Oud 09-04-2009, 09:42
mark855
mark855 is offline
hey ben een jongen van 23 en heb meisje leren kennen wat een stuk jonger is
heb ik leren kennen op de kermis en sinds die afgelopen is vorige week donderdag heb ik haar niet meer gezien ,ze kon niet of ze wou geen tijd vrijmaken
en ik vind haar erg leuk ,en zij mij ook zegt ze en ze heeft ook gevoelens voor mij
maar aan de telefoon is ze erg kortaf en ze zei ook k stuur je smsje ,maar heb niks meer gezien sinds gistermiddag toen ik haar belde ze stuurde me voor laast berichtje maandag wel van ik hou van je en mis je ,maar sinsdien niks meer gekregen ,en toen ik haar gister naar de reden vroeg zei ze ik lag de hele dag te slapen .ik moet vaak aan haar denken .en wil voor haar blijven vechten maar hoelang nog ?? wat kan ik doen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-04-2009, 10:24
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Offtopic: Gebruik interpunctie, alsjeblieft

Alsz e kortaf doet en zelf geen initiatief neemt kan het een paar dingen betekenen. Ze vond het leuk voor toen en is toch niet heel erg geďnteresseerd, maar wil je niet kwetsen.
Misschien heeft ze écht geen tijd om met je af te spreken, misschien is ze niet zo smserig.
Vraag het haar, dan weet je het zeker.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2009, 13:45
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
Ik denk dat ze gewoon niet meer zo geinteresseerd is. Misschien moet je het een tijdje laten rusten om te kijken of ze uit zichzelf ook contact opneemt met jou. Als ze dat niet doet, weet je genoeg.
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Met citaat reageren
Oud 09-04-2009, 16:32
mark855
mark855 is offline
ik wil het ook laten rusten maar heb daar geen geduld voor en als ze niks laat horen tja, what can i do .ben er best onzeker over
Met citaat reageren
Oud 09-04-2009, 19:22
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
Ik denk dat ze gewoon niet meer zo geinteresseerd is. Misschien moet je het een tijdje laten rusten om te kijken of ze uit zichzelf ook contact opneemt met jou. Als ze dat niet doet, weet je genoeg.
Mee eens.

Als je toch blijft bellen en smsen, dan komt dat opdringerig over. Dan knapt ze misschien op je af en dan bereik je het tegenovergestelde van wat je wilt. Als ze je echt leuk vindt, dan belt ze zelf wel terug. Succes
Met citaat reageren
Oud 09-04-2009, 22:58
mark855
mark855 is offline
Citaat:
Mee eens.

Als je toch blijft bellen en smsen, dan komt dat opdringerig over. Dan knapt ze misschien op je af en dan bereik je het tegenovergestelde van wat je wilt. Als ze je echt leuk vindt, dan belt ze zelf wel terug. Succes
het maakt niks meer uit bedankt voor de steun
want ze heeft laten weten dat ze me te oud vindt en de ouders niet mee instemmen terwijl de nichtje zegt dat die ouders niet veel uitmaakt als ze een vriend heeft

en mij wil ze niet meer spreken ze ontwijkt mij oowk
Met citaat reageren
Oud 10-04-2009, 13:52
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
het maakt niks meer uit bedankt voor de steun
want ze heeft laten weten dat ze me te oud vindt en de ouders niet mee instemmen terwijl de nichtje zegt dat die ouders niet veel uitmaakt als ze een vriend heeft

en mij wil ze niet meer spreken ze ontwijkt mij oowk
Nou jammer voor je. Als ze zo weinig moeite voor je doet, dan zou ik er niet mee zitten. Je komt vast nog wel een leuk meisje tegen. Sterkte!
Met citaat reageren
Oud 10-04-2009, 14:41
Verwijderd
mwah, zo weinig moeite doet.. ik gok zomaar dat ze een jaar of 15 is!?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2009, 17:12
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
het maakt niks meer uit bedankt voor de steun
want ze heeft laten weten dat ze me te oud vindt en de ouders niet mee instemmen terwijl de nichtje zegt dat die ouders niet veel uitmaakt als ze een vriend heeft

en mij wil ze niet meer spreken ze ontwijkt mij oowk
Dat is duidelijk genoeg, ze is dus gewoon niet geďnteresseerd in je
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 10-04-2009, 21:48
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ik zou het laten rusten. Als ze werkelijk zo jong is dat haar ouders daar wat over te zeggen hebben zou ik er geen tijd meer in stoppen omdat dat alleen maar gezeik op levert.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 11-04-2009, 11:26
Verwijderd
Citaat:
mwah, zo weinig moeite doet.. ik gok zomaar dat ze een jaar of 15 is!?
Ik denk dat vrijwel iedereen gillend wegrent als iemand na een week smst 'ik hou van je en ik mis je', ongeacht de leeftijd
Met citaat reageren
Oud 11-04-2009, 18:44
Kivat
Avatar van Kivat
Kivat is offline
Uit nieuwsgierigheid wil ik de leeftijd wel eens weten.

