Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Bekijk resultaten poll: Is Nederland beter af zonder kabinet Balkenende
Ja 59 67.05%
Nee 23 26.14%
Zonder Balkenende, zelfde kabinet 9 10.23%
Zonder kabinet, met Balkenende. 2 2.27%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 88. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-05-2004, 09:09
Tommiev
Tommiev is offline
Nederland is beter af zonder kabinet Balkenende.
Ik vind van niet, want hij bedoelt het allemaal best goed.
Wat vind jij hiervan? Met goede onderbouwing en argumenten graag, want ja. Je kent het wel.
__________________
2e fase de gekstuhhhhh
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-05-2004, 09:22
Mu
Avatar van Mu
Mu is offline
nee want dan is er geen bestuur meer
is er nu natuurlijk ook niet echt
maar de schijn is er iig
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 10:19
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Nee
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 10:30
Verwijderd
Citaat:
Tommiev schreef op 13-05-2004 @ 09:09 :
Nederland is beter af zonder kabinet Balkenende.
Ik vind van niet, want hij bedoelt het allemaal best goed.
Wat vind jij hiervan? Met goede onderbouwing en argumenten graag, want ja. Je kent het wel.
Van Der Graaff bedoelde het ook goed, maar het was fout

snap je mijn punt?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 12:41
DEADLOCKED
Avatar van DEADLOCKED
DEADLOCKED is offline
Nee, Balkenende doet het goed. Hij heeft reeds veel bereikt en hij is alleen maar inpopulair omdat hij harde maatregelen moet nemen.

Maar zo gaat het altijd, CDA moet bezuinigen en harde maatregelen nemen en de PVDA profiteert daar weer van en kan het dan later weer allemaal uitgeven. Een soort viscieuze cirkel zitten we in.

Iedereen die trouwens ja zegt moet dat maar eens goed gaan onderbouwen.
__________________
Let's leave for other worlds, leave the future behind
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 12:45
professor2
professor2 is offline
Citaat:
Tommiev schreef op 13-05-2004 @ 09:09 :
Nederland is beter af zonder kabinet Balkenende.
Ik vind van niet, want hij bedoelt het allemaal best goed.
Wat vind jij hiervan? Met goede onderbouwing en argumenten graag, want ja. Je kent het wel.
de weg naar de hel is geplaveid met goede bedoelingen
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 13:22
Verwijderd
Citaat:
professor2 schreef op 13-05-2004 @ 12:45 :
de weg naar de hel is geplaveid met goede bedoelingen
echt zo'n tekst voor op een delfts blauw tegeltje
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 13:24
professor2
professor2 is offline
Citaat:
AePiE schreef op 13-05-2004 @ 13:22 :
echt zo'n tekst voor op een delfts blauw tegeltje
klopt

maar bij een tekst als hij bedoelt het toch goed ?
moest dit er wel even uit
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 20:39
Tommiev
Tommiev is offline
Dus jij bent het niet met mij eens?
Ik hoor jou ook geen argumenten geven, en daar is natuurlijk al helemaal geen weg op geplaveid. Nee, zelfs de weg naar Rome niet.
__________________
2e fase de gekstuhhhhh
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 21:28
professor2
professor2 is offline
Citaat:
Tommiev schreef op 13-05-2004 @ 20:39 :
Dus jij bent het niet met mij eens?
Ik hoor jou ook geen argumenten geven, en daar is natuurlijk al helemaal geen weg op geplaveid. Nee, zelfs de weg naar Rome niet.
ben je een undercover of is dit echt ?

ik heb iets gezegd waar je mijn standpunt zo duidelijk uit kunt halen dat als je eht niet snapt je zwak begaafd bent
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 22:18
meisje
meisje is offline
Citaat:
DEADLOCKED schreef op 13-05-2004 @ 12:41 :
Nee, Balkenende doet het goed. Hij heeft reeds veel bereikt en hij is alleen maar inpopulair omdat hij harde maatregelen moet nemen.

Maar zo gaat het altijd, CDA moet bezuinigen en harde maatregelen nemen en de PVDA profiteert daar weer van en kan het dan later weer allemaal uitgeven. Een soort viscieuze cirkel zitten we in.

