader wel gelukkig Alleen hebben we sinds kort een dvd-recorder, en hij vindt het leuk om vanalles uit te proberen, en dat gaat nogal eens mis Dus ik ga hem heeeel duidelijk vertellen dat ie dat met everwood absoluut niet mag doen
nee mijn vader is nog erger wat dat betreft, en mn broertje ook dus volgens mij zit het in de familie (alleen ik schijn er geen problemen mee te hebben, misschien heeft dat ook te maken met het feit dat het meestal voor mij is )
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 26-04-2004, 16:37
Verwijderd
Citaat:
Briseïs schreef op 26-04-2004 @ 17:07 :
nu al vol.
idd... 5 afleveringen besproken in 500 reacties
Dat is 100 per aflevering!

over 5 weken weer een nieuw topic
Oud 26-04-2004, 18:30
Verwijderd
Citaat:
Briseïs schreef op 26-04-2004 @ 17:32 :
nee mijn vader is nog erger wat dat betreft, en mn broertje ook dus volgens mij zit het in de familie (alleen ik schijn er geen problemen mee te hebben, misschien heeft dat ook te maken met het feit dat het meestal voor mij is )
Hier ben ik de meest technische dus er wordt altijd om mij geroepen. Tv/dvd/video/computer, het maakt niet uit
Oud 26-04-2004, 19:41
Young Grow Old
Young Grow Old is offline
Citaat:
Acey schreef op 26-04-2004 @ 17:37 :
idd... 5 afleveringen besproken in 500 reacties
Dat is 100 per aflevering!

over 5 weken weer een nieuw topic
misschien wel sneller omdat allemaal mensen nu nieuwsgierig worden
Oud 26-04-2004, 19:50
rijk_v
Avatar van rijk_v
rijk_v is offline
Morgen is het dinsdag he? kut! ik moet trainen
Oud 26-04-2004, 20:15
niña
Avatar van niña
niña is offline
ik hoop niet dat het te claustro wordt met die mijnen..
en als ze maar genoeg aandacht besteden aan Ephram en dat het geen Andyaflvering wordt.
__________________
“I have a friend who is a stripper. You’re much happier than her.”
Oud 26-04-2004, 21:46
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 26-04-2004 @ 19:30 :
Hier ben ik de meest technische dus er wordt altijd om mij geroepen. Tv/dvd/video/computer, het maakt niet uit
Oe, hier ook altijd, terwijl ik ook echt niet veel weet. 't Is alleen dat mijn vader volgens mij echt niet logisch kan nadenken, en daarom altijd mij nodig heeft
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 27-04-2004, 08:27
phmpruim
phmpruim is offline
goed dat ik dit zie, ik ga straks weg en ben vanavond pas heel laat weer terug. Ik moet de video dus aanzetten,
Bijna vergeten, normaal doe ik dat altijd pas om 7 uur ofzo.
__________________
"God houdt niet van ons omdat we waardevol zijn, wij zijn waardevol omdat God van ons houdt!"
Oud 27-04-2004, 08:43
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
rijk_v schreef op 26-04-2004 @ 20:50 :
Morgen is het dinsdag he? kut! ik moet trainen
moet je niet iedere dinsdag trainen dan

Heb weer zin in vanavond! Nu maar hopen dat mn vriend t niet erg vindt om wéér everwood te kijken (hij vindt het maar een stomme serie waar geen verhaal in zit!).
Oud 27-04-2004, 10:05
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
Hmm het wordt een vage aflevering volgens mij.. Maar ik dacht dat het afgelopen week ook anders zou lopen duss.
__________________
I like to say what I want to say
Oud 27-04-2004, 10:16
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef op 26-04-2004 @ 17:29 :
mijn moeder ook niet.. volgens mij hebben heel veel moeders dat
Maar mn vader wel gelukkig Alleen hebben we sinds kort een dvd-recorder, en hij vindt het leuk om vanalles uit te proberen, en dat gaat nogal eens mis Dus ik ga hem heeeel duidelijk vertellen dat ie dat met everwood absoluut niet mag doen
Anders kan je mijn band wel lenen, ik neem het ook op... (en woon bij je in de straat, toch? )
Oud 27-04-2004, 10:43
BrightEyes
BrightEyes is offline
Gefeliciteerd Andijvie

T wordt vast wel vette aflevering Maar ik hoop dat ephram dr idd beetje vaak in voorkomt
Oud 27-04-2004, 12:33
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 27-04-2004 @ 11:16 :
Anders kan je mijn band wel lenen, ik neem het ook op... (en woon bij je in de straat, toch? )
dat zou lief zijn
maar ik heb in maastricht alleen een dvd-speler, en thuis hebben we ook geen videorecorder meer..

