Oud 31-10-2007, 10:22
Alex111
Alex111 is offline
Hoi,

Een vriend van me vond laatst een meisje leuk. Een paar dagen later kwam ik erachter dat dat meisje al een vriend had. Toen ik hem hierop attent maakte, zei hij, ‘Dat maakt niets uit, want ik ken technieken waarmee je een meisje van een jongen kan weg nemen’.
Hij had zich namelijk verdiept in de versierkunsten van de pickup artiesten. Dat zijn mannen die door middel van psychologische truukjes iedere vrouw/meisje kunnen krijgen die ze maar willen.

http://www.pick-up-artist-forum.com/

http://www.fastseduction.com/

http://www.bristollair.com/outer-gam...sinterest.html

“My personal most common approach on guy/girl mixed sets is to engage the boyfriend, but the second the boyfriend gives tacit consent to me being there, I blow him out on the spot and engage the girl directly. This takes only seconds. Typically I prefer for him to stay there, because I can eclipse him so strongly that him sitting there watching me only increases my status. This is like striking out like a tiger or something. Like seriously, you go in and come across way cooler than the boyfriend within seconds, and the instant that he obviously is lower in status than you he is tooled and you cut into the girl and go for it”


Het is gebaseerd op de psychologie van de vrouw. Eigenlijk manipuleren ze vrouwen dus als het ware om te krijgen wat ze zelf willen. Respect voor vrouwen lijken ze niet te hebben want de vrouwen worden doodleuk aangeduid als HB-10 of HB-6 (een HotBabe die een 10 of een 6 verdient). Ik vind dit allemaal erg vals en respectloos.

Mijn vraag aan jullie is; Wat vinden jullie hier nou van? en vooral; Wat vinden de dames ervan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-10-2007, 10:52
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Ik vind het wel grappig. Er zijn mensen die geld verdienen met 'workshops' (toevallig ging CSI:Miami hier gisteravond over, misschien dat je zo op het idee voor dit topic kwam?) voor kansloze kerels die geen vrouw kunnen regelen.

De bottom line is dat zelfvertrouwen belangrijk is. Stap op veel vrouwen af, leer met ze omgaan en leer dat het ook maar gewoon mensen zijn (ik heb informatica gedaan en daar zaten gasten bij die vrouwen als iets heiligs zien), met menselijke behoeften en onzekerheden. Dat kun je ook wel bedenken zonder 'workshops' te volgen geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 11:38
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik vind het kansloos
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 11:43
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik ben wel benieuwd wat voor psychologische truukjes dit zijn. En of dit effect heeft op alle vrouwen of alleen de kuddevolgende schaapjes
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 11:48
Verwijderd
"De psychologie van de vrouw", whaha. Natuurlijk zijn er manieren van doen die vrouwen duidelijk meer aantrekken. Zelfvertrouwen, speels, plagerig gedrag, uitdagen, niet meteen te veel interesse tonen, aanraken, etc. Precies die trucjes die die zogenaamde pick-up artists gebruiken.

Maar goed, in die paar hoofdstukken van The Game die ik heb gelezen, staat meteen ook al dat er signalen zijn waaruit je kunt opmaken dat een vrouw geïnteresseerd is (oftewel, als ze niet geïnteresseerd is, laat de 'pick-up artist' haar links liggen en zoekt een gewilliger slachtoffer), en ook dat je d'r, als ze in een serieuze relatie zit, met rust moet laten. Dates afpakken is dan weer een ander verhaal.

Hoe dan ook, je hoeft echt niet bang te zijn dat vrouwen een soort willoze slachtoffers van dit soort types zijn, hoor. Die kiezen er ook zelf voor om op zulke dingen in te gaan. Je kunt de oprecht geïnteresseerde jongens echt wel onderscheiden van de getrainde players.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 11:54
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Hoe dan ook, je hoeft echt niet bang te zijn dat vrouwen een soort willoze slachtoffers van dit soort types zijn, hoor. Die kiezen er ook zelf voor om op zulke dingen in te gaan. Je kunt de oprecht geïnteresseerde jongens echt wel onderscheiden van de getrainde players.
Precies, bovendien zijn het zoals Chimera al zegt, voornamelijk 'kansloze kerels die geen vrouw kunnen regelen' die zich hier in verdiepen dus zo'n vaart zal het niet lopen.
Het is namelijk geen hogere wiskunde, er is geen geheim, er zijn geen 'onfeilbare' trucs. Het gaat om aantrekkingskracht en natuurlijk zijn bepaalde eigenschappen als zelfvertrouwen aantrekkelijker dan faalangst en stalkgedrag. Maar ook tegenover een zelfverzekerde jongen die alles mee heeft, ben ik nog steeds geen willoos schaapje dat zonder zelf te begrijpen waarom mijn vriendje verlaat.