Iedereen die trouwens ja zegt moet dat maar eens goed gaan onderbouwen.
en waarom moet hij die volgens jou nemen? Gaat het dan nou zoveel beter met de economie dan? Integendeel het is een feit dat het met de economie nu zeer slecht gaat terwijl het met andere EU landen veel beter gaat.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 22:54
Tommiev
Tommiev is offline
Ik had het niet tegen jou, jij gekke professor.
Zwakbegaafd zijn heeft niets te maken met mijn contactstoornis.
__________________
2e fase de gekstuhhhhh
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 22:54
Verwijderd
Dat weet ik eigenlijk niet. Als je onze Balkenende vergelijkt met Bush dan heb ik toch liever onze JP. En kok heeft gewoon geluk gehad dat hij kon regeren toen het goed ging met de economie.

Nou net voor de verkiezingen een politieke moord, en wat nieuwe mensen erin zorgt voor een hoop opschudding.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 23:22
Tox
Avatar van Tox
Tox is offline
Citaat:
DEADLOCKED schreef op 13-05-2004 @ 12:41 :
Nee, Balkenende doet het goed. Hij heeft reeds veel bereikt en hij is alleen maar inpopulair omdat hij harde maatregelen moet nemen.

Maar zo gaat het altijd, CDA moet bezuinigen en harde maatregelen nemen en de PVDA profiteert daar weer van en kan het dan later weer allemaal uitgeven. Een soort viscieuze cirkel zitten we in.

Iedereen die trouwens ja zegt moet dat maar eens goed gaan onderbouwen.
helemaal met je eens
__________________
In the end we will not remember the words of our enemies, but the silence of our friends
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 00:41
professor2
professor2 is offline
Citaat:
Tommiev schreef op 13-05-2004 @ 22:54 :
Ik had het niet tegen jou, jij gekke professor.
Zwakbegaafd zijn heeft niets te maken met mijn contactstoornis.
ik had het ook niet over je contactstoornis waar ik overigens niet s van wist

wat heeft dat hier nou weer mee te maken
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 00:58
Verwijderd
Citaat:
Tommiev schreef op 13-05-2004 @ 09:09 :
Nederland is beter af zonder kabinet Balkenende.
Ik vind van niet, want hij bedoelt het allemaal best goed.
Wat vind jij hiervan? Met goede onderbouwing en argumenten graag, want ja. Je kent het wel.
Zijn bedoelingen zijn goed, maar als hij dit niet uit kan voeren, of voor een andere optie kiest, heb je niets meer aan deze goedwil.
Het kabinet met Kok vond ik fijn, maar ik denk dat dat meer door Kok kwam. Ik heb me er niet vreslijk in verdiept, maar ik denk dat het kabinet van nu niet zo heel veel zal verschillen van het kabinet wat er dan voor in de plaats zou moeten komen. Balkenende weg, een andere terug.... maar wie?
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 09:20
Verwijderd
Het enige verbeterpunt waar Balkenende aan kan werken, dat zijn de ontmoetingen met Bush.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 09:27
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Dukko schreef op 14-05-2004 @ 09:20 :
Het enige verbeterpunt waar Balkenende aan kan werken, dat zijn de ontmoetingen met Bush.
Juh, een paar kilo dynamiet rond z'n middel, that oughta do it
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-05-2004, 09:30
sans plomb
Avatar van sans plomb
sans plomb is offline
Citaat:
DEADLOCKED schreef op 13-05-2004 @ 12:41 :
Nee, Balkenende doet het goed. Hij heeft reeds veel bereikt en hij is alleen maar inpopulair omdat hij harde maatregelen moet nemen.

Maar zo gaat het altijd, CDA moet bezuinigen en harde maatregelen nemen en de PVDA profiteert daar weer van en kan het dan later weer allemaal uitgeven. Een soort viscieuze cirkel zitten we in.

Iedereen die trouwens ja zegt moet dat maar eens goed gaan onderbouwen.
meer heb ik ff niet te zeggen, heb ff geen tijd
__________________
Love is like a pictionary
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 09:36
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 14-05-2004 @ 09:27 :
Juh, een paar kilo dynamiet rond z'n middel, that oughta do it
Liever een paar kilo's coke, dan kan de opbrengst daarvan weer in de overheidspot. Kan het ziekenfonds weer goedkoper worden
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 09:38
Zut Alors!
Avatar van Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Sowieso zit het volgens mij totaal niet goed met de politiek van het moment. Alle politici lijken meer gericht op hun eigen populariteit dan op het belang van het volk. Alles wat ze zeggen klinkt mooi (tenminste; het werkte in de tijd van Den Uyl, maar nu niet meer) maar heeft inhoudelijk weinig waarde. Bovendien doen ze beloftes die ze zeer makkelijk weer laten vallen en weten ze overal belachelijk veel geld voor uit te moeten geven.

