Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-04-2009, 13:14
Greg
Greg is offline
Hey,

even een korte vraag aan de dames: als ik een meisje bloemen geef, is dat dan slim? vinden ze dat leuk? en, zo ja, wat voor bloemen?

alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-04-2009, 13:16
Verwijderd
Misschien is één keer een roosje leuk, maar je moet ze niet gaan proberen om te kopen, natuurlijk. Ligt ook aan de dame in kwestie.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2009, 14:18
Verwijderd
chrysanten, zijn ze gek op!
Met citaat reageren
Oud 10-04-2009, 15:09
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
Een roos in folie met een leuke kaart, niet te vaak
__________________
niet alleen =)
Met citaat reageren
Oud 10-04-2009, 15:41
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik ben niet zo van de bloemen. Beetje afgezaagd vind ik altijd. Al haal ik wel eens een bloemetje voor mijn ouders, gewoon zomaar. Maar mijn moeder heeft dan ook altijd bloemen in huis.
En zomaar uit het niets bloemen geven is ook een beetje raar? Ik heb zelf een roos gekregen toen ik een maand samen was met mijn vriend destijds. Daarna nog een keer met mijn slagen en afstuderen (maar dat is gebruikelijk volgens mij?). Maar waarom zou je een meisje zomaar bloemen geven? Kun je haar beter een keertje mee uit nemen in plaats van een kadootje/bloemen te geven

Verder hou ik van gerbera's, maar bloemensmaak is erg persoonlijk.
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 10-04-2009, 16:12
Flijn
Avatar van Flijn
Flijn is offline
Ik houd niet van bloemen in huis, maar zou het gebaar wel kunnen waarderen als ik de gever leuk vindt. Als het op een eerste date of zomaar uit het niets zou ik het ongemakkelijk en een beetje overdreven vinden.

En bloemensmaak is zo persoonlijk. Rozen zijn standaard maar als je romantische bedoelingen hebt wel het duidelijkst.
__________________
Dear enemy, may your head fall off at an akward moment.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2009, 16:36
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Ik zou het juist ontzettend leuk vinden om bloemen te krijgen, maar dan wel een mooie bos, niet een goedkoop aldi bosje. Een losse roos vind ik dan ook weer wat minder.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 10-04-2009, 16:38
Verwijderd
Ik vind een bos bloemen meestal een beetje truttig, maar bv. een mooie orchidee in een leuk vaasje vind ik erg leuk.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2009, 16:48
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ligt er ook heel erg aan waarvoor en wat je relatie is met diegene natuurlijk (vriendin/verliefd op/relatie).
Overdrijven met te veel bloemen is in ieder geval geen goed plan.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2009, 20:46
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Waarom wil je haar bloemen geven?

Als het is om indruk te maken denk ik dat je haar zoals gezegd beter mee naar de film of uit eten kan nemen. Als het is om iets goed te maken lijkt het mij prima. Wat voor bloemen weet ik niet want daar heb ik echt de ballen verstand van.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2009, 21:14
Verwijderd
Citaat:
Ik vind een bos bloemen meestal een beetje truttig, maar bv. een mooie orchidee in een leuk vaasje vind ik erg leuk.
Dat zou ik nou enorm stom en truttig vinden.


Het ligt eraan hoe goed je haar kent, bij een eerste date als je per se iets wil, kun je beter een losse roos geven. Als jullie een bepaalde tijd bij elkaar zijn kan een bos bloemen ook wel. Maar elke week bloemen is ook weer niet zo heel jeej.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2009, 21:52
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Hangt heeeel erg van de situatie af.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 10-04-2009, 22:01
Verwijderd
Afhankelijk van het meisje en de situatie ja... ik hou enorm van bloemen dus ik ben er altijd blij mee (maar okee, ik heb ze dan ook nooit van een vreemde of relatief onbekende gekregen Van een vriendje maar ook van vriendinnen of familie vind ik het wel altijd heel leuk).

Toen m'n ex en ik elkaar es drie weken niet gezien hadden vanwege vakanties wilde hij bloemen meenemen voor me, maar het was midden in de nacht, dus toen heeft hij uit allemaal tuinen en gemeentegronden bloemetjes geplukt om zo met een bosje aan te komen Dat vond ik toen wel vrij geniaal hihi.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2009, 22:41
bamboocha
Avatar van bamboocha
bamboocha is offline
ik kan er echt niet tegen als een jongen met 1 roos aan komt zetten. Ik weet niet wat het is, maar ik vind het zo patserig! Het wordt vaak wel goed bedoeld.. maar ik vind het echt helemaal niks! Dat vind ik echt een afknapper! En als iemand dan toch persé bloemen wil geven, geef me dan maar gerbera's o.i.d.
Als ik jou was zou ik eerst een beetje uit proberen te zoeken waar het meisje in kwestie van houdt, en dan iets originelers verzinnen. Maak je denk ik ook een betere indruk

Verder hou ik wel erg van bloemen hoor haha! Alleen niet als een potentiële lover met een roos of iets anders standaards aan komt zetten.