Dus niet te serieus nemen, ze zijn ongevaarlijk
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 11:59
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Ik heb The Game ook thuisliggen, ben halverwege gekomen ofzo. In het begin is het wel grappig om te lezen, maar het is een beetje meer van hetzelfde. Bovendien is het gewoon fictie, net zoals The Davinci Code fictie is.

De basis van of je wat met een meisje kunt krijgen is gewoon dat je aantrekkelijk voor haar bent. Meiden zijn misschien iets anders in dat uiterlijk een iets minder grote rol speelt dan bij mannen (lang, slank en dikke tieten = score!), en ze iets meer op status enzo afgaan, maar uiteindelijk willen ze gewoon een leuke lekkere kerel.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 12:02
Verwijderd
Ach jongen toch.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 13:06
Verwijderd
Citaat:

Maar goed, in die paar hoofdstukken van The Game die ik heb gelezen, staat meteen ook al dat er signalen zijn waaruit je kunt opmaken dat een vrouw geïnteresseerd is (oftewel, als ze niet geïnteresseerd is, laat de 'pick-up artist' haar links liggen en zoekt een gewilliger slachtoffer), en ook dat je d'r, als ze in een serieuze relatie zit, met rust moet laten. Dates afpakken is dan weer een ander verhaal.
Oftewel, ze kiezen alleen vrouwen uit die in een niet serieuze -en dus makkelijk kapot te maken- relatie zitten en die ook nog eens signalen geven dat ze geinteresseerd zijn.. zo kan ik het ook .
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 14:11
Verwijderd
Citaat:
Ik heb The Game ook thuisliggen, ben halverwege gekomen ofzo. In het begin is het wel grappig om te lezen, maar het is een beetje meer van hetzelfde. Bovendien is het gewoon fictie, net zoals The Davinci Code fictie is.
Ik heb The Game onlangs uitgelezen en weet niet of het allemaal fictie is. Ik denk dat het 50-50 is. Enkele dingen uit het verhaal waren ook wel te toetsen; seminars worden echt gegeven, er wordt gerefereerd naar gebeurtenissen en personen die echt bestaan, etc. Hier en daar lijkt het me alleen behoorlijk gedramatiseerd.

Nja, ik zou het niet willen omschrijven als kansloos. Feit is wel dat die seduction artists met behulp van seminars die schuchtere mensen uit hun schulp doen kruipen en hen leren om te gaan met vrouwen en sociale vaardigheden in het algemeen. En zó respectloos wordt de vrouw nu ook weer niet behandeld. Ze promoten het wel zo, maar in principe wordt er wel aangekaart dat respect voor vrouwen belangrijk is.

Ik had laatst ook de 'reality'-serie The Pickup Artist gekeken (Beauty & The Nerd-achtige afvalrace) waarin 6 nerds in een huis werden omgetoverd tot stoere gasten. Erg grappig.

Er zijn wel pickup artists die door psycho-crap als hypnose claimen te kunnen versieren, maar ook pickup artists die beweren dat je dat niet nodig hebt.

Van de pickup artists uit The Game is het meer het volgende: je moet zelfvertrouwen uitstralen, wees niet te voorspelbaar, onderscheid je van de massa, niet te wanhopig/opdringerig overkomen (niet overladen met complimentjes om te slijmen, bijv.), letten op indicaties dat een meisje je leuk vindt (of juist niet) en er gewoon verzorgd uitzien. Eigenlijk niets mis mee, dacht ik zo. Gewoon standaard dingen waar meisjes zich snel toe aangetrokken voelen.