Hoe ze het flikken weet ik niet maar het lijkt mij alsof het politiek gezien alleen maar erger en erger wordt. Ik vind dat een republiek en vooral referendum veel beter zou passen.
__________________
Recht voor je raapje!
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 09:50
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Dukko schreef op 14-05-2004 @ 09:36 :
Liever een paar kilo's coke, dan kan de opbrengst daarvan weer in de overheidspot. Kan het ziekenfonds weer goedkoper worden
Zie jij een Jihadstrijder al met coke om z'n middel een bus opblazen?
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 09:55
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 14-05-2004 @ 09:50 :
Zie jij een Jihadstrijder al met coke om z'n middel een bus opblazen?
Daar ging het hier niet om.

Read!
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 10:28
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ja -> zonder balkenende, zonder kabinet... Nieuwe verkiezingen

Maar ik heb niet zo'n hoge achting meer van het Nederlandse volk. Ik zie het wel weer gebeuren dat er een populist opstaat en alle kiezers naar zich toetrekt... Maar dit rechtse kabinet, daar schaam ik me oprecht voor...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 10:30
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Dukko schreef op 14-05-2004 @ 09:36 :
Liever een paar kilo's coke, dan kan de opbrengst daarvan weer in de overheidspot. Kan het ziekenfonds weer goedkoper worden
En waar in dit verhaal gaan bush en balkenende allebei dood?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-05-2004, 11:03
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Dukko schreef op 14-05-2004 @ 09:55 :
Daar ging het hier niet om.
Duh! MIJ dus wel
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 11:34
Eaglewing
Avatar van Eaglewing
Eaglewing is offline
Ik vind dat Balkenende het goed doet. Hij lijkt saai ed. maar echt grote problemen zijn er niet geweest. Goed hij moet de hand op de knip houden maar dat is beter dan dat de Pvda al het geld in de diepe bodemloze put gooit.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 15:23
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Eaglewing schreef op 14-05-2004 @ 11:34 :
Ik vind dat Balkenende het goed doet. Hij lijkt saai ed. maar echt grote problemen zijn er niet geweest. Goed hij moet de hand op de knip houden maar dat is beter dan dat de Pvda al het geld in de diepe bodemloze put gooit.
Hele grote
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 16:10
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 14-05-2004 @ 15:23 :
Hele grote
Ik doe met je mee...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 17:28
Franse imbeciel
Avatar van Franse imbeciel
Franse imbeciel is offline
Citaat:
Eaglewing schreef op 14-05-2004 @ 11:34 :
Ik vind dat Balkenende het goed doet. Hij lijkt saai ed. maar echt grote problemen zijn er niet geweest. Goed hij moet de hand op de knip houden maar dat is beter dan dat de Pvda al het geld in de diepe bodemloze put gooit.
Ik ben het met je eens. Dit kabinet is onder een stuk minder mooi gesternte geboren dan paars 1 en 2. Economisch gezien vind ik dat dit kabinet het goed doet. Het jammere vind ik wel dat het hele kabinet keihard meedoet aan het bashen van de islam (en dan vooral de VVD) en zo de integratie juist tégenwerkt, en de paranoide angst voor terrorisme die nergens voor nodig is want als je op de wereldbol kijkt is Nederland maar een speldenknop.

Het irritante van deze tijd waar we in leven is dat partijen zich genoodzaakt voelen over problemen als integratie en het uitzetten van asielzoekers en de WAO populistisch gezanik bruiken en nihilistische dommigheden scanderen, om simpelweg wat te zeggen te hebben in plaats van echt oplossingen te bieden. Ik vind het jammer dat de partij waarmee ik het meestal wel eens ben, zich hier ook schuldig aan maakt.

Ik ben heel benieuwd hoe de maatregelen die dit kabinet neemt uit zullen pakken in de komende 10 jaar.
__________________
un petit coup de chance, c'est toujours là.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 17:30
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Franse imbeciel schreef op 14-05-2004 @ 17:28 :
Het jammere vind ik wel dat het hele kabinet keihard meedoet aan het bashen van de islam (en dan vooral de VVD) en zo de integratie juist tégenwerkt, en de paranoide angst voor terrorisme die nergens voor nodig is want als je op de wereldbol kijkt is Nederland maar een speldenknop.

