Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Bekijk resultaten poll: Hoe doen jullie het met een doos eieren?
Ik pak de eieren eruit van links naar recht of rechts naar links 13 54.17%
Ik werk vanuit het midden van de doos 0 0%
Ik pak afwisselend de buitenste eieren van twee kanten, en werk naar het midden toe 6 25.00%
Ik ben zo'n type die de eieren allemaal uit de doos haalt en in zo'n koelkasthoudertje stopt 5 20.83%
Aantal stemmers: 24. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-04-2017, 15:17
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
wat doen jullie qua eieren uit een doos halen?

en hoe je ze bereidt mag ook vermeld worden
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-04-2017, 15:18
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Checken of ze nog oké zijn in een maatbeker met water, daarna koken, bakken, roeren of omeletten!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2017, 16:05
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik pak de buitenste, omdat ik de eierdoos altijd op iets anders heb gebalanceerd.
Koken doe ik door ze in een pan koud water te flikkeren en te wachten tot het borrelt.
Bakken doe ik meestal met spek erbij en dan op laag vuur zodat de onderkant niet al te crunchy wordt. En als ik veel eieren heb die eigenlijk stiekem al over de tht zijn, maak ik er een spaanse tortilla mee.
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 25-04-2017, 16:06
Verwijderd
Ik pak random eieren.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2017, 16:08
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb zo'n koelkasthoudertje waar ik ze in doe. Maar nu heb ik een nieuwe doos gekocht en nog oude in dat houdertje liggen en dan maak ik die oude eerst op want anders weet ik niet meer welke de oudste zijn.

Ik koop eigenlijk alleen eieren als ik ze nodig heb voor iets (pannenkoeken oid) en bak/kook ze alleen als ik ze over heb.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 25-04-2017, 19:44
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Ik pak gewoon de eieren eruit. Met mijn hand.

Maar ik heb wel een voorkeur voor die rondeeleieren in die bruine ronde doosjes. Misschien omdat daar minder strategie bij komt kijken.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2017, 19:46
Verwijderd
Ik ben wat eieren betreft ook echt een hippie, ik koop alleen de meest ultieme rondreneieren.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2017, 20:04
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik koop eieren die in een doosje van vier zitten
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 25-04-2017, 20:30
Verwijderd
Ik weet het niet helemaal zeker, maar ik denk dat ik de eieren van links naar rechts uit het doosje pak. Ik laat ze altijd in het doosje zitten want zo'n koelkasthoudertje vind ik echt de grootste onzin. Ik koop altijd het doosje van zes stuks van zorgboerderij Wientjes die je kan kopen in de Jumbo. Meestal gebruik ik mijn eieren voor pannenkoeken en heel af en toe eet ik op zondagochtend (!!) soms een gekookt eitje, als ik meer zin en tijd heb voor een uitgebreid ontbijtje. Gebakken eieren houd ik niet zo van en eet ik dus maar zelden. En als ik er dan eentje eet, altijd met hele dooier
Met citaat reageren
Oud 25-04-2017, 20:32
Verwijderd
Een basisschoolklasgenootje vertelde lang geleden eens aan mij dat er in haar gekookte eitje een dood kuikentje bleek te zitten.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2017, 21:12
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Die koelkasthoudertjes, daar krijg je salmonella van.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 25-04-2017, 22:10
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Eieren hoeven helemaal niet in de koelkast. Appels weer wel. Maar ja he.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 25-04-2017, 22:19
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb van links naar rechts aangeklikt, maar meestal pak ik een willekeurig ei uit de doos en vervang ik die voor een linkse/rechtse zodat bovenstaande theorie klopt.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 25-04-2017, 22:33
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Eieren hoeven helemaal niet in de koelkast. Appels weer wel. Maar ja he.
Waarom moeten appels in de koelkast?

En niks hoeft in de koelkast, natuurlijk, tenzij je het lang wil bewaren. Eieren blijven wel langer goed in de koelkast.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 25-04-2017, 23:04
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Appels blijven ook langer goed in de koelkast.

Ik had ooit een vriendin die tomaten en brood in de koelkast bewaarde, maar mayonaise en ketchup gewoon in haar keukenkastje had staan. Het lijkt me vrij logisch dat we niet langer bevriend zijn.
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 25-04-2017, 23:15
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Appels blijven ook langer goed in de koelkast.

