Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-07-2009, 15:24
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Als je geluk hebt komt meer dan de helft niet opdagen!
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Advertentie
Oud 13-07-2009, 15:25
Verwijderd
Mmm ik hoop het.
Oud 13-07-2009, 15:25
Philosophy
Avatar van Philosophy
Philosophy is offline
Oh jezus wat een belachelijk aantal :') Dat lijkt me echt heel naar. Hoe wil je dan een goede indruk van iedereen krijgen
__________________
Ik maak je dood met een blije mus.
Oud 13-07-2009, 15:30
Verwijderd
Ik hoop dat iedereen zoiets heeft van 'HAHA jeetje dat zijn er teveel, ik kom niet!' en dan er uiteindelijk twee mensen komen, ik en een persoon zonder ledematen
Oud 13-07-2009, 15:31
Verwijderd
Citaat:
Oh dat kan ik me wel voorstellen. Wat verdien je nu per uur als ik vragen mag?
Ik vind dat ook moeilijk. Ik vermaak me hier op zich heel goed, hele fijne collega's en de stomme heeft net ontslag gekregen. Het is nu meer tijdverdrijf en het geld dat ik verdien is nu leuk, maar straks heb ik het harder nodig en dan zou ik er graag zoveel mogelijk voor krijgen.

Nee ik ben een beetje eigenwijs.
€3,50/uur. Als het zou blijven als de afgelopen drie maanden, zou ik voor geen goud weggaan. Super gezellige groep, biertje drinken na het werk, hele redelijke leiding die veel toestaan als je ook af en toe gewoon doorwerkt, etc. Maar ik denk dat het wel heel anders wordt na de zomer. En ik zit nu naar promotiewerk te kijken, dat staat wel goed op m'n cv denk ik (jaa ik hou van met mensen werken, daarom heb ik daarvoor gekozen blabla), en dat verdient met al die bonussen al gauw >€5,-/uur. Dus hmm, twijfeltwijfeltwijfel.

Eigenwijs is een goede eigenschap, op z'n tijd.
Oud 13-07-2009, 15:32
Verwijderd
Iedereen gaat zich dan natuurlijk keihard uitsloven. :') Dat soort mensen zou ik niet snel uitkiezen, in ieder geval.
Oud 13-07-2009, 15:35
Verwijderd
nou de laatste keer dat ik een kijkavond had was ik gewoon relaxt en was de wat minder en toen kozen ze iemand die ik alleen haar eigen naam had horen zeggen terwijl het een feesthuis was.
Oud 13-07-2009, 15:37
Verwijderd
Tactiek aanpassen dus.
Oud 13-07-2009, 15:37
Verwijderd
heeft geen nut. Het verschilt toch per huis.
Oud 13-07-2009, 15:37
Philosophy
Avatar van Philosophy
Philosophy is offline
Citaat:
€3,50/uur. Als het zou blijven als de afgelopen drie maanden, zou ik voor geen goud weggaan. Super gezellige groep, biertje drinken na het werk, hele redelijke leiding die veel toestaan als je ook af en toe gewoon doorwerkt, etc. Maar ik denk dat het wel heel anders wordt na de zomer. En ik zit nu naar promotiewerk te kijken, dat staat wel goed op m'n cv denk ik (jaa ik hou van met mensen werken, daarom heb ik daarvoor gekozen blabla), en dat verdient met al die bonussen al gauw >€5,-/uur. Dus hmm, twijfeltwijfeltwijfel.