Afpakken van meisjes van anderen is gewoon triest, natuurlijk. En ik denk dat echt intelligente meisjes minder hard zullen vallen voor de 'tactieken' van die lui.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 14:25
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Soomige mensen kunnen gewoon goed versieren, ik denk alleen niet dat je echt goed word door zo'n boek.
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 14:48
Verwijderd
Ik denk niet dat iemand je zodanig kan bewerken dat je je partner daarvoor verlaat. In eerste instantie moet je dat namelijk zelf toestaan. En er zal vast wel ergens een kern van waarheid in zitten, maar alleen met een paar truucs kan je echt niet iemand versieren. Daar is de magische 'klik' toch wel voor nodig lijkt me...
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 15:23
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Het is wel degelijk mogelijk om relaties te breken (let wel; ik ben er zelf een tegenstander van hoe leuk het meisje ook is) maar zolang een relatie goed is kan geen enkel trucje die verbreken tenzij je echt ziekelijk diep gaat met hypnose/neurolinguistische programmering/ankeren.

Waar het op neer komt is het meisje in de relatie slechte dingen over haar vriendje te laten zeggen en zelf subtiel demonstreren dat jij die kwaliteiten wel hebt en er vervolgens sarcastische grapjes over maken om dat te bevestigen.

Citaat:
Een vriend van me vond laatst een meisje leuk. Een paar dagen later kwam ik erachter dat dat meisje al een vriend had. Toen ik hem hierop attent maakte, zei hij, ‘Dat maakt niets uit, want ik ken technieken waarmee je een meisje van een jongen kan weg nemen’.
Hij had zich namelijk verdiept in de versierkunsten van de pickup artiesten. Dat zijn mannen die door middel van psychologische truukjes iedere vrouw/meisje kunnen krijgen die ze maar willen.
Van alleen puur theorie doorplowen en toepassen zal je vriend geen resultaat zien. Hij moet begrijpen WAAROM dingen werken zodat hij kan improviseren en het juiste moment kan vinden.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 15:27
Verwijderd
het draait allemaal om een goeie kop, aantrekkingskracht en een vlotte babbel.

laat die theorieën toch lekker voor wat ze zijn
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 15:31
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Citaat:
het draait allemaal om een goeie kop, aantrekkingskracht en een vlotte babbel.
Daar komt het uiteindelijk wel op neer ja.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 15:38
Verwijderd
niks uiteindelijk, meteen al.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 15:47
snowflakes
Avatar van snowflakes
snowflakes is offline
Citaat:
niks uiteindelijk, meteen al.
haha, geweldig gewoon een mannelijke samenvatting van een uitgebreid vrouwelijk stuk
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 16:29
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Hoi,

Een vriend van me vond laatst een meisje leuk. Een paar dagen later kwam ik erachter dat dat meisje al een vriend had. Toen ik hem hierop attent maakte, zei hij, ‘Dat maakt niets uit, want ik ken technieken waarmee je een meisje van een jongen kan weg nemen’.
Hij had zich namelijk verdiept in de versierkunsten van de pickup artiesten. Dat zijn mannen die door middel van psychologische truukjes iedere vrouw/meisje kunnen krijgen die ze maar willen.

http://www.pick-up-artist-forum.com/

http://www.fastseduction.com/

http://www.bristollair.com/outer-gam...sinterest.html

“My personal most common approach on guy/girl mixed sets is to engage the boyfriend, but the second the boyfriend gives tacit consent to me being there, I blow him out on the spot and engage the girl directly. This takes only seconds. Typically I prefer for him to stay there, because I can eclipse him so strongly that him sitting there watching me only increases my status. This is like striking out like a tiger or something. Like seriously, you go in and come across way cooler than the boyfriend within seconds, and the instant that he obviously is lower in status than you he is tooled and you cut into the girl and go for it”


Het is gebaseerd op de psychologie van de vrouw. Eigenlijk manipuleren ze vrouwen dus als het ware om te krijgen wat ze zelf willen. Respect voor vrouwen lijken ze niet te hebben want de vrouwen worden doodleuk aangeduid als HB-10 of HB-6 (een HotBabe die een 10 of een 6 verdient). Ik vind dit allemaal erg vals en respectloos.

Mijn vraag aan jullie is; Wat vinden jullie hier nou van? en vooral; Wat vinden de dames ervan?