Ik had ooit een vriendin die tomaten en brood in de koelkast bewaarde, maar mayonaise en ketchup gewoon in haar keukenkastje had staan. Het lijkt me vrij logisch dat we niet langer bevriend zijn.
Ja, appels blijven langer goed, maar ik bewaar appels eigenlijk nooit. Ik eet dat soort fruit zo vers mogelijk; meestal op de terugweg van waar ik het gekocht heb.

Brood in de koelkast is belachelijk. Mijn vorige huisgenoot deed dat ook. Mayonaise en ketchup die al geopend zijn in het keukenkastje zetten heb ik nog nooit iemand zien doen.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 25-04-2017, 23:27
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Fruit rot bij mij gauw en ik gebruik appels voornamelijk om ergens doorheen te doen, dus een grote zak appels kopen en dan in de koelkast gooien werkt voor mij het beste.

En ik vind dat brood gebeuren ook belachelijk, maar volgens haar blijft het dan langer goed. Ik zei dat ze het dan beter in de vriezer kon gooien, maar ontdooid brood smaakt vies, vind ze. Tuurlijk joh, whatever.
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 25-04-2017, 23:52
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Appeltjes in de koelkast omdat een koud appeltje gewoon veel lekkerder is!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-04-2017, 09:23
Verwijderd
Goede poll, maar mijn antwoord staat er niet tussen en er is ook geen "Anders, namelijk..."

Een tweeledig antwoord: voor mijn samenwonen zette ik het doosje met eieren in de koelkast, gewoon zo'n standaard dozijndoosje paste precies in een schapje in de deur. Omdat ik in sommige dingen een beetje raar ben, had ik een vaste volgorde van eieren pakken, namelijk eerst de moeilijke (achterste rij, te beginnen bij de koelkastzijde waar je hand weinig ruimte heeft) en dan de gemakkelijke (voorste rij, eindigend aan de keukenzijde waar je hand alle ruimte heeft). Het is jammer dat je poll de dimensie van voor en achter niet kent. Zie ook mijn volgende alinea.

Ik woon inmiddels samen en we hebben een koelkast met koelkasthoudertje voor de eieren. Die wordt ook gebruikt. Ik zal, als ik er aan denk, eens over salmonella beginnen. Dit houdertje is voor mij een frustratie. Het kent twee dimensies: voor en achter en links en rechts. Zoals ik gewend was, wilde ik de achterste eieren eerst pakken. Maar er zit een klepje op. Het is niet mogelijk een ei van de achterste rij over een ei van de voorste rij heen te tillen, want het klepje zit in de weg. Toen ik dit ontdekte heb ik 72 uur lang huilend in bed gelegen, maar na een warm bad en een kop thee kon ik er weer tegen. Al heb ik nog steeds de neiging de koelkast in de fik te steken. Wat doe ik dan nu in de praktijk gegeven deze obstakels? Geen idee. Ik zal er eens op letten.

Ik wil tevens even wijzen op de "Soortgelijke topics". Ik weet niet of jullie dezelfde zien, maar het forum selecteert voor mij enkele andere levensvragen zoals deze:

- Atheisme vs agnosticisme: welke is een betere houding om aan te nemen in het leven?

- Jacht op vos in Friesland weer geopent

- Groot Moppentopic [1]

Met citaat reageren
Oud 26-04-2017, 10:55
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Van links naar rechts meestal, maar soms balanceren door ook rechts te pakken.

Eieren bak ik meestal met zachte dooier.

Toen ik nog thuis woonde, gingen de curry en de mayonaise ook niet in de koelkast, nu doe ik dat wel. Nou ja, ik eet geen mayonaise.

Bijna alle fruit gaat hier in de koelkast, want warm fruit is vies en alles bederft zo snel/krijgt fruitvliegen anders. Bananen en appels niet. Tomaten gaan ook in de koelkast.
__________________
Forumnist.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2017, 11:07
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik pak trouwens eieren van buiten naar binnen, omdat symmetrie /autist.