En julie doen net alsof het zo raar is dat een 23 jarige jongen met een 15 jarig meisje zou willen, alsof dat tegenwoordig zo weinig voor komt -_-;

Maar goed, wacht nog een aantal dagen en dan stuur je gewoon eens een "Hey, als goed met je?" smsje.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2009, 19:52
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat vrijwel iedereen gillend wegrent als iemand na een week smst 'ik hou van je en ik mis je', ongeacht de leeftijd
ik bedoelde meer dat je haar niet kunt verwijten dat ze 'geen moeite doet' omdat ze hoogstwaarschijnlijk nog ontzettend jong is

en idd, ik was gaan rennen als een gek
Met citaat reageren
Oud 11-04-2009, 20:18
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
zij stuurde dat he
Met citaat reageren
Oud 11-04-2009, 20:23
Verwijderd
Oh ik zie het, dat krijg je met zulk taalgebruik
Met citaat reageren
Oud 12-04-2009, 00:00
mark855
mark855 is offline
Citaat:
Oh ik zie het, dat krijg je met zulk taalgebruik
ik had haar gister gebeld om te vragen voor bios
stuurt ze me smsje hee ik kan niet mee want k moet oppasse xxhoufan je
Met citaat reageren
Oud 12-04-2009, 00:12
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
ik had haar gister gebeld om te vragen voor bios
stuurt ze me smsje hee ik kan niet mee want k moet oppasse xxhoufan je
Het is me niet helemaal duidelijk hoe oud ze is, maar ik denk toch dat je goed moet nadenken voordat je echt achter haar aan gaat rennen. Ik ben het wel eens met Bartezz' gok, dat ze minderjarig is. Zeker als haar ouders het niet willen, heb je gewoon vette pech. Afsluiten en doorgaan.
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 12-04-2009, 12:20
mark855
mark855 is offline
Citaat:
Het is me niet helemaal duidelijk hoe oud ze is, maar ik denk toch dat je goed moet nadenken voordat je echt achter haar aan gaat rennen. Ik ben het wel eens met Bartezz' gok, dat ze minderjarig is. Zeker als haar ouders het niet willen, heb je gewoon vette pech. Afsluiten en doorgaan.
zij is 15 en ik 23 jaar is een vage situatie
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-04-2009, 12:24
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
neem dat 'houfan je' vooral niet te serieus ehh
Met citaat reageren
Oud 12-04-2009, 12:30
mark855
mark855 is offline
ja of het is gewoon een smoes of niet te willen afspreken om er onderuit te komen
Met citaat reageren
Oud 12-04-2009, 12:34
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
gast wat probeer je te zeggen
Met citaat reageren
Oud 12-04-2009, 12:44
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
zij is 15 en ik 23 jaar is een vage situatie
Nee hoor. Dat is heel simpel: Leuk maar helaas. Ik zou me daar echt niet aan wagen, dat is gewoon 2 levensfases van je weg. Daarnaast kunnen haar ouders je flink in de problemen brengen als ze het er niet meer eens zijn. Probeer jezelf te beschermen tegen gevoelens en laat haar gewoon het contact verbreken. Een gebroken hart lijmt wel weer.
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 12-04-2009, 12:53
mark855
mark855 is offline
als ze zo afwijkend reageert en net zoals jullie al zeggen met haar ouders kan ik beter verder zoeken anders hou ik me eigen mss aleen voor de gek
Met citaat reageren
Oud 12-04-2009, 14:31
Verwijderd
Citaat:
zij is 15 en ik 23 jaar is een vage situatie
badaboem badabeng!
Met citaat reageren
Oud 12-04-2009, 14:34
Verwijderd
Citaat:
ja of het is gewoon een smoes of niet te willen afspreken om er onderuit te komen
does it matter? in beide gevallen gaat het niet werken, so move on
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-04-2009, 22:26
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
ze vindt je niet leuk.
__________________
To eu zčn
Met citaat reageren
Oud 13-04-2009, 01:03
Kivat
Avatar van Kivat
Kivat is offline
Wow knap zeg, iedereen gokte hier direct tot ze 15 is.