Succes!
__________________
only dead fish go with the flow
Met citaat reageren
Oud 10-04-2009, 22:49
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn vriend is het type niet om bloemen voor me mee te nemen dus ik zou er gelijk iets achter zoeken. Met speciale dingen (verjaardag, slagen, etc) vind ik het wel heel leuk om te krijgen

Ik kreeg bijvoorbeeld pas een bak met narcissen van m'n schoonouders voor m'n nieuwe huisje en dat vind ik wel echt heel gaaf
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 11-04-2009, 10:55
Verwijderd
Citaat:
Dat zou ik nou enorm stom en truttig vinden.
Precies, dus daarom weet ik niet of bloemen zo'n goed idee zijn als je iemand niet echt goed kent
Met citaat reageren
Oud 11-04-2009, 11:39
wup
wup is offline
Citaat:
Afhankelijk van het meisje en de situatie ja... ik hou enorm van bloemen dus ik ben er altijd blij mee (maar okee, ik heb ze dan ook nooit van een vreemde of relatief onbekende gekregen Van een vriendje maar ook van vriendinnen of familie vind ik het wel altijd heel leuk).

Toen m'n ex en ik elkaar es drie weken niet gezien hadden vanwege vakanties wilde hij bloemen meenemen voor me, maar het was midden in de nacht, dus toen heeft hij uit allemaal tuinen en gemeentegronden bloemetjes geplukt om zo met een bosje aan te komen Dat vond ik toen wel vrij geniaal hihi.
Haha, dat zijn de mooiste bossen!

Verder inderdaad superleuk van een bekende. Maar als een kerel er zomaar mee op komt dagen omdat hij wat van me wil..
Met citaat reageren
Oud 12-04-2009, 01:30
Verwijderd
Citaat:
Precies, dus daarom weet ik niet of bloemen zo'n goed idee zijn als je iemand niet echt goed kent
Ik denk dat meer meisjes vrolijk wordenvan een roos van van een orchidee in een pot
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-04-2009, 14:54
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Mwah, ik vind 1 roos een beetje creepy
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 13-04-2009, 15:51
Verwijderd
Bij Hunkemöller kun je een tulp kopen waarvan de tulp eigenlijk een rood slipje is. Gelijk een mooie hint.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2009, 12:05
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat meer meisjes vrolijk wordenvan een roos van van een orchidee in een pot
Mja, de orchidee die ik kreeg was niet zo over de top als de meeste orchideeën zijn

Ik weet niet, als ik zomaar van iemand die ik niet goed ken een rode roos zou krijgen (of een bos bloemen, of eigenlijk welke bloem ook) dan zou ik 't een beetje overdreven vinden. Slijmerig. Ik weet niet, zoiets geef je pas als je iemand een beetje kent, en dan ook met een reden (bv. omdat je elkaar drie maanden kent, ofzo, niet 'zomaar').
Met citaat reageren
Oud 14-04-2009, 12:10
Verwijderd
Lijkt me er helemaal aan liggen wie dat meisje is (of je haar goed kent ed) en waarom het is ed.

'Vroeger' had ik het vreemd gevonden als ik van een jongen zomaar bloemen had gekregen, maar als ik nu van mijn man zomaar bloemen krijg (wat overigens nooit gebeurd ), vind ik dat niet raar, alleen maar leuk.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2009, 13:53
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Ik wil alleen bloemen krijgen, als ik ze thuis bezorgd krijg. Als ik iets haat, dan is het slepen met bloemen over straat, of slepen met bloemen door de tram of bus.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2009, 23:25
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Citaat:
Verder hou ik van gerbera's, maar bloemensmaak is erg persoonlijk.
Oeh ja, die zijn echt helemaal geweldig <3 Alleen heb ik geen vriendje die me bloemen geeft Maar als ie dat zou doen zou ik dat wel leuk vinden

Offtopic: wanneer ben je eigenlijk weer terug? Is het geen idee om weer eens een L&R meeting te houden dan?
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Met citaat reageren
Oud 15-04-2009, 00:10
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Bij Hunkemöller kun je een tulp kopen waarvan de tulp eigenlijk een rood slipje is. Gelijk een mooie hint.
Dat zou ik nou wel weer geinig vinden. Uiteraard alleen van iemand die ik ook ken en alleen van iemand die het als grapje doet.. beetje in dezelfde sfeer als de rode "I love Sweden" string die ik ooit van m'n vriend heb gekregen uit de souvenirshop! :>
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-04-2009, 18:43
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Wat een gedoe en eisen...

Ik denk, bloemen: leuk
__________________
To eu zèn
Met citaat reageren
Oud 16-04-2009, 18:45
dark*dizzie*
Avatar van dark*dizzie*
dark*dizzie* is offline
Ik vind bloemen helemaal geweldig om te krijgen van een jongen. Voor mijn verjaardag krijg ik altijd van mijn vriend een mooie bos bloemen. Ook toen ik voor mijn studie uitgeloot was, kreeg ik als opkikker een bos bloemen. Ik vind het altijd een lief gebaar. Maar het ligt er ook aan dat ik heel erg van bloemen hou.
__________________
Foras exire Jippus ac Jannica non possunt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten bloem
neardo
11 19-06-2005 19:45
Verhalen & Gedichten Bloem.
Anneee
8 27-10-2004 08:35
Verhalen & Gedichten klein bloempje
Verwijderd
4 16-10-2004 21:44
Verhalen & Gedichten Als ik dood ga...wel of geen bloemen
Mortifer
4 19-12-2002 16:50
Verhalen & Gedichten Bloemen op het graf
klootzak2001
2 07-07-2002 14:09
Verhalen & Gedichten de bloem
misspretty
8 13-01-2002 17:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:41.