Ik ga gewoon 6x naar huis bellen vanavond om te zeggen dat ze het niet moeten vergeten op te nemen
Ads door Google
Oud 27-04-2004, 12:48
Verwijderd
Vanaaf!
Oud 27-04-2004, 13:30
scala
scala is offline
een nieuw topic ha

Citaat:
freakjuh schreef op 27-04-2004 @ 13:48 :
Vanaaf!
yup yup ^_^

@Andijvie; gefeliciteerd
Oud 27-04-2004, 13:56
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Oh, ik heb t voorstukje wel gezien! Maar het verhult niet zoveel, vind ik. Gelukkig maar eigenlijk Ben wel benieuwd naar de aflevering.
__________________
I'll find you.
Oud 27-04-2004, 14:20
anzie
Avatar van anzie
anzie is offline
Ik lees net op de site van everwood, dat ze vanaf 1 juni de serie pas vanaf 21:25 gaan uitzenden... everwood moet wijken voor herhalingen van meiden van de wit... pfff
Oud 27-04-2004, 14:31
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Blue Crystal Rose schreef op 27-04-2004 @ 14:56 :
Oh, ik heb t voorstukje wel gezien! Maar het verhult niet zoveel, vind ik. Gelukkig maar eigenlijk Ben wel benieuwd naar de aflevering.
Idd, dit is volgens mij de eerst keer dat ze een voorstukje hebben dat niet alvast de hele aflevering verpest.

Oeh, even zingen voor Andijvie
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 27-04-2004, 14:40
Verwijderd
Citaat:
anzie schreef op 27-04-2004 @ 15:20 :
Ik lees net op de site van everwood, dat ze vanaf 1 juni de serie pas vanaf 21:25 gaan uitzenden... everwood moet wijken voor herhalingen van meiden van de wit... pfff
Mja, een 'eigen' serie... wel erg vervelend, 20.30 uur is zo'n fijne tijd...

en alle mensen die mij feliciteren; dank!!
Oud 27-04-2004, 14:56
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 27-04-2004 @ 15:40 :
Mja, een 'eigen' serie... wel erg vervelend, 20.30 uur is zo'n fijne tijd...

en alle mensen die mij feliciteren; dank!!
Ik ben op dinsdag altijd pas om half 10 thuis, dus mij komt het wel goed uit.
__________________
Hela världen är så underbar
Advertentie
Oud 27-04-2004, 15:23
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 27-04-2004 @ 09:43 :
(hij vindt het maar een stomme serie waar geen verhaal in zit!).
Tsss... en dat terwijl er altijd een les in zit!

feli andijvie!
Oud 27-04-2004, 15:53
Finduilas
Avatar van Finduilas
Finduilas is offline
Proficiat Andijvie!! hmm, vorig jaar heb ik everwood trouw gevolgd, maar nu heb ik het zoo druk dat ik gewoon een hoop afleveringen maar half heb kunnen zien, sommigen zelfs helemaal niet!! Maar ik ben weer op het goede pad want vorige week heb ik het wel helemaal gekeken en vandaag ga ik dat ook weer doen!!!
__________________
"What is the Elvish word for friend?" "Mellon"
Oud 27-04-2004, 16:10
Paris
Avatar van Paris
Paris is offline
De voorstukjes leken wel heel dramatisch. Ik ben wel benieuwd naar de aflevering.
Oud 27-04-2004, 16:11
Paris
Avatar van Paris
Paris is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 27-04-2004 @ 15:40 :
Mja, een 'eigen' serie... wel erg vervelend, 20.30 uur is zo'n fijne tijd...

en alle mensen die mij feliciteren; dank!!
ook gefeliciteerd
Oud 27-04-2004, 16:51
Bird-one
Avatar van Bird-one
Bird-one is offline
Vorige aflevering vond ik wel mooi. Ben benieuwd naar deze.
En ik vind de "Andy"-gedeeltes juist wel interessant.
Ze moeten het dus maar goed verdelen..
__________________
who rubs our noses in the night?
Oud 27-04-2004, 17:39
Gruppie
Gruppie is offline
Toen ik thuis kwam lag de nieuwe tvgids op de tafel; ik gelijk kijken naar Everwood van volgende week Maar volgende week is natuurlijk 4 mei en komt t niet op tv! De film over Anne Frank komt erop (die ik volgens mij vorig jaar gezien heb)... Ik schaam me om dit te zeggen, maar ik vind t wel een beetje jammer