Je vriend is een idioot die eens voor zichzelf moet gaan denken. In tegenstelling tot wat anderen hier denken lijkt de game mij wel redelijk betrouwbaar. dwz de gebeurtenissen die er in staan lijken mij correct. Wat ik me wel kan voorstellen is dat eventueel falen in mindere mate in het boek terecht is gekomen, behalve wanneer de hoofdpersoon nog 'lerende' was. Wat men in ogenschouw moet nemen bij commerciële pick-up-artist formules zoals op internet aangeboden is dat deze natuurlijk bedoelt zijn om geld te verdienen. Daarom zullen de meeste aanbieders ervan een te rooskleurig beeld schetsen van wat hun formule/methode allemaal kan bereiken. Dat lijkt mij niet vreemd, zo gaat dat bij vrijwel alle commerciële formules.

Een goede relatie stukmaken is zonder meer onmogelijk. Echter; er zijn erg veel relaties die al lang niet meer 'goed' zijn, maar waarbij man en vrouw nog bij elkaar zijn door bepaalde structuren die al jaren zo werken; gewoonte, het idee dat men nou eenmaal bij elkaar hoort, men is niet graag alleen, vriendschap, financiële redenen, bij elkaar blijven voor de kinderen etc. De echte romantische interesse is evenwel weg. Het kost mensen vaak tijd om de stap te nemen structuren te doorbreken die zijn opgebouwd door jaren samen zijn. Zelfs als men de stap eenmaal heeft gezet duurt het een tijdje voordat mensen er helemaal overheen zijn en gewend zijn aan het feit dat oude structuren, gedragspatronen etc niet meer bestaan. Daarom klagen mensen die het uitmaken met hun vriend/vriendin ook vaak erna dat ze persoon in kwestie 'missen'. Welnu, dergelijke relaties die bestaan door een X aantal factoren maar waarin romantische interesse van de vrouw in de man weg is, in die gevallen kan de player makkelijk de vrouw losweken. Het lijkt dan of de player haar steelt, maar eigenlijk zijn zulke vrouwen al lang daarvoor weggegeven door hun vriend/man.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 31-10-2007, 16:39
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Daarom klagen mensen die het uitmaken met hun vriend/vriendin ook vaak erna dat ze persoon in kwestie 'missen'. Welnu, dergelijke relaties die bestaan door een X aantal factoren maar waarin romantische interesse van de vrouw in de man weg is, in die gevallen kan de player makkelijk de vrouw losweken. Het lijkt dan of de player haar steelt, maar eigenlijk zijn zulke vrouwen al lang daarvoor weggegeven door hun vriend/man.
Bij m'n vorige vriendin waar ik het mee uitgemaakt heb, 'miste' ik haar ook. En dan de positieve dingen natuurlijk, je mist dan gewoon het hebben van een vriendin.

Voor mij is het ook wel een leerervaring geweest een relatie te hebben gehad die na 2 jaar stukliep, terwijl ik eigenlijk al veel eerder wist dat 't niet goed ging lopen. Veel mensen blijven dan gewoon 4 of meer jaar bij mekaar (iemand die ik via m'n vriendin ken is na 7 jaar uit elkaar gegaan, die relatie was 3 jaar eerder al 'dood' maar het was toch een grote stap), en durven het gewoon niet meer uit te maken. Mensen die opeens heel weinig uitgaan als ze een vriendin hebben, krijgen dat nog veel sterker, omdat hun wederhelft hun hele sociale leven is.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 16:40
Verwijderd
Citaat:
Het lijkt dan of de player haar steelt, maar eigenlijk zijn zulke vrouwen al lang daarvoor weggegeven door hun vriend/man.
Tot aan daar was ik het wel met je eens. Maar pardon, weggegeven door hun vriend/man? Het gebrek aan romantische interesse zit in háár. Hij heeft daar niets mee van doen.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 16:42
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Tot aan daar was ik het wel met je eens. Maar pardon, weggegeven door hun vriend/man? Het gebrek aan romantische interesse zit in háár. Hij heeft daar niets mee van doen.
Niet letterlijk weggegeven uiteraard. Maar de man heeft niets met de verminderde interesse van doen? Die interesse hangt samen met de kwaliteit van de relatie (en daarmee de 'kwaliteit(en)' van de man). Daarom heeft de vriend/man wel degelijk een aandeel in het omlaaghalen van de romantische interesse van zijn vriendin/vrouw. waardoor denk jij dat de interesse van vrouwen in hun vriend/man vermindert?
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 16:44
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Niet letterlijk weggegeven, maar de vriend/man heeft wel degelijk een aandeel in het omlaaghalen van de romantische interesse van zijn vriendin/vrouw.
Absoluut. Maar vrouwen doen het zelf ook, type dat opeens alleen maar thuis in een trainingspak op de bank hangt bij wijze van spreken
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 16:45
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Bij m'n vorige vriendin waar ik het mee uitgemaakt heb, 'miste' ik haar ook. En dan de positieve dingen natuurlijk, je mist dan gewoon het hebben van een vriendin.