Het irritante van deze tijd waar we in leven is dat partijen zich genoodzaakt voelen over problemen als integratie en het uitzetten van asielzoekers en de WAO populistisch gezanik bruiken en nihilistische dommigheden scanderen, om simpelweg wat te zeggen te hebben in plaats van echt oplossingen te bieden. Ik vind het jammer dat de partij waarmee ik het meestal wel eens ben, zich hier ook schuldig aan maakt.
Dit stukje ben ik absoluut met je eens, maar over dat laatste, elke partij maakt zich schuldig aan dit soort gezeik. Het is blijkbaar de manier van stemmen trekken. De volgende verkiezing zal het volk dat hopelijk doorhebben en er doorheen prikken.

Het is blijkbaar de nieuwe trend. Eerst een probleem bedenken/creeeren en daarna zeggen dat je het oplost...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 18:04
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 14-05-2004 @ 17:30 :
Dit stukje ben ik absoluut met je eens, maar over dat laatste, elke partij maakt zich schuldig aan dit soort gezeik. Het is blijkbaar de manier van stemmen trekken. De volgende verkiezing zal het volk dat hopelijk doorhebben en er doorheen prikken.

Het is blijkbaar de nieuwe trend. Eerst een probleem bedenken/creeeren en daarna zeggen dat je het oplost...
hahahaha mensen en iets doorhebben?? echt niet, t zal alleen maar onzinniger worden; het gaat er steeds meer om wat voor beeld je van jezelf weet te creeren in de media. inhoud doet er echt niet toe. als je zorgt dat je geloofwaardig overkomt en dat het lijkt alsof je keihard voor de veiligheid van mensen vecht dan maakt het echt niet uit dat je ondertussen de ouderenvoorziening wegbezuinigt, het milieu laat verpesten en de tweedeling laat groeien, niemand die het ziet.
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 19:44
Young Grow Old
Young Grow Old is offline
argumenten als: dit kabinet moest maatregelen nemen, vind ik echt waardeloos. Vanuit het rechtse perspectief willen ze graag deze maatregelen nemen en ze gebruiken de mindere economische groei als excuus om links nederland te temperen.
Ik, als overtuigd keynesiaan, vind de bezuinigingshype begrijpelijk vanuit het klassieke oogpunt, maar niet juist. Of het kabinet echt weg moet? Liever had ik wat anders gehad, maar laat ze maar zitten om (een beetje) rust te houden in Nederland. Steeds wisselen tussen links en rechts levert namelijk een stuk minder op dan een tijdje vasthouden aan een bepaalde koers (ook al ben ik het niet eens met de koers). Ga overigens wel links stemmen weer de volgende keer.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 23:32
Tommiev
Tommiev is offline
De stelling is niet dat dit kabinet weg moet, maar dat Nederland beter af zou zijn zonder dit kabinet. Dus als Balkenende2 nooit bestaan had.
Zonder deze coalitie zou Nederland waarschijnlijk buiten die stomme oorlog in Irak staan, dat lijkt me toch wel positief. Ja toch? Ja.
__________________
2e fase de gekstuhhhhh
Met citaat reageren
Oud 15-05-2004, 00:06
Sjied No Clue
Avatar van Sjied No Clue
Sjied No Clue is offline
Citaat:
Tommiev schreef op 13-05-2004 @ 09:09 :
Ik vind van niet, want hij bedoelt het allemaal best goed.
Hitler bedoelde het ook best goed (voor zijn Ariërs dan).