Eigenwijs is een goede eigenschap, op z'n tijd.
Een vriendin van me werkt ook in een supermarkt en zij heeft het er ook al 2 jaar over dat de sfeer na de zomervakantie ook verandert. Wat apart!
Promotiewerk verdient misschien wel leuk, maar daar zitten vast ook wel haken en ogen aan. Dat aansmeren op straat lijkt me ook echt niks, en bovendien word je er net zo hard weer uitgeknikkerd als je niet genoeg verkoopt. Maar met echt promotiewerk zou ik het niet weten.
__________________
Ik maak je dood met een blije mus.
Oud 13-07-2009, 15:37
Verwijderd
ik heb gewoon geen fantastische tieten
Oud 13-07-2009, 15:38
Philosophy
Avatar van Philosophy
Philosophy is offline
Ik zou nooit naar een feesthuis gaan . Zo'n type ben ik echt niet. Ik blijf ook maar gewoon mezelf, als dat ze niet aanstaat dan is het jammer voor mij, maar niet anders.
__________________
Ik maak je dood met een blije mus.
Oud 13-07-2009, 15:39
Philosophy
Avatar van Philosophy
Philosophy is offline
Had ik maar dikke tieten enzo, want dat huis van morgen bestaat uit 4 jongens en 1 meisje.
__________________
Ik maak je dood met een blije mus.
Oud 13-07-2009, 15:40
Verwijderd
nou het was daar gewoon een leuk gezellig mannenhuis en ik vond het wel tof maar ze kozen toch liever een meisje voor de gangrape!
Oud 13-07-2009, 15:43
Philosophy
Avatar van Philosophy
Philosophy is offline
Jemig wat een misser dat ze jou niet hebben genomen (haha genomen )!
__________________
Ik maak je dood met een blije mus.
Oud 13-07-2009, 15:49
Verwijderd
:"(
Oud 13-07-2009, 15:52
Verwijderd
zo, de computer staat lekker te pruttelen en te downloaden, tijd om een playstation II aan te sluiten
Oud 13-07-2009, 15:56
Verwijderd
Ik heb gisterenavond 20 torrents gedownload Buena Vista Social Club
Oud 13-07-2009, 16:01
Verwijderd
ik word altijd verdrietig van die liedjes
Oud 13-07-2009, 16:02
Verwijderd
Buena Vista Social Club, niet weg te denken uit de cd-spelers van hoogopgeleide mensen van middelbare leeftijd.
Oud 13-07-2009, 16:19
Verwijderd
Mijn god. Net mijn eerste werkdag gehad. Het is het saaiste werk dat ik ooit heb gehad. 8 uur lang enveloppen openscheuren en brieven op stapeltjes leggen en heel af en toe voor de afwisseling een kopietje maken.
Oud 13-07-2009, 16:21
Verwijderd
Als het goed is krijg ik 400 euro p/maand voor mijn master's thesis, dus dat is hopelijk iets interessanter.
Oud 13-07-2009, 16:21
Verwijderd
Onmogelijk.
Oud 13-07-2009, 16:22
Verwijderd
Hier krijgt een masterstudent 1900 euro per maand.
Oud 13-07-2009, 16:24
Verwijderd
Nais.
Oud 13-07-2009, 16:25
Alyssia
Alyssia is offline
Heh ik heb niks gehoord vandaag over een kamer Hopelijk morgen dan maar want ik ben erg benieuwd.
Oud 13-07-2009, 16:41
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Daar was ik weer .
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 13-07-2009, 16:41
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik heb net m'n baas gebeld en met mn liefste stem gevraagd of ik misschien mocht ruilen, en dat mocht op voorwaarde dat een collega het ook wilde. Dus ik m'n ene mannelijke collega gebeld met m'n nog lievere stem en het is gelukt. Ik ben legaal vrij morgen!
Yeah .

Citaat:
Oh ik was heel erg overstuur vanmorgen, ik zat er even helemaal doorheen.
Wat rot voor je, hoe gaat het nu?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 13-07-2009, 16:46
Verwijderd
Citaat:
Mijn god. Net mijn eerste werkdag gehad. Het is het saaiste werk dat ik ooit heb gehad. 8 uur lang enveloppen openscheuren en brieven op stapeltjes leggen en heel af en toe voor de afwisseling een kopietje maken.
dat klinkt wel heel erg inderdaad!
Oud 13-07-2009, 16:49
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Nu heb ik hoofdpijn en zit de buurvrouw gaten in de muur te boren. Dus nu voel ik me chagrijnig en kut.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 13-07-2009, 16:49
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Heb je nog schoenen gevonden?
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 13-07-2009, 16:51
Verwijderd
Citaat:
Mijn god. Net mijn eerste werkdag gehad. Het is het saaiste werk dat ik ooit heb gehad. 8 uur lang enveloppen openscheuren en brieven op stapeltjes leggen en heel af en toe voor de afwisseling een kopietje maken.
oei dat klinkt nogal saai ja
Oud 13-07-2009, 16:52
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Aw Tink ga je nog wat leuks doen vanavond dan? Om weer op te vrolijken?

Wat betreft schoenen: ik heb nu 3 opties . Dus nu weet ik het allemaal even ook niet meer. /v-lid
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 13-07-2009, 17:03
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Nee ik ga lekker in mijn eentje zitten. De rest van de week is gelukkig wel volgepland.