Voor mij is het ook wel een leerervaring geweest een relatie te hebben gehad die na 2 jaar stukliep, terwijl ik eigenlijk al veel eerder wist dat 't niet goed ging lopen. Veel mensen blijven dan gewoon 4 of meer jaar bij mekaar (iemand die ik via m'n vriendin ken is na 7 jaar uit elkaar gegaan, die relatie was 3 jaar eerder al 'dood' maar het was toch een grote stap), en durven het gewoon niet meer uit te maken. Mensen die opeens heel weinig uitgaan als ze een vriendin hebben, krijgen dat nog veel sterker, omdat hun wederhelft hun hele sociale leven is.
I agree
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 16:54
Verwijderd
Citaat:
Niet letterlijk weggegeven uiteraard. Maar de man heeft niets met de verminderde interesse van doen? Die interesse hangt samen met de kwaliteit van de relatie (en daarmee de 'kwaliteit(en)' van de man). Daarom heeft de vriend/man wel degelijk een aandeel in het omlaaghalen van de romantische interesse van zijn vriendin/vrouw. waardoor denk jij dat de interesse van vrouwen in hun vriend/man vermindert?
Dat kan van alles zijn, maar meestal gaat het gelijk op met het gebrek aan interesse van de kant van de man. Zoals jij het brengt, komt het over alsof de vrouw een soort hondje of kindje is dat je tevreden moet houden en kunt krijgen/houden als je maar goed je best doet.. Je zit er alle twee evenveel in, hoor. Een relatie leuk houden doe je samen, en als het niet meer leuk is, doe je dat ook samen.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 16:58
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Dat kan van alles zijn, maar meestal gaat het gelijk op met het gebrek aan interesse van de kant van de man. Zoals jij het brengt, komt het over alsof de vrouw een soort hondje of kindje is dat je tevreden moet houden en kunt krijgen/houden als je maar goed je best doet.. Je zit er alle twee evenveel in, hoor. Een relatie leuk houden doe je samen, en als het niet meer leuk is, doe je dat ook samen.
Dat is gewoon jouw feministische interpretatie van zijn schrijfsels
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-10-2007, 17:00
Verwijderd
Citaat:
Dat is gewoon jouw feministische interpretatie van zijn schrijfsels
Feministisch? Realistisch Vrouwen kunnen even goed relaties verkloten als mannen
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 17:08
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Ben blij dat Morgan inziet dat de vrouw ook wel degelijk verkeerd kan zijn.

Als een jongen je vertelt dat zijn ex is vreemdgegaan kun je wel gaan van: "oh dan heb je [x] en [y] niet goed gedaan en heb je [rtewqtrwet] etc. etc." maar volgens mij mag je het meerendeel van de schuld toch wel bij de vrouw plaatsen op dit gebied -_-
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 18:34
Verwijderd
Citaat:
“My personal most common approach on guy/girl mixed sets is to engage the boyfriend, but the second the boyfriend gives tacit consent to me being there, I blow him out on the spot and engage the girl directly. This takes only seconds. Typically I prefer for him to stay there, because I can eclipse him so strongly that him sitting there watching me only increases my status. This is like striking out like a tiger or something. Like seriously, you go in and come across way cooler than the boyfriend within seconds, and the instant that he obviously is lower in status than you he is tooled and you cut into the girl and go for it”