Maar appels in de koelkast heb ik nog nooit van gehoord. Wel een goed idee, ik koop wel eens zo'n 4 pack Pink Lady ofzo en ik moet er altijd minimaal 1 weggooien, vet zonde. Goeie tip

Eieren doe ik niet in de koelkast, want dat deden we thuis ook niet en in de supermarkt staan ze ook niet gekoeld. Sauzen heb ik wel in de koelkast als ze gebruikt zijn, behalve chili saus, geen idee waarom.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2017, 15:03
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Eieren doe ik niet in de koelkast, want dat deden we thuis ook niet en in de supermarkt staan ze ook niet gekoeld.
Nou ja, de supermarkt heeft een vaste temperatuur die een paar graden onder kamertemperatuur ligt. Dat is officieel ook de beste temperatuur om een ei te bewaren. Maar ja, dan moet je wel erg veel van eieren houden, wil je dat thuis nabootsen.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 26-04-2017, 15:34
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Waarom moeten appels in de koelkast?
Dan blijven ze langer fris en fruitig.

Citaat:
En niks hoeft in de koelkast, natuurlijk, tenzij je het lang wil bewaren. Eieren blijven wel langer goed in de koelkast.
Tenzij je keuken/huiskamer 25 graden of meer is (ik noem maar wat) is het niet zinvol. Tenzij je meer dan 4 weken nodig hebt om het lot van zes eieren te beslechten. In de koelkast nemen eieren makkelijk smaak over van andere shit.

Om voor eens en voor altijd het argument te winnen, liet de Daily Mail twee dozen eieren naar een voedingslabo sturen. Daar werden de eieren twee weken bewaard, één doos op kamertemperatuur en één doos in de koelkast op 6 graden. De eieren werden in tussentijd verschillende keren getest op schadelijke stoffen zoals salmonella, E.coli, listeria en nog wat andere bacteriën.

Alle stalen bleken exact hetzelfde. Er was dus geen verschil tussen eieren die in de koelkast of buiten de koelkast werden bewaard: alle eieren waren bacterievrij.

Hou ze in het doosje
"Er is geen voordeel om de eieren in de koelkast te bewaren", concludeert Jay Tolley die de voedingstest uitvoerde. "Mensen hebben de gewoonte te veel in de koelkast te bewaren dat er niet thuishoort", klinkt het nog. Behalve dus tijdens een hittegolf, gewoon voor de zekerheid.

Zet je de eieren toch in de koelkast, dan bewaar je ze beter in hun kartonnen doosje: zo koelen ze trager af en lopen ze minder kans op beschadiging (en dus contaminatie).
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 26-04-2017, 20:01
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Tenzij je keuken/huiskamer 25 graden of meer is (ik noem maar wat) is het niet zinvol. Tenzij je meer dan 4 weken nodig hebt om het lot van zes eieren te beslechten.
Nou, dat heb ik soms wel. Zo veel eieren eet ik meestal niet. Soms heb ik zin in een omelet en koop ik zes eieren, en dan komt het wel voor dat de drie die niet in het omelet gingen een maand liggen te niksen.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 26-04-2017, 20:20
Verwijderd
Is hier ook best veel
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-04-2017, 20:27
Verwijderd
Jood, jammer dat je al samenwoont. Ik ben namelijk een beetje verliefd op je geworden.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2017, 23:38
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik koop dozen van 12. Dat was eerst van 10, maar de Lidl denkt dat niemand alleen woont ofzo, dus die blijven de hele tijd grotere verpakkingen maken. Nu ook 10 bolletjes ipv 8. Ik kreeg 8 al niet op, wat moet ik met 10 broodjes?! Daarom hou ik zo van de Jumbo en de Dirk, die houden rekening met mensen die maar alleen zijn

Maar goed, ei vreet ik zat, sowieso kook ik elke zondag 3 eitjes (2 voor mij en 1 voor de katten ) en ik geef ook wel eens een geklutste rauwe aan Zwart (Rood moet er niks van weten), gaat ze lekker van glanzen.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2017, 00:04
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ik koop dozen van 12. Dat was eerst van 10, maar de Lidl denkt dat niemand alleen woont ofzo, dus die blijven de hele tijd grotere verpakkingen maken. Nu ook 10 bolletjes ipv 8. Ik kreeg 8 al niet op, wat moet ik met 10 broodjes?! Daarom hou ik zo van de Jumbo en de Dirk, die houden rekening met mensen die maar alleen zijn