Ik vind Balkenende een oncapabele leider en het CDA en VVD zijn ab-so-luut geen partijen waar ik op zou stemmen. Natuurlijk moet die zooi er uit.
__________________
inaction is a weapon of mass destruction - faithless
Met citaat reageren
Oud 15-05-2004, 00:34
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
little nemo schreef op 14-05-2004 @ 18:04 :
hahahaha mensen en iets doorhebben?? echt niet, t zal alleen maar onzinniger worden; het gaat er steeds meer om wat voor beeld je van jezelf weet te creeren in de media. inhoud doet er echt niet toe. als je zorgt dat je geloofwaardig overkomt en dat het lijkt alsof je keihard voor de veiligheid van mensen vecht dan maakt het echt niet uit dat je ondertussen de ouderenvoorziening wegbezuinigt, het milieu laat verpesten en de tweedeling laat groeien, niemand die het ziet.
Is ook zo... Maar de extremiteit waarin het nu plaatsvindt, heeft hopelijk voor een groot aantal mensen wel de ogen geopend...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-05-2004, 18:42
dark princess
Avatar van dark princess
dark princess is offline
Citaat:
Sjied No Clue schreef op 15-05-2004 @ 00:06 :
Ik vind Balkenende een oncapabele leider en het CDA en VVD zijn ab-so-luut geen partijen waar ik op zou stemmen. Natuurlijk moet die zooi er uit.
ook ik zou daar nooit op stemmen
__________________
*~ * Big in Japan *~ *
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 12:56
PGWR
Avatar van PGWR
PGWR is offline
Citaat:
meisje schreef op 13-05-2004 @ 22:18 :
en waarom moet hij die volgens jou nemen? Gaat het dan nou zoveel beter met de economie dan? Integendeel het is een feit dat het met de economie nu zeer slecht gaat terwijl het met andere EU landen veel beter gaat.
Dat de Nederlandse economie het slecht doet opzichte van andere Europese economieën, komt doordat het Nederlandse bedrijfsleven een slechte concurrentiepositie heeft. De loonkosten zijn te hoog.

Dat heeft meerdere oorzaken. De lonen zijn te hoog. Tijdens Paars is de economie oververhit geraakt. Nederland had te maken met hoogconjunctuur en een overspannen arbeidsmarkt. Hierdoor stegen de lonen enorm, wat de overspannenheid van de arbeidsmarkt alleen maar verergerde. Loonmatigingen hadden de situatie kunnen verbeteren. Hierdoor zouden de bestedingen niet uit de hand zijn gelopen en was de druk op de arbeidsmarkt verminderd.

Ook de druk op de sociale zekerheid is te groot. Ruim één miljoen mensen zitten in de WAO. Dat zorgt voor hoge premies voor zowel werknemers als werkgevers. De loonkosten nemen hierdoor natuurlijk ook toe. Paars had de druk op de sociale zekerheid moeten laten afnemen, door te bezuinigen op de sociale zekerheid.

De export is zeer belangrijk voor de Nederlandse economie. De te hoge lonen, sociale premies en belastingen zijn slecht voor de Nederlandse concurrentiepositie verslechterd. Hierdoor is de export afgenomen, is er structuurswerkloosheid ontstaan. Om deze vorm van werkloosheid tegen te gaan moet de overheid haar uitgaven verminderen, bezuinigen op de sociale zekerheid en moeten de lonen worden gematigd. Dat is dan ook hetgeen wat dit kabinet doet.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 13:04
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Sjied No Clue schreef op 15-05-2004 @ 00:06 :
Hitler bedoelde het ook best goed (voor zijn Ariërs dan).
lol

Dr is wel een verschil tussen de goede bedoeling van Hitler naar "zijn" Ariers toe en de goede bedoeling van Balkenende.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 13:05
PGWR
Avatar van PGWR
PGWR is offline
In het algemeen steun ik het kabinetsbeleid. Het kabinet pakt de werkloosheid aan, en ruimt het puin van acht jaar Paars.

De minister-president vind ik echter ongeschikt voor zijn functie. Jan-Peter Balkenende is een uiterst slimme man, maar hij mist duidelijkheid, charisma en heeft geen sterke houding tegenover anderen.

CDA'ers missen over het algemeen charisma en zijn nooit duidelijk. Een vraag wordt nooit helder en kort beantwoord. Na een vraag komt er altijd een lange en onduidelijke verklaring. Dat het CDA een charismatisch persoon mist, verklaard misschien ook waarom deze partij tegen de rechtstreeks gekozen minister-president is.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 13:05
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Die Balkenende zelf boeit me niet eens zoveel, hij is gewoon niet een leiderfiguur maar dat hoeft niet echt een probleem te zijn. Het punt is dat hij niet de meningen vertegenwoordigd waar ik het mee eens ben, ik denk dat Nederland beter af is met een linkser kabinet en Balkenende voegt gewoon niks toe.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 13:19
Bluesman
Avatar van Bluesman
Bluesman is offline
Balkenende doet het geweldig. Al was het beter geweest als Pim Fortuyn de premier was.
__________________
Het volledige partijprogramma van groenlinks: TEGEN ALLES!1!!1!1!!111
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 00:51
Verwijderd
Citaat:
Bluesman schreef op 17-05-2004 @ 13:19 :
Balkenende doet het geweldig. Al was het beter geweest als Pim Fortuyn de premier was.
Natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 09:03
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Bluesman schreef op 17-05-2004 @ 13:19 :
Balkenende doet het geweldig. Al was het beter geweest als Pim Fortuyn de premier was.
Ik had niet anders van je verwacht...