Nou vertel!
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 13-07-2009, 17:08
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nee ik ga lekker in mijn eentje zitten. De rest van de week is gelukkig wel volgepland.

Nou vertel!
Ga maar lekker McLeod's kijken, of Jane Eyre.

Heb leren sandalen gezien, Bronx, in de opruiming voor 35 euro bij Invito. Dan nog Birkenstocks, maar ik ben daar toch nog geen fan van (maar ze zaten wel erg lekker!) En heb die lage zwarte allstars gevonden, zaten prima, maar twijfelde nu toch wel erg over of dat nou wel leuk is onder een rok.. Maar morgen komt een vriendin, dus ik sleur haar wel even mee .
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 13-07-2009, 17:14
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Of Harry Pottah! Ach vroeger was ik blij met een rustig avondje, ik moet me maar vermaken.

Hmmm ja dat is net waar je zelf van houdt. Ik moet nog een keer leuke ballerina's vinden, misschien ga ik morgen nog wel even kijken. Ik heb ook nog een H&M tegoedbon. ;x
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 13-07-2009, 17:15
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Vrouwentopic.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 13-07-2009, 17:17
Verwijderd
wel een beetje
Oud 13-07-2009, 17:18
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Of Harry Pottah! Ach vroeger was ik blij met een rustig avondje, ik moet me maar vermaken.

Hmmm ja dat is net waar je zelf van houdt. Ik moet nog een keer leuke ballerina's vinden, misschien ga ik morgen nog wel even kijken. Ik heb ook nog een H&M tegoedbon. ;x
Harry . Jammer dat de nieuwe morgen pas draait, anders kon je daarheen.

Oeh H&M tegoedbonnen zijn altijd fijn .
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 13-07-2009, 17:18
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Vrouwentopic.
Ja .
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 13-07-2009, 17:18
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Boeiend, mannen zijn toch honden.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 13-07-2009, 17:19
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ja .


Citaat:
Boeiend, mannen zijn toch honden.
Ik ook van jou.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 13-07-2009, 17:19
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Boeiend, mannen zijn toch honden.
He-le-maal mee eens!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 13-07-2009, 17:20
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ze weten dat ik zo snel mogelijk ontslag neem als ik werk heb kunnen vinden in Groningen en dat vonden ze heel erg stom. Ik kreeg echt een dikke egoboost toen ik het vertelde. Maar het is uiteindelijk helemaal eerlijk gelukt, dus daar ben ik wel blij om.
Citaat:
Harry . Jammer dat de nieuwe morgen pas draait, anders kon je daarheen.

Oeh H&M tegoedbonnen zijn altijd fijn .
Ik zou met mijn mama gaan, anders moet zij alleen. Dus ik kan toch pas in het weekend. Maar ik heb morgen stam (soort van jaarclub) en woensdag poolen met vroegere huisgenoten en donderdag boot (dispuut) dus dat is wel nice.

Kopen kopen kopen kopen! Alleen er is vast niets leuks!
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 13-07-2009, 17:20
Verwijderd
Citaat:
Boeiend, mannen zijn toch honden.
Deze opmerking veroorzaakte bij mij een opgetrokken wenkbrauw.
Oud 13-07-2009, 17:21
Verwijderd
Citaat:
Boeiend, mannen zijn toch honden.
Oud 13-07-2009, 17:22
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik zou met mijn mama gaan, anders moet zij alleen. Dus ik kan toch pas in het weekend. Maar ik heb morgen stam (soort van jaarclub) en woensdag poolen met vroegere huisgenoten en donderdag boot (dispuut) dus dat is wel nice.

Kopen kopen kopen kopen! Alleen er is vast niets leuks!
Ik wist niet dat jij zo studentikoos was .
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 13-07-2009, 17:22
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Dat zeggen ze toch altijd van mannen als ze ze haten? Ik haat ze niet hoor, maar ze zijn wel stom!
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 13-07-2009, 17:22
Verwijderd
Wederom een opgetrokken wenkbrauw.
Oud 13-07-2009, 17:22
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ik wist niet dat jij zo studentikoos was .
Blijkbaar. ;( Nou eigenlijk niet, maar als ik stam en boot zeg gaat iedereen toch vragen wat het is en het is allemaal van de altovereniging dus dat pleit weer voor me. ;x
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:55.