Maar goed, ei vreet ik zat, sowieso kook ik elke zondag 3 eitjes (2 voor mij en 1 voor de katten ) en ik geef ook wel eens een geklutste rauwe aan Zwart (Rood moet er niks van weten), gaat ze lekker van glanzen.
Brood gewoon in de vriezer pleuren! En spaanse tortillas maken met ei en aardappels is ook echt de shit. Daar gaan mijn overgebleven eieren nog wel eens aan op.
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 27-04-2017, 00:17
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
De Lidl is wel echt berekend op meerpersoons huishoudens.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 27-04-2017, 00:32
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Brood gewoon in de vriezer pleuren! En spaanse tortillas maken met ei en aardappels is ook echt de shit. Daar gaan mijn overgebleven eieren nog wel eens aan op.
Ja, broodjes invriezen ben ik niet zo van, dat ontdooit echt heel kut bij mij. En tortilla maken, is dat makkelijk? Ik vind dat namelijk wel heel lekker, maar juist daarom durf ik het zelf niet te maken
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2017, 00:54
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik doe m'n brood altijd een paar seconden in de magnetron, werkt prima.

En Spaanse tortillas zijn best makkelijk. Je bakt je aardappelschijfjes, mengt in een kom eieren, groenten, kruiden en whatever door elkaar, dan roer je de aardappels erdoor en dan bak je dat op heel laag vuur met een deksel erop. Als de onderkant stevig is flip je de hele boel om (dat is eigenlijk nog het lastigste) zodat de bovenkant ook een beetje crunchy wordt.
Ik kan er meestal meerdere dagen van eten, en het is koud ook erg goed te doen.
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 27-04-2017, 02:00
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ja, broodjes invriezen ben ik niet zo van, dat ontdooit echt heel kut bij mij.
Broodrooster!
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 27-04-2017, 02:43
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik doe m'n brood altijd een paar seconden in de magnetron, werkt prima.

En Spaanse tortillas zijn best makkelijk. Je bakt je aardappelschijfjes, mengt in een kom eieren, groenten, kruiden en whatever door elkaar, dan roer je de aardappels erdoor en dan bak je dat op heel laag vuur met een deksel erop. Als de onderkant stevig is flip je de hele boel om (dat is eigenlijk nog het lastigste) zodat de bovenkant ook een beetje crunchy wordt.
Ik kan er meestal meerdere dagen van eten, en het is koud ook erg goed te doen.
Ik dacht altijd dat het met gekookte aardappelen moest! Maar dit is op zich wel te proberen.
Citaat:
Broodrooster!
Ik heb geen broodrooster waar een heel bolletje in past hoor
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2017, 03:07
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ik dacht altijd dat het met gekookte aardappelen moest! Maar dit is op zich wel te proberen.
Oh gekookt kan ook, als ze maar enigszins gaar zijn.
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 27-04-2017, 14:01
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik dacht altijd dat het met gekookte aardappelen moest! Maar dit is op zich wel te proberen.
Eerst koken is vaak wel lekkerder.