Mijn vraag aan jullie is; Wat vinden jullie hier nou van? en vooral; Wat vinden de dames ervan?
Als je met je leven spelen wilt, vooral doen

Volgens mij zijn er genoeg mannen die je snel genoeg duidelijk zullen maken dat je van hun vriendinnetje af moet blijven.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 08:06
Alex111
Alex111 is offline
Citaat:
Het is wel degelijk mogelijk om relaties te breken (let wel; ik ben er zelf een tegenstander van hoe leuk het meisje ook is) maar zolang een relatie goed is kan geen enkel trucje die verbreken tenzij je echt ziekelijk diep gaat met hypnose/neurolinguistische programmering/ankeren.

Waar het op neer komt is het meisje in de relatie slechte dingen over haar vriendje te laten zeggen en zelf subtiel demonstreren dat jij die kwaliteiten wel hebt en er vervolgens sarcastische grapjes over maken om dat te bevestigen.

Volgens mij weet jij meer van die pickup zooi

Wat bedoel je met 'het meisje negatieve dingen laten zeggen over haar vriend'? Ik snap niet hoe zedat doen.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 11:07
Verwijderd
http://www.vrouwenversieren.com/

Lees.
Lach.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 12:34
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Citaat:
http://www.vrouwenversieren.com/

Lees.
Lach.
Oh dear, ben die site een paar jaar geleden ook tegengekomen. Stopte met lezen toen ik zag dat een vrouw het geschreven had. Die moeten op dit gebied echt niet te veel tips gaan geven.

Citaat:
Wat bedoel je met 'het meisje negatieve dingen laten zeggen over haar vriend'? Ik snap niet hoe zedat doen.
Hehe.. Tricky. Anyway:

Stel je voor dat je een leuk meisje in een cafe of op straat of waar dan ook ontmoet en die is bezet. Je wilt haar toch 'scoren' (of je nou gewoon met dr wilt zoenen of als exclusieve vriendin of als fuckbuddy doet er even niet toe). Dan ga je eerst kijken wanneer ze je duidelijk maakt dat ze een vriend heeft. Als je haar pas kent en ze begint over haar vriend moet je nog niet gaan beginnen met allerlei 'trucjes' om dat kapot te maken. Als ze er snel over begint betekent het meeral dat je gewoon niet aantrekkelijk genoeg voor haar bent (ze kan zelfs liegen). Maar laten we zeggen dat ze het later pas een probleem maakt. Ik denk dat dit vooral (wat je in de OP beschrijft) op sociale cirkel is gebaseerd (niet een 'vreemde' die je aanspreekt maar een meisje dat in je sociale cirkel zit (club, werk, school, whatever)) dus daar gaan we ook vanuit redeneren.

Stel je voor jij wilt dat meisje en het is gewoon bekend dat ze een vriend heeft. Begin steeds meer met haar te praten en blijf alles pushen totdat ze haar vriend noemt (en dit hoeft niet te zijn als in "ho-ho stop ik heb een vriend" of "dat vindt [x] niet leuk", maar bv "ja ik was laatst met [x] naar de kermis" etc.).

Als ze haar vriend noemt gewoon doen alsof het het normaalste is van de wereld, geen jaloezie of wat dan ook gaan vertonen (dit is trouwens niet het beste maar uit je vraag/OP leid ik af dat je nog niet goed genoeg kan improviseren). Als de relatie echt bar en bar slecht is helpt dit al maar dat is, like, 10%. Dan ga je dus verder:

Wat je wilt doen is een leegte in haar leven maken door haar te laten zien dat haar vriend haar behoeftes niet vervult. Dan laat je haar zien (of denken hrhr) dat jij precies haar figuur bent en al haar behoeftes wel kan vervullen.