*zucht*
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 09:07
WillKillForSex
Avatar van WillKillForSex
WillKillForSex is offline
Ze zijn lekker aan het bezuinigen, daarvoor hadden we ze aangenomen, dus nu niet gaan lopen zeiken

Als je geld wil uitgeven dan had je beter op Wouter Bos kunnen stemmen.

Lijkt onderhand wel een trend te worden om Balkenende af te zeiken. Ik geef toe hij doet verre van perfect maar voorlopig doet hij het nog niet dramatisch slecht.

Indoctrinatie van de (zal ik erbij "linkse" zetten?) media is ook iets wat maar al te vaak voorkomt.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 11:26
Verwijderd
Citaat:
Franse imbeciel schreef op 14-05-2004 @ 17:28 :
o.a. ... want als je op de wereldbol kijkt is Nederland maar een speldenknop.
effe snel; de rijkste speldenknop, en meest geascosieerde met de VS, die we hier in Europa vinden......
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 21:53
Sir_Cramlek
Avatar van Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Wat al veel mensen hebben gezegd: het kabinet Balkenende heeft vanaf het begin de economie niet aan haar zijde gehad in tegenstelling tot paars. De bomen groeien nu eenmaal niet tot in de hemel: na jaren van voorspoed krijg je vanzelf weer een keer dat het minder gaat en daar komt Nederland ook wel weer overheen.
Het is nu voor de oppositie makkelijk prijs schieten door te zeggen dat zij niet zoveel zouden bezuinigen, want dat spreekt de gemiddelde burger natuurlijk wel aan. Maar ja, dat houd je toch altijd. Als het goed gaat dan hoor je de bevolking niet en als het slecht gaat begint iedereen (vrij logisch) te morren.
__________________
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Scout leader." - Lt. Frank Drebin, "Naked Gun 2 1/2"
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 12:12
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Bluesman schreef op 17-05-2004 @ 13:19 :
Balkenende doet het geweldig. Al was het beter geweest als Pim Fortuyn de premier was.
pim fortuin (expres geen hoofdletters en geen y, om even in jouw stijl te blijven) was slecht in het debat, zijn Engels was abominabel, hij kon niet tegen kritiek, en schreef een boek vol met wilde plannen, die hij niet eens kon realiseren, laat staan betalen.

Ik zie het al voor me: de oppositie stelt hem een paar vragen over zijn beleid, hij heeft daar niet zo een-twee-drie een antwoord op, dus hij wordt kwaad, roept: 'ik heb hier geen zin meer an!', en loopt de Tweede Kamer uit.

pim fortuin als premier was een regelrecte ramp gewesst voor dit land. Dan nog liever Balkenende, hoewel dat eigenlijk ook drie keer niks is.
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 13:27
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Dit kabinet doet werkelijk àlles fout, dus ik heb liever geen Balkenende en liever ook geen CDA-VVD-D'66 regering.
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 14:04
Young Grow Old
Young Grow Old is offline
toch grappig dat mensen zeggen dat de paarse kabinetten de economie kapot hebben gemaakt en de VVD nu zijn best doet het op te bouwen.. Wie ging er tijdens paars ook alweer over de financiën?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Kabinet-Balkenende IV gevallen
Joostje
67 06-03-2010 14:38
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Beleidsplan Balkenende IV
Clemenzia
59 21-06-2007 16:48
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap "Kabinet Balkenende 2 is niet meer te redden"
THC1
69 29-06-2005 11:00
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap 100 dagen Balkenende; 58% vd NLers heeft weinig tot geen vertrouwen
Atje85
138 26-08-2003 19:08
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Zaterdag 20 september demonstratie tegen Balkenende II
niceman1984
193 11-08-2003 19:54
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Kabinet balkenende gevallen
stampertjuh
2 16-10-2002 14:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:29.