Maar Mark, ga er niet vanuit dat hier wat serieus uit zal komen, ik zeg niet dat je het moet uitsluiten, maar ze komt me over als een meisje dat, geen idee heeft wat ze moet doen met jou, of niet weet hoe ze van je af moet komen.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2009, 14:10
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
zij is 15 en ik 23 jaar is een vage situatie
Ik snap ook nooit zo goed hoe dit kan. Als ik het omdraai en ik mezelf (23) zie met een jongen van 15, dat kan ik me dus niet voorstellen. Hell, jongens van 20 vind ik nog te onvolwassen
Maar goed, je hebt sowieso geen kans, want je hebt al meerdere keren in dit topic gezegd dat ze geen interesse in je heeft.
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 14-04-2009, 22:08
mark855
mark855 is offline
Ze neemt ook geen moeite om contact te leggen ěk kan nog keer vragen voor bios hou jullie op de hoogte
Met citaat reageren
Oud 14-04-2009, 22:18
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
hou nu gewoon de eer aan jezelf, tis wel duidelijk. Blijven aandringen of smeken helpt echt niet hoor
Met citaat reageren
Oud 14-04-2009, 22:18
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Ze neemt ook geen moeite om contact te leggen ěk kan nog keer vragen voor bios hou jullie op de hoogte
Niet nog een keer vragen. Laat het rusten.
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 14-04-2009, 22:19
Jazzcrime
Jazzcrime is offline
Citaat:
Ik snap ook nooit zo goed hoe dit kan. Als ik het omdraai en ik mezelf (23) zie met een jongen van 15, dat kan ik me dus niet voorstellen. Hell, jongens van 20 vind ik nog te onvolwassen
Maar goed, je hebt sowieso geen kans, want je hebt al meerdere keren in dit topic gezegd dat ze geen interesse in je heeft.
Het zijn ook bijna altijd mannen die zulke soort topics openen. Lijkt me geen toeval. Voor mannen/jongens liggen de zaken toch net wat anders denk ik.
Ik heb het gevoel bij mijn eigen vrienden/kennissen kring dat mannen het veel erger vinden om vrijgezel te zijn. Daarnaast ken ik veel meer mannen die vrijgezel zijn dan vrouwen..dat is wellicht wel toeval.

ik vind 23 > 15 ook bizar, maar ik zie het echt meer. Voor de categorie mannen/jongens die zulk soort relaties aan gaan of willen telt het 'volwassen' zijn een stuk minder.
__________________
Django
Met citaat reageren
Oud 15-04-2009, 00:09
mark855
mark855 is offline
Citaat:
Het zijn ook bijna altijd mannen die zulke soort topics openen. Lijkt me geen toeval. Voor mannen/jongens liggen de zaken toch net wat anders denk ik.
Ik heb het gevoel bij mijn eigen vrienden/kennissen kring dat mannen het veel erger vinden om vrijgezel te zijn. Daarnaast ken ik veel meer mannen die vrijgezel zijn dan vrouwen..dat is wellicht wel toeval.

ik vind 23 > 15 ook bizar, maar ik zie het echt meer. Voor de categorie mannen/jongens die zulk soort relaties aan gaan of willen telt het 'volwassen' zijn een stuk minder.
okej kan beter laten zo dankje voor de reacties
Met citaat reageren
Oud 16-04-2009, 20:41
dark*dizzie*
Avatar van dark*dizzie*
dark*dizzie* is offline
Ik heb een relatie met mijn vriend gekregen toen ik 16 was en hij 24. Dit najaar gaan wij trouwen, nooit problemen met het leeftijdsverschil gehad. Moet zeggen dat het dus prima kan.
__________________
Foras exire Jippus ac Jannica non possunt
Met citaat reageren
Oud 16-04-2009, 20:47
Verwijderd
ben jij echt 23??
Met citaat reageren
Oud 16-04-2009, 21:57
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Ik heb een relatie met mijn vriend gekregen toen ik 16 was en hij 24. Dit najaar gaan wij trouwen, nooit problemen met het leeftijdsverschil gehad. Moet zeggen dat het dus prima kan.
Natuurlijk kan het, maar ik denk toch vaker niet dan wel. In het geval van de TS zie je iig dat het niet gaat werken?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-04-2009, 23:22
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
Citaat:
Ik heb een relatie met mijn vriend gekregen toen ik 16 was en hij 24. Dit najaar gaan wij trouwen, nooit problemen met het leeftijdsverschil gehad. Moet zeggen dat het dus prima kan.
in jullie geval wilde jij wel ehh, nogal een cruciaal verschil
Met citaat reageren
Oud 17-04-2009, 12:16
mark855
mark855 is offline
Citaat:
ben jij echt 23??
ja zeker hoeso
Met citaat reageren
Oud 18-04-2009, 15:30
Kaa
Avatar van Kaa
Kaa is offline
Citaat:
ja zeker hoeso
omdat je (zoals overigens de meeste jongens van 23) niet zo "volwassen" overkomt als je leeftijd 'deed' vermoeden.
__________________
*Signature*
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie HELP WAT MOET IK DOEN
Lolypopy
3 29-12-2016 23:58
Liefde & Relatie help!! wat moet ik doen hoe krijg ik haar terug??
gammo96
5 10-01-2015 23:40
Liefde & Relatie Wat moet ik doen?
IRKill
58 14-05-2005 17:27
Psychologie Wat moet ik doen?
Verwijderd
12 08-02-2005 08:56
Liefde & Relatie Help wat moet ik doen?? Me Lerares Smst me terug!! Hopeloos Verlieft
Bi_Anoniem
11 13-12-2004 12:28
Psychologie Help, wat moet ik doen?
Anathema
12 04-08-2003 00:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:43.