Dus ik ga vanavond extra genieten!!!
Oud 27-04-2004, 18:18
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Gruppie schreef op 27-04-2004 @ 18:39 :
Toen ik thuis kwam lag de nieuwe tvgids op de tafel; ik gelijk kijken naar Everwood van volgende week Maar volgende week is natuurlijk 4 mei en komt t niet op tv! De film over Anne Frank komt erop (die ik volgens mij vorig jaar gezien heb)... Ik schaam me om dit te zeggen, maar ik vind t wel een beetje jammer

Dus ik ga vanavond extra genieten!!!
ohw die film heb ik volgens mij nog nooit gezien. Lijkt me wel interessant en leuk om te zien 1 keertje geen everwood moet ik kunnen overleven
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Oud 27-04-2004, 19:24
levi's
Avatar van levi's
levi's is offline
Nog 6 minuten!
__________________
Veel geld verdienen? Met deze link vind je de oplossing! http://www.doublepoints.net/webclick.php?country=NL&language=NL&u=superhero87
Oud 27-04-2004, 20:42
Gruppie
Gruppie is offline
wat een heftige aflevering..

lekker veel Ephram (tís nu wel duidelijk dattie niet zelf speelt ),
Amy is een muts (ben ook blij dat ze een keertje niet zo vaak in voor kwam), geen Madison en Delia ...
t'is nog te vers om een goede reactie te geven

wie wil er beginnen???
Oud 27-04-2004, 20:44
Nuck
Nuck is offline
Ik vond het eigenlijk te langdradig; de rescue-stukjes waren wel goed, maar die terugblikken duurden me echt te lang. Alleen Ephram bij die man, dat vond ik nog wel boeiend.
__________________
As if!
Oud 27-04-2004, 20:54
karinn
Avatar van karinn
karinn is offline
Die rescue operaties vond ik echt ranzig, kon er nie echt naar kijken. Het was wel leuk, maar ik ken vele leukere afleveringen!
__________________
Sometimes, I wish that I was a cold beer,I'd rest assured that you would hold me near you, I'd be guaranteed to be just what you need
Ads door Google
Oud 27-04-2004, 21:10
heavinly
heavinly is offline
Wie kan me even bijpraten over Everwood van 't begin? Van die jongen die is overleden? Dat was toch Amy's vriend? Toen volgde ik het maar half en weet dus niet precies wat er ook al weer is gebeurd toen.
Oud 27-04-2004, 21:17
Verwijderd
Als ik heel eerlijk ben vond ik het deze week erg tegenvallen. Ik vond het ook in het begin een beetje verwarrend. Toch zaten er in deze aflevering ook weer heel mooie dingen, zoals bright die vertelde over colin enzo en die opname dat linda, andy en harold wegliepen onder die paraplu's.

Ook zit er altijd wel een soort van les in, maar deze week vond ik het meer sensatie dan een soort van levensles..
Oud 27-04-2004, 21:32
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 27-04-2004 @ 22:17 :
Als ik heel eerlijk ben vond ik het deze week erg tegenvallen.
waar is madison?
Oud 27-04-2004, 21:54
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Ik vond m cool.
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 27-04-2004, 22:24
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
Citaat:
heavinly schreef op 27-04-2004 @ 22:10 :
Wie kan me even bijpraten over Everwood van 't begin? Van die jongen die is overleden? Dat was toch Amy's vriend? Toen volgde ik het maar half en weet dus niet precies wat er ook al weer is gebeurd toen.
Amy had wat met Colin. Colin heeft toen een hele tijd in coma gelegen na een auto ongeluk dat Bright veroorzaakte (hij reed). Andy heeft Colin geopereerd en hij werd wakker. Na een tijdje bleek dat het toch niet helemaal goed zat en moest Colin opnieuw geopereerd worden. Hij heeft toen gezegd dat als ie verder zou moeten leven als kasplantje het van hem niet hoefde. Tijdens die operatie gaf Andy het op een gegeven moment op en toen is ie dus doodgegaan.

ik vond het niet zo'n leuke aflevering vandaag. Die stukjes dat Ephram piano speelde bij die man waren mooi
Oud 27-04-2004, 23:51
count.me.out
count.me.out is offline
Citaat:
Lente schreef op 27-04-2004 @ 23:24 :
Amy had wat met Colin. Colin heeft toen een hele tijd in coma gelegen na een auto ongeluk dat Bright veroorzaakte (hij reed). Andy heeft Colin geopereerd en hij werd wakker. Na een tijdje bleek dat het toch niet helemaal goed zat en moest Colin opnieuw geopereerd worden. Hij heeft toen gezegd dat als ie verder zou moeten leven als kasplantje het van hem niet hoefde. Tijdens die operatie gaf Andy het op een gegeven moment op en toen is ie dus doodgegaan.