Citaat:
Ik heb geen broodrooster waar een heel bolletje in past hoor
Erop!
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 27-04-2017, 14:17
Verwijderd
Citaat:
Ja, broodjes invriezen ben ik niet zo van, dat ontdooit echt heel kut bij mij. En tortilla maken, is dat makkelijk? Ik vind dat namelijk wel heel lekker, maar juist daarom durf ik het zelf niet te maken
Brood smeren en dan gesmeerd in de vriezer gooien voor de hele week. Avond van tevoren ff in de koelkast pleuren
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-04-2017, 16:04
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Brood smeren en dan gesmeerd in de vriezer gooien voor de hele week. Avond van tevoren ff in de koelkast pleuren
Trekt je smering dan niet ontzettend in het brood?
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 27-04-2017, 17:16
Verwijderd
Citaat:
Trekt je smering dan niet ontzettend in het brood?
Nee maar het kan niet met alles. Maar pindakaas, hagelslag, vlokken, pepersalami, de Nederlandse gele kazen, kunnen het prima hebben. Boter is ook geen probleem. Maar ik eet het wel als het nog koud is meestal, is wel lekker
Met citaat reageren
Oud 27-04-2017, 17:18
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik smeer altijd 's avonds mijn brood voor lunch de volgende dag en dat gaat met vrijwel al het beleg prima. Ik eet geen boter op mijn brood.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 27-04-2017, 17:32
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Nee maar het kan niet met alles. Maar pindakaas, hagelslag, vlokken, pepersalami, de Nederlandse gele kazen, kunnen het prima hebben. Boter is ook geen probleem. Maar ik eet het wel als het nog koud is meestal, is wel lekker
Ja, salami en kaas smeer je ook niet. Maar dat pindakaas geen probleem is verbaast me.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 27-04-2017, 18:53
Verwijderd
Citaat:
Ik pak random eieren.
Same
Met citaat reageren
Oud 27-04-2017, 20:08
Verwijderd
Ik pak de eieren van links naar rechts. Gewoon het rijtje af. De eieren komen van een lokale boerderij wat in de supermarkt wordt verkocht.
De eieren liggen op de bovenste plank in de ijskast. Meestal hebben we er te veel, dus wordt er vaak ei op de boterham gedaan
Met citaat reageren
Oud 27-04-2017, 22:10
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Nou, dat heb ik soms wel. Zo veel eieren eet ik meestal niet. Soms heb ik zin in een omelet en koop ik zes eieren, en dan komt het wel voor dat de drie die niet in het omelet gingen een maand liggen te niksen.
Citaat:
Is hier ook best veel
Als ik eieren eet, eigenlijk ongeacht de vorm, behalve gekookt, zijn dat er tenminste 6..
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 27-04-2017, 22:30
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Als ik eieren eet, eigenlijk ongeacht de vorm, behalve gekookt, zijn dat er tenminste 6..
In één sessie? Hoe doe je dat dan bij omeletten?
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 27-04-2017, 22:33
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Ja, in één sessie. Omeletten in een Grote Koekenpan. Vaak met ui, tomaat, bacon/spekreepjes, en kaas. Op drie sneetjes brood. Met boter. En een glaasje karnemelk.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 27-04-2017, 22:49
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Als ik eieren eet, eigenlijk ongeacht de vorm, behalve gekookt, zijn dat er tenminste 6..
Holy moly, hoe dan. Ik vind 3 eieren als je een uitsmijter bestelt, vaak al te veel.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2017, 22:58
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Ja, in één sessie. Omeletten in een Grote Koekenpan. Vaak met ui, tomaat, bacon/spekreepjes, en kaas. Op drie sneetjes brood. Met boter. En een glaasje karnemelk.
Doe je aan krachttraining?
Met citaat reageren
Oud 27-04-2017, 23:08
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ja, in één sessie. Omeletten in een Grote Koekenpan. Vaak met ui, tomaat, bacon/spekreepjes, en kaas. Op drie sneetjes brood. Met boter. En een glaasje karnemelk.
Eén omelet van zes eieren? Hoe groot is die grote koekenpan?
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 27-04-2017, 23:09
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Eén omelet van zes eieren? Hoe groot is die grote koekenpan?
Dan heb je gewoon een flinke quiche, zonder deeg
Met citaat reageren
Oud 27-04-2017, 23:10
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Dan heb je gewoon een flinke quiche, zonder deeg
In mijn grootste koekenpan in elk geval wel.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie Atheisme vs agnosticisme: welke is een betere houding om aan te nemen in het leven?
Gatara
106 21-06-2008 13:37
Flora & Fauna Jacht op vos in Friesland weer geopent
kees17
105 30-05-2005 17:21
Films, TV & Radio Harry Potter/Alan Rickman #2
Severus
500 26-08-2004 11:32
De Kantine Groot Moppentopic [1]
Negrotiator
82 16-01-2004 08:44
Flora & Fauna Letten jullie bij alles wat je koopt op keurmerken ed? Bewust van het mileu??
Verwijderd
9 23-09-2002 04:01
Huiswerkvragen: Exacte vakken Doping
juutje_17
8 06-04-2001 14:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:51.