Principes:

1) Als je haar vriend BASHT dan gaat ze hem verdedigen. Dan heb je zojuist goede gevoelens geankerd met haar vriend en slechte met jou en dat willen we niet. Dit gebeurt ook als zij hem zelf begint te bashen en jij ermee instemt

2) Als je haar schaamteloos probeert te overtuigen dat jij beter bent dan haar vriend gebeurt hetzelfde

3) Als je gaat praten over hoe supergeweldig haar vriend wel niet is en dit overdrijft dan gaat ze hem reëvalueren in jouw criteria en wordt ze teleurgesteld en dat willen we ook niet hebben

4) Als je met haar gaat praten over wat voor een superslechte jij wel niet zou zijn en waarom ze nooit met jou om zou willen gaan dan gaat ze dat vergelijken met HAAR ervaring met haar vriend. Het is beter als je dit sarcastisch doet (al je verschrikkelijke eigenschappen beschrijven alsof ze ideaal waren) "Ik ben het perfecte vriendje, ik bel je 9x per dag en maak het uit op Valentijnsdag" (haar gedachtengang: "hmmm 9x per dag bellen... dat zou echt irritant zijn, maar hij is sarcastisch en weet dat ook wel... Mijn vriend belt mij wel vaak op zich... Hmm best irritant) <-- voorbeeld, kan op vrijwel elke manier met elke slechte eigenschap

5) Toekomstvoorspellingen. En dan niet in de glazen bol kijken of haar hand lezen, maar scenario's in de toekomst waar jullie samen zijn beginnen te beschrijven. "Haha voor je het weet wonen we op Hawaii met een villa en 16 kinderen". Het is niet serieus genoeg om eng te zijn. Later kun je dit steeds meer escaleren (voorbeeld: zij is aan het klagen over hoe ze morgen zoveel moet doen voor school, jij: "Ik ook... (weet niet of je nog op school zit?), hmm ik heb een beter idee, ik ga je ontvoeren en dan gaan we films kijken totdat we in slaap vallen". Als je denkt dat dit te 'eng' is dan zeg je "hmm ik heb een beter idee, ik ga je ontvoeren en dan gaan we alle power ranger seizoenen kijken totdat we in slaap vallen" of iets in die trent. Ik zeg zulke dingen meestal tegen vriendinnen waar ik geen romantische interesse in heb als humor/oppeppertje/whatever maar je kunt het ook prima gebruiken voor dit einddoel)

6) Ja eigenlijk al beschreven hierboven maar verdient een apart punt, blijf schommelen van 'niet eng' naar 'eng'. Als je vrijwel geen contact met dr hebt dan wil je 'niet eng' zijn en als ze steeds meer losweekt van haar vriend dan wil je 'enger' worden (is niet zo'n goede term want dan ben je voor haar niet eng meer, maar goed). Zie hierboven dat ontvoeren voorbeeld met film/power rangers

7) Diskwalificeer jezelf. Zo zwak mogelijk. Hiermee bedoel ik smoesjes verzinnen waarom jullie nooit samen zouden kunnen zijn of iets zouden kunnen gaan doen. "Jammer dat ik het veels te druk heb met mijn kat verzorgen anders zou ik [x]" waar [x] = 'graag iets met jou willen' met een goed engheidsniveau (hmm als ik dit zo lees moet ik er zelf om lachen, ben benieuwd hoe dat bij jullie is xD)

8) Ja ookal beschreven maar ja... "ik heb een vriend" = geen betekenis.