ik vond het niet zo'n leuke aflevering vandaag. Die stukjes dat Ephram piano speelde bij die man waren mooi
true, vond andy bij sommige stukjes een stukje arrogantie uitstralen, bu then again, it's only tv
Oud 28-04-2004, 08:24
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
jah, was zeker een leuke aflevering. Alleen die zus van Harold(hoe heet ze eigenlijk?) vind ik nog steeds zo ontzettend eng! Ik weet niet wat het is. Die extreem behandelde wenkbrouwen misschien Volgens mij was het de bedoeling dat aan het einde van de aflevering duidelijk werd dat Andy en zij misschien toch nog wat kan worden maar doordat ik haar om een één of andere reden niet mag zie ik haar echt als the Bitch van het verhaal.

Net zoals dat ze ging liegen over haar bloedgroep! Die smoes die ze daarna aan harold vertelde was ook duidelijk een leugen.

Dat Ephram zo helemaal into jazz is vond ik wel erg leuk om te zien. Jammer dat het bij everwood allemaal opzich zelfstaande verhaaltjes zijn dus waarschijnlijk horen we er nu nooit meer wat van
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Oud 28-04-2004, 09:46
levi's
Avatar van levi's
levi's is offline
Ik vond dit eigenlijk de saaiste aflevering van het seizoen! Ik denk dat dat komt doordat Amy heeel weinig voorkwam en dat is meestal het leukst
Ephram was ook saai met die piano, tja
En die hele ongeluk ook saai. alleen op school was wel leuk
__________________
Veel geld verdienen? Met deze link vind je de oplossing! http://www.doublepoints.net/webclick.php?country=NL&language=NL&u=superhero87
Oud 28-04-2004, 10:43
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik vond het einde leuk! Dat iedereen werd opgetrommeld om die vuurtoren zo snel mogelijk af te maken! Echt zo'n dorp waar iedereen elkaar kent maar waar ze ook veel voor elkaar over hebben.
Oud 28-04-2004, 11:28
Verwijderd
Oh ja, helemaal vergeten
Ik ga zo maar eens kijken, hopelijk is staat hij goed op de band... Ik ben benieuwd, helemaal omdat ik hier heel globaal gelezen heb dat het tegenviel.
Oud 28-04-2004, 12:36
levi's
Avatar van levi's
levi's is offline
Madison is toch niet voor altijd weg he
__________________
Veel geld verdienen? Met deze link vind je de oplossing! http://www.doublepoints.net/webclick.php?country=NL&language=NL&u=superhero87
Oud 28-04-2004, 12:46
Verwijderd
Ik vond het een mooie ep Heel mooi zelfs
Fijne manier van een verhaal vertellen...

Linda mag ik steeds minder graag... ze komt zo fake over, ik hoop zo dat ze niets met Andy krijgt.
Oud 28-04-2004, 12:46
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 28-04-2004 @ 12:28 :
Oh ja, helemaal vergeten
Ik ga zo maar eens kijken, hopelijk is staat hij goed op de band... Ik ben benieuwd, helemaal omdat ik hier heel globaal gelezen heb dat het tegenviel.
Mij niet


Citaat:
omrielevie schreef op 28-04-2004 @ 13:36 :
Madison is toch niet voor altijd weg he
Natuurlijk niet.
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 28-04-2004, 13:15
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Tegenvallen? Echt niet!

Ik vond het een hele mooie aflevering. Ephram die die man leert kennen en op het eind die hond mee naar huis hefet genomen Bright die vertelt over Colin Harold en Andy De vuurtoren
__________________
I'll find you.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Everwood #4
innogen
213 01-09-2006 14:26
Films, TV & Radio Everwood # 3
Verwijderd
500 16-04-2006 18:24
Films, TV & Radio Gilmore Girls [4]
Verwijderd
500 22-03-2004 11:59
Films, TV & Radio Gilmore Girls 2
Verwijderd
500 10-01-2004 12:46
Films, TV & Radio Everwood Topic 2
Talon
476 02-10-2003 21:38
Films, TV & Radio Je top 3 van favoriete tv-programma's..
Carpe Diem
62 23-05-2003 22:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:42.