Voor nog meer informatie/routines gewoon vragen.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 13:43
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik krijg bij Armoed (en die The Game zooi) echt het idee: waarom moeilijk doen als het makkelijk kan
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 13:46
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Ik krijg bij Armoed (en die The Game zooi) echt het idee: waarom moeilijk doen als het makkelijk kan
Echt he soms zit ik zelf ook wel eens te denken "waarom doe ik het niet gewoon wat makkelijker"
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 14:36
madelief21
madelief21 is offline
haha, een beetje een bewuste vrouw heeft zoiets toch door? Je kunt het proberen natuurlijk maar volgens mij waardeerd een vrouw gewoon de meer zelfverzekerde, oprechte man meer. Die trucjes zijn alleen voor jongens die niet genoeg van zichzelf uitgaan. Je gaat toch niet andermans trucjes toepassen?
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 15:07
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
Citaat:
Echt he soms zit ik zelf ook wel eens te denken "waarom doe ik het niet gewoon wat makkelijker"
wel eens?
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 15:37
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Dat kan van alles zijn, maar meestal gaat het gelijk op met het gebrek aan interesse van de kant van de man. Zoals jij het brengt, komt het over alsof de vrouw een soort hondje of kindje is dat je tevreden moet houden en kunt krijgen/houden als je maar goed je best doet.. Je zit er alle twee evenveel in, hoor. Een relatie leuk houden doe je samen, en als het niet meer leuk is, doe je dat ook samen.
Dit heb ik allemaal niet gezegt, dat maak jij er zelf van. 'je zit er zelf alletwee evenveel in', 'een relatie leuk houden doe je samen'. Aardige algemeenheden die ik vaak hoor, en niet alleen incorrect zijn maar ook nog eens niks verklaren. Ze leiden enkel tot meer algemeenheden, dooddoeners en open deuren. 'Je zit er er alletwee evenveel in'? Vertel mij alsjeblieft waarom dit waar zou zijn. Ik ben heel erg benieuwd. En wederom: Waarom denk jij dat de interesse van een vrouw in haar man/vriend verminderd? Graag een aantal opties die iets specifieker zijn dan "dat kan van alles zijn".
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-11-2007, 17:24
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
Ik vind het fucking sneu om zo aan een vrouw te komen.
__________________
take a walk on the wild side ت
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 19:13
Southtown
Avatar van Southtown
Southtown is offline
Citaat:
Ik vind het fucking sneu om zo aan een vrouw te komen.
Het gevolg van reclame die ons vertelt dat we losers zijn, die nooit iets zullen bereiken op ons eentje, en die dan vertelt dat zij de oplossing heeft: de nieuwste Ferrari, het sterkste bier, "How to become a pick-up artist" boeken...
Onder andere toch.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 19:44
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ik vind het fucking sneu om zo aan een vrouw te komen.
*haalt schouders op* het is eigenlijk gewoon een veredelde assertiviteits cursus. En liever sneu aan de vrouw dan helemaal niet
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 20:21
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het fucking sneu om zo aan een vrouw te komen.
Het is nog veel sneuer dat er vrouwen intrappen.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 20:28
Verwijderd
Tja, iedereen snapt toch wel dat vrouwen vallen op arrogantie, status en uiterlijk. Dat laatste kun je niet zo veel aan doen, behalve dan zorgen dat je er niet uitziet als een zwerver. Het eerste is het meest eenvoudig, het tweede hangt af van het type vrouw dat je op wil pikken.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 20:43
Verwijderd
Citaat:
...
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 20:58
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Tja, iedereen snapt toch wel dat vrouwen vallen op arrogantie, status en uiterlijk. Dat laatste kun je niet zo veel aan doen, behalve dan zorgen dat je er niet uitziet als een zwerver. Het eerste is het meest eenvoudig, het tweede hangt af van het type vrouw dat je op wil pikken.
Waarom iemand zoeken met status als je dat zelf al hebt.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 21:03
Verwijderd
Citaat:
Waarom iemand zoeken met status als je dat zelf al hebt.
Nou, vrouwen zijn biologisch voorgeprogrammeerd om iemand te zoeken met status (voor een relatie dan, ze gaan natuurlijk wel vreemd met mannen zonder status).
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 21:16
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Nou, vrouwen zijn biologisch voorgeprogrammeerd om iemand te zoeken met status (voor een relatie dan, ze gaan natuurlijk wel vreemd met mannen zonder status).
Valt uiterlijk ook onder status?
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 21:20
Verwijderd
Citaat:
Valt uiterlijk ook onder status?
Nee, maar dat speelt natuurlijk ook een rol (zoals ik al zei).
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 21:27
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Nee, maar dat speelt natuurlijk ook een rol (zoals ik al zei).
...
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 21:28
Verwijderd
Citaat:
...
Wat snap je niet.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 23:08
Verwijderd
Citaat:
Nou, vrouwen zijn biologisch voorgeprogrammeerd om iemand te zoeken met status (voor een relatie dan, ze gaan natuurlijk wel vreemd met mannen zonder status).
Klopt. Het zijn in feite allemaal hoeren.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2007, 06:11
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Wat snap je niet.
Mij lijkt dat uiterlijk wel degelijk een status kan zijn. Misschien niet bij iedereen, maar een gewoon bepaalde groep. Sowieso vind ik status nogal een groot woord. Voor breezers is status iets heel anders dan voor gothics. Niet het woord zelf, maar wel wat zij onders status plaatsen.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:49.